نحوه دانلود رایگان ویندوز 10: راهنمای گام به گام

41
0
نحوه دانلود رایگان ویندوز 10

با نحوه دانلود رایگان ویندوز 10 با ISO رسمی مایکروسافت آشنا شوید. ویندوز 10 را با خیال راحت نصب و فعال کنید و برای همیشه از آن استفاده کنید!

اگر نمی‌دانید که آیا هنوز هم می ‌توانید ویندوز 10 را به صورت رایگان دانلود کنید یا خیر: نگران نباشید! هنوز هم می‌ توانید بدون صرف هزینه، سیستم خود را به ویندوز 10 ارتقا دهید. با این حال، برخی از اخطارها وجود دارد، و ما می ‌خواهیم از ابتدای این مقاله به وضوح بیشتر بگوییم: برای ارتقاء به یک مجوز اصلی ویندوز نیاز دارید.

بنابراین، گزینه‌هایی برای شما روی میز وجود دارد، اما، به طور کلی، همچنان می‌توانید سیستم‌عامل قدیمی خود را بدون خرید کلید محصول جدید به ویندوز 10 ارتقا دهید. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا ببینید چگونه میتوانید این کار را انجام دهید.

آیا می توانید ویندوز 10 را به صورت رایگان نصب کنید؟

همانطور که ممکن است تا کنون شنیده باشید، مایکروسافت ارتقاء رایگان خود از ویندوز 7 یا ویندوز 8.1 به ویندوز 10 را حداقل بر روی کاغذ متوقف کرد است. با این حال، با رفتن به صفحه رسمی مایکروسافت ویندوز 10، خواهید دید که ابزارهای واقعی برای ادامه با ارتقای کامل Win10 هنوز وجود دارند.

آیا اشتباه است؟ آیا مایکروسافت دچار مشکل شده است؟ خوب، در واقع نه. مایکروسافت علاقه مند است همه کاربران خود را تشویق کند تا به سیستم عاملی مدرن تر و به روزتر حرکت کنند، یعنی اینکه ویندوز 7 و 8.1 را به نفع ویندوز 10 کنار بگذارند. و همانطور که ممکن است بدانید، این همان فلسفه پشت ایده این شرکت مبنی بر اینکه به مردم اجازه می دهد تا از ویندوز 10 به ویندوز 11 نیز به صورت رایگان سیستم های خود را ارتقا دهند.

تکیه بر سیستم‌عامل‌های به ‌روز به معنای ایمن ماندن از آخرین تهدیدات، دریافت جدیدترین به ‌روزرسانی‌های ویندوز، و حذف هر گونه آسیب ‌پذیری حل ‌نشده احتمالی از نسخه‌ های قدیمی است که دیگر توسط غول فناوری Redmond پشتیبانی نمی ‌شوند.

سپس، برای پاسخ به اولین سوال: بله، شما خوش شانس هستید! ارتقاء به ویندوز 10 رایگان است تا زمانی که … خوب، ما مطمئناً نمی دانیم. بنابراین، دانلود ویندوز 10 خود را در اسرع وقت در ادامه این مقاله فعال کنید.

اگر نیاز به خرید مجوز اصلی دارید، بهترین انتخاب شما Mr Key Shop است، یک فروشنده ۱۰۰٪ مجاز که می توانید بهترین محصولات دیجیتال مانند Microsoft Windows 10، مجموعه های آفیس مانند Microsoft Office 2021 و Office for Mac، بهترین مارک های آنتی ویروس را خریداری کنید. و بهترین چیز این است که می توانید تا 70٪ در MSRP صرفه جویی کنید.

اولین چیزها ابتدا الزامات و واجد شرایط بودن خود را بررسی کنید

اگر می خواهید ویندوز 10 را به صورت رایگان دانلود کنید، باید برخی از شرایط را داشته باشید. ابتدا به یک لایسنس اصلی و فعال برای ویندوز 7 یا ویندوز 8.1 نیاز دارید. در صورت اینکه این معیار اول را رعایت کنید، بعد از آن باید بررسی کنید که آیا دستگاه شما می‌تواند ویندوز 10 را بدون دردسر اجرا کند یا خیر.

سیستم مورد نیاز رسمی عبارتند از:

  • CPU: یک 1 گیگاهرتز یا بالا تر
  • RAM: یک 1 گیگابایت برای ویندوز 10 32 بیتی یا 2 گیگابایت برای ویندوز 10 64 بیتی
  • Storage: حداقل 32 گیگابایت فضای خالی
  • DirectX 9 :GPU سازگار یا جدیدتر با درایور WDDM 1.0
  • Display: وضوح 800*600 یا بیشتر

زمانی که شما به یک License واقعی نیاز دارید چه کار هایی باید انجام دهید؟

اگرچه از نظر فنی می توانید ویندوز 10 را به صورت رایگان دریافت کنید، اما برای استفاده از آن به License واقعی نیاز دارید.

فرض کنید مجوز شما برای ارتقای رایگان واجد شرایط نیست، یا در حال ساختن یک کامپیوتر با مشخصات پایین‌ تر از ابتدا هستید. آیا این پایان کار است؟ خوب، نه، اما شما هنوز به یک License اصلی نیاز دارید. اگر از فروشگاه رسمی مایکروسافت بازدید کنید، خواهید دید که هزینه مجوز برای ویندوز 10 بسته به نسخه انتخابی، بین 100 تا 200 دلار است. اما ناامید نشوید، یک جایگزین بهتر و ارزان‌ تر وجود دارد که می ‌توانید آن را دنبال کنید.

در میان بسیاری از فروشندگان و فروشگاه های شخص ثالث از طریق وب، Mr Key Shop یکی از بهترین ها است، با سابقه طولانی جلب رضایت مشتریان، همانطور که در پروفایل Trustpilot آنها میتوانید این مورد را مشاهده می کنید (98٪ عالی).

برای بیش از 18 سال، Mr Key Shop بهترین مجوزهای نرم افزار دیجیتال را با قیمت پایین ارائه می دهد و به مشتریان خود اجازه می دهد تا 70٪ در کاتالوگ فراگیر خود صرفه جویی کنند. می‌توانید بهترین نسخه‌ های سیستم‌عامل ویندوز، از جمله ویندوز 10، و همچنین مجموعه‌ های Microsoft Offices، نسخه‌های مک شامل، محبوب ‌ترین مارک‌ های آنتی ‌ویروس و بسیاری از ابزارهای نرم ‌افزاری درجه تجاری مانند خانواده Microsoft Server را پیدا کنید.

بنابراین می‌توانید به کاتالوگ Mr Key Shop بروید و یک License اصلی ویندوز 7 یا ویندوز 8.1 را با کسری از برچسب رسمی ویندوز 10 خریداری کنید. سپس می‌توانید قبل از انجام ارتقای رایگان ویندوز 10، آن را روی سیستم خود فعال کنید و از آن استفاده کنید! شما با این روش یک نصب کاملاً جدید ویندوز 10 را با قیمتی بسیار ارزان، اما 100% قانونی خواهید داشت.

Mr Key Shop فروشگاهی بسیار قابل اعتماد است که تمام ضمانت‌ها و اقدامات ایمنی را که می ‌توانید از یک فروشنده حرفه‌ ای انتظار داشته باشید، ارائه می‌دهد، مانند روش‌های پرداخت ردیابی‌شده، از جمله PayPal و Stripe، ضمانت بازگشت کامل وجه برای همه سفارش‌ها، و خدمات پس از فروش و پشتیبانی انگلیسی ‌زبان رایگان. ما واقعاً توصیه می کنیم از آنها بازدید کنید. نکته جالب این است که Mr Key Shop همه چیزهایی را که برای شروع به کار نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد، از مجوز اصلی گرفته تا دستورالعمل های واضح که همچنین نحوه دانلود ویندوز 10 اصلی خود را به صورت رایگان، از طریق پیوند فایل ISO ایمن ارائه می دهد.

و اگر نمی‌خواهید برای دانلود رایگان ویندوز 11 خیلی دیر شده است، همیشه می‌توانید پس از فعال ‌سازی ویندوز 10 خود را به ویندوز 11 ارتقا دهید، البته تا زمانی که تمام شرایط لازم را داشته باشید. و این می تواند یک حرکت هوشمندانه اضافی باشد!

با این حال، اگر می‌خواهید از این فرآیند صرفه ‌جویی کنید و همچنین در زمان خود صرفه‌ جویی کنید، همیشه می ‌توانید مجوز اصلی را از فروشگاه Mr Key با قیمت ارزان‌تری نسبت به MSRP دریافت کنید.

اما، بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا نحوه نصب رایگان ویندوز 10 از سیستم عامل ویندوز قبلی توضیح داده شده است.

فراموش نکنید، اگر می‌خواهید بیشترین بهره را از محیط ویندوز خود ببرید، نحوه دریافت رایگان آفیس را بخوانید یا بهترین تخفیف مایکروسافت آفیس را پیدا کنید.

نحوه دانلود رایگان ویندوز 10: فرآیند گام به گام

برای دانلود رایگان ویندوز 10، باید این روش ساده را دنبال کنید، به یاد داشته باشید که قبل از ادامه، باید License ویندوز 7 یا 8.1 خود را فعال کنید، البته اگر قبلا این کار را نکرده اید. فرآیند زیر همچنین نحوه فعال سازی رایگان ویندوز 10 را شرح می دهد:

مرحله ی 1: نحوه دانلود رایگان ویندوز 10

ابزار رایگان Windows Media Creation Tool را از صفحه رسمی ویندوز 10 دانلود کنید. در اینجا، باید «Download Tool Now» را در قسمت «Create Windows 10 install media» انتخاب کنید.

مرحله ی 2: نحوه دانلود رایگان ویندوز 10

قبل از اینکه ابزار Windows Media Creation Tool را راه اندازی کنید، ممکن است بخواهید یک نسخه پشتیبان کامل از سیستم خود انجام دهید تا مطمئن شوید در صورت خرابی یا هر مشکل غیرمنتظره ای هیچ داده ای را از دست نمی دهید. فقط از ابزار پشتیبان مورد علاقه خود استفاده کنید یا از کاتالوگ مجموعه امنیتی Mr Key Shop دیدن کنید، بسیاری از مارک های آنتی ویروس همچنین دارای فضای پشتیبان رایگان ابری مانند Norton 360 Deluxe هستند.

مرحله ی 3: نحوه دانلود رایگان ویندوز 10

ابزار ایجاد رسانه را اجرا کنید و دستورات را دنبال کنید تا به گزینه “What you want to do؟” برسید. در اینجا، روی “Upgrade this PC now” کلیک کنید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که به دنبال کردن دستورات ادامه دهید، انتخاب کنید که آیا می خواهید داده های خود را حفظ کنید یا نه، و سپس کلید محصول خود را وارد کنید. همانطور که اشاره کردیم، برای ادامه کار به یک License اصلی ویندوز 7 یا 8.1 نیاز دارید.

در اینجا نحوه فعال کردن ویندوز 7 (یا 8.1) آمده است: هنگامی که از شما خواسته شد، باید روی دکمه «فعال کردن» کلیک کنید. پس از اینکه ابزار با سرورهای مایکروسافت ارتباط برقرار کرد، سیستم عامل شما با مجوز دیجیتال فعال می شود.

از طرف دیگر، اگر به اینترنت متصل نیستید، می‌توانید به صورت دستی کلید محصول خود را نیز تایپ کنید، همانطور که در ایمیل خلاصه خود مشاهده می ‌کنید اگر تصمیم به خرید ویندوز 7 یا 8.1 از Mr Key Shop دارید، یا فقط باید کلید خود را به هر حال وارد کنید. آن را به دست آورد و ذخیره کرد. پس از تایید فعال سازی، دانلود ویندوز 10 شما نیز فعال می شود و دسکتاپ شما را 100% قابل استفاده می کند. در پایان این فرآیند، ویندوز 10 اصلی خود را به صورت رایگان در اختیار خواهید داشت.

غذای آماده — یک قدم جلوتر بروید

نکته جالب این است که زمانی که سیستم مورد نیاز رسمی خود را را آماده کنید، می توانید ویندوز 10 تازه نصب شده خود را به صورت %100 رایگان به ویندوز 11 ارتقا دهید. فقط در مورد آن فکر کنید: دریافت ویندوز 11 به قیمت ویندوز 7، بدون شکستن بانک یا قانون: این می تواند هوشمندانه ترین حرکت شما باشد!

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس