بررسی گوشی وان پلاس 11R

105
0
گوشی وان پلاس 11R

وان پلاس با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی، از مشخصات فنی جدیدترین گوشی خود به نام OnePlus 11R سخن گفت. گوشی وان پلاس 11R هنوز کاملاً رونمایی نشده است و در مراسم ۷ فوریه‌‌ی ۲۰۲۳ (۱۸ بهمن ۱۴۰۱) جزئیات بیشتری از آن خواهیم شنید.

گوشی وان پلاس 11R

وان پلاس 11R به پردازنده‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز است؛ همان پردازنده‌ای که پیش‌تر در وان پلاس 10T استفاده شده بود. ماه گذشته، چینی‌ها گوشی وان پلاس ۱۱ را با پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 معرفی کردند که جدیدتر است و قدرت پردازشی بیشتری دارد.

وان پلاس 11R به سیستم خنک‌کننده‌ی مبتنی‌بر محفظه‌ی بخار مجهز است که ظاهراً تفاوتی با محفظه‌ی بخار وان پلاس 10T ندارد و حدوداً ۶۴ درصد بزرگ‌تر از محفظه‌ی بخار وان پلاس ۱۰ پرو است.
گوشی جدید وان پلاس حداکثر ۱۶ گیگابایت رم دارد و فعلاً به حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن اشاره نشده است. وان پلاس 11R به نمایشگر ۱۲۰ هرتز LTPS LCD با نرخ نوسازی متغیر مجهز است. نرخ نوسازی این نمایشگر بین حالت‌های ۴۰، ۴۵، ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ هرتز تغییر می‌کند.

وان پلاس 11R به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۰۰ وات مجهز خواهد بود. این فناوری می‌تواند درصد شارژ باتری را در ۲۵ دقیقه از صفر به صد برساند.
وان پلاس سایر مشخصات وان پلاس 11R و قیمت و تاریخ عرضه‌ی این محصول را روز ۱۸ بهمن اعلام می‌کند. در مراسم جدید، رونمایی وان پلاس پد و وان پلاس بادز پرو ۲ و وان پلاس تی وی جدید را شاهد خواهیم بود.

gsmarena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس