بهترین خشک کن لباس 2023

73
0
بهترین خشک کن لباس 2023

بهترین خشک‌کن‌ها لباس‌های شما را در یک چرخه نرم، بدون چروک و آماده پوشیدن می‌گذارند. یک لباس خوب باید هنگام خشک شدن به تعادل کامل بین زمان و دما برسد. اگر برای مدت طولانی کار کند، خطر آسیب رساندن به لباس را دارید، اما اگر خیلی کوتاه باشد، بار مرطوب و ناهموار خواهد بود. به آن اضافه کنید، این نباید یک ماشین یک برنامه برای همه باشد. باید تنظیمات کافی برای پاسخگویی به نیازهای جایگزین، مانند ملافه و لوازم ظریف وجود داشته باشد. پس از آن باید هزینه بسیار مهم دویدن را در نظر بگیرید – مصرف انرژی باید حداقل باشد.

علاوه بر این، باید ویژگی ها و مشخصات را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر با یک خانواده بزرگ‌تر سروکار دارید، ظرفیت بیشتری لازم است. اگر برای فضا تنگ هستید، احتمالاً یک مدل انباشته ایده آل خواهد بود. اتصال هوشمند نیز ممکن است مطلوب باشد، بنابراین می توانید خشک کن را به خانه هوشمند خود متصل کنید. یک خشک کن لباس با سنسورهای داخلی نیز مفید است تا به شما کمک کند هنگام خشک کردن، همانطور که قبلا ذکر شد، به تعادل کامل برسید. پیدا کردن همه موارد بالا سخت است، اما اینجاست که می توانیم کمک کنیم. ما تحقیقاتی را برای یافتن بهترین خشک کن های لباس در بازار انجام داده ایم.

بهترین خشک کن های لباس که می توانید امروز بخرید

بهترین خشک کن لباس LG DLEX4000W

بهترین خشک کن لباس در کل

مشخصات فنی:

نوع: لودر جلو اندازه: 39 x 30 x 27 اینچ ظرفیت: 7.4 cu. شماره فوت از چرخه ها: 12 خشک کن ویژگی ها: TurboSteamApp کنترل: Yes Stackable: No Heating منبع: برق/گاز

دلایلی برای خرید:

+سنسور رطوبت

+ حالت استریل با بخار

+سازگار با الکسا و دستیار گوگل

+ ساکت

دلایلی برای اجتناب:

-سیکل طبیعی طولانی

LG DLEX400W به طور کلی بهترین خشک کن لباس است. با ظرفیت زیاد و دوجین چرخه خشک کردن، می‌تواند همه چیز را از لباس‌های توری گرفته تا راحتی به اندازه نیوهمپشایر را اداره کند. به لطف حسگرهای رطوبت داخلی، دقیقاً می‌داند که چه زمانی فرآیند خشک کردن را پایان دهد، بنابراین لباس‌های شما را بیش از حد گرم نمی‌کند. اگر Wrinkle Care را انتخاب کنید، به‌طور دوره‌ای لباس‌های شما را بدون حرارت می‌چرخاند تا زمانی که آن‌ها را از خشک‌کن بیرون بیاورید و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند.

در ال جی یک حالت بخار برای از بین بردن چین و چروک و دیگری برای ضدعفونی و از بین بردن بوها وجود دارد. ویژگی بخار نیازی به اتصال دائمی آب نیز ندارد. در صورت نیاز یک ظرف کششی در جلوی خشک کن با آب پر می کنید. همچنین می توانید با استفاده از اپلیکیشن LG ThinQ و همچنین الکسا و دستیار گوگل، این خشک کن را از راه دور کنترل و کنترل کنید. در رنگ‌های سفید یا گرافیت موجود است و می‌توان آن را روی پایه‌ای نصب کرد تا با واشر درب جلو مطابقت داشته باشد.

بهترین بودجه

بهترین خشک کن لباس Amana NED4655EW

بهترین خشک کن برقی ارزان قیمت

مشخصات فنی:

نوع: بارگذار جلواندازه: 44 x 29 x 27 3/4 ظرفیت: 6.5 مس. شماره فوت از چرخه ها: 3 خشک کن ویژگی ها: کنترل خشکی خودکار، کنترل چروک، کنترل برنامه: بدون انباشته: بدون گرمایش منبع: برقی

دلایلی برای خرید:

+ ارزش عالی

+ طراحی آسان برای استفاده

+تنظیم ترجیحی انرژی برای صرفه جویی در انرژی

دلایلی برای اجتناب:

-ظرفیت محدود

– ویژگی های محدود

اگر با بودجه کم خرید می کنید، این خشک کن لباس است. Amana NED4655EW نمی‌تواند کارکرد ساده‌تری داشته باشد – از یک شماره‌گیر فیزیکی برای تنظیم تنظیمات استفاده می‌کند. این تعداد ویژگی‌های پیشنهادی را محدود می‌کند، با این حال گزینه‌های بیش از اندازه کافی برای پوشش دادن اصول اولیه وجود دارد. سه چرخه خشک کردن برای انتخاب وجود دارد که شامل خشک کردن خودکار، خشک شدن زمان دار و خشک کردن هوا می شود. به علاوه سه تنظیم دما وجود دارد. حرارت زیاد، حرارت کم و بدون گرما. اگر می خواهید چرخه انرژی کارآمدتری داشته باشید، ویژگی های ویژه نیز شامل تنظیم انرژی ترجیحی است.

فقط توجه داشته باشید که ظرفیت تا حدودی کمتر از سایر موارد موجود در این لیست است. در 6.5 فوت مکعب، فضای درام ممکن است برای خانواده بزرگتر مناسب نباشد. بعلاوه، از آنجایی که طرح روی هم چیده نمی شود، نمی توانید بهترین استفاده را از فضای خود داشته باشید. با این حال، با قیمت 500 دلار، این خشک کن لباس واقعاً ارزش زیادی برای پول دارد. و با تنظیمات خشک کردن خودکار، می توان به آن اعتماد کرد تا تعادل صحیح بین زمان و گرما را، هر آنچه که در حال خشک کردن هستید، پیدا کند.

بهترین برای تمیز کردن بخار

Electrolux EFME627UTT

بهترین خشک کن لباس با بخارشوی

مشخصات فنی:

نوع: لودر جلو اندازه: 38 x 27 x 31.5 اینچ ظرفیت: 8.0 cu. شماره فوت از چرخه ها: 9 خشک کن ویژگی ها: بخار، خشک کردن پیش بینی کننده، LuxeCare، تازه کردن فوری، خشک شدن سریع، کنترل برنامه TumbleApp توسعه یافته: بدون استک: بله منبع گرمایش: الکتریکی

دلایلی برای خرید:

+سنسور رطوبت

+ بخار برای جلوگیری از چین و چروک و طراوت لباس

+پیشگیری از چین و چروک

دلایلی برای اجتناب:

-بدون برنامه یا ویژگی های خانه هوشمند

-نیاز به اتصال آب دارد

EFME627UTT بهترین خشک کن لباس برای کسانی است که به دنبال یک چرخه بخار موثر برای جلوگیری از چین و چروک در حین خشک شدن هستند یا برای از بین بردن چروک ها و بوها به سرعت تجدید می کنند. این خشک کن همراه Electrolux EFLS627UTT است، بهترین انتخاب ما برای ماشین لباسشویی. بازبینان عملکرد این خشک کن را ستایش کردند و گفتند که حتی بارهای بزرگ را به طور موثر خشک می کند. در حالی که برخی دریافتند که خشک شدن آن نسبت به مدل‌های با قیمت مشابه بیشتر طول می‌کشد، اما در دمای پایین‌تر و در نتیجه ملایم‌تر نیز خشک می‌شود. با این قیمت، تعجب آور است که فاقد ویژگی های خانه هوشمند است.

وقتی برای خشک کردن لباس Little Leaguer خود عجله دارید، چرخه خشک کردن سریع 15 دقیقه ای برای بارهای کوچک طراحی شده است. منتقدان همچنین فیلتر پرز دو طرفه کارآمد را دوست داشتند. می توانید این مدل را روی یک واشر قرار دهید یا آن را روی پایه نصب کنید تا با یک واشر درب جلو جفت شود. به رنگ سفید یا تیتانیوم عرضه می شود.

بهترین برای خانواده ها

LG DLEX8900B

بهترین خشک کن لباس برای خانواده های پرجمعیت

مشخصات فنی:

نوع: لودر جلو اندازه: 29 x 40 ¾ x 32 ⅛ اینچ ظرفیت: 9.0 cu. شماره فوت از چرخه ها: 12 خشک کن ویژگی ها: سنسور خشک، فناوری TurboSteam، سرعت خشک کردن، مراقبت از چروک، FlowSenseApp کنترل: Yes Stackable: Yes Heating منبع: الکتریکی

دلایلی برای خرید:

+ ظرفیت بسیار مناسب برای خانواده های پرجمعیت

+ گزینه های چرخه زیادی از جمله بخار

+پیشگیری از چین و چروک

+قابلیت روی هم برای صرفه جویی در فضا

دلایلی برای اجتناب:

-طراحی بزرگ فضای زیادی را اشغال می کند

– گران بیش از 1000 دلار

اگر بارهای زیادی از لباس‌های شسته شده را به‌طور منظم انجام می‌دهید، LG DLEX8900B همان چیزی است که به آن نیاز دارید. این لباس خشک کن برقی با حجم 9.0 مکعب عرضه می شود. ft. ظرفیت، به این معنی که شما می توانید کل راحتی را با فضای خالی در درام فرو کنید. این کار بیشتر از فضا برای آن مفید است. تنظیمات فراوانی از جمله عملکردهای مفید بخار و همچنین چرخه خشک کردن سریع وجود دارد. اگر از چین و چروک متنفر هستید، می توانید گزینه مفید مراقبت از چین و چروک را انتخاب کنید تا از این چروک ها جلوگیری کنید. اگر بیش از 12 تنظیمات پیشنهادی را می خواهید، می توانید چرخه های اضافی را نیز دانلود کنید، بنابراین می توانید برنامه ای متناسب با هر چیزی که برای خشک کردن نیاز دارید پیدا کنید.

هوشمندی این دستگاه چشمگیر است – می توان آن را از طریق دستیار گوگل یا الکسا به صورت صوتی کنترل کرد و با شما کار کرد تا از ورق خشک کن استفاده کند. همچنین به طور خودکار خطاها را شناسایی می کند و از طریق تلفن شما اعلان هایی را در مورد تعمیر و نگهداری برای شما ارسال می کند. به عنوان مثال، زمانی که دریچه یا فیلتر نیاز به تمیز کردن دارد، به عنوان یک یادآوری مفید به شما می گوید. در نهایت، این خشک کن لباس به شما کمک می کند تا از آن مراقبت کنید و عملکردی چشمگیر ارائه دهید. تنها نگرانی ما بزرگتر از فضای استاندارد است که در اتاق لباسشویی شما نیاز دارد – حتما قبل از خرید این را بررسی کنید – و قیمت آن بالاتر از میانگین است. اگر در حد بودجه شماست و با لباس های زیادی سروکار دارید، به راحتی یکی از بهترین خشک کن های لباس است.

بهترین طراحی هوشمند

بهترین خشک کن لباس Samsung DVE52A5500W/A3

بهترین خشک کن لباس هوشمند

مشخصات فنی:

نوع: بارگذار جلو اندازه: 44 11/16 x 27 x 30 1/4 اینچ ظرفیت: 7.4 cu. شماره فوت از چرخه ها: 12 خشک کن ویژگی ها: سنسور خشک کردن، ضدعفونی کننده بخار +، سنسور هواکش، اتصال Wi-Fi، مراقبت هوشمند و کنترل برنامه نور درام داخلی: بله قابل انباشته شدن: خیر

دلایلی برای خرید:

+ بسیاری از ویژگی ها از جمله اتصال هوشمند

+ چرخه بخار

+ دریچه هوا را کنترل می کند

+سنسور رطوبت

دلایلی برای اجتناب:

– قیمت 899 دلار

-انباشته نشدن

اگر می خواهید یک خشک کن لباس که بتواند بخشی از رژیم خانه هوشمند شما باشد، بیشتر از این نگاه نکنید. سامسونگ DVE52A5500W/A3 مطمئناً در اتاق لباسشویی شما چه از نظر ظاهری و چه از نظر فناوری تأثیرگذار خواهد بود. اتصال هوشمند آن به شما امکان می دهد مستقیماً از طریق تلفن خود کنترل و نظارت شود، به این معنی که می توانید چرخه های آینده را برنامه ریزی کنید و پس از اتمام آن اعلان ها را دریافت کنید. همچنین دارای سنسور رطوبت داخلی است که به طور خودکار زمان و دمای چرخه را تنظیم می کند تا تعادل کامل را به دست آورد. ما همچنین سنسور هواکش را دوست داریم که وضعیت دریچه را کنترل می کند و در صورت وجود هرگونه مانع به شما هشدار می دهد.

از نظر عملکرد روزمره، تنظیمات فراوانی از جمله 12 چرخه خشک کردن و پنج گزینه دما وجود دارد. یک عملکرد بخار برای ضدعفونی کردن در دسترس است، در حالی که یک چراغ داخلی درام به شما کمک می کند ببینید چه کاری انجام می دهید. این در نهایت یک خشک کن کارآمد، با ظرفیت خوب است که شما را ناامید نمی کند، اما کاملاً بی عیب و نقص نیست. اول اینکه روی هم چیده نمی شود، بنابراین اگر برای فضایی در اتاق لباسشویی خود مشکل دارید، این مدل ممکن است مناسب نباشد. همچنین با MSRP 899 دلاری ارزان نیست، بنابراین تمام آن فناوری برای شما هزینه خواهد داشت. با این حال، اگر بتوانید به این نکات نگاه کنید، بحث کمی در مورد این خشک کن لباس وجود دارد.

بهترین بدون تهویه

LG DLHC1455W

بهترین خشک کن لباس بدون هوا

مشخصات فنی:

نوع: لودر جلو اندازه: 33 ½ x 24 x 26 ⅜ اینچ ظرفیت: 4.2 مکعب. شماره فوت از چرخه ها: 12 خشک کن ویژگی ها: فناوری پمپ حرارتی اینورتر دوگانه، سنسور خشک، Wrinkle CareApp کنترل: Yes Stackable: بله

دلایلی برای خرید:

+ طراحی بدون دریچه باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود

+کنترل برنامه به شما امکان دسترسی به برنامه های بیشتری را می دهد که می توانید دانلود کنید

+ طراحی روی هم باعث صرفه جویی در فضا می شود

دلایلی برای اجتناب:

-ظرفیت کم

اگر به دریچه دسترسی ندارید یا به دنبال صرفه جویی در مصرف انرژی هستید، به طراحی بدون دریچه نیاز دارید. در چنین شرایطی، ما خشک کن برقی LG DLHC1455W را توصیه می کنیم که دارای پمپ حرارتی دوگانه اینورتر است. این به آن اجازه می دهد تا هوای گرم شده را بازیافت کند که از آن برای خارج کردن رطوبت از لباس شما استفاده می کند. رطوبت به طور جداگانه از طریق شیلنگ تخلیه تخلیه می شود، بنابراین نیازی به مجرا نیست. این روش خشک کردن از نظر انرژی بسیار کارآمد است، زیرا شما از هوای گرم شده به جای تخلیه مداوم آن استفاده مجدد می کنید.

ما همچنین دوست داریم که این طراحی جایگزین همچنان با بسیاری از ویژگی‌های مطلوب، مانند اتصال هوشمند و قابلیت انباشتگی همراه باشد. سنسورهای خشک کردن ضروری نیز در دسترس هستند. با این حال، چند اشکال وجود دارد. این روش خشک کردن به طور طبیعی در مقایسه با تهویه کمی بیشتر طول می کشد – این بهایی است که برای کاهش مصرف برق باید پرداخت کنید. این خشک کن لباس متأسفانه ظرفیت کمتری نسبت به سایر موارد موجود در لیست ما دارد، بنابراین ممکن است برای یک خانه بزرگ مناسب نباشد. با این اوصاف، در صورت نداشتن دریچه، همچنان راه حلی ارائه می دهد، و با تمام ویژگی هایی که می توانید از یکی از بهترین خشک کن های لباس انتظار داشته باشید، ارائه می شود.

چگونه ما آزمایش کردیم

برای یافتن بهترین خشک‌کن‌های لباس، تحقیقات آنلاین گسترده‌ای را انجام دادیم و نظرات مصرف‌کنندگان و همچنین مشخصات آن‌هایی که در فهرست نهایی قرار گرفتند را در نظر گرفتیم. مواردی که به نمایش گذاشته شده‌اند، به طور مداوم رتبه‌بندی بالایی را به صورت آنلاین نشان می‌دهند تا عملکرد و طراحی درجه یک را منعکس کنند. مصرف کنندگان با خوشحالی محصول را توصیه می کنند و دوباره خرید می کنند. هر گونه عیب یا مشکل مکرر محصول در طول این فرآیند یک علامت قرمز فوری بود

علاوه بر آن، ما مشخصات هر یک از مدل‌های انتخاب شده را با هم مقایسه کردیم تا مطمئن شویم آن‌هایی که به نمایش درآمده‌اند، بیشترین قابلیت را دارند. ما همه چیز را از ظرفیت، تعداد چرخه‌ها، تا ویژگی‌های خاص، مانند اتصال به اپلیکیشن، بررسی کردیم. ما انواع و تنظیمات را متناسب با خانوارهای مختلف در نظر گرفتیم، مانند اینکه آیا منبع گرمایی گازی یا برقی دارد و اینکه آیا طرح روی هم چیده می‌شود. در انجام این کار، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که این خشک‌کن‌ها بهترین لباس‌شویی‌هایی هستند که پیدا می‌کنید و هر کدام به خوبی با یکی از بهترین ماشین‌های لباسشویی ست می‌شوند.

نحوه انتخاب

گاز یا برق؟

شما معمولاً بر این اساس تصمیم می گیرید که آیا خط گاز در اتاق لباسشویی خود دارید یا خیر. امروزه بیشتر خشک‌کن‌های لباس از منبع برق استفاده می‌کنند، اگرچه نمی‌توانند با هیچ پریز استانداردی تغذیه شوند. اینها به یک پریز 220 ولتی دو فاز نیاز دارند که می تواند انرژی بیشتری نسبت به یک پریز دیواری استاندارد تامین کند. برای این راهنما، ما در درجه اول بر روی مدل های الکتریکی تمرکز کرده ایم، با این حال اکثر تولید کنندگان طرح های جایگزین گاز را ارائه می دهند. برای اطلاعات بیشتر در این مورد، خشک کن گازی در مقابل برقی را ببینید – کدام بهتر است؟

تهویه

مگر اینکه طراحی بدون دریچه را انتخاب کنید، خشک کن لباس نیز به دریچه هوا برای تخلیه هوای گرم نیاز دارد. این موضوع محل قرار دادن خشک کن را محدود می کند زیرا باید اتصال بین این دو تا حد امکان کوتاه باشد. دریچه همچنین نباید منحنی یا خمیده باشد زیرا می تواند فضایی برای جمع شدن پرزها ایجاد کند که می تواند خطر آتش سوزی باشد.

تمیز کردن منظم دریچه فقط یکی از راه هایی است که می توانید خشک کن لباس خود را طولانی تر کنید – و عملکرد بهتری داشته باشد.

آیا مناسب خواهد بود؟

به نظر عقل سلیم می رسد، اما مطمئن شوید که محل قرار دادن خشک کن را اندازه گیری کرده اید، به خصوص اگر زیر پیشخوان باشد. هر طرح می تواند در ابعاد کمی متفاوت باشد، بنابراین همیشه باید بررسی شود. اگر آن را زیر پیشخوان نصب می کنید، طبیعتاً نمی توانید طرحی داشته باشید که در آن کنترل ها در بالا قرار گیرند.

برای راهنمایی کامل، 9 موردی که هنگام خرید خشک کن لباس باید به آن توجه کنید را بررسی کنید.

مطمئن نیستید که روی خشک کن لباس سرمایه گذاری کنید یا قفسه لباس را انتخاب کنید؟ در اینجا خشک کن هوا در مقابل خشک کن برای لیست کامل تفاوت ها آمده است.

سوالات متداول خشک کن لباس

چه زمانی باید خشک کن لباس را تعویض کرد؟

انجمن ملی سازندگان خانه می گوید که عمر خشک کن لباس حدود 13 سال است، اما به ندرت بیش از یک سال گارانتی می بینید. ضمانت‌های تمدید شده معمولاً بیشتر از تعمیراتی هستند که پوشش می‌دهند، بنابراین توصیه می‌کنیم از فروش متداول خودداری کنید.

وقتی هزینه تعمیر پنجاه درصد یا بیشتر از قیمت یک خشک کن جدید است، باید به فکر خرید جایگزین باشید. برخی از علائمی که ممکن است در تعمیر اساسی قرار داشته باشید عبارتند از صداهای کوبیدن یا هق هق، کمبود گرما، یا خرابی پنل کنترل. همچنین مراقب شکست در شروع یا تمایل به خاموش شدن در وسط یک چرخه باشید. بوی سوختگی ممکن است نشان دهنده نیاز به تعمیر گران قیمت باشد یا نباشد، اما می تواند به این معنی باشد که خطر آتش سوزی وجود دارد، بنابراین قطعاً به این معنی است که باید برای بازدید از خدمات تماس بگیرید. این ایرادها می تواند ناشی از خشک کردن اقلام اشتباه باشد – در اینجا 10 چیز وجود دارد که هرگز نباید در خشک کن قرار دهید. شما همچنین ممکن است مرتکب هر یک از این 7 اشتباه خشک کن لباس باشید.

مدل های جدید مزایای قطعی دارند. هر خشک کن دارای گواهی انرژی استار 20 درصد انرژی کمتری مصرف می کند و در طول عمر خود حدود 215 دلار صرفه جویی می کند که آن را مقرون به صرفه و همچنین سازگار با محیط زیست می کند.

سایر ویژگی‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی شامل سنسورهای رطوبت است که میزان رطوبت لباس‌های شما را تشخیص می‌دهند و با خشک شدن بار، چرخه را به پایان می‌رسانند. چرخه‌هایی که از بخار برای از بین بردن چین و چروک و کاهش استاتیک استفاده می‌کنند، چرخه‌هایی که برای از بین بردن میکروب‌ها ضدعفونی می‌کنند و چرخه‌هایی که برای بارهای کوچک طراحی شده‌اند، اکنون رایج هستند. برای ایمنی، برخی از خشک کن ها به شما هشدار می دهند که فیلتر پرز باید تخلیه شود یا حتی زمانی که مجرای آن مسدود شده است. خشک‌کن‌های جدید حتی با نگه داشتن لباس‌ها بدون گرما به جای اینکه بمانند تا زمانی که بار تمام شده را بردارید، از چروک‌های ناخواسته جلوگیری می‌کنند. اگرچه، به خاطر داشته باشید که گره خوردن همیشه یک احتمال است، اما در اینجا 7 راه برای جلوگیری از گره خوردن لباس در خشک کن وجود دارد.

به طور فزاینده‌ای، خشک‌کن‌ها به WiFi مجهز می‌شوند که به شما این امکان را می‌دهد تا پیشرفت بار خود را روی دستگاه تلفن همراه خود مشاهده کنید و چرخه را از طریق تلفن یا الکسا یا Google Assistant کنترل کنید. خشک کن های متصل حتی ممکن است بتوانند مشکلات را تشخیص دهند و در برخی موارد به مرکز خدمات سازنده هشدار دهند تا تعمیرکار بتواند در اولین بازدید قطعه مناسب را بیاورد و قطعه دوم را برطرف کند.

چقدر باید برای خشک کن لباس خرج کنید؟

قیمت خشک کن لباس از 300 دلار شروع می شود و تا 1800 دلار هم می رسد. بنابراین، بسته به مدلی که انتخاب می کنید، قیمت می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. ویژگی های ممتاز به طور کلی به برچسب قیمت اضافه می کنند، مانند اتصال هوشمند و سنسورهای رطوبت. در حالی که ممکن است قبل از آن لازم نباشد، مگر اینکه عاشق همه چیز خانه هوشمند باشید، توصیه می کنیم یک خشک کن لباس با سنسورهای رطوبت داخلی انتخاب کنید. با این کار، خشک کن لباس شما بر اساس رطوبت باقیمانده در لباسشویی، زمان کار خود را به طور خودکار تنظیم می کند. این می تواند باعث صرفه جویی در زمان و انرژی و همچنین آسیب غیر ضروری به اقلام شود.

خرج کردن برای چیزی به اندازه یک خشک کن لباس بسیار آسان است. به همین دلیل، توصیه می کنیم قبل از شروع خرید، بودجه ای در نظر بگیرید. همچنین باید ویژگی ها و مشخصات مورد نیاز خود را از قبل در نظر بگیرید. با انجام این کار، می توانید از خرج کردن پول برای عملکردهایی که بعید است از آنها استفاده کنید جلوگیری کنید. حتی اگر تمام موارد بالا را در ذهن داشته باشید، انتخاب یک مدل از میان جمعیت می تواند دشوار باشد. اگر به دست نیاز دارید، به لیست ما از بهترین خشک کن های لباس مراجعه کنید. ما بهترین گزینه ها را پیدا کرده ایم، هر نیاز و بودجه شما.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس