بررسی هوآوی Mate 50 Pro

69
0
بررسی هوآوی Mate 50 Pro

بررسی هوآوی Mate 50 Pro ساخت شرکت هواوی در صدر فهرست پرچمداران این برند در سال 2022 قرار دارد و ترکیبی از سخت‌افزار فوق العاده دارد که در مدل‌های رده بالای میت در چند سال گذشته دیده شده است.

همچنین مطلب بررسی Huawei Mate Xs 2 را هم بخوانید.

Mate 50 Pro ظاهری عالی دارد. جنس چرم مانند آن در پشت، در هنگام لمس دلپذیر و نرم است و نیازی به قاب ندارد. فریم آلومینیومی و انحناهای اطراف صفحه نمایش ، محصولی با تجربه هیجان انگیز در دستان شما ایجاد می کند. با وجود صفحه نمایش بزرگ OLED 6.74 اینچی 120 هرتزی، استفاده از میت 50 پرو با یک دست راحت تر از برخی پرچمداران رقیب با صفحه نمایش های مشابه است.

جالب توجه است که هوآوی سوراخ پانچ را در این محصول تعبیه نکرده است وآن را با ناچ طراحی کرده است – این سبک طراحی یادآور همان چیزی است که در میت 20 پرو در سال 2018 شاهدش بودیم، همچنین شما در این محصول از حسگر بیومتریک TOF سه بعدی بهره مند هستید. صفحه نمایش نیز توسط Huawei Kunlun Glass محافظت می شود در حالی که خود گوشی در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. محتویات داخل جعبه شامل یک قاب محافظ سیلیکونی شفاف، یک شارژر 66 واتی و یک کابل USB است.

بررسی هوآوی Mate 50 Pro
بررسی هوآوی Mate 50 Pro

دوربین ها نقطه قوت گوشی های میت هستند و Mate 50 Pro امسال فناوری تصویربرداری XMAGE و دوربین اصلی و قدرتمند 50 مگاپیکسلی،لنز تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی (زوم اپتیکال 3.5 برابر) و دوربین سلفی فوق عریض 13 مگاپیکسلی را با خود به ارمغان آورده است.

بررسی هوآوی Mate 50 Pro
بررسی هوآوی Mate 50 Pro

از طرفی، میت 50 پرو جدیدترین چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 را در اختیار دارد، لازم به ذکر است که این محصول از 5G پشتیبانی نمی کند. همچنین BDS-3 Satellite Messaging متأسفانه در نسخه بین المللی موجود نیست.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس