اپل سیستم عامل macOS Ventura را بالاخره معرفی کرد.

56
0
سیستم عامل macOS Ventura

نسخه جدید سیستم عامل macOS Ventura نام دارد و به طور رسمی پاییز امسال عرضه خواهد شد. این نسخه ویژگی‌های جالب و جدیدی، مانند Continuity Camera, Stage Manger, Safari Passkeys و موارد دیگر را به همراه دارد. اگر شما هم عجول هستید و نمی‌توانید تا پاییز منتظر عرضه رسمی بمانید، می‌توانید از نسخه بتا استفاده کنید ، البته اگر مشکلی با روبرو شدن با باگ ها ندارید.

نسخه بتای Ventura در حال حاضر در دسترس است، اما مخصوص توسعه‌دهندگان و برنامه نویسان است که در برنامه Apple Developer ثبت‌نام کرده‌اند. برای افرادی که در اینجا ثبت نام نکرده اند، اپل یک نسخه بتا عمومی را در روز دوشنبه منتشر کرد.

چگونگی ثبت نام برای macOS Ventura beta

برای نصب نسخه بتا عمومی سیستم عامل macOS Ventura، باید در برنامه بتای عمومی ثبت نام کنید، که می توانید از طریق Public Beta Software Program website این کار را انجام دهید.

مراحل زیر را دنبال کنید؛

  • روی گزینه Sign Up کلیک کنید.
  • اطلاعات Apple ID خود را وارد کنید. اگر اپل آیدی ندارید، بر روی گزینه Don’t have an Apple ID? Create yours now کلیک کنید.
  • پس از وارد کردن اپل آیدی، صفحه « Guide for Public Betas » ظاهر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید اطلاعات صفحه را مطالعه کنید.
  • روی «Enroll You Devices» در بالای صفحه کلیک کنید یا روی enroll your Mac در بخش Get Started صفحه کلیک کنید.
  • در ادامه باید شما را به صفحه وب « Enroll you devices » ببرد. دستورالعمل ها را دنبال کنید. در مرحله 2، “MacOS Public Beta Access Utility” دانلود می شود که مک شما را در برنامه ثبت می کند. سپس ابزار به روز رسانی نرم افزار را برای دانلود و نصب نسخه بتا Ventura راه اندازی می کند.

فرآیند نصب ممکن است کمی زمانبر باشد. بسته به سرعت اتصال اینترنت شما، ممکن است حدود 40 دقیقه یا بیشتر طول بکشد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس