بررسی AirPods Pro 2 اپل

91
0
بررسی AirPods Pro 2 اپل

دقیقاً سه سال از زمانی که اپل از AirPods Pro رونمایی کرد می‌گذرد و با نگاهی به نسخه های بعدی آن، واضح است که اپل از این طراحی خسته نشده است. اما اجازه ندهید ظاهر شما را گول بزند. تقریباً همه چیز در داخل بهتر شده و اپل واقعا پیشرفت کرده است. در این مقاله به بررسی AirPods Pro 2 اپل می پردازیم.

بررسی AirPods Pro 2 اپل

 در مقایسه با سال 2019، سال 2022 بازار TWS بسیار اشباع تر و قوی تری دارد و توانایی AirPods Pro 2 برای حذف فعال صدا دیگر برای متمایز شدن کافی نیست. محصولات رقبای مشهور اپل، به این معنی است که AirPods Pro 2 باید سخت کار کند تا جایگاه خود را نگهدارد.

 از سوی دیگر، بسیاری از افرادی که در اکوسیستم اپل سرمایه گذاری کرده اند، تنها سه جایگزین برای AirPods Pro 2 249 دلاری ببینند. AirPods 2 129 دلار. AirPods 3 169 دلار وAirPods Max  ۵۴۹  دلار. این باعث می‌شود AirPods Pro 2 ارزان ترین محصول اپل با حذف نویز فعال باشد.

 مورد جدید، مقایسه با AirPods Pro

 بیایید جعبه را باز کنیم

 AirPods Pro 2 با کابل USB-C، سر گوش های سیلیکونی XS/S/M/L و خود Airpod ها در جعبه عرضه می‌شود.

بررسی AirPods Pro 2 اپل
بررسی AirPods Pro 2 اپل

کیس شارژ MagSafe امسال جدید است. این یک بلندگو برای پخش صدای زنگ ها و همچنین یک حلقه فلزی دارد. یکی از دلایل اصلی خرید قاب های AirPods را از بین می‌برد.

بررسی AirPods Pro 2 اپل
بررسی AirPods Pro 2 اپل

 اما این حلقه فقط برای خراب کردن سود خرده فروشان نیست. به عنوان یک آنتن برای سرویس Find My عمل می‌کند.

 می‌توانید AirPods Pro 2 را با استفاده از شارژر MagSafe، شارژر Apple Watch یا هر شارژر استاندارد Qi شارژ کنید. پورت لایتنینگ قدیمی گزینه سیمی برای شارژ در AirPods Pro 2 جدید است.

بررسی AirPods Pro 2 اپل
بررسی AirPods Pro 2 اپل

 AirPods Pro 2 تقریباً مشابه شایعات اولیه است که نشان می‌دهد bud های کوتاه تر هرگز محقق نمی‌شوند. این در کل بد نیست، زیرا خریداران مدل اصلی مطمئن خواهند بود که این مدل ها به خوبی مدل های قدیمی هستند.

بررسی AirPods Pro 2 اپل
بررسی AirPods Pro 2 اپل

 AirPods Pro 2 جدید سایز نوک گوش XS کوچکتر را معرفی می‌کند که به کسانی که اندازه S را خیلی بزرگ می‌دانند کمک می‌کند.

تنها تغییر واقعی در خود ایرپادها، حسگر جدید تشخیص پوست است که جایگزین حسگر گوش قدیمی شده است. این حسگر می‌تواند تفاوت بین گوش شما و هر سطح دیگری را تشخیص دهد، بنابراین هدفون ها وقتی روی میز یا جیب قرار می‌گیرند به طور خودکار شروع به پخش نمی‌کنند، یک تغییر بسیار خوشایند است.

بررسی AirPods Pro 2 اپل
بررسی AirPods Pro 2 اپل

 AirPods Pro 2 علاوه بر فشار دادن و نگه داشتن قدیمی، دارای عملکرد اسلاید جدیدی هستند. بنابراین اکنون می‌توانید برای تنظیم صدا روی bud بلغزانید. یک اسلاید به سمت بالا یا پایین یک مرحله اصلاح را در جهت مربوطه تغییر می‌دهد.

بررسی AirPods Pro 2 اپل
بررسی AirPods Pro 2 اپل

 می‌توانید با دو انگشت روی bud را فشار دهید تا پخش/مکث شود، در حالی که فشار دادن و نگه داشتن بین حذف نویز فعال و شفافیت تطبیقی ​​جابه‌جا می‌شود.

 AirPods Pro 2 جدید در سمت چپ، AirPods Pro در سمت راست

 Find My با AirPods Pro 2 بهبود یافته است. این قاب از Precision Finding پشتیبانی می‌کند که توسط تراشه U1 فعال شده است و می‌توانید صدایی پخش کنید تا به شما کمک کند مکان bud ها را راحت تر پیدا کنید. کیس هم زنگ میزند.

 همچنین یک نشانگر دقیق باتری وجود دارد که به شما اطلاعات باتری کیس و همچنین هر یک از دو bud را می‌دهد.

نشانه های باتری را پیدا کنید

بررسی AirPods Pro 2 اپل
بررسی AirPods Pro 2 اپل

 کیفیت صدا، حذف نویز فعال، صدای فضایی، عمر باتری

 خوب، بیایید بزرگترین نکته را از سر راه برداریم – AirPods Pro 2 صدایی عالی دارد و نسبت به نسل قبلی خود بسیار بهبود یافته است.

 AirPods Pro به لطف طراحی داخل گوش، عایق صدای بهتری داشتند، که ویژگی های باس بهتری را نیز به آنها می‌داد. Pros اصلی صحنه صوتی گسترده ای با آوازهای برجسته و بازتولید دقیق سازها داشت. با این حال صدای آنها در وسط مخدوش بود و در ولوم های بالاتر ریز و جیغ میشد.

 AirPods Pro 2 هر یک از این مشکلات را برطرف می‌کند. برای شروع، صدا به همان اندازه عریض اما واضح تر است – صدا پویاتر بوده، بنابراین شکاف هایی را پر می‌کند که باعث می‌شود جفت قدیمی، صدایی درهم و لطیف داشته باشد. میدرنج بالایی حضور بیشتری دارد و در طرف دیگر، ساب بیس بیشتری دارد. AirPods Pro 2 می‌تواند بدون افت کیفیت صدا بلندتر باشد.

 بنابراین پیشرفت در سراسر آن مشهود است. اگر روزانه از AirPods Pro استفاده می‌کنید، در صورت استفاده از Pro 2 بهبود قابل توجهی را احساس خواهید کرد.

بررسی AirPods Pro 2 اپل
بررسی AirPods Pro 2 اپل

در شروع با ANC، اولین چیزی که متوجه خواهید شد فقدان صدای نویز در پس زمینه های آرام است. این نویز سطح پایین است که در Pros اصلی می‌توان آن را شنید و به عنوان نوعی فشار در گوش شما احساس می‌شود. در AirPods Pro 2 قابل شنیدن نیست و فشار آن وجود ندارد.

 هدفون های جدید عایق صدا بهتری دارند. اپل ادعا می‌کند که 2 برابر بهبود یافته است. صداهای ثابت با فرکانس یکسان مانند موتور یا فن به طور موثرتری از قبل فیلتر می‌شوند. با این حال، گزینه های بهتری مانند WF-1000XM4 سونی و Samsung Galaxy Buds2 بسیار ارزان تر وجود دارد.

 حالت شفافیت تطبیقی ​​وجود دارد. صداهای بیرونی را مجاز می‌کند اما صداهای خشن مانند بوق ماشین یا ساخت و ساز در خیابان را کاهش می‌دهد. در عمل، به شما امکان می‌دهد در خارج از خانه ایمن بمانید، به موسیقی یا پادکست/کتاب صوتی گوش دهید. شما حتی می‌توانید بدون نیاز به بیرون آوردن bud با کسی صحبت کنید.

 با این حال، انتظار نداشته باشید که شفافیت تطبیقی ​​این احساس را داشته باشد که انگار در حال راه رفتن بدون bud هستید، اینطور نیست.

 حذف فعال نویز

 صدای فضایی عالی است. صدای فراگیر را شبیه سازی می‌کند که اگر در وسط یک بلندگوی سطح بالا بنشینید، دریافت خواهید کرد. دو تنظیم وجود دارد. Fixed کیفیت صدا را بدون تجربه صدای فراگیر ملموس افزایش می‌دهد، در حالی که Head Tracked واقعا جادویی است. بهترین حالت استفاده در حالت نشسته، این حالت صدای فراگیر را با حرکت سر شما شبیه سازی می.کند. به چپ بپیچید و “بلندگو” سمت راست به تدریج محو خواهد شد. سطح کاملا جدیدی را به موسیقی مورد علاقه شما اضافه می.کند.

 سامسونگ و دیگران سعی می‌کنند همین ویژگی را شبیه سازی کنند، اما نمی‌توانند با مهارت پیاده سازی اپل برابری کنند.

 صوت فضایی

 AirPods Pro 2 دارای میکروفون های شکل دهنده دوگانه و همچنین یک میکروفون رو به داخل است که با هم ترکیب می‌شوند تا تجربه تماس خوبی را ارائه دهند. مردم آن طرف خط گزارش دادند که صدای ما تقریباً به اندازه تلفن خوب است.

بررسی AirPods Pro 2 اپل
بررسی AirPods Pro 2 اپل

عمر باتری در AirPods Pro 2 بسیار عالی است. ما نزدیک به 6 ساعت و نیم تماس تلفنی و 6 ساعت و 20 دقیقه پخش موسیقی با ANC روشن، هر دو با صدای 50 درصد داشتیم. AirPods Pros قدیمی 4 ساعت و نیم پخش می‌شد، در حالی که AirPods 3 همان 6 ساعت موسیقی و 4 ساعت و نیم زمان مکالمه را ارائه می‌دهد.

 به هر حال، AirPods Pro 2 عالی است. آنها صدای بسیار بهتری نسبت به نسخه های قبلی دارند، عمر باتری بهتری دارند و حذف نویز فعال فوق العاده ای دارند. آنها همچنین از هر نظر بهتر از AirPods 3 هستند. ایزوله صدای بیشتر، ANC در مقابل بدون ANC، بیس بهتر، صحنه صوتی گسترده تر و غیره.

 اما واقعاً چه انتظاری داشتید؟ کاملاً طبیعی است که اپل ایرپاد پروهای جدید را نسبت به محصولات سه سال پیش برتری دهد.

 پاسخ به این سوال که آیا AirPods Pro 2 جدید را بخرید یا نه، به اندازه کافی آسان است. گرفتن موارد جدید پیشرفت های بی شماری را به همراه خواهد داشت. اگر AirPods 2 یا 1 داربد، این موضوع بیشتر تقویت می‌شود. AirPods Pro 2 را خریداری کنید، پشیمان نخواهید شد.

 اگر شما صاحب ایرپاد 3 هستید، این سوال سخت تر است. اگر به حذف نویز فعال نیاز دارید، AirPods Pro 2 بخرید، در غیر این صورت، bud موجود خود را حفظ کنید.

 این تقریباً همه افراد در اکوسیستم اپل را مورد توجه قرار می‌دهد. از سوی دیگر، اگر کاربر اندروید هستید، دلیل کمی برای استفاده از AirPods Pro 2 اپل وجود دارد. شما نسبت به اکثر گزینه های TWS موجود در بازار حق بیمه پرداخت می‌کنید و اکثر مزایای AirPods Pro 2 را در خارج از iOS از دست خواهید داد. بدون صدای فضایی، بدون پشتیبانی Find My، حتی تشخیص خودکار گوش.

 اینها بهترین گزینه برای آیفون هستند. به تنهایی بسیار خوب هستند. اما واقعیت این است که AirPods Pro 2 با بهترین bud های موجود فاصله زیادی دارد. گزینه هایی با صدای بهتر و مطمئناً قیمت بهتری وجود دارد.

gsmarena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس