کنترلر جدید Razer قادر به اجرای بازی های اندرویدی است

62
0
کنترلر جدید Razer

Razer به خاطر تجهیزات جانبی گیمینگ خود که برای رایانه های شخصی، کنسول ها و حتی گوشی های هوشمند عرضه کرده است، شناخته می شود. اکنون، با استفاده از Razer Edge جدید، علاقه به بازی‌های موبایلی و بازی‌های ابری دو برابر شده است. کنترلر جدید Razer را بیشتر بشناسید.

Razer Edge اولین دستگاه اندرویدی این شرکت پس از Razer Phone 2 است که حرف های زیادی برای گفتن دارد. در واقع شبیه نینتندو سوییچ است و دارای دو کنترلر جداشدنی در سمت چپ و راست است که با نام Razer Kishi V2 Pro شناخته می شود و همچنین دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با فرکانس 144 هرتز است.

این محصول یک SoC Snapdragon G3x Gen 1 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار دارد. کوالکام در مورد این تراشه اطلاعات چندانی منتشر نکرده است، اما ما می دانیم که فرکانس تقویتی آن 3 گیگاهرتز است.

واضح است که قادر به پشتیبانی از بازی های کامپیوتری نیست، بنابراین نباید انتظار داشته باشید که بازی‌های AAA را روی Razer Edge مانند Steam Deck بازی کنید. در عوض، این دستگاه از این نظر بسیار شبیه به بازی های ابری لاجیتک است. می‌توانید با استفاده از آن بازی های اندروید را اجرا کنید و در صورت تمایل، بازی‌های سنگین‌تری را در فضای ابری از طریق سرویس‌هایی مانند Xbox Cloud Gaming و NVIDIA GeForce Now انجام دهید.

اگر می خواهید این محصول جدید را امتحان کنید، باید کمی صبر کنید زیرا در سال 2023 عرضه خواهد شد، با قیمت اولیه 399 دلار برای نسخه Wi-Fi. همچنین نسخه 5G انحصاری Verizon نیز در آینده در دسترس خواهد بود، اما ما هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این نسخه نداریم.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس