بهبود بخشیدن سلامتی با این دوره آموزشی لینکدین

66
0
سلامتی با این دوره آموزشی لینکدین

LinkedIn Learning منابع زیادی را در مورد بسیاری از موضوعات، از جمله محتوای الهام‌بخش و اطلاعاتی سلامتی از کارشناسان ارائه می‌دهد. سلامتی با این دوره آموزشی لینکدین  را دنبال کنید.

آیا به دنبال راهی برای بهبود رفاه خود هستید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ به جز آموزش لینکدین نگاه نکنید. پلتفرم محبوب یادگیری آنلاین دوره های مختلفی را ارائه می دهد که می تواند به شما در بهبود سلامت جسمی، ذهنی و عاطفی خود کمک کند. از مدیریت استرس و ذهن آگاهی گرفته تا تغذیه، یک دوره آموزشی برای همه وجود دارد.

بنابراین، چه یک حرفه ای پرمشغله باشید یا فقط فردی باشید که به دنبال ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود هستید، این دوره ها می توانند به شما کمک کنند اولین قدم را به سمت شادتر و سالم تر بردارید.

1. مدیریت رفاه خود به عنوان یک رهبر

سلامتی با این دوره آموزشی لینکدین
سلامتی با این دوره آموزشی لینکدین

مدیریت رفاه خود به عنوان یک رهبر که توسط نویسنده پرفروش دان شوبل تدریس می شود، یک دوره 41 دقیقه ای است که به رهبران مهارت ها و توصیه هایی برای هدایت رفاه خود و کارکنانشان ارائه می دهد. موضوعاتی مانند مراقبت از خود، مدیریت استرس و چگونگی ایجاد یک محیط کاری حمایتی را پوشش می دهد.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه زندگی کاری خود را از هر کجا مدیریت کنید، عادت های روزانه ایجاد کنید تا احساس اطمینان کنید، در ارتباط باشید تا از انزوا جلوگیری کنید و چگونه در مورد سلامت روان خود آسیب پذیر باشید.

2. رفاه در محیط کار

بهزیستی در محل کار که توسط مربی زندگی و معلم مراقبه لیان ویور تدریس می شود، یک دوره کوتاه 23 دقیقه ای است که طیفی از موضوعات از جمله مدیریت استرس، تاب آوری، ذهن آگاهی و تعادل بین کار و زندگی را پوشش می دهد. این دوره همچنین شامل استراتژی ها و ابزارهای عملی برای شناسایی و پرداختن به مسائل رایج محل کار مانند درگیری و فرسودگی شغلی است.

با گذراندن این دوره، یاد خواهید گرفت که انعطاف‌پذیری ایجاد کنید، استرس را مدیریت کنید، و رفاه کلی محل کار خود را بهبود بخشید، که منجر به بهره‌وری بیشتر و رضایت شغلی می‌شود. یکی از شرکت کنندگان این دوره را “مرتبط و به موقع و توصیه خوب برای هر کسی در هر سطحی” توصیف کرد. حتی اگر با یک نکته خوب بیایید، آن زمان به خوبی سپری خواهد شد!

3. شخصیت استرس خود را کشف کنید

سلامتی با این دوره آموزشی لینکدین
سلامتی با این دوره آموزشی لینکدین

این دوره 49 دقیقه ای که توسط متخصص عملکرد انسانی دکتر لورن هاجز تدریس می شود، علم استرس و چگونگی شناسایی «شخصیت استرس» شما را بررسی می کند (شش نوع وجود دارد: جنگنده، دونده، نگران کننده، فریزر، خوشحال کننده، و پر رونق).

شما یاد خواهید گرفت که تشخیص دهید چگونه تحت استرس ظاهر می شوید، و همچنین چگونه می توانید عوامل استرس خود را شناسایی و ارزیابی کنید، پاسخ های خود را به طور موثرتری مدیریت کنید و انتخاب های شخصی مثبت برای کاهش خطر فرسودگی شغلی داشته باشید.

4. چگونه تنهایی در محل کار را شکست دهیم

کار از خانه به دلایل زیادی می تواند عالی باشد، مانند اجتناب از ترافیک و داشتن برنامه های انعطاف پذیرتر. با این حال، می تواند به احساس تنهایی و انزوا نیز منجر شود. نویسنده و مشاور امی بران این دوره کوتاه 25 دقیقه ای را آموزش می دهد که راهنمای عملی و علمی برای درک، ضرب و شتم و جلوگیری از تنهایی در محل کار ارائه می دهد.

با گذراندن این دوره، در مورد افزایش همدلی و شفقت برای ایجاد روابط معنادار، نحوه تمرین آسیب پذیر بودن و چگونگی ایجاد حس هدف یاد خواهید گرفت.

5. کار با صندلی: تناسب اندام یوگا و حرکات کششی روی میز شما

سلامتی با این دوره آموزشی لینکدین
سلامتی با این دوره آموزشی لینکدین

آیا تا به حال خواسته اید یوگی روی میز شوید؟ این دوره تمرینات کششی، خم شدن و تمرینات اساسی را برای کمک به بهبود وضعیت بدنی، تقویت عضلات و مفاصل و افزایش جریان خون ارائه می‌کند، همگی در حالی که پشت میز خود هستند.

این نوعی از دوره است که می توانید بارها و بارها مراقب آن باشید. این تنها 33 دقیقه طول می کشد، برای مبتدیان طراحی شده است و به شما کمک می کند در طول روز احساس قدرت و انرژی کنید.

6. چگونه مدیران می توانند از فرسودگی تیم جلوگیری کنند

اگر مدیر هستید، دوره‌های آموزشی LinkedIn ابزارها و استراتژی‌های فراوانی را برای شناسایی، مدیریت و جلوگیری از فرسودگی در تیم‌هایتان ارائه می‌دهند. این دوره با تعریف فرسودگی شغلی و بررسی علل و علائم آن آغاز می شود.

این دوره نحوه تشخیص علائم فرسودگی شغلی در تیم خود را پوشش می دهد، سپس به بحث در مورد اقدامات مختلفی می پردازد که می توانید برای جلوگیری از فرسودگی شغلی انجام دهید، مانند ایجاد فرهنگ مراقبت از خود، تعیین حد و مرز و حمایت از کارکنان.

نکته جالب در مورد تکمیل دوره‌های آموزش لینکدین این است که می‌توانید گواهی‌های تکمیل را به نمایه لینکدین خود اضافه کنید، که به شما کمک می‌کند در میان کسانی که برای مشاغل مورد نظر خود رقابت می‌کنند، متمایز شوید. اگر به دنبال کار هستید، ممکن است به بهترین دوره های آموزشی LinkedIn برای توسعه حرفه ای نیز علاقه مند شوید.

7. راهنمای استرس روزمره

این دوره 26 دقیقه ای که با مشارکت Headspace، یکی از برنامه های پیشرو مدیتیشن ارائه می شود، به شما می آموزد که استرس چیست و چرا نباید بد باشد. همچنین به چندین تمرین 3 تا 7 دقیقه‌ای دسترسی خواهید داشت که به شما یاد می‌دهد چگونه ذهن و بدن خود را در زمانی که احساس خستگی می‌کنید، ثابت کنید.

پیروی از دستورالعمل‌های ساده و گام به گام آسان است، و می‌توانید آن‌ها را هر چند وقت یکبار که نیاز دارید انجام دهید – منبعی ارزشمند برای هر کسی که در میانه روز کاری به بازنشانی نیاز دارد. اگر این دوره را ارزشمند می‌دانید، می‌توانید یاد بگیرید که چگونه از برنامه Headspace برای مدیتیشن‌های بیشتر نهایت استفاده را ببرید.

8. خاموش شدن: شب بهتر بخوابید

این دوره یک انتخاب عالی برای هر کسی است که با مشکلات خواب دست و پنجه نرم می کند یا می خواهد کیفیت خواب خود را بهبود بخشد و به دنبال استراتژی های عملی و آسان برای کمک به کاهش و داشتن خواب بهتر در شب است. به عنوان مثال، اهمیت اجتناب از برخی فعالیت‌ها، مانند استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی، قبل از خواب برای ترویج خواب آرام‌تر را پوشش می‌دهد.

اگر کم خواب هستید و بدخلق هستید، نمی توانید بهترین خودتان باشید. اگر می توانید ارتباط برقرار کنید، این دوره ممکن است برای شما مناسب باشد.

9. حمایت از سلامت روان خود در هنگام کار از خانه

این دوره بسیار کوتاه است – فقط 17 دقیقه – و هر بخش شامل بینش های کمی است که توسط علوم اعصاب به شما آموزش می دهد تا در مورد مدیریت حواس پرتی ها، تعیین مرزهای بین کار و زندگی خانگی و حفظ روابط سالم در حین کار از خانه به شما آموزش دهد.

اگر از راه دور کار می کنید یا به دنبال انتقال به کار از راه دور هستید و به دنبال استراتژی های عملی و مبتنی بر تحقیق برای حمایت از سلامت روان خود هستید، این دوره یک انتخاب عالی است.

10. ذهن آگاهی برای مبتدیان

این دوره بیش از 2 ساعت طول می کشد و توسط یکی از محبوب ترین معلمان مدیتیشن غربی، Jon Kabat-Zinn تدریس می شود. Kabat-Zinn به دلیل معرفی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR)، یک روش ساختار یافته برای استفاده از تکنیک های ذهن آگاهی برای بهبود رفاه کلی که اکنون در کلینیک ها و بیمارستان ها استفاده می شود، به خوبی شناخته شده است.

این دوره 5 مدیتیشن هدایت شده بر اساس MBSR را ارائه می دهد تا به شما کمک کند حالات ذهنی را پرورش دهید که به شما کمک می کند بپذیرید، رها کنید و حضور داشته باشید.

اگر این دوره برای شما مفید است، منابع دیگری برای تمرین کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی وجود دارد.

استفاده از آموزش لینکدین برای بهبود سلامتی

با سرمایه گذاری روی رفاه خود، نه تنها زندگی خود را بهبود می بخشید، بلکه تأثیر موجی مثبتی بر اطرافیان خود ایجاد می کنید. پس چرا چند دقیقه وقت نگذارید و اولین قدم را برای بهبود سلامت و تندرستی خود بردارید؟

در عین حال، هیچ دوره‌ای آنلاین نمی‌تواند جایگزین ارزش بلند شدن از روی میز و پیاده‌روی در هوای تازه شود. پس فراموش نکنید که دوشاخه را جدا کرده و حرکت کنید. ذهن و بدن شما از شما تشکر خواهند کرد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس