7 برنامه رایگان برنامه ریزی سفر هوش مصنوعی و ChatGPT برای دریافت یک برنامه سفر فوری

27
0
برنامه رایگان برنامه ریزی سفر هوش مصنوعی

این برنامه‌های رایگان برنامه‌ریزی سفر از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده می‌کنند تا در چند ثانیه یک برنامه سفر برای شما آماده کنند. 

  • Layla، Wonderplan و PLAN by ixigo برنامه‌های برنامه‌ریزی سفر با هوش مصنوعی با برنامه‌های سفر قابل تنظیم هستند. 
  •   iplan.ai برنامه های سفر دقیقی را برای شهرهای توریستی محبوب بر اساس علایق و بودجه ارائه می دهد. 
  •   Curiosio سفرهای جاده ای را در تمام قاره ها برنامه ریزی می کند، در حالی که Trip Planner AI به انتخاب فعالیت و تخمین هزینه کمک می کند. 

می‌توانید تاریخ‌های دلخواه، مکانی که می‌خواهید از آن بازدید کنید و بودجه‌تان را به آژانس مسافرتی بگویید و بر اساس اولویت‌هایتان انتظار داشته باشید که برنامه سفر کاملی از کارهایی که باید در آنجا انجام دهید. اما آیا هوش مصنوعی می تواند همین کار را انجام دهد؟ 

این برنامه‌های رایگان برنامه‌ریزی سفر از هوش مصنوعی و ابزارهای یادگیری ماشینی مانند ChatGPT برای آماده‌سازی یک برنامه سفر برای شما در چند ثانیه استفاده می‌کنند و ما آنها را به چرخش درآوردیم. 

Layla 

لیلا خود را به عنوان یک برنامه ریز سفر با هوش مصنوعی توصیف می کند، به این معنی که می توانید از آن برای تصمیم گیری در مورد مقصد تعطیلات خود، ایجاد برنامه های سفر و یافتن هتل ها و پروازهای مناسب استفاده کنید. 

اگر در مورد مقصد خود مطمئن نیستید یا می خواهید پیشنهاداتی داشته باشید، می توانید از لیلا در مورد سفر خود راهنمایی بخواهید. در غیر این صورت، مقصد خود را وارد کرده و از لیلا بخواهید که برنامه سفر شما را ایجاد کند. در عرض چند ثانیه، یک برنامه دقیق برای سفر خود دریافت خواهید کرد. 

از آنجایی که لیلا یک ربات چت است، می‌توانید یک اعلان وارد کنید تا از آن بخواهید برنامه سفر شما را تغییر دهد. به عنوان مثال، از آن بخواهید بیشتر روی فعالیت های خارج از منزل تمرکز کند یا رستوران های محلی را شامل شود. اگر از فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده در یک روز خاص ناراضی هستید، می‌توانید دستورالعمل‌ها را بدهید و از لیلا بخواهید که فقط آن قسمت را بازسازی کند. 

هنگامی که برنامه سفر خود را کامل کردید، می توانید آن را از طریق یک URL با دوستان خود به اشتراک بگذارید یا آن را به لیست سطل خود اضافه کنید. 

Wonderplan 

Wonderplan یک ابزار هوش مصنوعی فوق العاده برای برنامه ریزی سفر شما است. برای ایجاد برنامه سفر خود، Wonderplan ابتدا از شما می خواهد که کشور و شهر مقصد، بودجه، تعداد روزهای اقامت و علایق خود را وارد کنید. 

سپس در عرض چند دقیقه یک برنامه سفر ایجاد می‌کند و مکان‌های مختلف برای بازدید، توضیحات آنها و زمان سپری شده در هر مکان را نمایش می‌دهد. اگرچه Wonderplan نقشه سفر را نشان نمی دهد، اما برای هر مکان پیوندی به Google Maps ارائه می دهد. 

همچنین انواع مختلف اقامتگاه های موجود (مانند Airbnb، هتل یا خوابگاه) و هزینه های مربوطه را نشان می دهد. به طور مشابه، جزئیاتی در مورد حمل و نقل، غذا و فعالیت ها وجود دارد. به این ترتیب می توانید هزینه بالقوه سفر خود را تخمین بزنید. 

علاوه بر برنامه سفر شما، Wonderplan همچنین اطلاعات ضروری را در مورد کشوری که بازدید می کنید نشان می دهد. اینها عبارتند از نرخ تبدیل ارز، نوع دوشاخه برق، زبان های صحبت شده، آب و هوا، و وسایل نقلیه محبوب. 

PLAN by ixigo 

PLAN by ixigo با پرسیدن مقصد رویایی‌تان از شما شروع می‌شود. سپس، گزینه ای برای توصیف نوع تجربه ای که می خواهید داشته باشید ارائه می دهد. این دقیقاً مانند یک اعلان ChatGPT است، بنابراین می توانید هر چیزی را که می خواهید وارد کنید. 

به عنوان مثال، می توانید مدت زمان اقامت، علایق خود، انواع فعالیت هایی که به دنبال آن هستید، داشتن خانواده با شما و غیره را مشخص کنید. 

اما اگر نمی توانید به هیچ درخواستی فکر کنید، PLAN by ixigo چند ایده برای سفر ارائه می دهد، بنابراین همیشه می توانید آن ها را انتخاب کنید. PLAN by ixigo سپس یک برنامه روزانه را نشان می دهد، که نشان می دهد صبح، بعد از ظهر و عصر چه کاری می توانید انجام دهید. 

با این حال، اگر برنامه سفر پیشنهادی جذاب به نظر نمی‌رسد، می‌توانید دوباره یک درخواست برای ویرایش آن وارد کنید. 

iplan.ai 

در حالی که iplan.ai اشاره ای نمی کند که از کدام AI یا الگوریتم یادگیری ماشینی استفاده می کند، نتایج به اندازه کافی فوق العاده هستند که بتوان آن را آشکار کرد. این برنامه به زیبایی روی تلفن‌ها کار می‌کند تا بسته به تعداد روزهایی که در آنجا هستید، یک برنامه سفر کامل را برای هر شهر در هر زمان به شما ارائه دهد. 

برنامه ابتدا از شما می خواهد که شهر مقصد را نام ببرید. تا آنجا که بررسی کردیم، iplan.ai برای شهرهای توریستی محبوب بهترین کار را دارد، نه سفرهای نامتعارف یا مبهم. در مرحله بعد، توجه داشته باشید که چند روز آنجا خواهید بود، و سپس زمان آزاد خود را هر روز انتخاب کنید – یک گام جالب برای اطمینان از یک برنامه سفر بهتر اگر قبلاً برنامه‌هایی دارید، اما ارزش یک روز کامل را ندارید. 

اگر به صورت انفرادی، زوج، با خانواده یا دوستان سفر می‌کنید، به iplan.ai بگویید و سپس علاقه خود را از میان موضوعاتی مانند تاریخ، هنر و فرهنگ، طبیعت، سرگرمی، خرید، غذا، ورزش، استراحت و غیره انتخاب کنید. در نهایت، بین بودجه اقتصادی، معمولی یا لوکس یکی را انتخاب کنید. 

پس از چند دقیقه، iplan.ai یک برنامه سفر روزانه به شما می دهد. این بر روی نقشه ترسیم شده است تا بتوانید همه مکان ها را ببینید و هر نقطه مورد نظر دارای توضیحات مختصری به همراه زمان تخمینی سفر است. 

این برنامه دارای طرح های رایگان و پولی است. با یک حساب پولی، می توانید برنامه سفر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و به صورت آفلاین به آن دسترسی داشته باشید. یکی دیگر از محدودیت های iplan.ai این است که نمی توانید برای یک سفر چند شهری برنامه سفر دریافت کنید. در حال حاضر، باید برای هر شهری که از آن بازدید می کنید، یک به یک برنامه ریزی کنید. 

دانلود: iplan.ai برای اندروید | iOS (رایگان، پولی) 

Curiosio 

ساده ترین برنامه سفر لحظه آخری سوار شدن به ماشین و رانندگی است. Curiosio در کمک به شما در برنامه ریزی یک برنامه سفر برای یک سفر جاده ای به چندین کشور بزرگ در تمام قاره ها تخصص دارد. این همه مکان ها را پوشش نمی دهد، اما مجموعه موجود به اندازه کافی چشمگیر است. 

Curiosio از موتور هوش مصنوعی خود به نام Ingeenee استفاده می کند که بر روی چندین منبع مبتنی بر سفر جمعی مانند Wikivoyage، Wikipedia، Wikidata، Freebase، DBpedia، GeoNames، OSMNames و OpenStreetMap آموزش دیده است. از طریق این مجموعه داده، می تواند یک برنامه سفر را ترسیم کند که نیازهای شما را در پارامترهای مختلف برآورده می کند. 

می توانید گزینه هایی را برای یک سفر رفت و برگشت یا یک سفر یک طرفه با نقاط شروع و پایان تنظیم کنید. اگر مکان‌هایی وجود دارد که می‌خواهید در راه بازدید کنید، آن‌ها را اضافه کنید. سپس تعداد مسافران، تاریخ سفر، وسیله نقلیه‌ای که استفاده می‌کنید، بودجه کل و اینکه آیا می‌خواهید از مکان‌هایی بازدید کنید که کنجکاوی ایجاد می‌کنند یا خیر را تنظیم کنید. مبهم هستند. هوش مصنوعی معمولاً چندین طرح و مسیر برای این گزینه ها در اختیار شما قرار می دهد. 

برنامه سفر شامل یک نقشه از مسیر شما و یک تفکیک روزانه از جایی است که قرار است بروید و چه چیزی را خواهید دید. هر نقطه مورد علاقه برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد آن قابل کلیک است. راه‌های آسانی برای اشتراک‌گذاری برنامه سفر خود با همسفران، چاپ آن یا حتی صادر کردن آن به Google Maps وجود دارد. Curiosio یکی از بهترین برنامه ریزان سفرهای جاده ای برای ماجراجویی بعدی شما است. 

Trip Planner AI 

Trip Planner AI یک سفر عالی به مقصد رویایی شما را برنامه ریزی می کند. با وارد کردن شهری که می خواهید از آن بازدید کنید و تاریخ سفر، برنامه سفر خود را ایجاد کنید. می توانید چندین مقصد را در اینجا اضافه کنید. 

سپس، انواع فعالیت‌هایی را که ترجیح می‌دهید، تعداد افراد، و اینکه آیا با دوستان یا خانواده سفر می‌کنید را انتخاب کنید. Trip Planner AI از شما در مورد ترجیحات غذایی و بودجه شما می پرسد. 

به عنوان یک مرحله اختیاری، می‌توانید مکانی را که در آن اقامت خواهید داشت مشخص کنید تا بر اساس آن یک برنامه سفر ایجاد شود. اگر هنوز در مورد اقامتگاه خود تصمیم نگرفته اید، می توانید هتل های پیشنهادی Trip Planner AI را کاوش کنید. 

در نهایت، Trip Planner AI یک برنامه سفر دقیق، یک نقشه و اطلاعات اولیه در مورد شهری که بازدید می کنید تولید می کند. برای هر مقصد، جزئیات مکان، زمان مورد انتظار سفر و هزینه را ارائه می دهد. اگرچه یک برنامه کامل برای سفر شما ارائه می دهد، اما می توانید به صورت دستی فعالیت ها را از برنامه سفر خود اضافه یا حذف کنید. همچنین می توانید از دوستان خود دعوت کنید تا برنامه سفر را ویرایش کرده و آن را به صورت PDF دانلود کنید. 

Vacay Chatbot 

Vacay Chatbot یک سازنده برنامه سفر اختصاصی نیست، بلکه یک ربات چت هوش مصنوعی است که مانند مشاور سفر شما عمل می کند. بنابراین، می‌توانید از آن بخواهید که توصیه‌هایی برای سفر ارائه کند، مقاصد مختلف را مقایسه کند و البته یک برنامه سفر ایجاد کند. اگر قبلاً از چت ربات‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT استفاده کرده‌اید، استفاده از این برنامه‌ریز سفر را آسان می‌بینید. 

فقط کافیست اعلانی را وارد کنید که مقصد و جزئیات سفر شما را مشخص می کند و از Vacay Chatbot بخواهید که یک برنامه سفر ایجاد کند. می‌توانید جزئیاتی مانند مدت زمان سفر، بودجه، اولویت‌ها، تعداد مسافران و غیره را وارد کنید. هرچه جزئیات بیشتری ارائه دهید، برنامه سفرتان بهتر خواهد بود. 

یکی از معایب استفاده از Vacay Chatbot این است که نقشه ای برای سفر شما ارائه نمی دهد. با این حال، می توانید از این برنامه ها برای ترسیم برنامه سفر خود بر روی نقشه استفاده کنید. 

همه این برنامه‌های هوش مصنوعی برنامه‌ریزی سفر از شما می‌خواهند از برنامه سفر همانطور که هست استفاده نکنید و فقط به عنوان یک الگو یا راهنما برای شروع برنامه‌ریزی سفر خود رفتار کنید. این به این دلیل است که آنها در حال حاضر دارای چندین محدودیت هستند، مانند پایگاه‌های داده‌ای که اخیراً به‌روزرسانی نشده‌اند یا به درخواست‌های خاصی از کاربر نیاز دارند. 

یک آژانس مسافرتی انسانی واقعی هنوز هم برنامه سفر سفارشی تری به شما می دهد، اما چند دلار برای شما هزینه خواهد داشت. اگر یک راهنمای پایه رایگان می‌خواهید، برنامه‌های اولیه برنامه‌ریزی سفر نقطه شروع خوبی هستند. 

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس