بهترین دوربین های تایم لپس 2024 برای ساخت و ساز، رویدادها یا سرعت بخشیدن به طبیعت 

34
0
بهترین دوربین های تایم لپس

چه پیشرفت یک پروژه DIY را دنبال نمایید یا دنباله ای از تغییر فصول را عکاسی کنید، بهترین دوربین های تایم لپس ثبت گذر زمان با جلوه های دراماتیک را آسان می کنند. ما همه بهترین دوربین‌های تایم لپس را که می‌توانید در سال 2024 بخرید، به طور گسترده آزمایش کرده‌ایم و موارد دلخواه خود را در لیست زیر رتبه‌بندی کرده‌ایم. چه علاقه‌مند باشید و چه حرفه‌ای، این راهنمای تخصصی به شما کمک می‌کند تا دوربین تایم لپس ایده‌آل خود را پیدا کنید. 

بر اساس بررسی‌های ما، فکر می‌کنیم بهترین گزینه برای اکثر مردم Brinno TLC 2020 می باشد. ساختار جمع‌وجور، ضد آب، رابط کاربری ساده و عمر باتری طولانی آن را به انتخابی عالی برای ثبت تایم لپس‌های طولانی و کوتاه تبدیل کرده است. از طرف دیگر، اگر حرفه ای با بودجه بالاتر هستید، Enlaps Tikee 3 Pro+ را به شدت توصیه می کنیم. دوربین‌های دوگانه با زاویه دید عریض می‌توانند فیلم‌های تایم لپس با وضوح تا K6 را با پنل خورشیدی داخلی که عمر باتری را افزایش می‌دهد، تولید کنند. 

از مدل‌های مقرون‌به‌صرفه تا گزینه‌های ممتاز، راهنمای جامع ما دوربین‌های تایم لپس را برای هر بودجه و سطح مهارت، از جمله برخی از بهترین دوربین‌های اکشن، پوشش می‌دهد. هر ورودی به طور کامل در دنیای واقعی توسط بازبینان مجرب ما آزمایش شده است. ما عواملی مانند سهولت استفاده، کیفیت ساخت و عمر باتری و همچنین کیفیت کلی تصویر را ارزیابی می‌کنیم تا تأیید کنیم که همه توصیه‌های ما به نتیجه رسیده‌اند. ما همچنین برخی از عواملی را که باید هنگام انتخاب خود در نظر داشته باشید را تعیین کرده ایم. 

بهترین دوربین تایم لپس در سال 2024 

در زیر نوشته‌های کاملی را برای هر یک از بهترین دوربین‌های تایم لپس در فهرست ما مشاهده خواهید کرد. ما هر یک را به طور گسترده آزمایش کرده ایم، بنابراین می توانید مطمئن باشید که توصیه های ما قابل اعتماد هستند. 

بهترین دوربین تایم لپس برای اکثر مردم 

1. Brinno TLC 2020 

بهترین ارزش دوربین تایم لپس به طور کلی 

مشخصات فنی 

رزولوشن: x 10801920 

میدان دید: 118 درجه 

صفحه نمایش: 2 اینچی TFT LCD 

اندازه: 60x 70.6 x 42.4 میلی متر 

وزن: 87.5 گرم 

عمر باتری: تا 99 روز (فاصله 5 دقیقه) 

دلایل خرید 

+ استفاده آسان 

+ عمر باتری طولانی 

+ حالت های عکاسی متعدد 

دلایلی برای اجتناب 

-صفحه نمایش LCD تاریک است 

– بدون پیش نمایش در هنگام عکسبرداری 

-تراز سفیدی خودکار بهتر از از پیش تنظیم شده است 

Brinno TLC 2020 دوربین تایم‌لیمی است که ما به اکثر افراد توصیه می‌کنیم. از نظر هزینه، ویژگی‌ها، طراحی و سهولت استفاده تعادل خوبی برقرار می‌کند، در حالی که از طریق طیف گسترده‌ای از کیت‌های لوازم جانبی انعطاف ‌پذیری را نیز ارائه می‌دهد. 

ما طرفدار طراحی جمع و جور و سبک TLC 2020 هستیم و اینکه چگونه می توان با جعبه ضد آب و گزینه های نصب آن تقریباً در همه جا از آن استفاده کرد. هر دو پروژه تایم لپس کوتاه و طولانی با این دوربین قابل دستیابی هستند و حالت های عکاسی متعددی وجود دارد که به شما کمک می کند دقیقاً عکس مورد نظر خود را دریافت کنید. 

حداقل فاصله فوکوس 60 سانتی متری به این معنی است که این دوربین تایم لپس مناسب برای عکس های کلوزآپ نیست – برای مثال از گل هایی که شکوفه می دهند – اما لنزهای زوم جداگانه در دسترس هستند، بنابراین چنین پروژه ای فراتر از Brinno TLC 2020 نیست. به طور کامل ما دوربین را با لنز استاندارد آن، و همچنین با یک قاب ضدآب با درجه IP67 که به عنوان بخشی از کیت لوازم جانبی ارائه می‌شود، آزمایش کردیم. این کیس دارای محفظه ای برای ژل سیلیکا است که به مقابله با تراکم در هنگام استفاده در زیر آب کمک می کند. 

علیرغم وجود چیزهای زیادی برای دوست داشتن، Brinno دوربین تایم لپس کاملی نیست. در آزمایش ما متوجه شدیم صفحه نمایش LCD کاملاً تاریک است و در حین عکسبرداری پیش نمایشی را نشان نمی دهد. ما همچنین دریافتیم که تعادل سفید خودکار دوربین بهتر از تنظیمات از پیش تنظیم شده است. و در حالی که محفظه ضد آب به خوبی کار می کند، اجازه نمی دهد دوربین از خارج تغذیه شود، بنابراین هنگام ضبط زیر آب، عمر باتری را محدود خواهید کرد. گفته می شود، یک جفت باتری AA جدید بسته به فرکانس عکسبرداری می تواند تا 99 روز دوام بیاورد. تایم‌لپس‌هایی که ممکن است روزها، هفته‌ها یا حتی ماه‌ها را در بر بگیرند. 

با این حال، به طور کلی، این یک دوربین تایم لپس با امتیاز بالا هست که بسیار مناسب، کوچک و سبک، استفاده از آن آسان هست و نتایج خوبی را ایجاد می کند. 

بهترین دوربین تایم لپس برای حرفه ای ها 

2. Enlaps Tikee 3 Pro+ 

بهترین راه حل حرفه ای تایم لپس موجود 

مشخصات فنی 

وضوح: x 34564608 

میدان دید: 220 درجه 

نمایشگر: ندارد 

اندازه: x 180 x 70210 میلی متر 

وزن: 1.6 کیلوگرم 

عمر باتری: 12-36 روز (فاصله 15 دقیقه) 

دلایل خرید 

+ کیفیت تصویر عالی 6K 

+ دسترسی از راه دور و آپلود 

+ باتری داخلی و پنل خورشیدی 

دلایلی برای اجتناب 

– استفاده از سایر دوربین های تایم لپس دشوارتر است 

-بدون کنترل روی دوربین 

– گران قیمت با نرم افزار / اشتراک وب 

معمولاً ما به یک محصول پنج ستاره کامل نمی دهیم و آن را به عنوان یک «قدرتگاه حرفه ای مطلق» توصیف می کنیم، اما این دقیقاً همان چیزی است که در مورد Enlaps Tikee 3 Pro+ گفتیم. برای خرید این دوربین تایم لپس پول چیزی نیست، – اما از آنجایی که پول برای اکثر خریداران مهم هست و Tikee  1500 یورو می باشد، دستگاهی است که عمدتاً برای حرفه ای ها توصیه می شود. 

اگر پول نقد دارید، 3 Pro+ دارای دوربین دوگانه زاویه باز با وضوح حداکثر 6K، و همچنین اتصال Wi-Fi و 4G برای دسترسی از راه دور در هر نقطه از جهان است. حتی یک پنل خورشیدی داخلی برای شارژ باتری در پروژه‌های طولانی‌تر وجود دارد، و برای کارهای سخت‌ تر یک پنل خارجی نیز در دسترس هست – البته با ۴۵۹ یورو اضافی. 

همچنین با ثبت نام در سرویس اشتراک My Tikee Enlaps که دارای مقیاس کشویی هزینه و عملکرد است، هزینه ها نیز افزایش می یابد. اشتراک ها از 59 یورو در ماه یا 420 یورو در سال شروع می شود، اما اگر می خواهید از داشبورد هوش مصنوعی Enlaps و سایر ویژگی های باطن استفاده نمایید، هزینه بیشتری دارد. 

دوربین بدون نیاز به قاب اضافی ضد آب است و یک شیار برای سیم کارت برای ایجاد اتصال G4 در مکان‌های بدون Wi-Fi، به‌علاوه یک رزوه استاندارد سه پایه برای نصب وجود دارد. اتصال داده مورد نیاز نیست، اگرچه دوربین تنها زمانی قابل کنترل است که مستقیماً به برنامه تلفن و تبلت Tikee Remote یا از طریق اتصال داده به وب‌سایت Enlaps متصل باشد. اگر دوربین دارای اتصال Wi-Fi یا 4G به ابر باشد، تصاویر به صورت محلی در کارت MicroSD ذخیره می‌شوند یا در لحظه آپلود می‌شوند. 

ابزارهای هوش مصنوعی Enlaps بسیار هوشمندانه هستند. از این دوربین می توان برای نظارت بر متغیرهایی مانند زمان و موقعیت تحویل کامیون در یک سایت ساخت و ساز یا برای بررسی لباس های ایمنی مانند کلاه های سخت و جلیقه های با دید بالا که توسط همه افراد در محل استفاده می شود استفاده کرد. 

حتی با این قیمت، پیدا کردن دوربین تایم لپس عالی مشکل است. یکی از تایم لپس هایی که برای بررسی خود گرفتیم، تحریف عجیبی را نشان داد، که احتمالاً نتیجه تحریف خفیف لوله ای است که دوربین های دوگانه ایجاد می کنند، همراه با انحنای قابل مشاهده زمین در آن تایم لپس خاص. 

بهترین دوربین تایم لپس برای سادگی 

3. Brinno TLC 300 

بهترین دوربین تایم لپس ساده که استفاده از آن آسان است 

مشخصات فنی 

رزولوشن: x 10801920 

میدان دید: 118 درجه 

صفحه نمایش: بله، 1.44 اینچی IPS LCD 

اندازه: x 52 x 10764 میلی متر  

وزن: 140 گرم 

عمر باتری: 100 روز (فاصله 5 دقیقه) 

دلایل خرید 

+ استفاده آسان 

+ لنز کج 

+ عمر باتری طولانی 

دلایلی برای اجتناب 

-فقط تایم لپس ها را ضبط می کند 

-صفحه نمایش کوچک 

-لنز در هنگام استفاده از محفظه ضد آب ثابت است 

اگر به دنبال دوربین تایم لپسی هستید که استفاده از آن آسان باشد، این دوربین برای شما مناسب است. در طول آزمایش ما از سادگی عملکرد Brinno TLC 300 به همراه لنز کج و عمر باتری طولانی آن لذت بردیم. 

برینو به‌جای پر از ویژگی‌ها، رویکرد «کمتر است بیشتر» را برای 300 دنبال کرده است و به لطف محفظه ضدآب موجود در BCC300 اطمینان حاصل می‌کند که دوربین تایم لپس‌های با کیفیتی را در دوره‌های طولانی یا کوتاه و در هر شرایط آب و هوایی می‌گیرد. کیت -C برای بررسی ما تست شده و قیمتی در حدود 300 دلار دارد. 

این دوربین از چهار باتری قلمی تغذیه می‌کند که ادعا می‌شود هنگام عکاسی هر پنج دقیقه یک‌بار تا 100 روز دوام می‌آورند. این به این معنی است که پروژه‌های تایم‌لپس طولانی که نشان می‌دهند چگونه باغ شما در طول فصول تغییر می‌کند، یا ساخت یک توسعه، مطمئناً با این دوربین امکان‌پذیر هست. لنزهای زوم برای خرید جداگانه در دسترس هستند، اما نمی توان آنها را با قاب ضد آب استفاده کرد. 

این مدل کمی بزرگ تر و سنگین تر از Brinno TLC 2020 است که قبلا ذکر شد، اما هنوز نسبتا جمع و جور هست. همچنین یک پیچ سه پایه مناسب برای اتصال از طریق گیره یا مکنده به تقریباً هر چیزی وجود دارد. 

ما صفحه نمایش LCD  1.44 اینچی را کاملاً کوچک اما روشن و به راحتی در نور خورشید پیدا کردیم، با نوردهی که روی صفحه نمایش داده می‌شود دقیقاً دقیقاً شبیه تایم لپس است. تعادل رنگ سفید قابل تنظیم نیست، اما سه حالت عکاسی به نام‌های روز، گرگ و میش و شب وجود دارد. 

تنها مشکل ما با TLC 300 عدم وجود رزولوشن K4 و عدم وجود کنترل از راه دور از طریق تلفن هوشمند، وب یا یک کنترلر اختصاصی است. اگر آن ویژگی‌ها برای شما حیاتی هستند، پس باید به دنبال گزینه ی دیگری باشید. 

بهترین دوربین تایم لپس با بودجه 

4. Atli Eon 

بهترین دوربین تایم لپس ارزان قیمت با کنترل برنامه 

مشخصات فنی 

رزولوشن: x 15202688 

میدان دید: 72 درجه 

نمایشگر: ندارد 

اندازه: 54 × 70 × 50 میلی متر 

وزن: 125 گرم 

عمر باتری: 120 ساعت 

دلایل خرید 

+ استفاده آسان 

+ پیش نمایش زنده در برنامه 

+ قابلیت تغذیه خارجی 

دلایلی برای اجتناب 

– وضوح تایم لپس تنها 1080p است 

-پیش تنظیم های تعادل سفیدی کمی بیش از حد گرم هستند 

– کاملاً با برنامه کنترل می شود 

Alti Eon زیر 200 دلار انتخاب ما برای کسانی است که خواهان دوربین تایم لپس با بودجه هستند. ما دوست داریم استفاده از آن آسان باشد، چگونه یک پیش ‌نمایش زنده از آنچه که از طریق برنامه تلفن هوشمند ضبط می‌شود دریافت می‌کنید، و اینکه چگونه این یک دوربین تایم لپس است که می‌تواند برای پروژه‌های طولانی‌تر به صورت خارجی فعال شود. 

Simplicity در اینجا نام بازی است و چیزی جز دکمه پاور و حلقه فوکوس دستی روی خود دوربین وجود ندارد. بقیه کنترل ها از طریق اپلیکیشن گوشی هوشمند aTLi Cam انجام می شود که از طریق اتصال Wi-Fi با دوربین صحبت می کند. 

Eon کوچک و سبک وزن با باتری نصب شده تنها 125 گرم است و ابعاد آن فقط 54×70×50 میلی متر هست. این دوربین دارای یک هود لنز سیلیکونی برای ضد آب و یک فیلتر UV، به‌علاوه یک سه‌پایه کوچک، یک کابل USB و یک microSD  16 گیگابایتی است – به عبارت دیگر، همه چیزهایی که برای شروع فیلم‌برداری تایم لپس خود نیاز دارید. 

اگرچه ساده است، اما برخی از ویژگی‌های مفید وجود دارد. می‌توانید دوربین را طوری تنظیم کنید که فقط در زمان‌های خاصی از روز ضبط کند – برای مثال، برای عکس‌ برداری از پروژه خانه‌سازی در ساعات روشنایی روز در حالی که از شب نمی‌گذرد – در حالی که عمر باتری ادعا شده تا پنج روز هست. برای عکاسی طولانی‌تر، می‌توانید برق خارجی را از طریق درگاه USB-C دوربین وصل کنید. 

ما متوجه شدیم که کیفیت تصویر به خوبی برخی از تلفن های هوشمند نیست، اما زمانی که پول نسبتا کمی برای دستگاه جمع و جوری مانند این پرداخت می کنید، این سازش است. گفته می شود، گزینه هایی برای تنظیم دستی تعادل رنگ سفید، ISO و سرعت شاتر وجود دارد. 

بهترین دوربین اکشن با عملکرد تایم لپس 

5. GoPro Hero 12 Black 

بهترین دوربین اکشن برای عکاسی تایم لپس 

مشخصات فنی 

وضوح: 5.3K 

میدان دید: 156 درجه 

صفحه نمایش: 2.27 اینچ (عقب)، 1.4 اینچ (جلو) 

اندازه: 71.8 71.8x 50.8 x 33.6 میلی متر 

وزن: 154 گرم 

عمر باتری: بسته به تنظیمات (برق خارجی ممکن است) 

دلایل خرید 

+ وضوح تایم لپس 5.3K 

+ حالت های شب اختصاصی 

دلایلی برای اجتناب 

-عمر باتری متوسط 

-در نور کم عالی نیست 

این یک دوربین تایم لپس هدفمند نیست، اما ما فکر می‌کنیم که GoPro Hero 12 Black یک انتخاب عالی هست اگر می‌خواهید چیزی جمع‌وجور و مقاوم داشته باشید که بتواند فیلم‌های واضح و پایدار بگیرد. در آزمایش‌هایمان، رابط صفحه لمسی آن را ساده برای کار یافتیم. دسترسی به تنظیمات در حالت Time Lapse اختصاصی با فواصل زمانی بین نیم ثانیه تا یک ساعت آسان است. سکانس ها را می توان تا رزولوشن K5.3 ضبط کرد که در میان بالاترین ها در این لیست قرار دارد. 

تنظیمات از پیش تعیین شده، گرفتن تایم لپس های خلاقانه را آسان می کند. Night Lapse برای عکاسی پس از تاریکی طراحی شده است، که با سه حالت خود توضیحی برای سناریوهای خاص تکمیل شده است: مسیر ستاره، نقاشی نور و چراغ های وسیله نقلیه – که همه آنها به طور موثر در آزمایش کار کردند. ما همچنین تحت تأثیر Time Warp قرار گرفتیم، که تثبیت‌کننده HyperSmooth را برای تایم لپس‌هایی که در حین حرکت گرفته شده‌اند، اعمال می‌کند. 

با استفاده از باتری Enduro که به صورت استاندارد عرضه می‌شود، عمر باتری اگر عالی نباشد، مناسب است. برای تایم لپس های طولانی تر، گزینه روشن کردن GoPro به صورت خارجی یک گزینه خوشایند است. سنسور نسبت تصویر 8:7 Hero 12 Black را اضافه کنید، که صادرات فیلم تایم لپس با وضوح بالا را برای پلتفرم‌های مختلف آسان‌تر می‌کند، و ما فکر می‌کنیم که به راحتی بهترین دوربین اکشن برای ضبط محتوای تایم لپس می باشد. 

بهترین جایگزین GOPRO برای عکاسی تایم لپس 

6. DJI Osmo Action 4 

بهترین دوربین اکشن برای تایم لپس در نور کم 

مشخصات فنی 

رزولوشن: 4K 

میدان دید: 155 درجه 

صفحه نمایش: 2.25 اینچ (عقب)، 1.4 اینچ (جلو) 

اندازه: 70.5 × 44.2 × 32.8 میلی متر 

وزن: 145 گرم 

عمر باتری: بسته به تنظیمات (برق خارجی ممکن است) 

دلایل خرید 

+در نور کمتر مناسب 

+ ارزان تر از GoPro 

دلایلی برای اجتناب 

– عمر باتری متوسط ​​است 

– در وضوح 4K حداکثر می شود 

مانند GoPro Hero 12 Black، DJI Osmo Action 4 یک دوربین اکشن توانمند هست که حالت تایم لپس اختصاصی نیز دارد. از بررسی ما، از چند جهت متمایز است: عملکرد بهتری نسبت به Hero 12 Black در نور کم دارد و از لوازم جانبی مفید پایه مغناطیسی بهره می برد. نکته مهم این است که می توان آن را با قیمت بسیار کمتری نسبت به GoPro خریداری کرد. 

همانند Hero 12 Black، تنظیمات تایم لپس Osmo Action 4 به شما این امکان را می دهد که فواصل عکسبرداری را تنظیم کنید، اگرچه ما حداکثر فاصله زمانی 40 ثانیه را در آزمایش محدودتر می کنیم، به خصوص برای ویدیوهای طولانی تر. در K4، رزولوشن نیز چشمگیر است، اگرچه با خروجی 5.3K Hero 12 Black ضعیف می باشد. 

Osmo Action 4 تنظیمات اختصاصی برای عکاسی تایم لپس در شب ندارد و ترکیب ‌بندی‌های خلاقانه مانند نقاشی نور نیاز به پیکربندی دستی دارند. همانطور که گفته شد، ما متوجه شدیم که اندازه سنسور بزرگتر Osmo Action 4 به این معنی است که به طور کلی در نور کم بهتر از GoPro عمل می کند. اگر می‌خواهید یک دوربین اکشن مقرون‌به‌صرفه برای عکاسی تایم لپس داشته باشید، فکر می‌کنیم DJI Osmo Action 4 انتخاب خوبی است. 

نحوه انتخاب یک دوربین تایم لپس 

چگونه بهترین دوربین تایم لپس را برای خود انتخاب کنیم 

بزرگترین سوالی که باید از خود بپرسید این است که آیا یک دوربین تایم لپس اختصاصی می خواهید یا دوربینی که عملکرد تایم لپس خوبی نیز داشته باشد؟ اگر دومی باشد، دوربین اکشنی مانند GoPro Hero 11 Black یا DJI Osmo Action 3 بهترین خدمات را به شما خواهد داد. 

با این حال، اگر می خواهید یک دوربین تایم لپس اختصاصی داشته باشید، نگرانی اصلی شما باید هزینه در مقابل کیفیت باشد. اگر می‌خواهید نتایج حرفه‌ای داشته باشید و از خرج کردن هر چیزی که لازم است اهمیتی ندارید، Enlaps Tikee 3 Pro یک گزینه فوق‌العاده با وضوح 6K، دسترسی از راه دور، قابلیت‌های هوش مصنوعی و حتی یک پنل خورشیدی برای انرژی ثابت است. 

اما همه افراد حدوداً 2000 یورو برای خرید دوربین تایم لپس ندارند. اگر این شامل شما می شود، پس ما Brinno و BCC300 را که سادگی در آن مهم است، یا TLC 2020 را توصیه می کنیم اگر کمی انعطاف پذیری بیشتری می خواهید. استفاده از هر دوی اینها با عمر باتری طولانی و فرم فشرده، آسان هست. 

به کدام ویژگی های کلیدی باید توجه کنید؟ 

مانند همه دوربین ها، وضوح سنسور و میدان دید لنز جنبه های مهمی هستند که قبل از خرید باید در نظر گرفته شوند. در دوربین‌های تایم لپس، ویژگی‌های کلیدی که باید به آن توجه نمایید عبارتند از طول باتری، گزینه‌های برق مانند قابلیت اتصال باتری خارجی یا پنل خورشیدی، و حالت‌های عکاسی موجود. 

در کنار حالت‌های عکاسی، مراقب باشید که چه گزینه‌هایی را می‌توان برای دستیابی به نتایج دلخواه تغییر داد. 

ویژگی‌های استاندارد دوربین‌های تایم‌لپس شامل گزینه‌ای برای انتخاب طول پروژه (مدت زمانی که دوربین ضبط می‌کند) و فاصله زمانی بین هر تصویر گرفته شده است. پروژه‌هایی با فواصل زمانی کوتاه‌تر نسبت به پروژه‌هایی که کندتر عکس می‌گیرند، باتری را سریع‌تر مصرف می‌کنند. 

برخی از مدل ها به شما اجازه می دهند تعادل رنگ سفید، ISO، سرعت شاتر و سایر متغیرها را تنظیم کنید، اما نه همه. 

در نهایت، اگر قصد دارید برای مدت طولانی در خارج از خانه ضبط کنید، به گزینه های ضد آب و هوا دقت نمایید و بررسی کنید که آیا وصل کردن کابل برق مقاومت دوربین در برابر آب را کاهش می دهد یا خیر. 

آیا می توانم از GoPro استفاده کنم؟ 

بله، GoPros – و سایر دوربین‌های اکشن، مانند DJI Osmo Action 3 که در بالا نیز مشخص شد – دارای عملکرد تایم لپس هستند. GoPro بیش از DJI به تایم لپس متمایل شد، زیرا آخرین Hero 11 Black چند حالت مختلف را ارائه می‌دهد، از جمله توانایی ایجاد فیلم تایم لپس از ستاره‌ها در آسمان شب یا چراغ‌های خودرو که چراغ‌های نئونی را در امتداد یک جاده پرپیچ و خم نقاشی می‌کنند. در مقابل، DJI Osmo Action 3 دارای حالت Timelapse ساده و بدون هیچ ویژگی اضافی است. 

هیچ دوربین اکشنی نمی تواند با نتایج یک دوربین تایم لپس اختصاصی مطابقت داشته باشد، اما اگر یک دوربین کوچک و قابل حمل بخواهید نسبت به همه چیز می تواند مقرون به صرفه تر باشد. 

آیا دوربین های تایم لپس با باتری خارجی تغذیه می شوند؟ 

برخی می توانند. دو دوربین تایم لپس برینو که در این راهنما معرفی شده اند با باتری های AA کار می کنند. این ممکن است در دنیای امروزی بسته‌های باتری لیتیوم یونی عجیب به نظر برسد، اما بدون وجود اجزای کم مصرف مانند آنتن‌های Wi-Fi و نمایشگرهای لمسی بزرگ، دوربین‌های AA همگی بخشی از نیاز دوربین‌های تایم لپس هستند. 

سایرین، مانند Atli Eon، می توانند به برق خارجی متصل شوند، در حالی که گزینه های حرفه ای مانند Enlaps Tikee 3 Pro+ دارای یک پنل خورشیدی یکپارچه برای شارژ نگه داشتن باتری یکپارچه در طول جلسات ضبط طولانی مدت هستند. 

چگونه دوربین های تایم لپس را آزمایش می کنیم 

ما دوربین‌های تایم لپس اختصاصی را طی چند روز در مکان‌های مختلف آزمایش می‌کنیم تا ببینیم چگونه با شرایط و محیط‌های مختلف آب‌وهوایی کنار می‌آیند. تمرکز آزمایش ما به جای هر ویژگی دیگری که ممکن است در دسترس باشد، عملکرد تایم لپس هست، اگرچه ویژگی های اضافی در بررسی های ما پوشش داده شده است. 

توالی های تایم لپس گرفته شده بسته به فرکانس بازه زمانی بین 30 دقیقه تا چند ساعت هست. بسیار مهم است که عمر باتری این دوربین های اختصاصی می تواند چندین روز و حتی ماه ها با دوربین هایی که به برق خورشیدی متصل هستند دوام بیاورد. همیشه نمی‌توان توالی‌هایی را در دوره‌های طولانی‌ای که این دوربین‌ها قادر به انجام آن هستند، ثبت کرد، اما ما از قابلیت زمان‌بندی طولانی‌مدت برای آزمایش سهولت استفاده و قابلیت اطمینان استفاده کرده‌ایم. 

با دهه‌ها تجربه عکاسی و گرفتن سکانس‌های تایم لپس با دوربین‌های DSLR، دوربین‌های بدون آینه، کامپکت و گوشی‌های هوشمند، دوربین‌های تایم لپس اختصاصی را بسیار ساده‌تر پیدا کرده‌ایم که ویدیوهای مستقیم خارج از دوربین را بدون نیاز به پردازش عکس‌ها و تبدیل آن‌ها به تایم لپس ارائه می‌کنند. 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس