بررسی کامپیوتر جیبی بیپ‌بری (Beepberry)

111
0
کامپیوتر جیبی بیپ‌بری (Beepberry)

بلک‌بری تا زمان ظهور گوشی‌های هوشمند، یکی از موفق‌ترین فعالان بازار موبایل بود، اما امروزه این برند صرفا در خاطره‌ها قابل‌رؤیت است. بلک‌بری نتوانست خودش را با ترندهای جدیدی که نمایشگرهای لمسی به همراه آورده بودند سازگار کند و در نهایت از بازار خارج شد. در این پست به بررسی کامپیوتر جیبی بیپ‌بری (Beepberry) می پردازیم.

کامپیوتر جیبی بیپ‌بری (Beepberry)

اگر دل‌تان برای بلک‌بری تنگ شده احتمالا «بیپ‌بری» محصول هیجان‌انگیزی برای شما است. گوشی‌های بلک‌بری به کیبورد دکمه‌ای‌شان معروف بودند و بیپ‌بری نیز از طراحی مشابهی استفاده می‌کند.

کامپیوتر جیبی بیپ‌بری (Beepberry)
کامپیوتر جیبی بیپ‌بری (Beepberry)

اریک میجیکوفسکی، تولیدکننده‌ی ساعت هوشمند Pebble و خالق سرویس Beeper، دستگاه جدیدی تولید کرده است که ۷۹ دلار قیمت دارد و در عمل، کامپیوتری جیبی محسوب می‌شود. این کامپیوتر جیبی به کیبورد بلک‌بری مجهز است.

بیپ‌بری در وهله‌ی اول با این هدف طراحی شده است که سرویس Beeper را اجرا کند. بیپر اپلیکیشنی یونیورسال است که دسترسی به چت‌های ۱۵ پلتفرم مختلف را در یک صفحه ممکن می‌کند؛ در فهرست این پلتفرم‌ها نام تلگرام و واتساپ و آی‌مسیج و توییتر و اینستاگرام دیده می‌شود.

کامپیوتر جیبی بیپ‌بری (Beepberry)
بیپ‌بری (Beepberry)

می‌توان بیپ‌بری را شخصی‌سازی کرد تا کارهای دیگری نیز انجام دهد. این دستگاه از برد Raspberry Pi Zero W به‌همراه کیبورد گوشی BlackBerry Classic با نور پس‌زمینه استفاده می‌کند و نمایشگر ۲٫۷ اینچ و دکمه‌ی کناری و درگاه USB-C دارد.

بیپ‌بری از باتری ۲٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند و همچنان مراحل توسعه را می‌گذارند. سازنده‌ی بیپ‌بری به خریداران گفته‌ است منتظر محصولی بی‌نقص نباشند.

gizmochina

5/5 - (5 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس