از این برنامه های تناسب اندام مجهز به هوش مصنوعی

180
0
برنامه های تناسب اندام مجهز به هوش مصنوعی

هوش مصنوعی برنامه‌های تناسب اندام را قدرتمندتر، هوشمندتر و شخصی‌تر به نیازهای کاربران می‌کند. برنامه های تناسب اندام مجهز به هوش مصنوعی را در ادامه بشناسید.

دسترسی به اطلاعات تناسب اندام، به لطف فناوری، هرگز آسان تر نبوده است. و با گسترش هوش مصنوعی، فناوری نقش بزرگتری در صنعت تناسب اندام ایفا می کند. در حالی که موارد استفاده زیادی برای هوش مصنوعی در تناسب اندام وجود دارد، یکی از موارد محبوب ایجاد تجربیات شخصی بیشتر برای کاربران است.

تعدادی از برنامه ها از هوش مصنوعی در جمع آوری داده های کاربر و استفاده از آن برای ایجاد تجربیات، طرح ها و پیشنهادات شخصی تر استفاده می کنند. برای آشنایی با برخی از این برنامه ها و چگونگی بهبود سطح تناسب اندام شما به خواندن ادامه دهید.

1.برنامه های تناسب اندام مجهز به هوش مصنوعی Evolve AI: Workout Coach

توسعه یافته توسط SkyNet Coaching Inc.، Evolve AI یک برنامه مربیگری و تغذیه است که یک برنامه تناسب اندام سفارشی بر اساس اهداف، سن، وزن و سطوح تناسب اندام شما ایجاد می کند. این برنامه از شما می خواهد که یک پرسشنامه را پر کنید، که از آن برای ایجاد یک برنامه تمرینی شخصی استفاده می کند.

پرسشنامه Evolve AI طولانی است، اما اگر می‌خواهید برنامه شخصی‌سازی شده‌تان سریع‌تر باشد، نسخه کوتاه‌تری نیز موجود است. این برنامه تمرکز زیادی روی تمرینات وزنه برای کاهش چربی و عضله سازی دارد.

با توجه به سبک تمرین، کاربران می توانند بین رویکرد پاور بیلدینگ و پاورلیفتینگ یکی را انتخاب کنند. این یک اشکال کوچک است زیرا برای افرادی که به وزنه ها و یا تجهیزات باشگاه دسترسی ندارند محدود کننده است. همچنین برای افرادی که به باشگاه‌ها دسترسی دارند اما می‌خواهند در سبک‌های تمرینی دیگری مانند کالیستنیکس و کراس فیت شرکت کنند، پاسخگو نیست.

با این حال، سیستم برنامه کامل است، زیرا به کاربران اجازه می دهد تا روی قسمت های خاصی از بدن برای رشد تمرکز کنند، روزهای تمرین و استراحت را انتخاب کنند و به طور کلی یک سیستم آموزشی موثر ایجاد کنند.

2. Freeletics

Freeletics موارد استفاده زیادی در حوزه تناسب اندام دارد. این برنامه به طور کلی به دو بخش تقسیم می شود: انجمن و مربی. بخش انجمن عمدتاً دارای چالش‌ها و به‌روزرسانی‌هایی در مورد آنچه در بین کاربران برنامه محبوب است.

بخش “مربی” جایی است که عمل انجام می شود، زیرا دارای تنوع زیادی از تمرینات است که گروه های مختلف عضلانی را هدف قرار می دهد. برخی از این تمرینات دارای اسامی الهام گرفته شده از اساطیر یونان هستند، مانند پرسفون، پرومتئوس، آتنا و مورفیوس. همچنین تمرینات مبتنی بر هیپرتروفی وجود دارد که گروه های عضلانی خاصی را هدف قرار می دهد.

در حالی که تعداد زیادی از تمرینات Freelectics نیازی به تجهیزات ندارند، برنامه تمرین با تجهیزات را به عنوان یک گزینه دارد. این تمرینات دارای کتل بل، دمبل، نوارهای مقاومتی و غلتک های فوم هستند.

این برنامه همچنین دارای ویژگی ردیابی گام است که آن را برای اندازه گیری مسافت در هنگام دویدن و پیاده روی مفید می کند. به عنوان بخشی از ویژگی ردیابی گام، کاربران همچنین می توانند به برنامه های در حال اجرا بهینه شده برای مسافت های طولانی مختلف دسترسی داشته باشند. به طور کلی، Freeletics یک گزینه عالی برای علاقه مندان به تناسب اندام است که به دنبال رویکردی چند جانبه برای رسیدن به اهداف خود هستند.

3. Fitbod

Fitbod برنامه های تمرینی را با توجه زیاد به جزئیات ایجاد می کند. در تعیین تمرین‌هایی که باید در برنامه تمرینی و قدرتی خود بگنجانید، برنامه واقعاً بر میزان تجهیزات موجود و تجربه کلی تمرین شما تمرکز می‌کند.

کاربران باید اطلاعاتی مانند نوع باشگاهی که در آن تمرین می‌کنند یا اینکه در خانه بدون تجهیزات تمرین می‌کنند را وارد کنند. این برنامه تا آنجا پیش می‌رود که از شما می‌پرسد آیا ماشین‌های خاصی دارید و از شما می‌خواهد تمام ماشین‌هایی را که می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید علامت بزنید تا از هوش مصنوعی در ایجاد جامع‌ترین برنامه تمرینی ممکن استفاده کنید.

جدا از ایجاد بهینه ترین برنامه تمرینی، Fitbod دستورالعمل هایی در مورد نحوه انجام تمرینات مختلف دارد. همچنین به عنوان گزارش تمرینی عمل می کند تا به شما کمک کند پیشرفت خود را ردیابی کنید و متعاقباً در زمینه های فاقد تمرین مقاومتی خود بهبود ببخشید.

4.برنامه های تناسب اندام مجهز به هوش مصنوعی Dr. Muscle

دکتر ماسل همچنین یک برنامه تمرینی برای کاربران ایجاد می کند و آنها را وادار می کند اولین بار که از برنامه استفاده می کنند یک پرسشنامه را پر کنند. اما برخلاف بسیاری از اپلیکیشن‌های تناسب اندام مبتنی بر هوش مصنوعی، می‌تواند یک برنامه غذایی برای دستیابی به اهدافتان در اختیار شما قرار دهد.

این برنامه همچنین دارای یک پایگاه داده از تمرینات است که کاربران می توانند برای یادگیری نحوه انجام برخی تمرینات از آن بازدید کنند. در آنجا، نه تنها تمرین‌هایی را برای گروه‌های عضلانی مختلف پیدا می‌کنید، بلکه پیوندهایی به YouTube نیز پیدا می‌کنید، جایی که مدل‌های واقعی نحوه انجام صحیح و ایمن تمرینات گفته شده را نشان می‌دهند.

علاوه بر این، دکتر ماسل یک ربات چت هوش مصنوعی دارد که اگر در مورد تمرین و تغذیه خود سؤالی دارید، می توانید با آن صحبت کنید. ربات چت بسته به فعالیت فعلی شما در برنامه، پاسخ‌ها و به‌روزرسانی‌ها را در زمان واقعی ارائه می‌کند. به طور کلی، دکتر ماسل بینشی در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی برنامه‌های تناسب اندام و تغذیه شخصی را متحول می‌کند، می‌دهد.

5. Zing

Zing تمرینات معمولی را برای ترجیحات مختلف ورزش و مکان ارائه می دهد. این برنامه از ابزارهای هوش مصنوعی مانند “نمایش زنده” برای ردیابی تمرینات شما و اصلاح فرم شما در زمان واقعی استفاده می کند. و با ابزارهای ارزشمند دیگری مانند تست تناسب اندام پنج دقیقه ای خود سعی می کند مناسب ترین برنامه های تمرینی را به کاربران پیشنهاد دهد.

در حالی که Zing فرصت های زیادی را برای خوش اندام شدن ارائه می دهد، برنامه همچنین به شدت به جمع آوری داده ها متکی است و نسبت به برنامه تناسب اندام معمولی مبتنی بر هوش مصنوعی به مجوزهای بیشتری نیاز دارد. بنابراین، اگر حفظ حریم خصوصی برای شما نگران کننده باشد، ممکن است بهترین انتخاب نباشد.

با این وجود، Zing دارای برخی ویژگی‌های منحصربه‌فرد است، مانند “Buddies” که به شما امکان می‌دهد دوستان خود را به برنامه دعوت کنید و با آنها آموزش دهید تا مسئولیت‌پذیری را تقویت کنید. همچنین می توانید بدن خود را اسکن کنید تا درصد چربی بدن و سایر معیارهای مربوط به فیزیک را تعیین کنید.

6.برنامه های تناسب اندام مجهز به هوش مصنوعی Aaptiv

Aaptiv یک برنامه تناسب اندام است که رویکرد چند وجهی را برای دستیابی به اهداف تناسب اندام شما در اولویت قرار می دهد. این برنامه گزینه های تمرین و ورزش از جمله یوگا، تمرین قدرتی و دویدن را ارائه می دهد. افرادی که باردار هستند نیز می توانند از آن بهره مند شوند، زیرا برنامه ای برای زایمان وجود دارد.

اساسا، Aaptiv بر حرکت تمرکز می کند. هدف آن کمک به مردم برای حرکت بهینه و بهترین احساس خود در حین انجام این کار است. همچنین می توانید بسته به اهداف خود یک برنامه تمرینی شخصی ایجاد کنید، اگر پس از مطالعه برنامه، چیزی مناسب پیدا نکردید. این یک ابزار عالی مبتنی بر هوش مصنوعی برای کمک به شما در روال‌های خودسازی و مراقبت از خود است.

یکی دیگر از دلایل انتخاب Aaptiv جامعه است. این برنامه دارای یک بخش “تیم” است که در آن کاربران می توانند تمرینات و پیشرفت خود را آپلود کنند و به خود و سایر کاربران انگیزه دهند. این باعث ایجاد رفاقت می شود و کمی بیشتر شما را به سمت ورود به کار ترغیب می کند.

7. FitnessAI

FitnessAI با در نظر گرفتن چندین معیار، به ویژه BMI، یک برنامه تمرینی مناسب برای کاربران ایجاد می کند. این اپلیکیشن با استفاده از قد و وزن شما، BMI شما را محاسبه می کند. سپس، با استفاده از عوامل دیگر، از جمله اهداف تناسب اندام و در دسترس بودن تجهیزات، می توانید یک برنامه تمرینی شخصی دریافت کنید که می تواند به شما کمک کند به جایی که می خواهید برسید.

بدون ایجاد یک برنامه تمرینی شخصی، این برنامه می تواند در باشگاه نیز به شما کمک کند. هنگامی که اعضای بدنی را که می خواهید تمرین کنید انتخاب می کنید، FitnessAI تمرینات را بر اساس آنها ایجاد می کند. مدل های متحرک نیز نحوه انجام این تمرینات را نشان می دهند.

حتی بیشتر، می‌توانید تمرین‌های خود را مستقیماً از پایگاه داده برنامه انتخاب کنید، بنابراین لازم نیست تنها به توصیه‌ها وابسته باشید. به این ترتیب، می توانید تمرین خود را به تنهایی انجام دهید و تعداد ست ها و تکرارهای دلخواه خود را دنبال کنید. FitnessAI نشان دهنده رسانه ای است که از طریق آن کوچینگ مجازی و هوش مصنوعی نحوه ورزش افراد را تغییر می دهند.

به یاد داشته باشید که استراحت کافی و تغذیه مناسب را در نظر بگیرید

بسیاری از اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی قول می‌دهند که تمریناتشان چقدر موثر و متناسب با اهداف تناسب اندام شماست. با این حال، تغذیه جزء ضروری تناسب اندام است. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که در حین استفاده از این برنامه ها، زمانی را برای خوردن مواد مغذی مناسب و بهبودی مناسب اختصاص می دهید.

همچنین توصیه نمی‌شود که توصیه‌های سلامت و تناسب اندام را بدون تأیید صحت آن از هوش مصنوعی دریافت کنید، زیرا ممکن است خطرناک باشد. اگر در مورد چیزی که یک پلتفرم مجهز به هوش مصنوعی پیشنهاد می کند مطمئن نیستید، به خصوص در رابطه با سلامتی خود، لطفاً با یک متخصص مشورت کنید یا آن را جستجو کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس