بهترین تلویزیون 65 اینچی 2023: صفحه نمایش بزرگ برای هر بودجه

98
0
بهترین تلویزیون 65 اینچی

بهترین تلویزیون‌های 65 اینچی اینجا هستند تا به ما یادآوری کنند که با تنظیم صدای مناسب، این تلویزیون اندازه‌ای عالی برای غوطه‌ور شدن کامل در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی با وضوح بالا است.

و این فقط اندازه نیست که جذاب است. بهترین تلویزیون های 65 اینچی از همیشه مقرون به صرفه تر می شوند. مطمئناً همیشه صفحه‌نمایش‌های پولی وجود دارند – که در زیر تعدادی از آنها وجود دارد – اما ممکن است از تفاوت کمی بین این تلویزیون‌ها و قیمت بهترین تلویزیون‌های 55 اینچی تعجب کنید. برخی از مدل‌های 65 اینچی با قیمت استثنایی وجود دارند که کیفیت تصویر باورنکردنی را ارائه می‌دهند. بهترین تلویزیون‌های OLED همیشه رنگی ارائه می‌کنند و اندازه بهتری وجود ندارد که واقعاً از آن قدردانی کنیم.

65 اینچ نیز برای کسانی که قصد دارند Xbox Series X یا PlayStation 5 را به صفحه نمایش خود متصل کنند، اندازه مناسبی است. برخی از بهترین تلویزیون های بازی در لیست زیر هستند و می توانید لذت بازی های 4K را با سرعت 120 فریم بر ثانیه با کیفیتی باورنکردنی در اندازه ای که بازی های شما برای آن ساخته شده اند، به درستی تجربه کنید.

و حتی هیجان‌انگیزتر، 65 اینچ جایی است که می‌توانید واقعاً از هیجان‌های وضوح بهترین تلویزیون‌های 8K قدردانی کنید و ما چند نسخه انتخابی از آن‌ها را نیز اضافه کرده‌ایم. حتی ممکن است آنها را مقرون به صرفه تر از آنچه فکر می کنید بیابید. بنابراین هر آنچه که به دنبال آن هستید، در اینجا بهترین تلویزیون های 65 اینچی برای بهترین راه اندازی سینمای خانگی شما وجود دارد. اوه، و ممکن است بخواهید مراقب بهترین نوارهای صوتی نیز باشید.

لیست سریع

آیا می خواهید دست به کار شوید و بفهمید کدام تلویزیون های 65 اینچی بهترین هستند؟ در زیر، خلاصه ای از انتخاب های ما را خواهید یافت. همچنین می‌توانید به بررسی دقیق‌تر هر انتخاب و ابزار مقایسه قیمت ما بروید تا به شما در یافتن بهترین معاملات کمک کند.

بهترین تلویزیون 65 اینچی به طور کلی

1. LG OLED65C2

بهترین تلویزیون 65 اینچی برای اکثر مردم

مشخصات فنی: اندازه صفحه نمایش: 65 اینچ رزولوشن: 4K پنل نوع: OLEDSmart TV: webOSHDR: HDR، HLG، Dolby Vision

دلایل خرید:

تصویر زیبا 4K/HDR

چهار پورت HDMI 2.1

دلایلی برای اجتناب:

عدم مدیریت کابل

بدون پشتیبانی از HDR10+

ال‌جی C2 علیرغم ظاهر جانشین خود، به دلیل افت قیمت زیادی که داشته است، همچنان در صدر راهنمای ما باقی می‌ماند، و در حالی که هنوز در دسترس است، بهترین تعادل بین عملکرد، ویژگی‌ها و هزینه را در سال 2023 ایجاد می‌کند. پردازنده Alpha a9 Gen 5 به گونه‌ای طراحی شده است که نسبت به تلویزیون‌های OLED قبلی، بهبود شی و نگاشت پویا بهتری را ارائه می‌دهد، ما آن را بسیار چشمگیر یافتیم.

شما همچنین «صدای فراگیر مجازی» را دریافت می‌کنید و تلویزیون محتوای استریو را به صدای ۷.۱.۲ کانال ارتقا می‌دهد. در حالی که ما با استفاده از فراگیر مجازی متقاعد شده‌ایم، عملکرد صوتی هنوز برای یک تلویزیون صفحه تخت بسیار خوب است و حالت‌های صوتی متعدد به این معنی است که شما باید بتوانید پروفایل صوتی متناسب با نیاز خود را پیدا کنید.

شما دقیقاً مانند C3 چهار درگاه HDMI 2.1 جداگانه دریافت می کنید، بنابراین همراهی عالی برای PS5، Xbox Series X و Xbox Series S است.

با این حال، LG C2 بی عیب و نقص نیست. ما متوجه شدیم که اشباع رنگ خارج از محور هنگامی که به سمت چپ یا راست صفحه حرکت می‌کنیم، کاهش می‌یابد، چیزی که به ویژه در مقایسه آن با مدل‌های جدید QD-OLED مشهود است. روشن‌ترین مجموعه در بلوک نیز نیست – مدل‌های QLED در اینجا، و همچنین مدل‌های OLED سونی A95K و سامسونگ S95C، روشن‌تر از آن هستند. اما دوباره، وقتی به کل بسته نگاه می کنید، نمی توانیم از آن عصبانی بمانیم.

بهترین تلویزیون 65 اینچی با بودجه در ایالات متحده

TCL 65R655 6-Series Roku TV (2022)

بهترین تلویزیون 65 اینچی مقرون به صرفه در ایالات متحده

مشخصات فنی: اندازه صفحه نمایش: 65 اینچ وضوح: 3840 x 2160 فناوری پنل: LED Smart TV: Roku TV ابعاد: 1445 x 904 x 320mm

دلایل خرید:

روشنایی و کنتراست عالی

4K 120Hz و VRR 144Hz پشتیبانی می کند

دلایلی برای اجتناب:

بلندگوهای داخلی با صدای نازک

بدون پشتیبانی از پخش تلویزیونی ATSC 3.0

به عنوان مدل پرچمدار TCL، تلویزیون سری 6 Roku به دلیل کیفیت تصویر چشمگیر و با ارزش بالا شناخته شده است. از زمان عرضه در نیمه دوم سال 2022، این مجموعه به انتخاب مورد علاقه ما برای هر کسی در ایالات متحده تبدیل شده است که به دنبال تلویزیونی است که بتواند ویژگی های فیلم و بازی سطح بالا را با بودجه کم ارائه دهد.

تلویزیون Roku سری 6 TCL از فناوری mini-LED برای ارائه روشنایی خیره کننده استفاده می کند، در حالی که کم نور محلی به آن کمک می کند تا سایه های عمیق و دقیق ایجاد کند. رنگ‌های غنی QLED نیز خودنمایی می‌کنند. علاوه بر همه اینها، سری 6 دارای Dolby Vision IQ است تا تصاویر با محدوده دینامیکی بالا را بدون توجه به نور محیط، درخشان کند. بر خلاف اکثر تلویزیون های اینجا، پشتیبانی از HDR آن به HDR10+ نیز گسترش می یابد.

مشخصات رده بالا با ویژگی های بازی مجموعه ادامه می یابد. سری 6 شامل دو ورودی HMDI 2.1 با پشتیبانی از 120 هرتز، نرخ تجدید متغیر (تا 144 هرتز) و حالت تأخیر کم خودکار (ALLM) است. FreeSync Premium Pro نیز پشتیبانی می شود و پرچمدار TCL را به یک انتخاب واضح برای بازی تبدیل می کند.

تلویزیون 65 اینچی TCL سری 6 Roku دارای قیمت بسیار رقابتی در ایالات متحده است و آن را به بهترین انتخاب برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال یک تلویزیون مینی LED با عملکرد بالاتر از حد متوسط و ویژگی های بالا هستند.

بهترین تلویزیون 65 اینچی با بودجه در بریتانیا

Samsung 65BU8500

بهترین تلویزیون 65 اینچی ارزان در بریتانیا

مشخصات فنی: اندازه صفحه نمایش: 65 اینچ رزولوشن: فناوری پنل 4K: تلویزیون هوشمند LCD LED: تایزن HDR: HDR10، HLG

دلایل خرید:

عملکرد تصویر 4K انجام شده است

مشخصات بسیار قابل قبول در قیمت

دلایلی برای اجتناب:

هنگام افزایش مقیاس محدودیت های خود را دارد

بدون Dolby Vision HDR

سامسونگ BU8500 با یک تصویر 4K دقیق، رابط جامع تلویزیون هوشمند Tizen و برخی ویژگی‌های بازی، یک مجموعه 65 اینچی جامد با قیمت مناسب است. هنگامی که آن را بررسی کردیم، متوجه شدیم که عملکرد تصویر برای هزینه بسیار مناسب است – نه سطح بالا، اما به همان اندازه که در محدوده قیمتی مناسب است.

این تلویزیون 4K مقرون به صرفه از پردازنده «Crystal 4K» سامسونگ پشتیبانی می‌کند و از HDR10+ پشتیبانی می‌کند. طبق معمول، این شرکت پشتیبانی از Dolby Vision را در تلویزیون های خود لحاظ نمی کند. در مورد صدا، BU8500 دارای نسخه Lite از چیدمان صوتی «ردیابی اشیاء» سامسونگ و سازگاری «Q-Symphony» است که با اتصال به نوار صوتی سامسونگ، بلندگوهای دو کاناله داخلی تلویزیون را درگیر می‌کند.

در مورد سایر ویژگی‌های سخت‌افزاری، Samsung BU8500 دارای سه ورودی HDMI است که آن را با ALLM و HGiG در کنسول‌های نسل بعدی سازگار می‌کند – اما پشتیبانی از 4K 120Hz وجود ندارد. همچنین دارای یک سوکت اترنت، دو پورت USB، یک پست اتصال هوایی و یک خروجی نوری دیجیتال است. همچنین دو کنترل از راه دور وجود دارد. یکی کوچک است و با طراحی دکمه‌ها پر شده است، در حالی که دیگری طراحی شده است و از انرژی خورشیدی استفاده می‌کند.

کیفیت تصویر بهتر از حد انتظار آن با این واقعیت که صدای آن کمی خشن است جبران می شود، اگرچه با توجه به طراحی نازک آن قابل انتظار است. همانطور که در بررسی خود گفتیم: “با توجه به قیمت، شکست دادن کیفیت تضمین شده ای که سامسونگ در اینجا ارائه می دهد برای هر چیزی بسیار سخت است.”

بهترین تلویزیون 65 اینچی میان رده در انگلستان

Sony XR-65X90K

بهترین تلویزیون 65 اینچی مقرون به صرفه در بریتانیا

مشخصات فنی: اندازه صفحه نمایش: 65 اینچ رزولوشن: 4K پنل نوع: تلویزیون QLEDSmart: Google TVHDR: Dolby Vision، HDR10، HLG

دلایل خرید:

مشکی عمیق و روشنایی خوب

مجموعه ای قوی از ویژگی های بازی HDMI 2.1

دلایلی برای اجتناب:

خروجی نور با تلویزیون های مینی ال ای دی مطابقت ندارد

محو شدن تصویر در صندلی های دور از مرکز

Sony X90K نسبت به قیمت، عملکرد عالی را ارائه می دهد. دارای یک نور پس زمینه LED با آرایه کامل است که دارای کم نور محلی است. نتیجه سیاهی عمیق است. همراه با نقاط کوانتومی پنل LCD، روشنایی و رنگ افزایش یافته است. تماشای این تلویزیون یک لذت واقعی است – به خصوص با صفحه نمایش بزرگ 65 اینچی.

با این اوصاف، این تلویزیون روشن‌ترین تلویزیون موجود در بازار نیست – برای جایگزینی روشن‌تر به Samsung QN85B در این راهنما نگاهی بیندازید – و برخی مشکلات شکوفایی و یکنواختی وجود دارد. اما چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد، از جمله کیفیت ویدیو و صدای X90K، رابط Google TV و تیونر ATSC 3.0.

این تلویزیون با ویژگی‌های گیمینگ گسترده، از جمله دو ورودی HDMI 2.1 و پشتیبانی از 4K 120Hz، VRR و ALLM، یک تلویزیون 65 اینچی عالی برای گیمرها است. این تلویزیون همچنین برای PlayStation 5 ایده‌آل است، یک ابتکار سونی که هم نگاشت خودکار HDR Tone و هم حالت تصویر ژانر خودکار را برای بهینه‌سازی تصویر هنگام اتصال کنسول PS5 فعال می‌کند. فقط تلویزیون های سونی این را دارند.

اما چیزهای بیشتری از فناوری بازی وجود دارد. در بررسی خود نوشتیم که Sony X90K برای تماشای فیلم و ورزش نیز عالی است: “سری X90K می‌تواند سیاهی عمیق و با جزئیات را برای تماشای فیلم ارائه دهد و حداکثر نور خروجی آن به اندازه‌ای بالاست که آن را به گزینه خوبی برای تماشای فیلم تبدیل کند. تماشای ورزش در روز نیز.”

اگرچه این تلویزیون 65 اینچی کامل نیست، اما با توجه به قیمت، عملکرد کلی آن بسیار خوب است و باید حتی بینندگان پرهیجان را راضی کند.

بهترین تلویزیون 65 اینچی برای کیفیت تصویر

Sony XR-65A95K

بهترین تلویزیون 65 اینچی برای کیفیت تصویر

مشخصات فنی: اندازه صفحه نمایش:: 55 اینچ و 65 اینچ رزولوشن: : 4K پنل نوع:: OLEDSmart TV:: Google TVHDR: : HDR10، HLG، Dolby Vision

دلایل خرید:

کیفیت تصویر خیره کننده

ساخت و طراحی استثنایی

دلایلی برای اجتناب:

برخی از ناامیدی ها و مشکلات ارتباطی

بدون پشتیبانی از HDR10+

اگر یکی از بهترین تلویزیون های 65 اینچی را در نظر می گیرید، باید مطمئن شوید که یک تصویر عالی برای پر کردن تمام این فضا دریافت می کنید. و اغراق نمی کنیم وقتی می گوییم Sony A95K زیباترین تصاویری را که تا به حال از تلویزیون مصرف کننده دیده ایم ارائه می دهد.

دلیل آن این است که صفحه نمایش پرچمدار سونی، پردازنده عالی Cognitive XR خود را با صفحه نمایش OLED نقطه کوانتومی ترکیب می کند. ما در طول آزمایش خود بسیار تحت تأثیر کیفیت تصویر قرار گرفتیم و اگرچه رقبای – مانند Samsung S95C 65 اینچی – واقعاً می توانند از نظر کنتراست آن را بهتر کنند، این بهترین انتخاب ما برای تصویر زمانی است که کنتراست، رنگ ها، کنترل حرکت، جزئیات و هر چیز دیگری که در جریان است.

با این حال، این تلویزیون از چندین جنبه دیگر متمایز است. کیفیت ساخت بسیار عالی است و از نظر طراحی، این یک تلویزیون چشمگیر است که با یک پایه فلزی با عرض تمام برای افزایش فاکتور “wow” ارائه می شود – اگرچه اگر می خواهید ظاهری مینیمال تر داشته باشید می توانید آن را پشت صفحه نمایش خود قرار دهید. صدا در اینجا با فناوری سطح آکوستیک سونی در داخل نیز چشمگیر است – اگرچه ما همیشه توصیه می کنیم تلویزیون جدید خود را با نوار صوتی جفت کنید.

اگر از تلویزیون 65 اینچی بعدی خود به دنبال تصویری برجسته و صدای اتاق پر از کلاس خود هستید، قول می دهیم سونی A95K شما را شگفت زده کند. البته، برای این تجربه فوق العاده، باید حق بیمه پرداخت کنید. اگرچه با توجه به عالی بودن آن، ارزش بدی ندارد، A95K برای یک تلویزیون 65 اینچی بسیار گران است.

روشن ترین تلویزیون OLED 65 اینچی

Samsung 65S95C

روشن ترین تلویزیون OLED 65 اینچی کنتراست شگفت انگیزی را ارائه می دهد

مشخصات فنی: اندازه‌های موجود: 55، 65 و 77 اینچ تاخیر ورودی: 9.2 میلی‌ثانیه نرخ تازه‌سازی: 144 هرتز VRR: انجمن HDMI، FreeSync، پورت‌های G-SyncHDMI (HDMI 2.1): 4 (4)

دلایل خرید:

چهار پورت HDMI 2.1 با امکانات کامل

بهترین کنتراست هر تلویزیون در اینجا

دلایلی برای اجتناب:

بدون پشتیبانی از Dolby Vision

خیلی گرونه

تلویزیون QD-OLED سامسونگ ویژگی‌های معروف خود تابشی OLED را با پتانسیل روشنایی و طیف رنگی QLED ترکیب می‌کند و کیفیت تصویر فوق‌العاده و روشنایی استثنایی – حدود 70 درصد روشن‌تر از LG C2 – با رنگ‌های مشکی و کنتراست بهتر نسبت به غیر OLED ارائه می‌کند. نمایش می دهد. در بررسی ما، گفتیم که با کمی تغییر ترکیبی از روشنایی، عمق سیاه، کنتراست و رنگ را ارائه می دهد که قبلاً در تلویزیون خانگی ندیده بودیم. چیز خاصی است.

چهار پورت HDMI وجود دارد که همگی از 4K در 120 هرتز پشتیبانی می‌کنند، نرخ تازه‌سازی متغیر و ویژگی‌های تغییر خودکار حالت تأخیر کم، اکنون در اختیار گیمرهای Xbox Series X، PS5 و PC با جدیدترین کارت‌های گرافیکی ممتاز Nvidia و AMD هستند. سیستم صوتی داخلی برای چنین مجموعه باریکی با فناوری Dolby Atmos و Object Tracking سامسونگ برای صدای موقعیتی بسیار چشمگیر است.

هیچ پشتیبانی از بازی Dolby Vision برای Xbox وجود ندارد، اما HDR آنقدر خوب است که احتمالاً برایتان مهم نیست – با این حال، بین این حذف و پردازش پیشرفته‌تر سونی، ما فکر می‌کنیم که دوستداران فیلم‌های هاردکور ممکن است همچنان تصاویر Sony A95K را ترجیح دهند. تنها مسئله این است که بسیار گران است، اما اگر بودجه شما به آن برسد، و می خواهید چیزی با روشنایی بالا از نور اتاق های روشن عبور کند، فوق العاده است.

بهترین تلویزیون OLED 65 اینچی در سال 2023

LG OLED65C3

بهترین تلویزیون OLED 65 اینچی در سال 2023

مشخصات فنی: اندازه صفحه نمایش: 42 اینچ، 48 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ، 77 اینچ، 83 اینچ رزولوشن: 4K پنل نوع: تلویزیون OLEDSmart: webOSHDR: HDR، HLG، Dolby Vision

دلایل خرید:

تصاویر خارق العاده و فناوری بازی عالی

نرم افزار تلویزیون هوشمند webOS بهبود یافته است

دلایلی برای اجتناب:

بهبود کمی تصویر از C2

گران تر از C2

ال‌جی C3 به‌عنوان جدیدترین مدل تلویزیون‌های OLED میان‌رده ال‌جی، پیشرفت بزرگی را نسبت به مدل‌های قبلی خود نشان می‌دهد، به همین دلیل است که ما آن را برترین تلویزیون OLED خود برای سال 2023 رتبه‌بندی کرده‌ایم. در حالی که ما همچنان C2 را به عنوان خرید بهتر برای اکثر افراد ارزیابی می‌کنیم. C3 به دلیل ارزشی که دارد، ما را به خاطر بهبود کیفیت و ویژگی‌های برتر تصویری که قبلاً احساس می‌کردیم، شگفت زده کرده است.

این مجموعه وضوح 4K واضح را ارائه می دهد و تصاویر HDR را با جزئیات بیشتر و واقعی تر می کند. در واقع، در طول آزمایش‌های خود، نیازی به تغییر تنظیمات «HDR Expression Enhancer» احساس نکردیم زیرا عملکرد تصویر از قبل به اندازه کافی واضح بود. همانطور که در بررسی خود گفتیم: “من از این فرصت استفاده کردم و با ویژگی HDR Expression Enhancer بازی کردم و در حالی که برای افزایش پویا روشنایی و جزئیات کار می کرد، من کاملاً خوشحال شدم که آن را کنار گذاشتم. بله، ویژگی اولیه LG C3 عملکرد تصویر آنقدر خوب است که نیازی به درهم ریختن آن نیست.”

یکی از مواردی که LG C3 فاقد آن است روشنایی است. این مجموعه به حداکثر روشنایی HDR 820 نیت رسید که در مقایسه با 1400 نیت سامسونگ S95C بسیار متوسط است. تلویزیون‌های مینی ال‌ای‌دی مانند تلویزیون ارزان‌تر TCL Roku نیز روشنایی بهتری ارائه می‌دهند، بنابراین در یک اتاق روشن، یکی از این گزینه‌ها ممکن است بهتر باشد. اما C3 این مشکل را با کنترل رنگ‌های مشکی جبران می‌کند و آن را برای سینمادوستان عالی می‌کند.

از منظر هزینه، ما فکر می‌کنیم که C3 ارزش خوبی را برای یک تلویزیون OLED ممتاز که در سال 2023 منتشر شد ارائه می‌کند – در حال حاضر به اندازه C2 ارزش خوبی ندارد. اما اگر ال‌جی قیمت آن را به همان روشی که برای C3 در سال 2022 کاهش داد، کاهش دهد، ممکن است تا پایان سال حتی قیمت آن کمتر شود.

بهترین تلویزیون 8K 65 اینچی

Samsung 65QN900B

بهترین تلویزیون 65 اینچی برای جزئیات 8K

مشخصات فنی: اندازه صفحه نمایش: 65 اینچ وضوح: 8K نوع پنل: Neo QLED / تلویزیون هوشمند Mini LED: تایزن HDR: HDR10، HLG، HDR10+

دلایل خرید:

افزایش دقت نور پس زمینه

جزئیات بهتر از 4K

دلایلی برای اجتناب:

فاقد پشتیبانی از Dolby Vision

رابط کاربری جدید “Smart Hub” یک قدم به عقب

8K ممکن است بیش از حد به نظر برسد، اما هیچ شکی در ذهن ما وجود ندارد که تلویزیون سامسونگ QN900B Neo QLED 8K سطح کاملا جدیدی از عملکرد را ارائه می دهد. تلویزیون Mini-LED ورزشی QN900B Neo QLED 8K کیفیت تصویر خیره‌کننده، رنگ و روشنایی استثنایی، صدای فوق‌العاده و رنگ‌های مشکی فوق‌العاده را ارائه می‌دهد و همه این کارها را در بسته‌ای که به زیبایی طراحی شده است، انجام می‌دهد.

مینی ال ای دی های کوانتومی سامسونگ 1/40 اندازه یک LED معمولی هستند، به این معنی که هزاران LED کوچکتر را می توان به شکل بسیار محکم تری در کنار هم قرار داد. این امر مناطق کم نور بسیار دقیق تری را تضمین می کند، که به نوبه خود به معنای سطوح مشکی است که عملاً از OLED قابل تشخیص نیستند.

و از آنجایی که LED ها بسیار کوچکتر هستند، می توانند به دقت بسیار بیشتر و گلدهی کمتری دست یابند. در طول آزمایش‌هایمان، مناطق روشن صفحه‌نمایش را ندیدیم که به‌طور غیرطبیعی به نقاط تیره‌تری وارد می‌شوند، و چون پردازنده از ارتقاء هوش مصنوعی چندهوشمند سامسونگ استفاده می‌کند، متوجه شدیم که QN900A به‌طور مداوم قادر به تولید تصاویری است که بهتر از منبع خود به نظر می‌رسند.

پس چرا این تلویزیون در صدر لیست ما نیست؟ همه اینها قیمت بالایی دارند و 65 اینچ اندازه ای است که 8K بسیار زیاد است مگر اینکه نزدیک بنشینید. در حالی که سخت‌افزار فوق‌العاده است، اما ما چندان علاقه‌ای به نرم‌افزار نداریم. طیف تلویزیون های 2022 سامسونگ دارای رابط کاربری Smart Hub جدید در مدل های برتر خود است. این یک رابط کاملاً اصلاح شده است که دارای صفحه اصلی الهام گرفته از Google TV با توصیه‌های محتوایی از اشتراک‌ها و برنامه‌های پخش جریانی مختلف است.

متأسفانه، متوجه شدیم که تغییر به منوی اصلی تمام صفحه و پر محتوا، استفاده از سامسونگ را نسبت به مدل‌های قبلی خسته‌کننده‌تر می‌کند. دیگر نمی‌توانید به راحتی تنظیمات را تنظیم کنید و حالت‌های مشاهده را تغییر دهید. در عوض، باید از چیزی که در حال تماشای آن هستید خارج شوید، به منوی نوار کناری بروید و سپس به منوی تنظیمات جداگانه بروید. در سامسونگ های قبلی می توانستید همه این کارها را با چند فشار فشار دهید.

بهترین تلویزیون 65 اینچی QLED بازی

Samsung 65QN85B

بهترین تلویزیون 65 اینچی اگر یک QLED بازی می خواهید

مشخصات فنی: اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ، 65 اینچ، 75 اینچ، 85 اینچ رزولوشن: 4K نوع پنل: تلویزیون mini-LEDSmart Neo QLED: TizenHDR: HDR10، HDR10+، HLG

دلایل خرید:

تصاویر رنگارنگ روشن و پر زرق و برق

پشتیبانی عالی از بازی

دلایلی برای اجتناب:

تلاش برای ارائه جزئیات سیاه و سفید

بدون Dolby Vision HDR

Samsung QN85B یک تلویزیون مینی ال ای دی است (سامسونگ این تلویزیون را Neo QLED می نامد) و در صفحه نمایش باریک و سطح بالای روشنایی آن برای قیمتی میان رده آشکار است. با روشنایی بسیار بالاتری نسبت به OLED که در کل صفحه نمایش می دهد، می تواند بازتاب های اتاق های روشن را بسیار بهتر از بسیاری از مجموعه های دیگر انجام دهد، بنابراین مهم نیست که چه زمانی تماشا می کنید، همچنان می توانید ببینید چه اتفاقی می افتد.

همچنین می‌تواند حرکت و افزایش مقیاس را نسبت به وضوح‌های پایین‌تر به خوبی مدیریت کند، بنابراین شما به طور کلی در هر چیزی که تماشا می‌کنید بیشترین وضوح را به دست می‌آورید و پیگیری آنچه را که در حال انجام است آسان‌تر می‌کند. بلندگوهای اطراف لبه صدای بیشتری نسبت به اکثر تلویزیون ها ارائه می دهند.

ما این تلویزیون را به ویژه برای گیمرها توصیه می کنیم، زیرا سامسونگ QN85B دارای ویژگی های HDMI 2.1 در هر چهار سوکت HDMI خود است و به خوبی با کنسول های نسل بعدی کار می کند. گران‌تر از مینی ال‌ای‌دی TCL سری 6 است، اما انعطاف‌پذیری بیشتری برای بازی‌ها ارائه می‌کند و آن را مقاوم‌تر در آینده می‌کند.

اگر اینها مهمترین فاکتورهای شما هستند، بسیاری از تلویزیون ها از نظر کیفیت یا قیمت این را شکست می دهند – اما سامسونگ همچنان باید یک گزینه وسوسه انگیز باشد، زیرا پردازش آن بالاتر از گزینه های بودجه بیشتر است و تلویزیون های با ظاهر بهتر تمایل دارند. حتی گران تر، یا نه به آن روشن.

چگونه بهترین تلویزیون 65 اینچی را انتخاب کنیم

رزولوشن 4K چیست؟

4K اساساً یک وضوح صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت است. این فناوری که UHD یا 4K UHD نیز نامیده می‌شود، به وضوح صفحه نمایش پیش‌فرض در تمام تلویزیون‌هایی که احتمالاً امروز در فروشگاه‌ها می‌بینید – و همچنین بسیاری از مانیتورهای رایانه شخصی تبدیل شده است.

بهترین تلویزیون‌های UHD بیش از هشت میلیون پیکسل در نمایشگرهای با وضوح بالا دارند – این چهار برابر مقداری است که در پنل‌های Full HD در تلویزیون‌های کوچک امروزی مشاهده می‌کنید.

برای بهره مندی از مزایای رزولوشن 4K نیز لزوماً نیازی به دسترسی به محتوای سرگرمی 4K ندارید، زیرا بسیاری از بهترین تلویزیون های 4K – یعنی اکثر نمایشگرهای 65 اینچی در این لیست – دارای فناوری های ارتقاء دهنده چشمگیر هستند که محتوای فیلم برداری شده را تقویت می کند. HD.

تنها صفحه‌نمایش‌هایی که تصویر واضح‌تری دارند، انواع 8K هستند – اگرچه، به‌عنوان یک فناوری جدید، انتخاب در آن بخش بسیار محدودتر است و طبیعتاً مدل‌های 8K بسیار گران‌تر هستند.

آیا باید تلویزیون 65 اینچ بخرم؟

ما به این سوال در راهنمای بسیار دقیق‌تری در جای دیگری در TechRadar پاسخ داده‌ایم، اما پاسخ کوتاه این است: بله، اگر توانایی مالی دارید.

اساساً، یک تلویزیون بزرگتر اغلب تلویزیون بهتری است و همانطور که قبلاً ذکر شد، این نمایشگرهای مقیاس بزرگ معمولاً بهترین مشخصات را در مورد فناوری جدید و ویژگی های مفید دارند.

همانطور که مدل‌های 65 اینچی نیز به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند، قیمت آن‌ها نیز کاهش می‌یابد، و ما تقریباً همیشه توصیه می‌کنیم با کمی پول بیشتر از مزایای چنین اندازه صفحه‌نمایش چشم‌گیری لذت ببرید.

بهترین برند تلویزیون 4K کدام است؟

پاسخ به سوال بهترین مارک تلویزیون 4K (به ویژه برای مدل های 65 اینچی) زمانی که مدل های بسیار عالی وجود دارد، دشوار است. نمایشگرهایی مانند ال‌جی، سونی و سامسونگ مرتباً در این فهرست قرار می‌گیرند، اما اغلب مدل‌های مشابه برندهایی مانند هایسنس و پاناسونیک به آن‌ها می‌پیوندند.

یک سوال بهتر ممکن است این باشد که هنگام خرید یک تلویزیون 65 اینچی 4K به دنبال چه چیزی باشید، که می‌توان گفت کیفیت تصویر، پشتیبانی از برنامه، سایر زنگ‌ها و سوت‌های مفید مانند کنترل صدا و البته قیمت.

ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از HDR، Dolby Vision و Atmos، پنل‌های OLED و موارد مشابه نیز می‌توانند متمایزکننده واقعی باشند. نمایشگر، گران تر است.

چگونه بهترین تلویزیون های 65 اینچی را آزمایش کردیم

نویسندگان ما بهترین تلویزیون‌های 65 اینچی را بر اساس چند عامل اصلی انتخاب می‌کنند: عملکرد کلی تصویر از جمله کنتراست، اشباع رنگ و کنترل حرکت، و همچنین مجموعه ویژگی‌ها، طراحی و پلت فرم تلویزیون هوشمند. ما به دنبال تلویزیون هایی هستیم که خوش ساخت و دارای فناوری لازم برای چند سال آینده باشند.

بدیهی است که سطحی از ذهنیت وجود دارد که در فرآیند بررسی وجود دارد، با این حال ما تلاش می‌کنیم تا با آزمایش یک نوع محتوا در هر صفحه (HD/SDR، 4K/HDR، بازی‌ها، فیلم‌ها و موسیقی) و گزارش، عدالت را در بین برندها حفظ کنیم. تجربه ای که ما پیدا کرده ایم چگونه است.

ما روشنایی و محدوده رنگ را با استفاده از رنگ سنج تست می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم که “خارج از جعبه” و همچنین پس از کالیبره کردن صفحه نمایش ها را خودمان آزمایش می کنیم تا بتوانیم به شما بگوییم که در صورت انجام چه چیزی دریافت خواهید کرد. به هیچ وجه تغییر دهید، و همچنین آنچه که تلویزیون ها در دستان مناسب قادر به انجام آن هستند.

مانند خوانندگان ما، چیدمان اتاق نویسندگان و ویراستاران ما متفاوت است و ممکن است تفاوت های جزئی در آزمایش ایجاد کند، با این حال ما تمام تلاش خود را می کنیم تا مفروضات خود را زیر سوال ببریم و مشکلات خود را در مورد عملکرد در هر بررسی عیب یابی کنیم.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس