بهترین بلندگوهای کامپیوتر رومیزی

49
0
بهترین بلندگوهای کامپیوتر رومیزی

این روزها بلندگوهای یکپارچه هم در لپ تاپ ها و هم در مانیتورهای کامپیوتر رایج هستند. اما صرف نظر از اینکه یک لپ تاپ یا مانیتور چقدر گران است، یک بلندگوی داخلی به ندرت خوب به نظر می رسد. بهترین بلندگوهای کامپیوتر رومیزی را بشناسید.

مجموعه‌ای از بلندگوهای رومیزی بهتر است زیرا محدودیت‌های فضایی لپ‌تاپ یا مانیتور را محدود نمی‌کنند. این فضای اضافی به آنها اجازه می دهد تا اجزای تقویت کننده را در خود جای دهند که برای تولید صدایی با کیفیت بسیار مهم هستند. اما اسپیکرهای رومیزی خوب ارزان نیستند!

ما چندین توصیه برای بلندگوهای رومیزی پیدا کردیم که بیشترین هزینه را برای شما به ارمغان می آورد، با تمایل به اولویت دادن به کیفیت صدا بر صرفه جویی در هزینه.

بلندگوهای کامپیوتر رومیزی مورد علاقه ما در سال 2023

بهترین بلندگوهای کامپیوتر رومیزی Razer Leviathan V2 Pro

به طور کلی بهترین

THX Spatial Audio با شکل‌دهی پرتو تطبیقی ​​برای بهترین صدای نوار صوتی

Razer Leviathan V2 Pro با ویژگی‌های خلاقانه هوش مصنوعی ردیابی سر، صدای سه بعدی بی‌نظیری را در مقایسه با سایر نوارهای صوتی تولید می‌کند. و با 30 منطقه نورپردازی RGB قابل تنظیم، همراهی عالی برای جلسات بازی طولانی مدت است.

دلایل خرید

+ THX فضایی صوتی

+ نورپردازی Razer Chroma RGB

+ هوش مصنوعی ردیابی سر

+ گزینه های سفارشی سازی مفید

+ طراحی باحال

دلایل اجتناب

– در طرف گران قیمت

– برخی ممکن است یک مجموعه کامل بلندگو را برای بازی خود ترجیح دهند

Razer’s Leviathan V2 Pro اولین بار در نوار صوتی کامپیوتر های شخصی است. با استفاده از هوش مصنوعی ردیابی سر و شکل دهی پرتو تطبیقی، صدای سه بعدی را مستقیماً به گوش شما می رساند. با پشتیبانی از THX Spatial Audio و دوربین مادون قرمز یکپارچه، ردیابی هوشمند در حین پرواز، صدای سه بعدی شخصی واقعی و واقعی را با یکپارچگی بی‌وقفه، حتی زمانی که سر خود را حرکت می‌دهید، ایجاد می‌کند.

Leviathan V2 Pro دارای پنج درایور 2 اینچی به‌علاوه یک ساب ووفر خاموش برای ایجاد کیفیت صدای نسل بعدی است که غوطه‌ور شدن پخش‌ کننده را عمیق‌تر و گسترده‌تر می‌کند. به طور طبیعی، به عنوان یک نوار صوتی Razer، از مزایای نورپردازی Chrom RGB نیز لذت خواهید برد. با داشتن 30 ناحیه نورپردازی و همچنین جلوه‌های نورپردازی پویا در بازی، زمان زیادی را خواهید داشت که جلوه‌های RGB لویاتان را سفارشی کنید.

همانطور که انتظار دارید، می توان از آن برای پخش صدا از هر یک از دستگاه های بلوتوث خود نیز استفاده کرد، و استفاده از برنامه صوتی Razer به شما امکان می دهد به گزینه های سفارشی سازی بی شمار دیگری برای تنظیمات صوتی و Chroma خود دسترسی داشته باشید. Razer Leviathan V2 Pro که برای بازی‌هایی که منبع صوتی چند کاناله دارند، ایده‌آل است، صدایی پویا و هیجان‌انگیز ارائه می‌کند که از آن لذت واقعی خواهید برد.

ال جی Ultragear GP9

بهترین RGB

گیم پلی خود را با بیش از 16.7 میلیون رنگ سفارشی کنید

130 دلار

500 دلار

370 دلار صرفه جویی کنید

ال‌جی Ultragear GP9 با ارائه صدایی با وضوح بالا و بهینه‌سازی شده برای هر جلسه، یک تجربه گیم‌پلی همه‌جانبه را فراهم می‌کند. و با نورپردازی خیره‌کننده RGB که می‌توان کاملاً سفارشی‌سازی کرد، این بهترین راه برای تمجید از بازی‌های مورد علاقه‌تان است.

دلایل خرید

+ حالت های تخصصی بازی FPS و RTS

+ صدای فراگیر 7.1

+ نورپردازی RGB قابل تنظیم

+ میکروفون داخلی برای چت صوتی

دلایل اجتناب

– گران

– صدا می تواند با چند گزینه دیگر برای سفارشی سازی کار کند

اگرچه چند سالی است که در دسترس است، ال‌جی UltraGear GP9 هنوز یکی از بهترین بلندگوهای کامپیوتری است که می‌توانید بخرید. دارای Hi-Fi Quad DAC، صدایی با وضوح بالا را برای تجربه ای همه جانبه در بازی ارائه می دهد. با ایجاد صدای فراگیر که برای آنچه که در حال پخش آن هستید بهینه شده است، می توانید با خیال راحت هدفون را در اینجا حذف کنید.

میکروفون داخلی به این معنی است که می توانید بدون نیاز به هدست از چت صوتی واضح لذت ببرید. به خوبی صدای شما را از صدای درون بازی متمایز می کند، به طوری که هم تیمی های شما همیشه می توانند صدای شما را با صدای بلند و واضح بشنوند. و نور RGB قابل تنظیم به این معنی است که می توانید آن را مانند یک درخت کریسمس با بیش از 16.7 میلیون رنگ برای بازی روشن کنید.

با میانگین پنج تا شش ساعت عمر باتری با شارژ کامل، می‌توانید از یک جلسه با اندازه مناسب در اینجا لذت ببرید. و با حالت‌های بازی سه‌بعدی برای بازی‌های FPS و RTS، این بلندگوی قابل حمل راهی عالی برای بهره‌مندی بیشتر از بازی‌هایتان است. صدای ممتاز با برچسب قیمت مناسب.

بلندگوهای رومیزی Creative Pebble Plus 2.1 با USB

بهترین ارزش

از نظر جثه و قیمت کوچک

45 دلار

50 دلار

5 دلار صرفه جویی کنید

جمع و جور و در عین حال قدرتمند، Creative Pebble Plus 2.1 ارزش زیادی برای پول دارد. از صدای واضح، واضح، پر از باس فراوان لذت ببرید و جلسه بعدی گیم پلی خود را زنده کنید. و برای قدرت بیشتر، می‌توانید حالت افزایش بهره را درگیر کرده و توان خروجی را افزایش دهید.

دلایل خرید

+ مقرون به صرفه

+ طراحی فشرده و صرفه جویی در فضا

+ حالت افزایش قدرت برای دو برابر شدن قدرت

+ کیفیت صدای عالی نسبت به قیمت

دلایل اجتناب

– گزینه های کمی برای سفارشی سازی

همانطور که Creative Pebble Plus 2.0 به راحتی ثابت می کند، یک مجموعه بلندگوی با کیفیت برای دکل شما نیازی به هزینه زمین ندارد. این مجموعه از دو بلندگو تشکیل شده است که هر کدام به درایورهای 2 اینچی میان رده با زاویه 45 درجه مجهز شده اند، به علاوه یک ساب ووفر مستقل 4 اینچی که صدایی چشمگیر و قدرتمند را ارائه می دهد، همه اینها با قیمت زیر 75 دلار.

این بلندگوهای کوچک تقریباً هیچ فضایی را اشغال نمی‌کنند و بنابراین می‌توانند در هر جایی برای جلوه بهینه قرار گیرند. آنها به طور کامل توسط USB تغذیه می شوند و از طریق یک کابل AUX 3.5 میلی متری به آن متصل می شوند و استفاده از آنها را راحت تر می کند، بدون نیاز به پریز اضافی. به علاوه، با اضافه شدن یک آداپتور USB 5 ولتی 2 آمپری، می‌توانید از حالت بهره‌گیری بالا استفاده کنید، که خروجی برق را تا 8 وات RMS تقویت می‌کند.

با توجه به اندازه این اسپیکرها، ممکن است از عملکرد خوب آنها متعجب شوید. صدا واضح و واضح است، با باس مناسبی (حتی بدون درگیر شدن حالت افزایش بهره). بعلاوه، طراحی مینیمالیستی آنها به طور یکپارچه با هر راه اندازی دسکتاپ ترکیب می شود. با توجه به قیمت، این به راحتی یکی از بهترین مجموعه بلندگوهایی است که می توانید برای کامپیوتر شخصی خود خریداری کنید.

بهترین بلندگوهای کامپیوتر رومیزی Razer Nommo V2 Pro

بهترین طراحی

بدون زحمت، با گزینه های سفارشی سازی فراوان

سیستم بلندگوی تمام برد Razer Nommo V2 Pro را وصل کنید و از صدای فضایی باشکوه THX و صدای فراگیر 7.1 استفاده کنید. هر اسپیکر مجهز به نورپردازی RGB Chroma در قسمت عقب است که می تواند به طور کامل سفارشی شود تا تجربه گیم پلی شما را عمیق تر کند.

دلایل خرید

+ THX فضایی صوتی

+ نورپردازی Razer Chroma RGB

+ EQ قابل تنظیم

+ غلاف کنترل بی سیم

دلایل اجتناب

– گران

Razer Nommo V2 Pro یک سیستم بلندگوی با برد کامل و ترکیبی از ساب ووفر بی‌سیم با THX Spatial Audio برای صدای فراگیر 7.1 است. هر بلندگو دارای درایورهای قدرتمند 3 اینچی و نورپردازی Razer Chroma RGB است. ساب ووفر با درایور 5.5 اینچی نصب شده است و قادر است باس عمیق و رضایت بخشی تولید کند.

همچنین در این مجموعه یک غلاف کنترل بی سیم وجود دارد که می توان از آن برای تنظیم آسان تنظیمات صدا، سفارشی کردن EQ و موارد دیگر استفاده کرد. مناطق روشنایی قابل تنظیم را می توان روی هر یک از پیش بینی های پشتی بلندگو تنظیم کرد که به شما فضای بیشتری برای تطبیق تجربه بازی خود می دهد.

ساب ووفر از آنجایی که بی سیم است، می تواند در هر جایی قرار گیرد و به راحتی از شلوغی اطراف میز شما بکاهد. خود بلندگوها نیز قد کوچکی دارند، بنابراین لازم نیست نگران تسلط آنها بر فضای میز خود باشید. Razer Nommo V2 Pro با طراحی فوق‌العاده جذاب، با برش‌های صوتی و بصری برای پشتیبان‌گیری از آن، همه‌چیز را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

بلندگوهای بازی SteelSeries Arena 9 5.1

بهترین برای 5.1

مجموعه بلندگوهای نورانی با صدای فراگیر 5.1

با مجموعه بلندگوهای SteelSeries Arena 9، می توانید تنظیمات بازی خود را به صدای فراگیر 5.1 معرفی کنید. با نورپردازی RGB قابل تنظیم، یک غلاف کنترل همراه با صفحه نمایش OLED، به‌علاوه Sonar Spatial، راه‌های زیادی برای سفارشی‌سازی بیشتر تجربه شما وجود دارد.

دلایل خرید

+ صدای فراگیر 5.1

+ نورپردازی واکنشی PrismSync RGB

+ بلندگوهای عقب بی سیم

+ غلاف کنترل جداگانه

+ EQ قابل تنظیم

دلایل اجتناب

– برچسب قیمت ممتاز

– تنظیم ممکن است کمی مشکل باشد

یک گزینه عالی برای صدای فراگیر 5.1، مجموعه بلندگوهای رومیزی آرنا 9 Illuminated SteelSeries شامل دو بلندگوی جلو، دو بلندگوی عقب، یک بلندگوی کانال اختصاصی و یک ساب ووفر بی سیم 6.5 اینچی است. بهتر از همه، این سیستم صدای فراگیر 5.1 از طریق یک اتصال USB متصل می شود.

دو بلندگوی جلویی با نورپردازی راکتیو RGB چهار منطقه ای روشن می شوند که می تواند با سایر دستگاه های سری Steel همگام سازی شود و نمایش نور خیره کننده ای را برای زمان بازی شما ارائه دهد. یک غلاف کنترل همراه با صفحه نمایش OLED را می توان برای سفارشی سازی آسان صدا در لحظه مورد استفاده قرار داد، و گزینه های سفارشی سازی عمیق تر از طریق Sonar Spatial در دسترس هستند، که دسترسی به EQ پارامتریک 10 باند را فراهم می کند.

SteelSeries Arena 9 مطمئناً یک سرمایه گذاری سنگین است. اما یکی که از نظر ویژگی ها و سفارشی سازی سود دارد. با این حال، ارائه صدای فراگیر 5.1 از یک اتصال USB تنها نکته اصلی فروش در اینجا است. و برای صدای غنی و دقیق با این کالیبر، توصیه نکردن این مجموعه بلندگوی ممتاز، حتی با این قیمت درخواستی، دشوار است.

سیستم اسپیکر بازی کامپیوتر لاجیتک G560

بهترین صدای Dolby Surround

برای صدای فراگیر DTS:X7.1 با صدای سه بعدی موقعیتی

با سیستم بلندگوی بازی رایانه شخصی Logitech G560 از صدای فراگیر Dolby شفاف و شفاف لذت ببرید. با داشتن صدای فراگیر DTS:X Ultra7.1 ، می توانید شکوه صدای سه بعدی را با گیم پلی خود احساس کنید. و با نورپردازی RGB که می تواند با اکشن روی صفحه همگام شود، یک تجربه صوتی و تصویری عالی ارائه می دهد.

دلایل خرید

+ صدای فراگیر DTS:X Ultra

+ LIGHTSYNC RGB

+ گزینه های اتصال چندگانه

+ صدای قابل تنظیم

دلایل اجتناب

– Logitech GHub ممکن است گاهی تکه تکه شود

اگر با تنظیم بلندگوی کامپیوتر شخصی خود به دنبال صدای فراگیر Dolby هستید، به جای درستی آمده اید. سیستم بلندگوی بازی Logitech G560 با خوشحالی می تواند شما را در خود جای دهد. با داشتن صدای فراگیر 7.1DTS: X Ultra، می توانید از صدای سه بعدی موقعیتی از هر زاویه لذت ببرید.

این مجموعه از دو بلندگوی RGB ماهواره ای و یک ساب ووفر قدرتمند با قابلیت شلیک پایین تشکیل شده است، این مجموعه بلندگوهای جمع و جور است که زیبا و محجوب به نظر می رسد. با استفاده از فناوری Logitech G Light Sync، G560 می‌تواند نور RGB و صدای شما را برای هماهنگی کامل با عملکرد روی صفحه‌نمایش، در چهار ناحیه نورپردازی بلندگو، همگام‌سازی کند.

با حداکثر توان 240 وات، Logitech G560 عملکرد مناسبی دارد و یک تجربه صوتی همه جانبه و کاملاً مناسب برای بازی ارائه می دهد. و با اضافه شدن نور واکنشی به ترکیب، یک گزینه میان رده عالی برای راه اندازی دسکتاپ شما است.

سیستم بلندگوی صدای فراگیر ماهواره ای 5.1 کاناله Logitech – Z906

بهترین میان رده

بهترین مجموعه بلندگوهای میان رده برای کامپیوتر شما

برای بهترین مجموعه بلندگوهای میان رده در کلاس، لاجیتک Z906 کار سختی است. این بلندگوهای دارای گواهی THX یک تجربه شنیداری کاملاً قابل تنظیم را ارائه می دهند که می تواند برای رفع نیازهای گیم پلی شما بهینه شود. از آهنگ‌های باس عمیق و قدرتمند، با صدای بلند لذت ببرید و بعد جدیدی به صدای خود اضافه کنید.

دلایل خرید

+ صدای باورنکردنی

+ گزینه های اتصال فراوان

+ بلندگوهای دارای گواهی THX

+ کنسول کنترل و کنترل از راه دور گزینه های سفارشی سازی را ارائه می دهند

دلایل اجتناب

– بدون نور RGB

یکی از بهترین گزینه های موجود برای میان رده ها، سیستم بلندگوی صدای فراگیر لاجیتک Z906 5.1 است. این اسپیکرهای خانگی دارای گواهینامه THX هستند و می توانند تا 1000 وات برق ارائه دهند. هیچ نورپردازی RGB شیکی در اینجا وجود ندارد، فقط بیس پررونق و صدای غنی وجود دارد.

متشکل از چهار بلندگوی ماهواره‌ای، یک کانال مرکزی، یک ساب ووفر بی‌سیم، یک کنسول کنترلی و یک کنترل از راه دور بی‌سیم، می‌توانید در اینجا هزینه‌های زیادی را به دست آورید. کنسول کنترل و کنترل از راه دور به شما این امکان را می دهد که صدای خود را سفارشی کنید و تجربه صدای فراگیر را برای حداکثر تاثیر تغییر دهید.

سطح هر بلندگو را می توان به طور مستقل تنظیم کرد و به طور کلی تنظیمات 5.1 بسیار خوبی را ارائه می دهد. از چندین منبع ورودی، از جمله 3.5 میلی‌متری aux، RCA، شش کانال مستقیم، دیجیتال یا اپتیکال پشتیبانی می‌کند و می‌توانید به راحتی با استفاده از کنسول یا کنترل از راه دور بین این‌ها جابه‌جا شوید. یک انتخاب ایده آل برای صدای سینمایی چشمگیر برای بازی ها و فیلم های مورد علاقه شما.

هنگام جستجوی بلندگوهای کامپیوتر رومیزی چه نکاتی را باید در نظر گرفت

بودجه بدون شک عاملی محرک در جستجوی بلندگوی کامپیوتر رومیزی خواهد بود. با این حال، گزینه های زیادی برای هر بودجه وجود خواهد داشت، و در این محدوده، باید در نظر بگیرید که می خواهید چه چیزی از بلندگوهای خود دریافت کنید.

آیا به دنبال یک نوار صوتی سازگار با بازی یا یک مجموعه کامل بلندگو هستید؟ آیا می خواهید جلوه کامل صدای فضایی سه بعدی را با نورپردازی RGB کاملاً همگام شده تجربه کنید؟ یا به دنبال ارتقای ساده تری برای تنظیمات فعلی خود هستید؟

ال‌جی Ultragear GP9 صدای سه‌بعدی خیره‌کننده‌ای را با مجموعه‌ای از گزینه‌های نور RGB قابل تنظیم ارائه می‌کند. جمع و جور و قابل حمل است و دارای یک میکروفون داخلی برای چت صوتی شفاف با هم تیمی هایتان است.

برای هزینه بسیار کم، بلندگوهای رومیزی Creative Pebble Plus 2.1 ارزش بی نظیری برای پول ارائه می دهند. در اینجا خبری از صدای فراگیر یا نورپردازی RGB قابل تنظیم نیست، فقط یک خروجی صوتی جامد است که برای بسیاری از افراد کیفیت قابل قبولی را افزایش می دهد.

با این حال، بهترین انتخاب ما از نظر خروجی صدا، سفارشی سازی و نوآوری، Razer Leviathan V2 Pro است. با ارائه صدای فراگیر شکل دهنده پرتو با ردیابی سر با هوش مصنوعی، صدای سه بعدی دارید که هنگام بازی حرکات سر شما را دنبال می کند. دارای تعداد زیادی ویژگی قابل تنظیم، از جمله نورپردازی Razer Chroma RGB، و یکی از هیجان انگیزترین نوارهای صوتی بازی است که دیده ایم.

بهترین بلندگوهای کامپیوتر رومیزی Razer Leviathan V2 Pro

به طور کلی بهترین

THX Spatial Audio با شکل‌دهی پرتو تطبیقی ​​برای بهترین صدای نوار صوتی

Razer Leviathan V2 Pro با ویژگی‌های خلاقانه هوش مصنوعی ردیابی سر، صدای سه بعدی بی‌نظیری را در مقایسه با سایر نوارهای صوتی تولید می‌کند. و با 30 منطقه نورپردازی RGB قابل تنظیم، همراهی عالی برای جلسات بازی طولانی مدت است.

دلایل خرید

+ THX فضایی صوتی

+ نورپردازی Razer Chroma RGB

+ هوش مصنوعی ردیابی سر

+ گزینه های سفارشی سازی خوب

+ طراحی باحال

دلایل اجتناب

– در طرف گران قیمت

– برخی ممکن است یک مجموعه کامل بلندگو را برای بازی خود ترجیح دهند

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس