بهترین ایربادهای گیمینگ 2023

52
0
بهترین ایربادهای گیمینگ

بهترین ایربادهای گیمینگ 2023 را در ادامه معرفی کرده ایم.

اگر گیمر هستید، می‌دانید که یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده حداکثری از گیم‌پلی، استفاده از یک هدفون با کیفیت است. اما پوشیدن یک هدست بزرگ و حجیم همیشه راحت ترین راه برای استراحت و لذت بردن از زمان استراحت نیست. علاوه بر این که این وزن اضافی را روی سر خود می پوشانید، می توانند اطراف گوش شما داغ شوند و باعث سوزش شوند.

پس چرا همه بخش های عمده را حذف نکنیم و به جای آن یک جفت هدفون مخصوص بازی در نظر بگیرید؟

با تعداد زیادی گزینه برای انتخاب، می توانید بدون توجه به بودجه خود از گیم پلی بی سیم (یا سیمی) لذت ببرید. چه به دنبال صدای ممتاز بدون تاخیر، ANC، میکروفون های داخلی برای چت صوتی، اتصال چند دستگاه باشید، یا صرفاً چیزی را می خواهید که بتوانید با آن در رفت و آمد خود بازی کنید، یک جفت هدفون مخصوص بازی برای همه وجود دارد.

در اینجا بهترین هدفون های گیمینگ موجود در حال حاضر وجود دارد.

ایربادهای بازی مورد علاقه ما در سال 2023

لاجیتک با هدفون های بازی بی سیم واقعی سازگار است

به طور کلی بهترین

مانند یک دستکش مناسب است

180 دلار

230 دلار

50 دلار صرفه جویی کنید

هدفون‌های بازی بی‌سیم لاجیتک FITS واقعی، صدای بی‌سیم ممتاز را با یک تناسب قالب‌گیری سفارشی برای تجربه صوتی فراگیر ترکیب می‌کنند.

مزایا

+ اتصال بی سیم Lightspeed

+ حذف غیرفعال نویز را ارائه می دهد

+ همانطور که هدفون ها می توانند در داخل گوش راحت باشند

+ چند پلتفرم

معایب

-کیفیت میکروفون ممکن است کمی ناسازگار باشد

اگر به دنبال خرید برخی از Razer Hammerheads نیستید، ممکن است بخواهید Earbuds بازی Logitech FITS True Wireless Gaming را به عنوان یک جایگزین ارزشمند با قیمت پایین‌تر در نظر بگیرید. سازگار با PS5، PS4، PC، Mac، Mobile و Switch، یک انتخاب عالی برای چند پلتفرم هستند. آنها اتصال بی سیم و بلوتوث Lightspeed را ارائه می دهند و درایورهای 10 میلی متری آنها صدایی کامل را با باس فراوان ارائه می دهند.

این هدفون‌ها دارای بهترین حذف نویز غیرفعال در کلاس هستند، به لطف تناسب سفارشی ارائه‌شده توسط نکات ژل (gel). با استفاده از فناوری Lightform، نوک‌های هدفون در 60 ثانیه اول کاملاً به داخل گوش‌های شما منطبق می‌شوند و بیشتر صدای پس‌زمینه را مسدود می‌کنند. و میکروفون‌های دوگانه تشکیل دهنده پرتو، آنها را برای چت صوتی نیز مناسب می‌کند.

عمر باتری برای گذراندن جلسات طولانی بازی ساخته شده است، با هفت ساعت ارائه شده توسط خود هدفون و هشت ساعت اضافی با جعبه شارژ. جابجایی بین Lightspeed و بلوتوث خوب و ساده است و بازی در پلتفرم های مختلف را آسان می کند. و EQ و سایر تنظیمات صدا را می توان از طریق برنامه Logitech سفارشی کرد. صدای با کیفیت بالا و یک جفت هدفون مخصوص بازی.

ایربادهای گیمینگ چند پلتفرمی بی سیم Razer Hammerhead HyperSpeed

بهترین ویژگی ها

ایربادهای نسخه بازی سال به همراه تمام DLCها

هدفون گیمینگ چند پلتفرمی بی سیم Razer Hammerhead HyperSpeed ​​یک تجربه صوتی سطح بعدی را برای گیم پلی کامپیوتر بی سیم یا PS5 ارائه می دهد.

مزایا

+ HyperSpeed ​​Wireless

+ ANC با میکروفون های ENC

+ عمر باتری عالی

+ سازگار با Razer Chroma

+ کیفیت صدا عالیه

معایب

-خیلی گرونه

هدفون‌های Razer Hammerhead HyperSpeed ​​Wireless Gaming که عمدتاً برای گیمرهای پلی‌استیشن 5 طراحی شده‌اند (اگرچه با کامپیوتر‌های شخصی و موبایل نیز سازگار است) اتصال بی‌سیم فوق‌العاده سریع 2.4 گیگاهرتز و صدای تأخیر کم را ارائه می‌دهند. این هدفون های ممتاز که با بلوتوث 5.2 سازگار است، تا 30 ساعت عمر باتری را در هنگام بازی در حال حرکت یا برای گیم پلی PS5 ارائه می دهند.

با توجه به قیمت درخواستی بسیار زیاد، می‌توانید از مزایای ANC در حین بازی لذت ببرید، با فیلتر کردن تمام نویزهای محیط. به‌علاوه، میکروفون‌های دوگانه حذف نویز محیطی برای چت صوتی نیز بسیار مفید هستند و صدای پس‌زمینه را برای پیام‌های شفاف حذف می‌کنند. به طور طبیعی، این هدفون های بازی با Razer Chroma نیز سازگار هستند، بنابراین می توانید آنها را با رنگ های سفارشی و جلوه های نوری خود تزئین کنید.

این هدفون های گیمینگ برای کنترل قدرت PS5 طراحی شده اند و با وضوح و کیفیت عالی بدون تاخیر به راحتی همگام هستند. طراحی سفید بدون شک برای گیمرهای PS5 جذاب خواهد بود، به ویژه آنهایی که دوست دارند دستگاه های جانبی خود را با کنسول خود هماهنگ کنند. ANC قوی است و ENC برای چت صوتی یکی از بهترین های ارائه شده توسط هدفون های بازی است. نکته مهم اینجا همین برچسب قیمت است. این که آیا آنها ارزش چنین سرمایه گذاری سنگینی را دارند یا نه به شما بستگی دارد، اما اینها هدفون های سطح رئیس برای کامپیوتر شخصی یا PS5 شما هستند.

ایربادهای گیمینگ آکوستیک بسته بلوتوث بی‌سیم واقعی EPOS GTW 270 Hybrid True Wireless

بهترین برای چند پلتفرم

هدفون های آکوستیک بسته برای بازی چند پلتفرمی

143 دلار

150 دلار

7 دلار صرفه جویی کنید

هدفون گیمینگ EPOS GTW 270 Hybrid True Wireless با دانگل USB-C aptX با تأخیر کم، صدای ممتازی را در هر پلتفرمی ارائه می‌کند.

مزایا

+ سازگاری چند پلتفرمی

+ طراحی آکوستیک بسته برای کاهش نویز

+ زمان تاخیر کم

+ IPX5 مقاوم در برابر آب

معایب

-بدون ANC

با اتصال بی‌سیم با تأخیر کم و بلوتوث، هدفون‌های گیمینگ EPOS GTW 270 Hybrid True Wireless شامل یک دانگل USB-C aptX برای بازی‌های چند پلتفرمی هستند و صدایی بدون تأخیر یا تأخیر کم ارائه می‌دهند. طراحی آکوستیک بسته، نویزهای ناخواسته پس‌زمینه را نیز فیلتر می‌کند و به شما امکان می‌دهد روی اکشن تمرکز کنید.

میکروفون‌های دوتایی تضمین می‌کنند که کیفیت صدا برای چت صوتی خوب و واضح است و نشتی صدای بسیار کمی دارد. هر زمان که میکروفون روشن است، Side Tone به طور خودکار وارد می شود تا بتوانید صدای خود را بشنوید، اما در غیر این صورت، با توجه به اینکه ANC در اینجا وجود ندارد، کاهش صدا بسیار خوب است. شما می توانید تا پنج ساعت با این buds بازی کنید و 20 ساعت دیگر را با جعبه شارژ بگیرید.

مقاومت در برابر آب IPX5 به این معنی است که این هدفون‌ها از تعریق محافظت می‌شوند و استفاده از آن‌ها احساس راحتی می‌کند. پیروزی بزرگ در اینجا خود کیفیت صدا است که بسیار عالی است، البته در مقایسه با برخی دیگر از هدفون های گیمینگ کمی آرام است. با این حال، این فقط یک بحث جزئی است. EPOS GTW 270 سازگاری جهانی و صدای با کیفیت را برای نیازهای بازی بی سیم شما ارائه می دهد.

هدفون گیمینگ ASUS ROG Cetra True Wireless

بهترین برای شارژ سریع

بازی های بیشتر بدون هزینه اضافی

هدفون گیمینگ ASUS ROG Cetra True Wireless با 27 ساعت عمر باتری موجود، شما را برای مدت بیشتری در اکشن درگیر می کند.

مزایا

+ دارای ANC

+ عمر باتری خوب

+ سازگار با شارژ بی سیم

معایب

-باز کردن کیس شارژ ممکن است کمی مشکل باشد

یک گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر برای گیمرهایی که به دنبال یک جفت هدفون بی‌سیم هستند، هدفون گیمینگ بی‌سیم ASUS ROG Cetra True ارزش زیادی برای پول ارائه می‌کند. آنها به ANC هیبریدی مجهز هستند و بی سیم با تأخیر کم را برای همزمانی صوتی بیشتر ارائه می دهند. این هدفون ها را می توان با PS5، PC، Mac، Switch و دستگاه های تلفن همراه استفاده کرد و از درایورهای 10 میلی متری برای ارائه صدایی تمیز با باس مناسب استفاده کرد.

آنها حداکثر 27 ساعت عمر باتری (پنج ساعت بدون ANC، با 21.5 ساعت اضافی از جعبه شارژ) ارائه می دهند و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کنند. می توانید 90 دقیقه گیم پلی را با شارژ 15 دقیقه ای تضمین کنید. آنها را می توان به صورت بی سیم نیز شارژ کرد، که برای راحتی امتیاز کسب می کند. و IPX4 مقاومت در برابر آب به این معنی است که هرگونه کمپین شدید نباید باعث آسیب شود.

نور RGB روی کیس وجود دارد که خوب است، اگرچه به هیچ وجه ضروری نیست. متأسفانه نمی توان آن را سفارشی کرد، اگرچه پروفایل های EQ و صدا را می توان از طریق برنامه Armory Crate انجام داد. باز کردن قاب به خودی خود کمی دشوار است، اما ظاهر جالبی دارد. و اگرچه این هدفون ها تأخیر کمی دارند، اما احتمالاً برای گیم پلی رقابتی مناسب نیستند. با این حال، آنها برای جلسات گیم پلی منظم به اندازه کافی خوب هستند.

هدفون بی‌سیم واقعی Turtle Beach Scout Air

بهترین گزینه بی سیم بودجه

گیم پلی بی سیم با قیمت مناسب

هدفون‌های بی‌سیم Turtle Beach Scout Air True به شما این امکان را می‌دهند که از آزادی گیم‌پلی بی‌سیم لذت ببرید، بدون اینکه هزینه زیادی برایتان داشته باشد.

مزایا

+ مقرون به صرفه

+ IPX4 مقاوم در برابر آب

+ برخی از گزینه های سفارشی سازی

+ شارژ سریع

معایب

-بدون ANC

یک جفت هدفون مخصوص بازی بی‌سیم که از بین نمی‌رود، این هدفون‌های Turtle Beach Scout Air True Wireless هستند. این هدفون‌های بلوتوث که با حالت بازی طراحی شده‌اند که 60 میلی‌ثانیه فیدبک کم تأخیر ارائه می‌کنند، می‌توانند برای کامپیوتر‌های شخصی، مک، موبایل و سوئیچ استفاده شوند.

هیچ ANC در اینجا وجود ندارد، که با توجه به قیمت نسبتا پایین آنها، شاید تعجب آور نباشد. با این حال، آنها مجهز به میکروفون دوگانه برای چت صوتی درون بازی هستند و مجموعه‌ای از گزینه‌های سفارشی‌سازی صدا از طریق برنامه Audio Hub در دسترس هستند. آنها دارای رتبه IPX4 برای مقاومت در برابر تعریق و آب هستند و 20 ساعت صدا را ارائه می دهند (پنج ساعت از هدفون و 15 ساعت دیگر از جعبه شارژ).

کیفیت صدا نسبت به قیمت درخواستی مناسب است، اگرچه در همان لیگ با گزینه های برتر موجود نیست. کنترل‌های لمسی روی گوش به راحتی کار می‌کنند و سبک وزن و پوشیدن آن‌ها راحت هستند. با توجه به هزینه، در اینجا شکایت بسیار کمی وجود دارد. با صدای مناسب و عمر باتری، اینها یک جفت هدفون مخصوص بازی هستند که به خوبی مانند هدفون های دنیای واقعی دو برابر می شوند.

ایرفون گیمینگ لاجیتک G333

بهترین گزینه سیمی

سیمی برای صدا

41 دلار

50 دلار

9 دلار صرفه جویی کنید

هدفون گیمینگ لاجیتک G333 یک جایگزین سیمی بادوام و باکیفیت برای گیمرها فراهم می کند.

مزایا

+ چند پلتفرم

+ میکروفون درون خطی برای چت صوتی

+ درایورهای دوگانه کیفیت صدای خوبی را ارائه می دهند

+ برای باتری نگرانی وجود ندارد

معایب

-کابل می تواند کمی طولانی تر باشد

همه هدفون‌های گیمینگ بی‌سیم نیستند، و اگر مدرکی لازم بود مبنی بر اینکه buds بازی سیمی ارزش توجه شما را دارند، هدفون‌های بازی Logitech G333 را در نظر بگیرید. با یک کابل 3.5 میلی‌متری aux و یک آداپتور USB-C، آنها برای هر پلتفرمی که دوست دارید مناسب هستند و دارای درایورهای دوگانه برای صدای بهینه‌سازی شده بازی با صدای بلند و صدای باس تند هستند.

یک میکروفون درون خطی به این معنی است که می‌توانید با چت صوتی درگیر شوید، و کنترل‌های یکپارچه به شما امکان می‌دهند تنظیمات صدا را هنگام بازی تنظیم کنید یا در اواسط بازی تماس بگیرید. انتخاب نوک‌های سیلیکونی نرم، پوشیدن آن‌ها را تا حد امکان راحت کرده و از افتادن آن‌ها جلوگیری می‌کند. با این گفته، احتمالاً نمی خواهید آنها را برای کمپین های طولانی بپوشید.

طول کابل در اینجا تقریباً 1.2 متر است که برای بازی های موبایل یا سوئیچ کافی است و با وصل کردن مستقیم آنها به کنترلر PS5 (به عنوان مثال) برای بازی های کنسولی نیز کاملاً مناسب است. بازی با سیم برای همه مناسب نیست. اما برای گیمرهایی که بودجه کمی دارند، یا گیمرهایی که نمی‌خواهند نگران چیزهایی مانند عمر باتری باشند، هدفون‌های گیمینگ G333 لاجیتک یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار هستند.

هدفون های HyperX Cloud

بهترین برای بازی موبایل

بازی در حال حرکت مانند یک حرفه ای

هدفون HyperX Cloud برای گیمرهای موبایلی که می‌خواهند از بازی در حال حرکت لذت ببرند، انتخابی عالی و مقرون به صرفه است.

مزایا

+ کیفیت صدا خوبه

+ میکروفون درون خطی برای چت صوتی

+ مقرون به صرفه

+ کیف حمل سفت ایده آل برای مسافرت

معایب

-ممکن است برای کشش های طولانی تر راحت نباشد

یکی از بهترین گزینه های مقرون به صرفه برای ایربادهای گیمینگ، ایربادهای HyperX Cloud است. آنها با یک کیف حمل محکم عرضه می شوند و برای بازی های سوئیچ یا موبایل در حال حرکت ایده آل هستند. آنها دارای یک سیم بدون گره خوردن هستند که به آنها کمک می کند تا جایی که ممکن است برای گیم پلی دستی محجوب شوند.

HyperX Cloud بیس پیشرفته‌تری را برای بازی‌های موبایلی شما فراهم می‌کند، کم‌ها، میانه‌ها و اوج‌های واضح‌تر. یک میکروفون درون خطی به شما امکان می‌دهد با چت درون بازی بپیوندید (اگرچه ممکن است لازم باشد کمی صحبت کنید) یا تماس بگیرید، و یک دکمه چند منظوره به شما امکان کنترل از راه دور رسانه‌های استریمینگ را می‌دهد.

سه اندازه مختلف گوش سیلیکونی وجود دارد که به شما کمک می‌کند راحت‌ترین تناسب را پیدا کنید، اگرچه طبیعتاً هر چه بیشتر بازی کنید، احتمالاً ناراحتی بیشتری را تجربه خواهید کرد. به طور کلی، ایربادهای HyperX Cloud یک گزینه بدون حاشیه و مقرون به صرفه برای افرادی است که عاشق بازی‌های موبایلی خود هستند و صدای درون بازی شما را تقویت می‌کنند.

هنگام انتخاب یک جفت هدفون گیمینگ به دنبال چه چیزی باشید

جفت هدفون مخصوص بازی برای شما بستگی به نوع گیمر شما و نوع بودجه ای دارد که در اختیار دارید. اگر به دنبال بازی رقابتی هستید، برخی از آنها را می‌خواهید که اتصال بی‌سیم فوق‌العاده سریع و بدون تاخیر و گزینه‌هایی برای سفارشی کردن تنظیمات صوتی شما ارائه دهند. اگر دوست دارید در حین بازی با همسران خود چت کنید، برای چت صوتی به میکروفون های داخلی مناسب نیاز دارید. و اگر از بازی با موبایل یا بازی در حال حرکت لذت می برید، جفتی می خواهید که عمر باتری خوبی را ارائه دهد. ویژگی‌هایی مانند حذف نویز فعال یک امتیاز خوب است، اما احتمالاً غیر ضروری است، مگر اینکه قصد انجام بازی‌ها را در محیطی پر سر و صدا یا مخرب داشته باشید.

با تمام توجهات لازم، Earbuds Razer Hammerhead HyperSpeed ​​Wireless Multi-Platform Gamings یکی از بهترین هدفون های گیمینگ موجود است، به ویژه برای دارندگان PS5. با صدای باکیفیت و بدون تاخیر نسبت به هدست‌های بازی با کیفیت، ANC و حذف نویز محیطی برای چت صوتی و تماس‌های صوتی، به‌علاوه عمر باتری عالی، چیزهای بهتری پیدا نخواهید کرد. آنها دارای سبکی هستند و کاملاً با زیبایی PS5 مطابقت دارند، و نورپردازی RGB رنگ روی کیک را فراهم می کند. با بسیاری از تنظیمات EQ و صدا قابل تنظیم، می توانید صدای خود را طوری تنظیم کنید که کاملاً با هر چیزی که در حال پخش هستید مطابقت داشته باشد. با همه چیزهایی که می توانید به طور منطقی بخواهید و علاوه بر این، آنها بهترین انتخاب برای گیمرهایی هستند که می توانند قیمت آن را بپردازند.

با این حال، اگر به‌دنبال صرفه‌جویی در هزینه هستید، هدفون‌های بازی بی‌سیم واقعی FITS لاجیتک اکثر ویژگی‌های Hammerheads را بدون تحمل قیمت سنگین ارائه می‌کنند.

لاجیتک با هدفون های بازی بی سیم واقعی سازگار است

به طور کلی بهترین

مانند یک دستکش مناسب است

180 دلار

230 دلار

50 دلار صرفه جویی کنید

هدفون‌های بازی بی‌سیم لاجیتک FITS واقعی، صدای بی‌سیم ممتاز را با یک تناسب قالب‌گیری سفارشی برای تجربه صوتی فراگیر ترکیب می‌کنند.

مزایا

+ اتصال بی سیم Lightspeed

+ حذف غیرفعال نویز را ارائه می دهد

+ همانطور که هدفون ها می توانند در داخل گوش راحت باشند

+ چند پلتفرم

معایب

-کیفیت میکروفون ممکن است کمی ناسازگار باشد

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس