بهترین برنامه های تلویزیونی آینده در سال های 2023 و 2024

115
0
بهترین برنامه های تلویزیونی

شبکه‌های تلویزیونی و سرویس‌های استریم برای حق اشتراکی که به سختی به دست آورده‌اید رقابت می‌کنند. بنابراین هیچ کمبودی در برنامه‌های تلویزیونی آینده وجود ندارد که در ماه‌های آینده اجرا شوند. بهترین برنامه های تلویزیونی را در ادامه بخوانید.

امسال احساسات ما قبلاً توسط The Last of Us از بین رفته است و ما شاهد پایان Happy Valley بوده ایم. و در بقیه سال 2023 و 2024 چیزهای بیشتری وجود دارد که باید منتظر آنها بود.

True Detective – فصل 4 (حداکثر)

True Detective ممکن است کمی ضربه بخورد و از دست بدهد، اما چیزی در مورد این سریال شوم وجود دارد که باعث می شود ما به عقب برگردیم. و با توجه به اینکه چگونه در سری چهارم این تریلر جنایی جودی فاستر در نقش یک پلیس در دشت های بی ثمر آلاسکا نقش آفرینی می کند، ما آماده ایم که در آن شیرجه بزنیم و احتمالاً یک بار دیگر ناامید شویم. فاستر با همراهی همسرش با بازی کالی ریس، وظیفه بررسی ناپدید شدن هشت مرد را دارد که به سادگی در شب سرد و تاریک ناپدید شده اند. آیا اجرای فاستر شبیه به Silence of the Lambs را خواهیم دید؟ اینجا امید است

تاریخ انتشار: 2023

شکست ناپذیر – فصل 2 (ویدیوی اصلی)

هرج‌ومرج‌ترین، خشن‌ترین، غرق در خون سریال تلویزیونی درباره ابرقهرمان‌ها بازگشته است… و این The Boys نیست. این فیلم بر اساس کتاب کمیک رابرت کرکمن، کوری واکر و رایان اوتلی ساخته شده است. Invincibles حول محور یک ابرقهرمان 18 ساله با پدری فوق العاده تر می چرخد. اما این شخصیت پدری نگران بردن فرزندانش به تمرین فوتبال یا بستنی نیست. او واقعاً فقط علاقه مند است که تار مطلق را از بین هر کسی که از او عبور می کند، شکست دهد.

فصل 2 نوید یک سری تهدیدات جدید برای شخصیت اصلی ما را می دهد. اگر مارک دقیقاً شبیه پدرش شود، افراد بد و معضل داخلی *نفس* اضافه شده است.

تاریخ انتشار: 3 نوامبر

بهترین برنامه های تلویزیونی نفرین (Showtime، Paramount +)

 

احتمالاً می‌دانید که اما استون، ستاره فیلم‌هایی مانند Cruella، La La Land و The Favourite کیست. شاید شما همبازی او در فیلم The Curse، ناتان فیلدر، را نشناسید. اگر فیلدر را می‌شناسید، او را برای Nathan For You و The Rehearsal می‌شناسید. فیلدر در مقابل این دو سریال تلویزیونی خنده‌دار و فوق‌العاده اصیل قرار می‌گیرد، اما این بار او در کنار استون در فیلم نفرین دستش را به درام‌سازی می‌کند. این سریال یک زوج تازه ازدواج کرده را دنبال می کند که چیزهای زیادی در ظرف خود دارند. آنها در حال اجرای نمایشی برای بهبود خانه هستند و در حال تلاش برای بچه دار شدن هستند … در حالی که با نوعی نفرین روبرو هستند که بر آنها تحمیل شده است. ما بیشتر از این نمی دانیم، اما این فرض پوچ ما را هیجان زده کرده است.

تاریخ انتشار: 12 نوامبر

M. Son of the Century (اکنون تلویزیون، آسمان)

از دیدگاه آمریکایی و بریتانیایی هیچ کمبودی در حماسه های دوران جنگ وجود ندارد. Band of Brothers، Catch-22، The Man in the High Castle، The Pacific، می توانیم ادامه دهیم. با این حال، فیلم هشت قسمتی M. Son of the Century، نقش ایتالیا در زمان جنگ را در قالب درام تلویزیونی نشان خواهد داد. M. Son of the Century بر اساس رمانی از آنتونیو اسکوراتی به کارگردانی جو رایت (تاریکترین ساعت، کفاره، سیرانو) برنده جایزه بافتا و نویسندگی استفانو بیس (گومورا)، ظهور فاشیسم در ایتالیا و همراه با آن موسولینی را ترسیم می کند. قدرت را درک کنید

تاریخ انتشار: TBA

آقا و خانم اسمیت (ویدیو اصلی)

با بازگشت به داستان اصلی برانگنلینا، آقای و خانم اسمیت (سریال تلویزیونی آینده) بر اساس همان خط داستانی فیلم کپر جاسوسی پیت و جولی در سال 2005 ساخته شده است. اما این بار، دونالد گلاور (AKA Childish Gambino) و مایا ارسکین، ستاره PEN15 خنده‌دار پوچ، در نقش زوج اصلی بازی می‌کنند. مایکلا کوئل، نویسنده و بازیگر I May Destroy You را وارد ترکیب کنید، و ما یک نمایش بسیار هیجان انگیز داریم که منتظر آن هستیم.

تاریخ انتشار: TBA

بهترین برنامه های تلویزیونی پنگوئن (مکس)

بازی کالین فارل از پنگوئن در فیلم The Batman محصول 2022 برجسته بود. با استفاده از لاتکس و با لهجه عمومی «New Yoik»، ما نگاهی اجمالی به آنچه که این نسخه از پنگوئن در Batmaniverse می تواند باشد دیدیم، اما در فیلم به طور کامل مورد بررسی قرار نگرفت.

این خبر خوب است که پنگوئن به عنوان یک سریال تلویزیونی مستقل و هشت قسمتی به سرویس استریم مکس می آید. این برنامه تلویزیونی یک هفته پس از وقایع بتمن اتفاق می‌افتد و به قدرت رسیدن پنگوئن در دنیای اموات گاتهام می‌پردازد.

تاریخ انتشار: 2024

بهترین برنامه های تلویزیونی Masters of the Air (Apple TV+)

Masters of the Air به تهیه کنندگی تام هنکس و استیون اسپیلبرگ یک درام جنگی آمریکایی است که گروهی از خلبانان را در طول جنگ جهانی دوم دنبال می کند. این مینی سریال که برای Apple TV+ ساخته شده است، قرار است همراهی برای گروه برادران و اقیانوس آرام باشد. با آن، صحنه‌های جنگی دیوانه‌کننده، اکتان آسمان با اکتان بالا و احتمالاً چند لحظه احساسی می‌آید. Masters of the Air با حضور بری کیوگان، ستوان کورتیس بیدیک و آستین باتلر، باید برای هر علاقه‌مندی به تاریخ ضروری باشد.

تاریخ انتشار: 2024

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس