بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل

69
0
بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل

همه ما موسیقی را دوست داریم، اما چه راه بهتری برای لذت بردن از آن وجود دارد تا زمانی که به مکان‌هایی می‌رویم، آن را بیرون بیاوریم. این جایی است که اسپیکرهای قابل حمل وارد می شوند. بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل را در ادامه معرفی کرده ایم.

بسیاری از بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل به گونه‌ای تکامل یافته‌اند که راه‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای کمک به قابل حمل‌تر شدن به آن‌ها ارائه می‌دهند، چه با ارائه شکل و اندازه مناسب‌تر، یا با قرار دادن حلقه یا گیره روی آنها برای آویزان کردن یا حمل آسان‌تر آنها.

اما هزاران اسپیکر بلوتوث قابل حمل از برندهای بزرگ تا کمتر شناخته شده وجود دارد.

در اینجا بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل امروزی موجود است.

انتخاب های برتر ما برای اسپیکرهای بلوتوث

بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل سونی SRS-XP700

به طور کلی بهترین

اسپیکر قابل حمل قدرتمند با مگا بیس

400 دلار

550 دلار

150 دلار صرفه جویی کنید

Sony SRS-XP700 هیولایی از یک اسپیکر قابل حمل است، اگرچه، با اندازه بسیار بزرگش، ممکن است نخواهید آن را از باغ خود فراتر ببرید.

دلایل خرید

+ بیس باور نکردنی

+ فوق العاده قدرتمند

+ ایده آل برای مهمانی های کارائوکه

دلایل اجتناب

-در سمت سنگین

بیایید با صحبت در مورد فیل در اتاق شروع کنیم – SonSRSy-XP700 بسیار بزرگ و سنگین است که دقیقاً جایزه قابل حمل ترین اسپیکر سال را برای آن به ارمغان نمی آورد. اما می‌توان آن را جابه‌جا کرد، بنابراین از نظر فنی قابل حمل است، و وقتی صدایی را که تولید می‌کند می‌شنوید، اهمیت نمی‌دهید که وزنی به اندازه آن فیلی که قبلاً در مورد آن صحبت می‌کردیم، داشته باشد.

اگر عمیقاً به بیس علاقه دارید، دکمه مگا بیس اسپیکر قابل حمل Sony SRS-XP700 را دوست خواهید داشت. بیس را بدون تحریف صدا افزایش می دهد، که برای مهمانی های خانه یا باغ ایده آل است. بیایید فقط امیدوار باشیم که همسایگان شما را دوست داشته باشند!

آیا عاشق کارائوکه هستید؟ خوشبختانه Sony SRS-XP700 دارای دو اتصال است که به شما امکان می دهد یک میکروفون و حتی یک گیتار اضافه کنید. حالا یک مهمانی است!

بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل Bose SoundLink Flex

بهترین برای مهمانی های استخر

اسپیکر مقاوم در برابر آب که می تواند شناور شود

129 دلار

149 دلار

20 دلار صرفه جویی کنید

Bose SoundLink Flex یک دستگاه همه کاره عالی است که دارای صدای واضح است، بدنه مقاوم در برابر آب IP67 و کیفیت ساخت محکم دارد.

دلایل خرید

+ شارژ USB-C

+ دسته حمل راحت

+ اسپیکر می تواند شناور شود

دلایل اجتناب

-بلوتوث ضعیفتر 4.2

Bose SoundLink Flex یک اسپیکر قابل حمل کوچک و در عین حال قدرتمند است که به دلیل برخورداری از استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر قطرات و حتی آب طراحی شده است و آن را به انتخابی ایده آل برای کسانی تبدیل می کند که اغلب در خارج از منزل، پیاده روی یا کمپینگ هستند.

Bose SoundLink Flex با عمر باتری چشمگیر 12 ساعته، تمام روز را دوام می آورد، نیازی نیست نگران همراه داشتن پاوربانک یا حتی شارژر باشید، فقط اسپیکر قابل حمل خود را همراه داشته باشید و از موسیقی در طول روز لذت ببرید.

حلقه تعبیه شده حمل آن را با خود آسان تر می کند، یا به سادگی آن را به کارابین خود متصل کرده و به کیف، کمربند یا هر چیز دیگری که می توانید به آن وصل کنید، ببندید. علاوه بر این، اگر در حال و هوای یک مهمانی استخر هستید، Bose SoundLink Flex می‌تواند شناور باشد، بنابراین می‌توانید در هر کجا که هستید از موسیقی خود لذت ببرید.

Anker Soundcore

بهترین ارزش

یک اسپیکر قابل حمل قابل توجه برای کسانی که بودجه کمی دارند

24 دلار

30 دلار

6 دلار صرفه جویی کنی

Anker Soundcore بهترین اسپیکر قابل حمل با قیمت مقرون به صرفه است، با بلوتوث 5.0 و رتبه IPX5، ثابت می کند که هنوز هم می توانید یک اسپیکر قابل حمل با کیفیت را با قیمت پایین تر پیدا کنید.

دلایل خرید

+ بسیار قابل حمل

+ برد بلوتوث چشمگیر

+ باتری تمام روز

دلایل منفی

-بهترین بیس نیست

Anker Soundcore اسپیکر قابل حمل مناسبی برای کسانی است که به دنبال خرید یک اسپیکر بلوتوث با کیفیت بالا با قیمت مقرون به صرفه هستند. با این قیمت کیفیت صدا وحشتناک خواهد بود، با این حال، اشتباه می کنید. با توجه به قیمت پایین، به طرز شگفت انگیزی خوب به نظر می رسد.

اسپیکر بلوتوث Anker Soundcore حتی با سه رنگ انتخابی، پر زرق و برق ترین یا جذاب ترین اسپیکر قابل حمل موجود نیست، اما نمی توانید انتظار داشته باشید که با این قیمت باورنکردنی به نظر برسد. درعوض، Anker بر روی آنچه مهم است تمرکز کرده است، ساخت یک اسپیکر قابل حمل مقاوم و مقاوم در برابر آب، با کیفیت صدای عالی با هزینه مناسب.

یکی دیگر از ویژگی های مفید Anker Soundcore جک 3.5 میلی متری صدا است که به شما امکان می دهد دستگاه را مستقیماً به اسپیکر وصل کنید، نیاز به اتصال بلوتوث را از بین می برد و دستگاه را برای کسانی که دستگاه سازگار با بلوتوث ندارند سازگار می کند.

بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل JBL Clip 4

بهترین برای کیف

برای موسیقی در حال حرکت، آن را بر روی آن قرار دهید

چه بخواهید در راه کلاس به موسیقی گوش دهید یا با دوستان خود در خارج از خانه لذت ببرید، JBL Clip 4 یکی از قابل حمل ترین راه ها برای پخش آهنگ های مورد علاقه شما است.

دلایل خرید

+ تن از گزینه های رنگ

+ به راحتی در هر جایی آویزان می شود

+ عمر باتری قابل توجه

+ فوق العاده قابل حمل

دلایل اجتناب

-بهترین بیس نیست

اگر به دنبال یک اسپیکر جمع و جور هستید که بتوانید در حین حرکت به کیف یا لباس خود بچسبانید، به JBL Clip 4 نگاه نکنید. این یک اسپیکر بسیار جمع و جور است که دارای یک کارابین داخلی است و همچنین سبک وزن است و آن را به یکی از آسان‌ترین اسپیکرهای قابل حمل تبدیل می‌کند.

به لطف امتیاز IP67، JBL Clip 4 ضد گرد و غبار و ضد آب است و برای رفتن به ساحل یا حتی لذت بردن از موسیقی با دوستان در کنار استخر عالی است. و در حالی که JBL Clip 4 ممکن است یک اسپیکر کوچکتر باشد، اما همچنان صدایی بسیار غنی را ارائه می دهد که شما از چنین اسپیکر قابل حمل کوچکی انتظار ندارید.

JBL Clip 4 همچنین در طیف گسترده ای از رنگ ها عرضه می شود و به راحتی می توانید با کیفی که آن را به آن گیره می دهید هماهنگ شوید.

LG Ultragear GP9

بهترین برای گیمرها

یک اسپیکر بازی قدرتمند قابل حمل

ال‌جی Ultragear GP9 در اصل یک اسپیکر بازی است، اما با بلوتوث و اتصال سیمی و باتری داخلی طولانی‌مدت، برای همراه داشتن در حین حرکت نیز عالی است.

دلایل خرید

+ حالت های صوتی متعدد

+ بیس عمیق چشمگیر

+ DTS:X

+ لغو قابل توجه اکو میکروفون

دلایل منفی

-خیلی گرونه

-نسبتا سنگین

در حالی که ال‌جی Ultragear GP9 در درجه اول یک اسپیکر بازی است، دارای بلوتوث و باتری داخلی است که آن را به عنوان یک اسپیکر قابل حمل تبدیل به یک انتخاب عالی می‌کند. نه تنها می توانید از آن برای گوش دادن به موسیقی در حین بیرون از خانه استفاده کنید، بلکه می توانید از آن برای بازی نیز استفاده کنید، مهم نیست کجا هستید.

می توانید به راحتی با دکمه های فیزیکی بین حالت های صدا جابجا شوید یا برنامه LG XBOOM را دانلود کنید تا اکولایزر صدا را مطابق میل خود شخصی سازی کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد نورپردازی RGB را شخصی سازی کنید، بنابراین می توانید این بلندگوی قدرتمند را هنگام استفاده در خارج از منزل به نمایش بگذارید.

LG Ultragear GP9 طراحی نسبتاً نامناسبی برای حمل است و کمی سبک است، بنابراین ممکن است برای مهمانی های باغ یا پیک نیک مناسب تر باشد، اما هنگامی که صدای باورنکردنی آن را شنیدید، از آوردن آن با خود پشیمان نخواهید شد.

Muzen Wild Mini Rugged Outdoor Speaker

بهترین برای پیاده روی

اسپیکر پیاده روی سبک با چراغ قوه داخلی

Muzen Wild Mini Rugged Outdoor Speaker اسپیکر ناهموار مناسبی برای کسانی است که از کمپینگ و پیاده روی لذت می برند. این قوی، بادوام و سبک وزن است.

دلایل خرید

+ بلوتوث 5.0 برای برد بهتر

+ فوق العاده کوچک

+ چراغ قوه برای کمپینگ عالی است

دلایل اجتناب

-کیفیت صدا بهترین نیست

Muzen Wild Mini یک اسپیکر قابل حمل مستحکم است که با آلیاژ روی با چگالی بالا ساخته شده است تا به آن در مقاومت در برابر افت کمک کند. این اسپیکر قابل حمل مناسب برای کوهنوردان و افراد کمپینگ است و حتی دارای یک چراغ داخلی است، بنابراین می توانید به پیاده روی و گوش دادن به موسیقی در شب ادامه دهید.

Muzen Wild Mini بسیار جمع و جور آنقدر کوچک است که در کف دست یا حتی در جیب شما جای می گیرد و برای مسافرت بسیار مناسب است. اگرچه ممکن است کوچک باشد، اما این بدان معنا نیست که فاقد قدرت است. با در نظر گرفتن اندازه، Muzen Wild Mini موفق می شود صدای فوق العاده بزرگی را بدون تحریف در سطوح بلندتر تولید کند.

Muzen Wild Mini با ظاهر خشن ماجراجویانه‌اش، مطمئناً منحصربه‌فرد به نظر می‌رسد، مملو از جزئیاتی است که به وضوح به دقت در نظر گرفته شده است. اگر قصد ماجراجویی دارید و می‌خواهید آهنگ‌های مورد علاقه‌تان شما را همراهی کنند، انتخاب خوبی است.

بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل JBL FLIP 4

شیک ترین طراحی

یک اسپیکر شیک با طیف گسترده ای از گزینه های رنگی

JBL FLIP 4 یک اسپیکر قابل حمل شیک است که در طیف وسیعی از رنگ ها و طرح های فوق العاده ارائه می شود. ضد آب و بادوام است و برای هر موقعیتی مناسب است.

دلایل خرید

+ دو دستگاه می توانند با اسپیکر جفت شوند

+ ضدآب

+ قیمت مناسب

دلایل منفی

-بهترین عمر باتری نیست

JBL FLIP 4 ممکن است با طراحی لوله ای که تا حدودی شبیه وان پرینگلز است، با ظاهر زیباترین اسپیکر قابل حمل نباشد، اما اگر ظاهر آنقدرها برای شما مهم نیست، عالی است، زیرا صدا و ویژگی ها به تنهایی کمبود خلاقیت در طراحی این اسپیکر قابل حمل را جبران می کند.

هنگامی که به دنبال خرید یک بلندگوی قابل حمل جدید هستید، بسیاری از مردم تمایل دارند به دنبال اسپیکری باشند که بتواند در برابر باران یا نشت برای ماجراجویی در فضای باز مقاومت کند. JBL FLIP 4 شما را پوشش می دهد و سپس مقداری. با استاندارد IPX7، می تواند به مدت 30 دقیقه غوطه ور شدن کامل در آب تا عمق یک متری را تحمل کند، بنابراین ریزش و باران مطمئناً مشکلی برای این اسپیکر ایجاد نخواهد کرد.

اسپیکرهای JBL FLIP 4 با ویژگی های باورنکردنی مانند جفت شدن چند دستگاه، همه چیز را کمی جلوتر می برد، بنابراین بیش از یک دستگاه می توانند متصل شوند و به نوبت موسیقی را کنترل کنند، و همچنین استفاده از JBL Connect+ که به شما امکان می دهد چندین اسپیکر JBL را با هم جفت کنید تا صدا را تقویت کنید.

Treblab HD77

بهترین برای سفر

جمع و جور و حمل آسان، با عمر باتری چشمگیر

Treblab HD77 یک اسپیکر قابل حمل فوق العاده جمع و جور با باتری بادوام است. به لطف کارابین و بند موجود در آن، برای همراه داشتن در سفرهایتان عالی است.

دلایل خرید

+ قیمت قابل قبول

+ آسان برای استفاده از کنترل

+ ضد آب

دلایل اجتناب

-تاثیرگذارترین صدا نیست

Treblab HD77 یک اسپیکر قابل حمل و مقاوم در برابر آب است که برای کسانی که نمی خواهند صدا را خیلی بالا ببرند، بهترین است. در ارائه صدای شفاف با حجم متوسط ​​به خوبی عمل می کند و باس غنی را در جایی که لازم است ارائه می دهد. با این حال، اگر صدا را خیلی زیاد کنید، با مشکلات تحریف مواجه خواهید شد که سایر اسپیکرهای قابل حمل با همان قیمت با آن مواجه نمی شوند.

در پایین Treblab HD77، یک پورت شارژ USB-C سرپوشیده و یک جک 3.5 میلی‌متری را خواهید دید. این بدان معناست که اگر بلوتوث ندارید یا نمی‌خواهید از اتصال بی‌سیم استفاده کنید، می‌توانید دستگاه‌ها را مستقیماً به اسپیکر وصل کنید. خوشبختانه، اسپیکر شامل هر کابل مورد نیاز و همچنین یک کارابین است که می توانید در پایین پیدا کنید.

می توانید انتظار داشته باشید که Treblab HD77 حدود 20 ساعت با صدای متوسط ​​دوام بیاورد و به شما امکان می دهد از دو درایور 12.5 واتی که پاسخ فرکانسی حدود 80 هرتز تا 16 کیلوهرتز ارائه می دهند لذت ببرید.

بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل JBL Go 3

پل فشرده

یک اسپیکر کوچک مقاوم در برابر آب با صدایی بزرگ

JBL Go 3 دارای کیفیت صدای قابل توجهی است، بدون اینکه آنقدر بزرگ باشد که با خود حمل کنید. به لطف قلاب داخلی و اندازه جمع و جور، می‌توانید JBL Go 3 را هر جایی ببرید.

دلایل خرید

+ تریبل و بیس عالی

+ آسان برای استفاده

+ ضد آب

+ قیمت قابل قبول

دلایل اجتناب

-بهترین عمر باتری نیست

JBL به دلیل ایجاد اسپیکرهای محکم شناخته شده است. حقیقت این است که محصولات آنها واقعاً خوب هستند، حتی زمانی که به JBL Go 3 آنها نگاه می کنید که با هزینه بسیار پایین به فروش می رسد.

یکی از مواردی که بسیاری از اسپیکرهای JBL از آن کوتاهی می‌کنند طراحی آن‌ها است، اما با تنوع رنگ‌های مختلف و پوشش پارچه‌ای شیک، JBL Go 3 بسیار خوب به نظر می‌رسد، چیزی که انتظار ندارید از آن ببینید. اسپیکر با این قیمت، فقط از آن در حمام استفاده نکنید، یا ممکن است آن را با صابون روی طناب خود اشتباه بگیرید! با این حال، در یک نکته جدی، راحت آن را زیر دوش بچسبانید، زیرا دارای درجه مقاومت در برابر آب IP67 است.

البته مهمترین چیز در اینجا صدا است و JBL Go 3 عالی به نظر می رسد. در واقع، صدای آن بسیار بهتر از سایر اسپیکرهای قابل حمل در این رنج قیمت است، و آن را به اسپیکر قابل حمل ایده آل برای کسانی که بودجه کمی دارند، اما همچنان خواهان کیفیت صدای خوب هستند، تبدیل می کند.

نحوه انتخاب اسپیکر قابل حمل مناسب برای شما

هنگام انتخاب یک اسپیکر قابل حمل، باید در نظر داشته باشید که برای چه چیزی از آن استفاده می کنید. اگر به ساحل می روید یا از مهمانی های استخر لذت می برید، ممکن است بخواهید یک اسپیکر قابل حمل ضد آب در نظر بگیرید. اما، برای کسانی که چیزی برای مهمانی های باغ می خواهند، انتخاب چیزی با کمی قدرت بیشتر ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

اگر دوست دارید در اطراف آب باشید، JBL Clip 4 نه تنها طراحی بادوام و ضدآب ارائه می‌دهد، بلکه دارای باتری با دوام طولانی‌تری است که می‌تواند موسیقی را طولانی‌تر نگه دارد و به شما اجازه می‌دهد از روز خود لذت ببرید و نگران توقف موسیقی نباشید.

اگر می خواهید کمی قدرت بیشتر داشته باشید، ال جی Ultragear GP9 صدای چشمگیر با باس عمیق ارائه می دهد. این یک اسپیکر ممتاز است که برای بهترین تجربه بازی طراحی شده است، اما با یک باتری داخلی نیز همراه است، که آن را به یک بازی همه جانبه عالی برای کسانی تبدیل می کند که می خواهند به موسیقی گوش دهند یا به سادگی از یک بازی با صدای فوق العاده در حین حرکت و بیرون لذت ببرند.

و برای کسانی که می خواهند تحت تاثیر قرار دهند، Sony SRS-XP700 بهترین تجربه صوتی را از یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل ارائه می دهد. ممکن است کمی حجیم‌تر از سایر گزینه‌های قابل حمل باشد، اما آن را در مهمانی باغ خود بچینید و ببینید که در کوتاه‌مدت تبدیل به یک غوغا می‌شود.

بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل سونی SRS-XP700

به طور کلی بهترین

اسپیکر قابل حمل قدرتمند با مگا بیس

400 دلار

550 دلار

150 دلار صرفه جویی کنید

Sony SRS-XP700 هیولایی از یک اسپیکر قابل حمل است، اگرچه، با اندازه بسیار بزرگش، ممکن است نخواهید آن را از باغ خود فراتر ببرید.

دلایل خرید

+ بیس باور نکردنی

+ فوق العاده قدرتمند

+ ایده آل برای مهمانی های کارائوکه

دلایل اجتناب

-در سمت سنگین

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس