بررسی اندروید 12L در گلکسی تب اس 8 اولترا

28
0

گلکسی تب اس 8 اولترا اولین دستگاه سامسونگ است که با اندروید 12L و One UI 4.1.1 عرضه می شود. با این حال، این نسخه سیستم‌عامل که عمدتاً برای تبلت‌ها و دستگاه‌هایی که نسبت‌های غیرعادی دارند طراحی شده است، به عنوان یک ویژگی انحصاری Fold در نظر گرفته نشده است. سری گلکسی تب اس 8 در اواخر ماه آگوست آپدیت اندروید 12 ال را دریافت کرد و اکنون این فرصت را داریم که در ویدیویی جدید پیش نمایشی از آخرین سیستم عامل را به شما ارائه دهیم.

Android 12L و One UI 4.1.1 را برای اجرای آزمایشی در Galaxy Tab S8 Ultra خارج کردیم، و شما می توانید نکات برجسته سفر ما را در جدیدترین ویدیوی ما در زیر مشاهده کنید. و بزرگ ترین تغییری که احتمالاً در این نسخه جدید سیستم عامل اندروید مشاهده خواهید کرد، نوار وظیفه جدید است. این بسیار همه کاره است و تجربه کاربری مانند دسکتاپ را بدون نیاز به Samsung DeX ارائه می دهد.

پیش نمایش به روز رسانی اندروید گلکسی تب اس 8 اولترا

آخرین به روز رسانی همچنین شامل عناصر One UI 5.0، مانند ژست های حرکتی جدید برای حالت چند پنجره ای و نمایش پاپ آپ است. علاوه بر این، میانبرهای برنامه در پنل Edge اکنون می توانند نام خود را در زیر نمایش دهند.

Google Duo با Google Meet ادغام شد و با One UI 4.1.1، کاربران بالاخره گزینه تغییر بک گراند شناسه تماس گیرنده را برای هر مخاطب به صورت جداگانه دریافت کردند. و در آخر، اندروید 12L ویژگی استخراج متن Bixby Vision را به تبلت سامسونگ اضافه می کند و با توجه به نمایشگر بزرگ و ادغام قلم S Pen، بسیار مناسب است.

ویدیوی پیش ‌نمایش سریع ما را در زیر برای نگاهی دقیق‌تر به آپدیت Android 12L One UI 4.1.1 که بر روی Galaxy Tab S8 Ultra اجرا می‌شود، تماشا کنید و منتظر اطلاعات بیشتر باشید.

sammobile

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس