مشخصات وان‌ پلاس بادز پرو ۲

67
0
وان‌ پلاس بادز پرو ۲

OnePlus در حال آماده سازی یک هدفون بی سیم جدید است و ما به لطف رندرهایی که توسط تیم 91mobiles به اشتراک گذاشته شده است، اولین برداشت خود را با شما به اشتراک گذاشته ایم. OnePlus Buds Pro 2 با رنگ سبز زیتونی ظاهر شده است و طراحی کلی آن تقریباً شبیه به نسل قبلی خود می باشد. وان‌ پلاس بادز پرو ۲ را بیشتر بشناسید.

روی کیس نام تجاری Dynaudio حک شده است که نشان می دهد وان پلاس از کمک متخصصان دانمارکی برای طراحی و تولید این محصول استفاده کرده است. بقیه سخت افزارها هیچ تغییری در مقایسه با نسل اول OP Buds Pro نشان نمی دهند.

لیست مشخصات فاش شده برای Buds Pro 2 نشان می‌دهد که این هدفون‌ بی‌سیم جدید به درایورهای دوگانه ۱۱ و ۶ میلی‌متری، پشتیبانی از کدک LHDC 4.0 و قابلیت حذف نویز فعال پیشرفته (ANC) تا ۴۵ دسیبل مجهز خواهد بود. انتظار می رود عمر این محصول با یک بار شارژ تا 6 ساعت دوام بیاورد، در حالی که این مدت با بهره‌گیری از کیس شارژ این محصول به ۲۲ ساعت افزایش می‌یابد. وان‌ پلاس بادز پرو ۲ را معرفی کردیم. نظر شما درباره این بادز چیست و آیا برای خرید این هندزفری را انتخاب خواهید کرد؟ بهترین هندزفری در بازار چه برند و چه مدل از بادز های موجود هستند؟

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس