بررسی Realme Watch 3 Pro با نمایشگر بزرگ AMOLED

73
0
بررسی Realme Watch 3 Pro

ریلمی تائید کرد که 9i  در 18 آگوست عرضه خواهد شد و اکنون تیزرها و پیش نمایش های مربوط به Realme Watch 3 Pro را ارائه کرده است. پیش نمایش ها نمای جلو و کناری ساعت را نشان می‌ دهند و تصاویر تائید کننده این است که با طراحی مستطیلی شکل رو به رو خواهیم بود. یکی از تغییرات عمده Realme Watch 3 Pro در مقایسه با Watch 2 Pro، برخورداری از صفحه نمایش AMOLED است.بررسی Realme Watch 3 Pro را بخوانید.

به طور خاص باید منتظر یک صفحه نمایش بزرگ AMOLED، در این مدل باشیم. 2 Pro دارای یک صفحه نمایشگر 1.75 اینچی IPS LCD بود، در حالی که Realme Watch 3 جدید دارای یک صفحه نمایشگر 1.8 اینچی LCD IPS با ابعادی کمی بزرگ‌تر می باشد.

اگرچه ابعاد Realme Watch 3 Pro در حال حاضر بسیار بزرگ است، اما ساعت های هوشمند دیگری نیز وجود دارند که در ابعاد بزرگ‌تری ارائه می شوند، به عنوان مثال Oppo Watch 2 دارای صفحه نمایش 1.91 اینچی می باشد.

بررسی Realme Watch 3 Pro
بررسی Realme Watch 3 Pro

مدل Pro مانند Watch 3، از تماس بلوتوثی پشتیبانی می کند و یک گیرنده GPS داخلی مانند نسخه Pro قدیمی بر روی آن در نظر گرفته شده است. مدل وانیلی برای ارائه داده های موقعیت یابی (GPS) به اطلاعات گوشی شما نیاز خواهد داشت.

Realme Watch 2 Pro هنگام عرضه در هند در سال گذشته 5000 روپیه قیمت داشت، در حالی که این قیمت برای واچ 2 وانیلی 3500 روپیه بود. Realme Watch 3 جدید با قیمت قبلی خود مطابقت داشت و بنابراین این احتمال وجود دارد که Pro نیز چنین روالی را پیش بگیرد. البته ممکن است Realme Watch 3 Pro به دلیل نمایشگر AMOLED بزرگ خود، کمی گران‌تر عرضه شود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس