بهترین شبکه های پخش آنلاین تلویزیون (رایگان و پولی)

120
0
بهترین شبکه های پخش آنلاین

در این مقاله بهترین برنامه های تلویزیونی استریم رایگان و پولی را معرفی می‌کنیم.

خدمات پخش استریم تلویزیون را میتوان به طور کلی به دو دسته تقسیم کرد: رایگان و پولی. همه چیزهای رایگان را دوست دارند، اما گزینه های پولی بدیهی است که محتوای بیشتر (و جدیدتر) را ارائه می دهند. در این مقاله، بهترین برنامه های پخش تلویزیونی رایگان و بهترین برنامه های پخش تلویزیونی پولی را فهرست می کنیم.

بهترین خدمات استریم تلویزیونی رایگان

بیایید با بهترین کانال های استریم رایگان تلویزیون شروع کنیم.

۱.بهترین شبکه های پخش آنلاین: Crackle

Crackle که متعلق به Chicken Soup for the Soul است و توسط آن اداره می شود، یکی از بهترین برنامه های تلویزیونی رایگان از زمان راه اندازی آن در سال 2007 بوده است. این شرکت با چندین استودیو پیشرو فیلم و تلویزیون، از جمله یونیورسال استودیو، دیزنی، MGM و Warner Bros همکاری می‌کند.

در سال های اخیر، Crackle شروع به سرمایه گذاری در نمایش های اصلی کرده است. برخی از بهترین برنامه های تلویزیونی برای تماشای Crackle شامل The Oath، Sports Jeopardy و StartUp هستند.

Crackle در ایالات متحده و قلمروهای آن در دسترس است. از سال 2014 در بریتانیا در دسترس نبوده است، اگرچه همیشه می‌توانید از VPN مانند ExpressVPN یا CyberGhost برای دور زدن انسداد جغرافیایی استفاده کنید.

2. بهترین شبکه های پخش آنلاین: Tubi TV

Tubi
Tubi

Tubi TV یک جایگزین رایگان برای Netflix است و دارای کتابخانه ای حاوی بیش از 12000 برنامه تلویزیونی و فیلم است که می توانید در آن جستجو کنید. این شرکت با Metro-Goldwyn-Mayer، Paramount Pictures، Lionsgate، Warner Bros و NBCUniversal شراکت دارد.

علیرغم مشارکت ها، کیفیت آن پایین تر از Crackle است.

درست مانند سایر گزینه های موجود در این لیست، سرویس پخش تلویزیون Tubi از تبلیغات استفاده می‌کند.

3.بهترین شبکه های پخش آنلاین: Pluto TV

Pluto TV
Pluto TV

Pluto TV به جای ارائه ویدیوی درخواستی، یک سرویس پخش زنده تلویزیونی است. استفاده از آن رایگان است. اگرچه این سرویس از سال 2013 وجود داشته است، اما در حال حاضر به لطف خرید ۳۸۰ میلیون دلاری در ژانویه 2019 توسط Viacom – که اکنون پارامونت نامیده می شود، سرمایه گذاری قابل توجهی دریافت کرده است.

برخی از کانال هایی که می توانید پیدا کنید عبارتند از NBC News، CNN، Bloomberg، FOX Sports، Eleven Sports و یک نسخه اقتباس شده از MTV.

همچنین کانال های 24 ساعته سریال هایی مانند Doctor Who، Dog the Bounty Hunter، Ramsay’s Kitchen Nightmares و بسیاری دیگر اختصاص داده شده است. حتی محتوای Paramount، Comedy Central و Nickelodeon را در کانال های تلویزیونی پخش داخلی پلوتو خواهید دید. برای طرفداران ورزش، یک کانال اختصاصی MLS وجود دارد.

4. The Roku Channel

The Roku Channel
The Roku Channel

Roku Channel یک برنامه پخش تلویزیونی درخواستی است. از زمان راه‌اندازی آن در اکتبر 2017، به سرعت به یکی از بهترین خدمات پخش تلویزیونی رایگان تبدیل شده است.

این سرویس مجموعه ها و فیلم های تلویزیونی Lionsgate، MGM، Paramount، Warner Bros، و Sony Pictures Entertainment را به نمایش می‌گذارد. همچنین محتوایی از ارائه دهندگان پخش تلویزیونی که قبلاً برنامه هایی در فروشگاه Roku Channel دارند (مانند American Classics، FilmRise، OVGuide و Popcornflix) وجود دارد.

کانال Roku فقط برای افراد در ایالات متحده، بریتانیا و کانادا در دسترس است و این سرویس از طریق تبلیغات اداره می‌شود.

5. بهترین شبکه های پخش آنلاین: Freevee

Freevee چیست؟
Freevee چیست؟

Freevee (که قبلاً به عنوان تلویزیون IMDb شناخته می شد) از زمان راه اندازی در ژانویه 2019 محبوبیت زیادی به دست آورد. Amazon در آوریل 2022 تلویزیون IMDb را به Freevee تغییر نام داد.

Freevee قراردادهایی با Warner Bros، Sony Pictures Entertainment و استودیو ام جی ام دارد. می‌توانید مطمئن باشید که همیشه چیزی در پلتفرم وجود خواهد داشت که ارزش تماشا کردن داشته باشد. قبلاً، شما فقط می توانستید از این پلتفرم در Fire Stick خود آمازون استفاده کنید. اما اکنون می‌توانید این برنامه را در مرورگرهای تلفن همراه، وب از جمله مرورگرهای Android TV برای تماشای هر نمایش یا فیلمی که می‌خواهید، پیدا کنید.

6. Sling TV

تلویزیونی اینترنتی رایگان
تلویزیونی اینترنتی رایگان

آیا می‌دانستید که Sling TV فیلم ها و برنامه های تلویزیونی رایگان را به هر کسی در داخل ایالات متحده ارائه می‌دهد؟

این برنامه بیشتر به دلیل اشتراک های تلویزیونی زنده خود شناخته شده است. رقیب Fubo و Hulu + Live TV است. در سال 2019 نسخه رایگان این اپلیکیشن راه اندازی شد. متأسفانه، فقط نمایش های درخواستی را ارائه می دهد. بنابراین، نمیتوانید از آن برای تماشای تلویزیون زنده استفاده کنید، انتخاب های شگفت انگیزی برای محتوا وجود دارد.

بهترین خدمات تلویزیونی استریم پولی

این گزینه های رایگان خوب هستند، اما خدمات پخش جریانی تلویزیون برای کسانی که مایل به خرید اشتراک هستند در دسترس است.

در اینجا بهترین برنامه های پخش تلویزیونی وجود دارد که باید برای آن هزینه پرداخت کنید.

بهترین شبکه های پخش آنلاین: Netflix

محبوب‌ترین فیلم‌های نتفلیکس
محبوب‌ترین فیلم‌های نتفلیکس

با وجود رقابت فزاینده، نتفلیکس استاندارد طلایی خدمات پخش تلویزیونی پولی است. میلیاردها دلار برای تولید محتوای اصلی خود سرمایه گذاری می کند و همچنین صدها برنامه تلویزیونی و فیلم مورد علاقه شما را از دیگر سازندگان و استودیوها ارائه می دهد.

این شرکت در بیش از 190 کشور مختلف در دسترس است. تنها استثنای اصلی چین است، اگرچه در سوریه و کره شمالی نیز در دسترس نیست.

محتوای موجود بین مکان ها متفاوت است، اما نمایش ‌ها و فیلم های اصلی نتفلیکس در همه جا در دسترس هستند.

در ایالات متحده، یک طرح پایه (یک صفحه، بدون HD) 9.99 دلار در ماه، یک طرح استاندارد (دو صفحه) 15.49 دلار در ماه و یک طرح Premium (چهار صفحه نمایش و Ultra HD) 19.99 دلار در ماه هزینه دارد.

بهترین شبکه های پخش آنلاین: Hulu

Hulu
Hulu

Hulu چندین بسته استریم مختلف را ارائه می‌کند که می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید، از 6.99 دلار در ماه شروع می‌شود و تا 75.99 در ماه ادامه می‌یابد.

دیزنی مالک این شرکت است، برخی از نمایش ها و فیلم های دیزنی در کاتالوگ درخواستی موجود است. با این حال، شما نسخه های اصلی Hulu و مقدار زیادی محتوای غیر دیزنی را پیدا خواهید کرد. به علاوه، دیزنی بسته ای شامل Disney+، Hulu، و ESPN+ را با قیمت کمتر ارائه می‌کند.

Hulu + Live TV به صورت استاندارد دارای بیش از 65 کانال است. شما به شبکه های اصلی مانند NBC و CBS، محتوای ورزشی از ESPN و FOX و دیگر کانال های اصلی مانند CNN، National Geographic، History Channel و Cartoon Network دسترسی خواهید داشت. می‌توانید افزونه هایی را برای محتوای ورزشی و زبان خارجی بیشتر خریداری کنید. این سرویس فقط در ایالات متحده در دسترس است.

Amazon Prime Video

Amazon
Amazon

Amazon Prime Video یکی از بزرگترین رقبای نتفلیکس است. مانند نتفلیکس، آمازون سرمایه گذاری زیادی بر روی محتوای اصلی خود می کند و در عین حال کتابخانه وسیعی از محتوای شبکه ها و استودیوهای دیگر را ارائه می دهد. بسیاری از محتوای اصلی سرویس پخش با تحسین منتقدان روبرو شده است.

برای استفاده از Amazon Prime Video، باید عضو Amazon Prime باشید. هیچ راهی برای باز کردن یک حساب مستقل وجود ندارد. مزایا و هزینه آمازون پرایم از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. در ایالات متحده، اشتراک پرایم 12.99دلار در ماه هزینه دارد.

بهترین شبکه های پخش آنلاین: HBO Max

HBO Max
HBO Max

به دلیل نام آن، ممکن است فکر کنید این سرویس مبتنی بر HBO است. مطمئنا، شما به بسیاری از کاتالوگ عظیم محتوای این شرکت دسترسی دارید، اما همچنین بسیاری از برنامه ها یا فیلم های تلویزیونی غیر HBO را خواهید دید. همچنین بسیاری از فیلم های تحسین شده و برنامه های تلویزیونی کلاسیک و کمدی را خواهید دید.

دو طرح در ایالات متحده موجود است. یک برنامه تبلیغاتی با 9.99 دلار در ماه و یک طرح بدون آگهی با 14.99 در ماه.

Peacock

سریال YelloStone
سریال YelloStone

Peacock نام برنامه استریم NBCUniversal است. این برند در آوریل 2020 با سر و صدای زیادی راه‌اندازی شد و به سرعت به دومین برند با رشد سریع در ایالات متحده در طول سال تبدیل شد.

سه طرح اشتراک در دسترس است. طرح رایگان با پشتیبانی از تبلیغات دسترسی به هزاران ساعت محتوا را فراهم می کند اما به محبوب ترین نمایش ها در پلتفرم دسترسی نمیدهد.

دو طرح ممتاز (4.99 دلار در ماه و 9.99 دلار در ماه) به شما امکان دسترسی به کتابخانه کامل محتوا را می‌دهند، اما ارزان تر از این دو از طریق تبلیغات پشتیبانی می‌شود.

Peacock در ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، آلمان، اتریش و ایتالیا موجود است.

بهترین شبکه های پخش آنلاین: YouTube TV

YouTube TV
YouTube TV

YouTube TV تلویزیون زنده و نمایش های درخواستی را از بیش از 85 شبکه در ایالات متحده ارائه می دهد. انتخاب گسترده این سرویس از شرکای محتوا به این معنی است که می تواند همه سلیقه ها را برآورده کند. دنبال کنندگان هالیوود محتوی مورد نظر خود را خواهند داشت، در حالی که علاقمندان به ورزش می توانند فینال های سری جهانی و NBA را تماشا کنند.

این سرویس همچنین دارای ویژگی های DVR عالی، مجموعه ای از بسته های الحاقی برای سفارشی کردن محتوایی که می‌توانید تماشا کنید، و قیمت رقابتی (۶۴.۹۹ دلار در ماه) دارد.

از جنبه منفی، به دلیل کنترل های نه چندان قوی والدین مورد انتقاد قرار گرفته است، بنابراین خانواده هایی که فرزندان خردسال دارند ممکن است آن را کنار بگذارند. همچنین فقط در ایالات متحده در دسترس است.

Fubo TV

Fubo TV
Fubo TV

ممکن است Fubo TV کاملا مبتدی باشد، اما این سرویس استریم برای دوستداران ورزش در ایالات متحده عالی است. اگر عاشق ورزش هستید، fubo TV بهترین سرویس پخش تلویزیونی برای شما است. از 64.99 دلار در ماه شروع می شود، اما دسترسی به طیف گسترده ای از مسابقات زنده، از جمله لیگ برتر انگلیس، NFL، MLB، NBA، NHL، MLS و غیره را فراهم می کند.

یکی از نقاط قوت فروش fubo TV بسته های الحاقی آن است. آنها شامل کانال های پریمیوم مانند SHOWTIME، STARZ، EPIX، بسته های تخصصی برای ورزش های اضافی، نمایش های خارجی، اخبار و افزونه ها برای کانال های ورزشی خاص مانند NFL RedZone و NBA TV هستند.

درباره تماشای آنلاین تلویزیون بیشتر بدانید

برنامه هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، بهترین سرویس های استریم تلویزیونی هستند که امروزه در دسترس هستند.

اگر هنوز راضی نیستید و می‌خواهید گزینه های بیشتری را بشناسید، سرویس های تخصصی مانند MUBI و IndieFlix را بررسی کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس