بهترین تبلت ها برای کودکان در سال 2023

96
0
بهترین تبلت ها برای کودکان

بر اساس تحقیقات و آزمایشات ما، اینها بهترین تبلت ها برای کودکان هستند.

بهترین تبلت ها برای کودکان بادوام، مقرون به صرفه و همه کاره هستند. پیدا کردن مورد مناسب برای نیازهای شما می تواند دشوار باشد زیرا هر کودکی متفاوت است، اما به طور کلی، ما به دنبال کیفیت صفحه نمایش مناسب، عمر باتری عالی، کنترل های خوب والدین و دوام جامد (حادثه رخ می دهد!) با قیمت مناسب هستیم.

برای کمک به شما در تصمیم گیری اینکه کدام تبلت برای شما مناسب است، همه دستگاه های برتر را در آزمایشگاه خود و در دنیای واقعی آزمایش کردیم. به طور کلی، تبلت های آمازون برای بچه ها و افرادی که بودجه کمی دارند عالی هستند.

اگر می توانید کمی بیشتر بپردازید، iPad ها تبلت های عالی برای دانش آموزان و بچه های خلاق هستند. در واقع، ما بهترین راهنمای آی پد برای کودکان را داریم که به شما کمک می کند بین آنها انتخاب کنید. و اگر فرزند شما تبلت اندرویدی می‌خواهد، گزینه‌های عالی از سامسونگ وجود دارد که به طور موثر با آی‌پدها رقابت می‌کنند، اما هزینه بسیار کمتری دارند.

بهترین تبلت ها برای کودکان که امروز می توانید بخرید

Amazon Fire HD 10 Kids Pro

بهترین تبلت برای بچه های بزرگتر

مشخصات فنی: CPU: 2.0 گیگاهرتز هشت هسته ای CPU دوربین رزولوشن: 5 مگاپیکسل (عقب) 2 مگاپیکسل (جلو) نمایشگر: 10.1 اینچ، 1920 x 1200 پیکسل ذخیره سازی: 32 گیگابایت پورت: 1 x USB-C، جک هدفون، ابعاد microSD5 x4.7 x4 x4. : 17.8 اونس / 1.1 پوند

دلایل خرید:

+صفحه نمایش پر جنب و جوش کارتون ها را پاپ می کند

+باتری سرسخت از رقبا دوام می آورد

+گارانتی جامع 2 ساله

دلایلی برای اجتناب:

-هیچ برنامه بومی Google وجود ندارد

-صدای کسل کننده در مقایسه با رقبا

Amazon Fire HD 10 Kids Pro (2021)به طور کلی بهترین تبلت برای کودکان است. این تبلت از نظر سخت افزاری عملاً همانند تبلت Amazon Fire HD 10 است: دارای همان پردازنده هشت هسته ای، 3 گیگابایت رم و صفحه نمایش 1900 در 1200 است. تفاوت بزرگ این است که به طور خاص برای استفاده توسط کودکان بزرگ‌تر 6 تا 12 ساله طراحی شده است، بنابراین با یک اشتراک یک ساله Amazon Kids+، یک کیف پایه رنگارنگ و یک ضمانت 2 ساله جامع و بدون سوال ارائه می‌شود که شامل آن می‌شود. آسیب تصادفی.

اگر به دنبال یک تبلت مناسب برای کودکان هستید، تعداد کمی از رقبا می توانند با آنچه Fire HD 10 Kids Pro با قیمت 199 دلار ارائه می دهد، به ویژه با آن ضمانت نامه سخاوتمندانه، مطابقت داشته باشند. مطمئناً، این تبلت مانند هر تبلت Fire دارای نقاط ضعفی است – از همه مهمتر، عدم دسترسی به فروشگاه Google Play – اما اگر به هر حال قصد دارید آن را به یک بچه بدهید، مشکل کمتری وجود دارد. آمازون همچنین نسخه ای را با هدف کودکان کوچکتر به نام Fire HD 10 Kids با همان قیمت ۱۹۹ دلاری به فروش می رساند.

بهترین تبلت ها برای کودکان: Amazon Fire HD 10 Kids

بهترین تبلت برای کودکان خردسال

مشخصات فنی: CPU: 2.0 گیگاهرتز هشت هسته ای CPU دوربین رزولوشن: 5 مگاپیکسل (عقب) 2 مگاپیکسل (جلو) نمایشگر: 10.1 اینچ، 1920 x 1200 پیکسل ذخیره سازی: 32 گیگابایت پورت: 1 x USB-C، جک هدفون، ابعاد microSD5 x4.7 x4 x4. : 17.8 اونس / 1.1 پوند

دلایل خرید: + ساخت بادوام

+ کنترل عالی والدین

+ صفحه نمایش روشن و واضح

دلایلی برای اجتناب: – عدم وجود برنامه های فروشگاه Google Play

– کیفیت صدای ضعیف

– عملکرد ضعیف

Amazon Fire HD 10 Kids در واقع نسخه ای از Fire HD 10 است که برای استفاده مناسب برای کودکان طراحی شده است – به ویژه کودکان سه تا هفت ساله. Fire HD 10 Kids یک تبلت عالی برای کودکان است زیرا دارای صفحه نمایش روشن، طراحی بادوام مناسب برای کودکان و عمر باتری عالی است. به‌علاوه، کنترل‌های داخلی دقیق والدین به شما کنترل زیادی بر روی کارهایی که کودک روی دستگاه انجام می‌دهد، می‌دهد و خطر گمراهی آن‌ها کم است.

مطمئناً، فقدان برنامه‌های فروشگاه Google Play کاری را که می‌توانید با این تبلت انجام دهید محدود می‌کند، اما اگر قصد دارید آن را به کودک 5 ساله خود بدهید تا بتواند چیزی برای تماشای ویدیو داشته باشد، مشکلی نیست. اگر تبلتی بادوام و مقرون به صرفه می‌خواهید که مناسب کودکان خردسال باشد، Amazon Fire HD 10 Kids یک انتخاب عالی است.

اپل آیپد 2021

بهترین آی پد برای بچه ها

مشخصات فنی: CPU: A13 BionicCamera رزولوشن: 8 مگاپیکسل (عقب)، 12 مگاپیکسل (جلو) نمایشگر: 10.2 اینچ، 2160 x 1620 پیکسل حافظه ذخیره سازی: 64 گیگابایت، 256 گیگابایت پورت ها: Lightning، هدفون ابعاد: 9.8 x 6.8 اینچ، وزن 10.8 x 6.8 اینچ و 10 سانتی متر. g/n/ac با LTE اختیاری

دلایل خرید:

+ صفحه نمایش روشن

+ دوربین جلو بهبود یافته است

+ عمر باتری خوب

دلایلی برای اجتناب:

– طراحی قدیمی با حاشیه های بزرگ

– جایی برای ذخیره اپل مداد نیست

کودکان (و بزرگسالان) ممکن است نتوانند تفاوت بین آی‌پدهای 2021 و 2020 را ببینند (دقیقا شبیه هم هستند)، اما دلایل زیادی برای ارتقا دارد. نه تنها به روشی که هر آی‌پد معمولی قبل از خود داشت (صفحه‌نمایش رنگارنگ و عمر باتری طولانی، صدای خوب و طراحی محکم) عالی است، بلکه اپل تغییراتی را انجام داد تا از جنبه‌های دیگر آن را بسیار بهتر کند. اولین و مهمترین تراشه A13 Bionic است که می‌تواند گیم‌پلی روان‌تر و عملکرد سریع‌تر را امکان‌پذیر کند (به شما جرأت می‌کنم کودکی را پیدا کنید که برنامه‌های کند را دوست دارد).

دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی اپل است که باعث می‌شود بچه‌ها در تماس‌های ویدیویی واضح‌تر از همیشه به نظر برسند – به خصوص در مقایسه با دوربین جلوی 1.2 مگاپیکسلی در iPad. این دوربین همچنین دارای فناوری سنتر استیج اپل است که جونیور را حتی در زمانی که سر خود را به چپ یا راست تکان می‌دهند، در قاب قرار می‌دهد. و با حفظ جک هدفون، بچه‌ها می‌توانند به استفاده از هدفون خود با iPad جدید ادامه دهند.

بهترین تبلت ها برای کودکان: آمازون فایر 7

بهترین تبلت مقرون به صرفه برای کودکان

مشخصات فنی: CPU: پردازنده چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتز وضوح دوربین: 2 مگاپیکسل (عقب)، 2 مگاپیکسل (جلو) نمایشگر: 7 اینچ، 1024 x 600 پیکسل حافظه ذخیره سازی: 16 گیگابایت، 32 گیگابایت حافظه: 1 گیگابایت درگاه: جک هدفون. microUSB، microSD، ابعاد: 7.6 x 4.5 x 0.4 اینچ وزن: 0.6 پوند (10.1 اونس) Wi-Fi: 802.11a/b/g/n

دلایل خرید:

+ سریع نسبت به قیمتش

+ فوق العاده مقرون به صرفه

دلایلی برای اجتناب:

– بسیاری از تبلیغات آمازون

– صفحه نمایش کم رزولوشن

اگر به دنبال یک تخته بزرگ زیر 100 دلاری هستید که بتوانید به کودک بدهید، تبلت 50 دلاری آمازون فایر 7 یک انتخاب عالی است. عملکرد بسیار خوبی را به لطف پردازنده چهار هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی خود ارائه می‌کند که به کودک کمک می‌کند سریع‌تر از چیزی که از تبلتی به این ارزانی انتظار دارید، برنامه‌ها را مرور کند و وب را مرور کند.

فقط انتظار نداشته باشید که تبلت های گران قیمت تری به شما کمک کند. صفحه نمایش ساب اچ دی تبلت Fire 7 برای افرادی که از iPad استفاده می کنند به اندازه کافی واضح نیست و صفحه قفل آن پر از تبلیغات است مگر اینکه هزینه اضافی پرداخت کنید. با این حال، این یک انتخاب عالی برای کودکانی است که به دنبال دستگاه مصرف رسانه هستند. به علاوه، تبلت‌های آمازون دارای برخی از جامع‌ترین کنترل‌های والدین نسبت به تبلت‌های موجود در بازار هستند، و بر روی Fire 7 به همان اندازه که در تبلت‌های Fire HD 10 Kids بالاتر در این لیست کار می‌کنند، کار می‌کنند.

iPad mini 6 2021

بهترین آی پد سبک وزن برای بچه ها

مشخصات فنی: CPU: A15 BionicCamera رزولوشن: 12 مگاپیکسل (جلو و عقب) نمایشگر: 8.3 اینچ (2266 x 1488 پیکسل) Liquid Retina ذخیره سازی: 64 گیگابایت، 256 گیگابایت پورت ها: USB-CD ابعاد: 7.7 x 5.3 x 0.3 اینچ WiFi-WiFi-6. ، اختیاری 5G (Sub-6)

دلایل خرید:

+ فوق العاده قابل حمل، طراحی سبک

+ پردازنده سریع A15 Bionic

+ صفحه نمایش واضح و روشن

دلایلی برای اجتناب:

– بدون جک صفحه کلید جادویی یا هدفون

– گران قیمت

بچه ها معمولاً تبلت های سبک تر را ترجیح می دهند و ما نمی توانیم آنها را سرزنش کنیم. آی‌پد معمولی ممکن است سادگی زیادی در مورد خودش داشته باشد، اما آی‌پد مینی 6 0.7 پوندی بسیار راحت‌تر از برادران سنگین‌ترش در دست است. به‌علاوه، اگر نسل دوم اپل مداد را به همراه داشته باشید، ردیابی آن آسان‌تر خواهد بود، زیرا به‌صورت مغناطیسی به کناره می‌چسبد (مداد نسل اول تمایل به دور شدن دارد). iPad mini 6 برای مطالعه نیز بهتر است، زیرا اندازه آن بیشتر با کتاب ها و کمیک ها قابل مقایسه است.

همه، به خصوص بچه‌هایی که نمایش‌ها و کلیپ‌های مورد علاقه‌شان را در یوتیوب تماشا می‌کنند، صفحه‌نمایش رنگارنگ و فوق‌العاده آی‌پد مینی 6 را به‌علاوه عمر باتری طولانی آن دوست خواهند داشت. با این حال، یکی دیگر از چیزهایی که باید در مورد iPad mini 6 بدانید این است که کودکان اگر بخواهند تایپ زیادی انجام دهند (بدون ضربه زدن به صفحه شیشه ای) به صفحه کلید بلوتوث نیاز دارند، زیرا اپل یک صفحه کلید جادویی یا هوشمند نمی سازد. صفحه کلید برای آن.

iPad Air (2020)

آی‌پد بهتر و گران‌تر برای بچه‌ها

مشخصات فنی:

CPU: A14 BionicDisplay: 10.9 اینچ (2360 x 1640 پیکسل) Liquid RetinaStorage: 64GB/256GB پورت ها: USB-CD ابعاد: 9.7 x 7 x 0.24 اینچ وزن: 1 پوندWi-Fi: Wi-Fial 4GTE، اختیاری

دلایل خرید:

+ طراحی ظریف و نازک

+ پردازنده فوق سریع A14 Bionic

+ وب کم عالی

دلایلی برای اجتناب:

– بدون فیس آیدی

– بدون جک هدفون

آی‌پد ایر (2020) اپل بسیاری از چیزهایی را که ما دوست داریم از آی‌پد پرو با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر قرض می‌گیرد، و اگر می‌خواهید قیمت درخواستی 599 دلاری را بپردازید، تبلتی عالی برای هدیه دادن به یک بچه بزرگ‌تر است. این آیپد کوچکتر و سبک تر از آیپد پایه است با حاشیه های فوق العاده نازک که از آیپد پرو می شناسید و همچنین از کیبورد جادویی 300 دلاری پشتیبانی می کند که (اگر مایل به پرداخت هزینه اضافی هستید) ایر را مناسب می کند. وسیله ای برای نوشتن کاغذ علاوه بر این، تراشه پرسرعت A14 Bionic اپل به این تبلت با سرعت کافی برای برنامه‌های سخت و چندوظیفگی در آینده کمک می‌کند. اوه، و آنها موفق شدند تاچ آیدی را در دکمه قفل قرار دهند.

به علاوه، 10.5 ساعت عمر باتری آن برای دوام یک کودک حداقل یک روز کامل کافی است و صفحه نمایش آن به اندازه کافی روشن و رنگارنگ است که ویدیوها را درخشان نشان می دهد. همچنین به لطف وب کم 7 مگاپیکسلی، برای تماس های زوم و یادگیری از راه دور عالی است. ما فقط آرزو می کنیم که صفحه کلید جادویی آنقدر گران نبود: با خرید یک صفحه کلید با قیمت تقریباً مشابه iPad سطح ابتدایی، احساس عالی بودن سخت است.

بهترین تبلت ها برای کودکان: Samsung Galaxy Tab A7

بهترین تبلت اندرویدی برای کودکان

مشخصات فنی: پردازنده: Qualcomm SM6115 صفحه نمایش: 10.4 اینچ، 2000×1200 پیکسل حافظه ذخیره سازی: 32 گیگابایت حافظه: 3 گیگابایت پورت: USB-C، ابعاد microSD: 9.7 x 6.2 x 0.3 اینچ وزن: 1.1 پوند

دلایل خرید:

+ عمر باتری عالی

+ تشخیص چهره

+ شارژ USB-C

دلایلی برای اجتناب:

– صفحه نمایش کمی تاریک است

– عملکرد ضعیف

اگر می خواهید به یک کودک تبلت اندرویدی بدهید، گلکسی تب A7 یک انتخاب عالی است زیرا رقیب مناسبی برای آیپد است که نزدیک به 100 دلار قیمت کمتری دارد. این یک تبلت عالی برای هدیه دادن به یک بچه بزرگتر است، و همچنین برای به اشتراک گذاشتن آن در میان یک خانواده عالی است، زیرا Android به شما امکان می دهد چندین نمایه را تنظیم کنید و کنترل های والدین را بر اساس هر نمایه تنظیم کنید، و تضمین می کند که می توانید محتوای فرزندتان را فیلتر و کنترل کنید. (ها) می توانند دسترسی داشته باشند.

به‌علاوه این دستگاه دارای استقامتی است که در تست باتری Tom’s Guide 13 ساعت و 13 دقیقه دوام می‌آورد. اوه، و همچنین یک ویژگی iPad Pro دارد که اپل شما را مجبور می‌کند برای آن هزینه زیادی بپردازید: تشخیص چهره برای باز کردن قفل دستگاه. و درست مانند تبلت‌های گران‌تر اپل، گلکسی تب A7 از طریق USB-C شارژ می‌شود، بنابراین برای تعویض کابل‌های شارژ گم شده یا آسیب‌دیده مشکل زیادی ندارید. و در حالی که به سرعت آی‌پد نیست و صفحه‌نمایش آن به این روشنی نیست، با این قیمت هم مشکلی جدی ایجاد نمی‌کند – مخصوصاً وقتی که سامسونگ اندروید واقعی را با فروشگاه برنامه Google Play به شما می‌دهد و نه تبلت آب‌خورده آمازون فایر را. تجربه.

Samsung Galaxy Tab S6 Lite

بهترین تبلت اندرویدی برای بچه هایی که دوست دارند نقاشی بکشند

مشخصات فنی: CPU: Samsung Exynos 9610 وضوح دوربین: 8 مگاپیکسل (عقب)، 5 مگاپیکسل (جلو) نمایشگر: 10.4 اینچ، 2000 در 1200 پیکسل حافظه ذخیره سازی: 64 گیگابایت حافظه: 4 گیگابایت پورت ها: USB-C، جک هدفون ابعاد: 9.6 اینچ x 1.1 x 1.8 وات. a/b/g/n/ac

دلایل خرید:

+ حاشیه های باریک

+ عمر باتری طولانی

+ صفحه نمایش روشن

دلایلی برای اجتناب:

– عملکرد ضعیف

– برخی از برنامه های اندروید هنوز به بهینه سازی تبلت نیاز دارند

گلکسی تب اس 6 لایت کمی گران‌تر از گلکسی تب A7 است، اما اگر می‌خواهید پول اضافی را خرج کنید، یک تبلت اندرویدی عالی برای بچه‌ها، به‌ویژه بچه‌هایی که دوست دارند نقاشی کنند، است. این تبلت عالی عمر باتری بسیار زیادی دارد – با یک بار شارژ بیش از 12 ساعت دوام می آورد – و طراحی شیک با صفحه نمایش روشن و صدای قوی ارائه می دهد.

و اگر کودک بزرگ‌تری دارید که دارای خمیدگی هنری است، قلم S-Pen که طراحی با تأخیر کم را ارائه می‌دهد، به‌طور پیش‌فرض گنجانده شده است. به علاوه به بالای Tab S6 Lite می‌چسبد، بنابراین (امیدواریم) کودک کمتر آن را از دست بدهد.

با این حال، از نظر عملکرد، Tab S6 Lite کمی ضعیف است، به خصوص در هنگام انجام چند کار. اما اگر کودکی در درجه اول قرار است از تبلت برای مصرف رسانه و doodling استفاده کند، Tab S6 Lite یک انتخاب عالی است – و فراموش نکنید که دارای پروفایل های کاربری متعدد اندروید و کنترل های والدین است که قوی تر از آنچه شما خواهید بود. در تبلت های اپل پیدا کنید.

بهترین تبلت ها برای کودکان: Amazon Fire HD 8

یکی دیگر از تبلت های آمازون زیر 100 دلاری عالی برای کودکان

مشخصات فنی: CPU: پردازنده 4 هسته ای 2.0 گیگاهرتز وضوح دوربین: 2 مگاپیکسل (عقب)، 2 مگاپیکسل (جلو) نمایشگر: 8 اینچ 1280 در 800 پیکسل حافظه ذخیره سازی: 32 گیگابایت، 64 گیگابایت حافظه: 2 گیگابایت درگاه: جک هدفون. USB-C، microSD، ابعاد: 8 x 5.4 x 0.4 اینچ وزن: 0.8 پوند (12.5 اونس) Wi-Fi: 802.11a/b/g/n/ac

دلایل خرید:

+ عمر باتری فوق العاده

+ صفحه نمایش روشن

+ دوربین سلفی خوب

دلایلی برای اجتناب:

– هنوز برنامه Google وجود ندارد

– برای حذف تبلیغات آمازون هزینه کنید

– مرورگر Slow Silk

Amazon Fire HD 8 یک تبلت جامد آمازون است که با MSRP 90 دلاری، از نظر قیمت و پتانسیل بین Fire HD 7 و Fire HD 10 Kids قرار می گیرد. اگر می توانید بیش از 50 دلار قیمت HD 7 را برای تبلت کودکان خرج کنید، اما می خواهید هزینه خود را زیر 100 دلار نگه دارید، HD 8 انتخاب خوبی است: صفحه نمایش روشن و 13 ساعت عمر باتری حماسی آن باعث شده است که آن را کاهش دهید. برای مصرف محتوا عالی است و پورت USB-C برگشت پذیر آن ویژگی است که آرزو می کنیم در تبلت ارزانتر Fire 7 وجود داشته باشد.

البته، تمام نقاط ضعف تبلت های دیگر آمازون را دارد: برای حذف تبلیغات باید هزینه اضافی پرداخت کنید و نمی توانید به راحتی به فروشگاه کامل Google Play دسترسی پیدا کنید. اما اگر فقط یک تبلت خوب برای بچه ها می خواهید که در درجه اول برای مصرف محتوا در اکوسیستم آمازون در نظر گرفته شده باشد، Fire HD 8 یک ارزش عالی است. فقط حواستان باشد که افزونه‌های مناسب برای کودکان را که همراه با تبلت‌های Fire HD 10 Kids ارائه می‌شوند، از جمله سال رایگان Amazon Kids+ و 2 سال ضمانت بدون سؤال، دریافت نخواهید کرد.

چگونه بهترین تبلت را برای کودکان انتخاب کنیم

هنوز مطمئن نیستید که کدام تبلت برای بچه(های) مورد نظر مناسب است؟ در اینجا موارد مهمی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

اندازه صفحه نمایش: تبلت ها در اندازه های مختلف صفحه نمایش از 7 تا 10 اینچ عرضه می شوند. اگر انتظار دارید فرزندتان ویدیوهای زیادی تماشا کند، بزرگ‌ترین و زیباترین صفحه نمایش ممکن را می‌خواهد، بنابراین Fire HD 10، iPad یا Samsung Galaxy Tab A7 را در نظر بگیرید. اما اگر فقط تبلتی می‌خواهید که یک کودک بتواند از آن برای مرور وب و خواندن کتاب‌های الکترونیکی استفاده کند، یک صفحه نمایش کوچک‌تر، مانند نمایشگرهای Fire 7 یا Fire HD 8، برای نیازهای شما کافی خواهد بود.

بودجه: می‌توانید بین 50 تا 800 دلار برای یک تبلت برای بچه‌ها خرج کنید، یا اگر وسایل اضافی مانند قلم یا جلد صفحه‌کلید را بخرید. اگر می‌توانید قیمت بالاتری از این طیف را داشته باشید، iPad Air 599 دلاری یا Galaxy Tab S6 Lite 350 دلاری تبلت‌های عالی برای بچه‌های بزرگ‌تر و خانواده‌ها هستند، زیرا دارای مشخصات عالی هستند و طیف کاملی از برنامه‌های iOS/Android را ارائه می‌دهند. تبلت‌های ۲۰۰ دلاری Amazon Fire HD 10 Kids یا HD 10 Kids Pro به بچه‌های کوچک‌تر خدمات بهتری می‌دهند، زیرا این تبلت‌ها با لوازم جانبی مناسب برای کودکان مانند قاب‌های بادوام و ضمانت‌های ۲ ساله ارائه می‌شوند. اگر بودجه شما در محدوده 50 تا 100 دلار است، Fire HD 7 50 دلاری یا Fire HD 8 ~ 100 دلاری تبلت های Amazon Fire خوب و بدون حاشیه هستند که عملکرد مناسب و کنترل های عمیق والدین آمازون را ارائه می دهند.

سن: شخصی که این تبلت را برایش می خرید چند ساله است؟ بدیهی است که اگر برای شما و خانواده‌تان است، هر چیزی که دوست دارید بخرید، اما اگر برای یک کودک خاص تبلت می‌گیرید، بسته به سن کودک، گزینه‌های مناسبی برای کودکان وجود دارد. برای سنین 3 تا 7 سال، Amazon Fire HD 10 Kids عملکرد مناسب، کنترل‌های عالی والدین، و یک کیف رنگارنگ مقاوم در برابر افتادن را ارائه می‌دهد. Amazon Fire HD 10 Kids Pro به طور موثر مزایای مشابهی را با قیمت یکسان ارائه می دهد، اما برای کودکان بزرگتر در محدوده 6 تا 12 سال در نظر گرفته شده است. و اگر شخصی که قصد خرید آن را دارید بزرگتر از آن باشد، باید آمازون Fire HD 10 استاندارد، Samsung Galaxy Tab A7 یا iPad اصلی به خوبی به او خدمت کند.

نحوه تست تبلت ها

اول، ما به اندازه‌ای که آن تبلت اجازه می‌دهد، بنچمارک‌ها را اجرا می‌کنیم تا ببینیم چقدر سریع هستند که می‌توان مستقیماً با رقبا مقایسه کرد. ما می‌گوییم «مجاز خواهد شد» زیرا برخی از تبلت‌ها، مانند آمازون Fire Slates، با برنامه‌های اندرویدی که از جانبی بارگذاری می‌شوند، مشکل دارند. سپس از رنگ‌سنج‌ها و نورسنج‌ها برای اندازه‌گیری میزان رنگارنگ و روشن بودن صفحه نمایش این تبلت‌ها استفاده می‌کنیم. پس از آن، ما آن‌ها را در تست باتری داخلی خود قرار می‌دهیم، که چند برابر طول می‌کشد – در حین گشت و گذار در وب با روشنایی 150 نیت – تا شارژ یک تبلت خالی شود.

پس از آن، ما همان کارهایی را که شما انجام می‌دهید انجام می‌دهیم – مرور وب، تماشای YouTube، بازی کردن، نوشتن ایمیل – و سپس کارهای دیگر. ما همچنین سعی می کنیم برخی (یا همه) نظرات رایانه لوحی خود را روی رایانه لوحی هایی که در حال آزمایش هستیم، بنویسیم، به خصوص اگر یک پیوست صفحه کلید موجود باشد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس