بررسی Xiaomi 12S Ultra

96
0
بررسی Xiaomi 12S Ultra

گوشی Xiaomi 12S Ultra احتمالا بهترین گوشی حال حاضر در جهان می باشد؛ اما متاسفانه شیائومی این گوشی را تنها در چین به فروش می رساند. گوشی 12S Ultra با یک شارژر 67 واتی، یک کابل USB و یک کیس در جعبه عرضه می‌شود. در ادامه بررسی Xiaomi 12S Ultra را انجام می دهیم.

بررسی Xiaomi 12S Ultra
بررسی Xiaomi 12S Ultra

نمای جلوی گوشی مشابه همه نمایشگرهای پریمیوم است؛ اما در نمای پشتی اولین چیزی که به چشم می‌آید دوربین‌ها هستند.

بدنه‌ی چرمی سازگار با محیط زیست، در دست گرفتن 12S Ultra را آسان‌تر می‌کند و به همیم دلیل به هیچ وجه در دست نمی‌لغزد. دوربین‌های پشتی شیائومی 12 اس اولترا همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. سنسور اصلی با اندازه 1 اینچی بزرگترین سنسور گوشی است. این دوربین 50.3 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر 12.5 مگاپیکسلی مناسب است، علاوه بر این دارای فوکوس خودکار تشخیص فاز چند جهته، سیستم AF، تثبیت‌کننده نوری و لنز عریض 23 میلی‌متری با دیافراگم f/1.9 است.

البته واقعیت این است که سنسور ۱ اینچی در مرکز ماژول دوربین نیست. بلکه این حسگر اولتراواید است. دوربین اصلی همان دوربینی است که در بالای ماژول قرار دارد.

بررسی Xiaomi 12S Ultra
بررسی Xiaomi 12S Ultra

اما برتری Xiaomi 12S Ultra تنها محدود به سخت افزار دوربین نیست. شیائومی برای تنظیم دوربین‌های 12S Ultraبه غول تصویربرداری لایکا پیوسته است. پس از بازکردن بخش نرم افزاری دوبین باید بین دو بخش – Leica Vivid یا Leica Authentic یکی را انتخاب کنید. اولی بیشتر با دوربین‌های گوشی‌های هوشمند مدرن مطابقت دارد؛ در حالی که مورد دوم ظاهر واقعی‌تری را نشان می‌دهد.

Xiaomi 12S Ultra دارای شباهت زیادی به Xiaomi Mi 11 Ultra است.

بررسی Xiaomi 12S Ultra
بررسی Xiaomi 12S Ultra

قسمت جلویی دو گوشی تقریباً مانند یکدیگر است (دوربین سلفی در مرکز قرار گرفته)، در حالی که قسمت پشتی طرح متفاوتی دارد، اما دوربین‌های مشابهی دارد. که شامل سنسور واید بزرگ، اولتراواید با فوکوس خودکار و پریسکوپ تله فوتو ۵ برابر است.

در قسمت جلویی 12S Ultra بهتر از مدل قبلی خود است. صفحه نمایش کمی کوچکتر، اما روشن‌تر و هوشمندتر است.

چیپست جدید Snapdragon 8 + Gen 1 در آن تعبیه شده و باتری آن کمی کوچکتر است، اما دارای یک تراشه شارژ اختصاصی نیز است. ی تراشه هوشمند دیگر نیز برای مدیریت باتری وجود دارد که به 12S Ultra کمک می‌کند تا شارژ باتری را بهتر مدیریت کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس