بهترین دوربین های عکاسی 2023

85
0
بهترین دوربین های عکاسی

دوربین های کامپکت، DSLR، دوربین های اکشن و البته دوربین های بدون آینه. بهترین دوربین های عکاسی بشناسید.

زمان عجیب و شگفت انگیزی برای خرید دوربین دیجیتال است. از آنجایی که گوشی‌های هوشمند بازار عکاسی غیررسمی را نابود کرده‌اند، تولیدکنندگان بر ساختن شگفتی‌های تکنولوژیکی که برای کاربردهای بسیار خاص طراحی شده‌اند تمرکز می‌کنند. دوربین های بدون آینه همچنان از نظر فوکوس خودکار، فیلمبرداری و موارد دیگر پیشرفت می کنند. دوربین‌های اکشن ویدیوی واضح و روان ارائه می‌کنند، دوربین‌های کامپکت هم برای گردشگران و هم برای ولاگرها هدف قرار می‌گیرند، و دوربین‌های DSLR با برخی از بهترین قیمت‌هایی که دیده‌ایم در دسترس هستند. با این حال، با انواع مختلف دوربین های دیجیتال، ممکن است برای پیدا کردن دوربین مناسب به راهنمایی نیاز داشته باشید – و اینجاست که ما وارد آن می شویم. چه خالقی باشید که به دنبال دوربین ویدیویی مناسب است، چه یک عکاس مشتاق حیات وحش یا یک علاقه‌مند به ورزش، ما به شما کمک می‌کنیم تا سیستم دوربین مناسبی را پیدا کنید که مطابق با بودجه و نیازهای شما باشد.

قبل از انتخاب دوربین چه نکاتی را باید در نظر گرفت

دلایل زیادی برای انتخاب دوربین به جای گوشی هوشمند وجود دارد. سنسورهای تصویر بزرگتر در دوربین‌های بدون آینه نور بیشتری را به داخل می‌دهند و شما انتخاب گسترده‌ای از لنزها، از لنزهای زاویه عریض گرفته تا تله‌فوتو و لنزهای زوم، با اپتیک بسیار برتر دارید. در جایی که گوشی‌های هوشمند یک f/stop دارند، دوربین‌ها دارای تعداد زیادی هستند که به شما کنترل نوردهی بیشتری می‌دهد. همچنین بوکه طبیعی و نه تولید شده توسط هوش مصنوعی، عکسبرداری سریعتر، شاتر فیزیکی، نتایج ویدیویی حرفه ای تر و غیره دریافت می کنید.

با این کیفیت اضافی، عوامل اضافی زیادی را باید در نظر گرفت. اولین چیز اندازه سنسور است. به طور کلی، هرچه اندازه سنسور بزرگتر باشد، دوربین بهتر (و معمولاً گرانتر) است.

Canon EOS R6 II و Panasonic S5 II به صورت فول فریم در دسترس هستند. در اندازه ای معادل فیلم 35 میلی متری (36 در 24 میلی متر)، بهترین عملکرد را از نظر کیفیت تصویر، قابلیت نور کم و عمق میدان ارائه می دهد. همچنین گران ترین و سخت ترین است. در حالی که بوکه در f/1.4 فوق‌العاده به نظر می‌رسد، عمق میدان آنقدر کم است که ممکن است بینی سوژه شما در فوکوس باشد، اما چشم‌های او نه. این همچنین می تواند فیلمبرداری را دشوار کند.

دسته سایز بعدی APS-C (حدود 23.5×15.6 میلی‌متر برای اکثر مدل‌ها و 22.2×14.8 میلی‌متر برای Canon) است که در سری X Fujifilm، R10 و R50 Canon و Nikon Z50 ارائه می‌شود. هم برای بدنه دوربین و هم برای لنزها ارزان‌تر از فول فریم است، اما همچنان بیشتر مزایایی مانند بوکه مناسب، ایزوی بالا برای عکاسی در نور کم و وضوح نسبتاً بالا را به همراه دارد. با سنسوری به اندازه دوربین های فیلم، برای فیلمبرداری ایده آل است و حفظ فوکوس راحت تر از دوربین های فول فریم است.

Micro Four Thirds (17.3 x 13mm)، فرمتی که توسط پاناسونیک و Olympus مشترک است، پله بعدی کاهش اندازه سنسور است. قابلیت بوکه و جمع‌آوری نور کمتری نسبت به APS-C و فول فریم دارد، اما امکان دوربین‌ها و لنزهای کوچک ‌تر و سبک ‌تر را فراهم می‌کند. برای ویدیو، همچنان می‌توانید با لنزهای پرایم خوب، عمق میدان نسبتاً محدودی داشته باشید، اما کنترل فوکوس آسان‌تر است.

اندازه سنسور رایج دیگر نوع 1 (1 اینچ) است که در واقع کوچکتر از یک اینچ در 12.7×9.5 میلی متر است. این بیشتر توسط مدل های جمع و جور مانند دوربین Vlogging ZV-1 سونی استفاده می شود. در نهایت، دوربین‌های اکشن مانند GoPro Hero 11 و DJI’s Osmo 3 دارای سنسورهای کوچک‌تری هستند (به ترتیب 1.9 /1 و 1.7/1).

برای عکاسان آماتور و حرفه ای، یکی دیگر از عوامل کلیدی سرعت و دقت عالی فوکوس خودکار (AF) است. اکثر دوربین‌های بدون آینه مدرن دارای سیستم‌های فوکوس خودکار تشخیص فاز ترکیبی هستند که امکان فوکوس سریع و سرعت‌های پشت سر هم سریع را فراهم می‌کند. اکثریت آنها همچنین دارای هوش مصنوعی مانند فوکوس خودکار تشخیص چشمی برای افراد و حیوانات هستند. با این حال، برخی از مدل ها فقط کمی سریع تر و واکنش پذیرتر از بقیه هستند.

منظره یاب الکترونیکی (EVF) و نمایشگر عقب نیز کلید هستند. بهترین مدل‌ها واضح‌ترین و درخشان‌ترین EVF‌ها را دارند که به شما امکان می‌دهد قبل از گرفتن عکس بهترین قضاوت را داشته باشید. برای مواردی مانند عکاسی خیابانی، بهتر است تا جایی که ممکن است یک صفحه نمایش روشن و واضح در پشت داشته باشید. همچنین ممکن است بخواهید صفحه‌ای را داشته باشید که به جای کج شدن، به سمت بیرون حرکت کند.

دوربین‌های DSLR و دوربین‌های بدون آینه به شما امکان می‌دهند لنزها را عوض کنید، اما به آنچه در یک دوربین کامپکت تعبیه شده است گیر می‌دهید. در حالی که این برای قابلیت حمل عالی است، اما یک لنز به این معنی است که شما چیزی را قربانی خواهید کرد. برای مثال X100V فوجی فیلم دارای لنز سریع اما ثابت معادل 35 میلی متر f/2.0 و بدون زوم است. RX100 V سونی دارای زوم 24-70 میلی متری است، اما در انتهای تله فوتو کندتر است (f/2.8) و وضوح کمتری نسبت به لنز اصلی دارد.

وقتی صحبت از ویدیو می شود، عوامل دیگری نیز باید در نظر گرفته شوند. آیا دوربین شما برای ضبط ویدیو «پیکسل‌بندی» انجام می‌دهد یا کل حسگر را می‌خواند؟ دوربین‌های بهتر این کار را انجام می‌دهند. یکی دیگر از عوامل کلیدی سرعت سنسور است، زیرا سنسورهای کندتر معمولاً شاتر بیشتری دارند که می‌تواند جلوه‌ای ایجاد کند که ویدیو را منحرف می‌کند.

علاوه بر این، عمر باتری چگونه است؟ چه احساسی از دست زدن به آن دارید؟ چه مدت می توانید قبل از گرم شدن یا توقف دوربین فیلم برداری کنید؟ آیا از ویدیوی 10 بیتی HDR پشتیبانی می کند؟ آیا جک میکروفون و/یا هدفون وجود دارد؟ (اگر مصاحبه های زیادی انجام می دهید، بهتر است هر دو را داشته باشید.) فوکوس خودکار ویدیو چگونه است؟ همه این عوامل در تصمیم گیری شما نقش دارند – بنابراین اکنون بیایید نگاهی به بهترین مدل ها بیندازیم.

بهترین دوربین های بدون آینه

بدون آینه بزرگترین دسته دوربین های این روزها است، بنابراین اگر می خواهید بهترین دوربین برای عکاسی با پیشرفته ترین ویژگی ها را داشته باشید، بهترین راه برای رفتن است. کانن و نیکون اخیراً اعلام کردند که توسعه دوربین‌های DSLR جدید را متوقف می‌کنند، صرفاً به این دلیل که بسیاری از مزایای این دسته از بین رفته‌اند، همانطور که در ویدیوی اخیر توضیح دادم. بزرگترین ویژگی فروش یک دوربین بدون آینه، توانایی تغییر لنز بسته به نوع عکسبرداری است که می خواهید انجام دهید.

از ویژگی های کلیدی آن می توان به اندازه سنسور، وضوح، فوکوس خودکار، سرعت عکسبرداری و مشخصات فیلمبرداری اشاره کرد. اگر در درجه اول بر روی عکاسی ورزشی یا عکاسی در فضای باز متمرکز هستید، احتمالاً به سرعت عکسبرداری سریع و فوکوس خودکار دقیق می خواهید. عکاسان پرتره و منظره احتمالاً از سنسورهای بزرگتر و وضوح بالاتر برای به حداکثر رساندن کیفیت تصویر استفاده می کنند. و سازندگان محتوا می‌خواهند به دنبال چیزهایی مانند نمایشگرهای بازگردان، مشخصات ویدیویی سطح بالا و تثبیت‌کننده خوب درون بدنه باشند. البته قیمت نیز یک عامل مهم است.

دوربین های بدون آینه زیر 2000 دلار

بهترین دوربین بدون آینه با قیمت کمتر از 2000 دلار: Canon EOS R5

بهترین دوربین بدون آینه زیر 2000 دلار

بهترین دوربین های عکاسی: Canon EOS R50

EOS R50 کانن می‌تواند در حالت شاتر الکترونیکی با حداکثر سرعت 15 فریم در ثانیه عکس بگیرد و کیفیت 4K 10 بیتی تا 30p را با سوپرنمونه‌برداری و بدون برش ارائه می‌دهد.

بهترین دوربین مقرون به صرفه ما، دوربین جدید 24.2 مگاپیکسلی R50 کانن است که یکی از بهترین دوربین ها برای عکاسی است و سازندگان محتوا آن را دوست خواهند داشت. این دوربین می‌تواند در حالت شاتر الکترونیکی با حداکثر سرعت ۱۵ فریم در ثانیه عکس بگیرد، و کیفیت K 4 10 بیتی تا p30 را با سوپرنمونه‌برداری و بدون برش ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش کاملاً مفصلی دارد و برخلاف دوربین های دیگر در این رنج قیمت، منظره یاب الکترونیکی دارد. این دوربین از فوکوس خودکار Dual Pixel Canon با حالت تشخیص سوژه استفاده می کند و حتی یک فلاش پاپ آپ نیز دارد. تنها ایراد آن فقدان یک لنز با کیفیت مناسب و مقرون به صرفه به اندازه خود دوربین و عدم تثبیت کننده درون بدنه است.

. فوکوس خودکار: Dual Pixel CMOS AF II با 651 نقطه

. حداکثر سرعت شاتر: 15 فریم در ثانیه

. وای فای: بله

. بلوتوث: بله

Runner up: Canon EOS R8

دوربین‌های فول فریم معمولاً از 2000 دلار به بالا شروع می‌شدند، اما دوربین جدید Canon EOS R8 تنها 1500 دلار قیمت دارد. این دوربین فوکوس خودکار Dual Pixel عالی کانن را با هوش مصنوعی تشخیص سوژه ارائه می‌کند و می‌تواند تا 40 فریم بر ثانیه عکس‌برداری کند. به همان اندازه با ویدیو قوی است و از K 4 10 بیتی نمونه برداری شده تا حداکثر 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. R8 همچنین یک صفحه نمایش تاشو ارائه می دهد که آن را برای ولاگرها عالی می کند. اشکال اصلی عدم تثبیت درون بدن است.

گزینه خوب دیگر: Panasonic Lumix S5 II

سازندگان محتوا باید نگاهی دقیق به S5 II فول فریم پاناسونیک بیندازند. این اولین دوربین این شرکت با فوکوس خودکار تشخیص فاز هیبریدی است که به‌منظور ایجاد «تزلزل» فوکوس و سایر مشکلات به گذشته طراحی شده است. می‌توانید ویدیوهای واضح K 30p4 با نمونه‌برداری از عرض کامل سنسور، یا 4K 60p از اندازه برش‌شده APS-C، همه در رنگ‌های 10 بیتی بگیرید. حتی تصویربرداری K 30p5.9 را به همراه خروجی خارجی RAW 5.9K به ضبط کننده Atomos ارائه می دهد. همچنین یک صفحه نمایش بازشو برای ولوگ و تثبیت کننده پنج محوره درون بدنه به روز شده دریافت می کنید که بهترین در صنعت است. کیفیت عکس نیز به لطف سنسور 24 مگاپیکسلی با بهره دوگانه خوب است. نقطه ضعف اصلی سرعت انفجار پایین است.

دوربین های بدون آینه بیش از 2000 دلار

بهترین دوربین بدون آینه بیش از 2000 دلار: Sony ZV-E1

بهترین دوربین بدون آینه بیش از 2000 دلار

سونی آلفا ZV-E1

ZV-E1 سونی که به همان سنسور 12 مگاپیکسلی با نور پشت (BSI) مجهز شده است، عملکرد عالی در نور کم، 4K تا p120 و مجموعه ای از ویژگی های هوش مصنوعی جدید مانند قاب بندی خودکار را ارائه می دهد.

ZV-E1 سونی که به همان سنسور 12 مگاپیکسلی با نور پشتی (BSI) مجهز شده است، عملکرد عالی در نور کم، K4 تا p120 و مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی مانند قاب ‌بندی خودکار را ارائه می‌کند که آن را به یکی از بهترین دوربین ها برای عکاسی و فیلمبرداری همچنین دارای سیستم تثبیت‌کننده تصویر درون بدن (IBIS) به‌روزرسانی‌شده است که هدف آن وبلاگ‌نویسان است که می‌تواند حتی حرکات تکان‌دهنده مانند رد پا را هموار کند. قیمت 2200 دلاری آن را برای ولاگرها جذاب می کند زیرا ویژگی های موجود در A7S III 3500 دلاری را با هزینه بسیار کمتر ارائه می دهد.

. فوکوس خودکار: 759 نقطه

. حداکثر سرعت شاتر: 10 فریم در ثانیه

. وای فای: خیر

. بلوتوث: بله

بهترین دوربین های عکاسی: Runner up: Fujifilm X-H2S

اگر با یک سنسور کوچکتر APS-C موافق هستید، Fujifilm X-H2S را بررسی کنید. این دوربین دارای یک سنسور 26.1 مگاپیکسلی با نوردهی فوق‌العاده سریع است که امکان عکس‌برداری سریع 40 فریم در ثانیه را به همراه ویدیوهای K 120p4 با حداقل شاتر نورد فراهم می‌کند. می‌تواند ویدیوی 10 بیتی ProRes را به صورت داخلی ضبط کند، دارای 7 استاپ تثبیت‌کننده درون بدنه و یک EVF پیشرو در کلاس است. بله، برای دوربین APS-C گران است، اما از طرف دیگر، به طور کلی ارزان‌ترین دوربین سنسور پشته‌ای است. نقطه ضعف دیگر فوکوس خودکار است که در سطح کانن و سونی نیست.

گزینه خوب دیگر: Sony A7R V

برای بهترین دوربین با وضوح بالا، A7R V سونی را بررسی کنید. با سنسور 61 مگاپیکسلی، برای چنین مدل با وضوح بالایی (10 فریم در ثانیه) تصاویر واضح و زیبایی را با سرعت بسیار قابل قبولی می گیرد. دارای یک سیستم فوکوس خودکار سریع و قابل اعتماد، واضح ترین منظره یاب موجود در بازار و تثبیت کننده درون بدنه است که نسبت به A7R IV بسیار بهبود یافته است. ویدئو حتی بهبود یافته است، با گزینه‌های K8 و 10 بیتی در حال حاضر، البته با شاتر نورد قابل توجهی. با این حال، اگر به ویژگی‌های ویدیویی نیاز ندارید، A7R IVa سونی عمدتاً همین کار را انجام می‌دهد، از نظر عکس‌برداری، و چند صد دلار کمتر قیمت دارد.

بهترین دوربین اکشن

مهم ترین ویژگی هایی که در یک اکشن دوربین باید به دنبال آن باشید، کیفیت تصویر، تثبیت کننده و عمر باتری است. GoPro در چند سال گذشته به راحتی همه رقبای خود را در همه این زمینه ها شکست داده است، اما DJI سال گذشته با Osmo Action 3 پیشرفت هایی را انجام داد.

بهترین دوربین اکشن: GoPro Hero 11 Black

بهترین دوربین اکشن

بهترین دوربین های عکاسی: GoPro Hero 11 Black

Hero 11 Black کیفیت ویدیویی بهتر از همیشه ارائه می دهد، تثبیت کننده Hypersmooth که هنوز هم بهترین در تجارت است (تا حد زیادی)، عمر باتری که نسبت به مدل قبلی 40 درصد بهبود یافته است، و موارد دیگر.

GoPro در جدیدترین مدل خود طراحی را تغییر نداده است، اما دارای یک سنسور بزرگتر است که چندین ویژگی جالب را فعال می کند – تثبیت کننده قفل Horizon و حالت Full Frame که عکاسی را برای مثلاً TikTok و YouTube به طور همزمان آسان تر می کند. همچنین میدان دید Hyperview گسترده تر، هرچند کمی تحریف شده را ارائه می دهد.

در غیر این صورت، Hero 11 Black کیفیت ویدیویی بهتر از همیشه (حداکثر 5.3K 60p)، تثبیت کننده Hypersmooth که هنوز هم بهترین در تجارت است (با فاصله زیاد)، عمر باتری که 40 درصد نسبت به مدل قبلی بهبود یافته و بیشتر ارائه می دهد. این به راحتی بهترین دوربین اکشن موجود در بازار است، اما شما هزینه آن را می پردازید: با یک اشتراک یک ساله 400 دلار است (500 دلار بدون آن)، در مقایسه با 329 دلار برای DJI Osmo Action 3 و 300 دلار برای بسته نرم افزاری Insta360 RS 4K. اگر در مورد فیلم برداری از ورزش های شدید جدی هستید، ارزشش را دارد.

. وای فای: بله

. بلوتوث: بله

بهترین دوربین های عکاسی: Runner up: DJI Osmo Action 3

پس از آزمایش طراحی ماژولار عجیب و غریب در Action 2، این طرح به یک طراحی اکشن دوربین کلاسیک در Osmo Action 3 بازگشته است. همچنین دارای یک پایه جدید مغناطیسی آزادسازی سریع است که به شما امکان می دهد دوربین را مستقیماً به آن متصل کنید. یک پایه به سبک GoPro با یا بدون قاب. کیفیت و تثبیت ویدیو بسیار خوب است، اما از Hero 11 Black فاصله دارد (Action 3 در رزولوشن K 120p4 در مقایسه با 5.3K 60p در GoPro برتری دارد). اگرچه به خوبی Hero 11 نیست، اما بسیار ارزان تر است.

بهترین دوربین کامپکت

این دسته دوربین‌های کمتری نسبت به چند سال پیش دارد و بسیاری از مدل‌ها قدیمی‌تر هستند، زیرا تولیدکنندگان در عوض بر روی مدل‌های بدون آینه تمرکز می‌کنند. با این حال، من هنوز به دوربین های کامپکت اعتقاد زیادی دارم. این نوع دوربین از نظر کیفیت یک گام بزرگ در مقایسه با گوشی‌های هوشمند است و بسیاری از مردم در سفرهای جمع و جور یا به رویدادها سفر می‌کنند، در حالی که هیچ‌وقت زحمت دوربین‌های DSLR یا بدون آینه را به خود نمی‌گیرند.

کامپکت‌ها عمدتاً دارای سنسورهای نوع 1 اینچی هستند، اما تعداد کمی از آن‌ها گزینه‌های بزرگ‌تری دارند، به‌ویژه Fujifilm’s XF-100V. مدل محبوب دیگر، XV-1 سونی، در درجه اول برای سازندگان محتوا طراحی شده است که به دنبال پیشرفت هستند. در هر صورت، کیفیت های مطلوب عبارتند از کیفیت تصویر، لنز سریع، زوم نسبتا طولانی، نمایشگر بازشو، عمر باتری خوب، EVF با کیفیت بالا، ویدیوی مناسب و قابلیت جیبی خوب.

بهترین دوربین کامپکت: Fujifilm X100V

بهترین دوربین کامپکت

Fujifilm X100V

X100V جدیدترین دوربین سری X100 با لنز ثابت فوجی فیلم است. مانند سایر مدل‌های خط، سنسور APS-C و لنز 23 میلی‌متری f/2.0 دارد که معادل 35 میلی‌متر در سنسور فول فریم است.

X100V جدیدترین دوربین سری X100 با لنز ثابت فوجی فیلم است. مانند سایر مدل‌های خط، سنسور APS-C و لنز 23 میلی‌متری f/2.0 دارد که معادل 35 میلی‌متر در سنسور فول فریم است. شما همچنین همان منظره یاب اپتیکال/الکترونیک هیبریدی، شماره گیری مکانیکی، شبیه سازی فیلم و ظاهر زیبای قبلی را دریافت می کنید. اما X100V مهم ترین پیشرفت در تاریخ این سری است. این دوربین دارای جدیدترین سنسور 26.1 مگاپیکسلی X-Trans 4 CMOS فوجی فیلم در مقایسه با 24.2 مگاپیکسلی در مدل قبلی و لنز جدید و واضح تر برای کنترل وضوح اضافی است.

یک صفحه نمایش کج جدید عقب، عکاسی خیابانی “از باسن” را بسیار آسان تر می کند، همانطور که سرعت عکسبرداری سریع 11 فریم بر ثانیه/20 فریم در ثانیه در حالت های شاتر مکانیکی/بی صدا انجام می شود. همچنین یک سیستم فوکوس خودکار (AF) با تشخیص فاز و کنتراست هیبریدی بهتر با نقاط فوکوس خودکار بیشتر همراه با تشخیص چهره و چشم دریافت می‌کنید. در نهایت، اکنون دارای همان ویژگی های فیلمبرداری K4 مانند X-T30 است. ارزان نیست، اما اگر به عکاسی خیابانی علاقه دارید X100V بهترین دوربین است – با فرض اینکه بتوانید یکی از آن ها را پیدا کنید.

. حداکثر سرعت شاتر: 20 فریم در ثانیه

. وای فای: بله

. بلوتوث: بله

Runner up: Sony ZV-1

ZV-1 اولین دوربین سری RX100 سونی است که به طور خاص برای وبلاگ‌نویسی طراحی شده است. به لطف بدنه سبک وزن، میکروفون داخلی با کیفیت بالا، صفحه نمایش برگردان، بهترین فوکوس خودکار در کلاس و کیفیت تصویر عالی، این کار را به خوبی انجام می دهد. لنز 70-24 میلی‌متری شارپ است، اما به دلیل برش 25 درصدی هنگام استفاده از تثبیت‌کننده الکترونیکی، باید عریض‌تر باشد. همچنین فاقد صفحه نمایش لمسی واقعی و پورت هدفون است. این نکته را کنار بگذارید، اگر به دنبال یک گوشی هوشمند هستید یا فقط چیزی ساده می خواهید، کار را تقریباً عالی انجام می دهد.

گزینه خوب دیگر: Panasonic ZS-200

برای یک دوربین کامپکت با ارزش، بهترین گزینه ZS-200 20 مگاپیکسلی پاناسونیک است. سنسور 1 اینچی 20.1 مگاپیکسلی، تثبیت کننده 5 محوره، 4K، فیلمبرداری 30 فریم در ثانیه و موارد دیگر را ارائه می دهد. با این حال، ادعای اصلی آن برای شهرت، لنز 24-360x است که دسترسی باورنکردنی را برای سفر و موارد دیگر ارائه می دهد. اگرچه به سال 2018 برمی گردد، اما در واقع یکی از جدیدترین مدل های جمع و جور است.

بهترین دوربین DSLR

با توجه به اینکه دوربین‌های بدون آینه بازار لنزهای قابل تعویض را در اختیار گرفته‌اند، دوربین‌های DSLR همچنان این امکان را به شما می‌دهند که لنزها را با قیمت‌های نسبتاً ارزان تغییر دهید. ویژگی تعیین کننده، آینه بازتابی است که به شما امکان می دهد مستقیماً از طریق لنز به سوژه خود نگاه کنید و هیچ وسیله الکترونیکی در این بین وجود ندارد. بیشتر آنها به لطف سنسور تشخیص فاز اختصاصی، فوکوس خودکار بسیار سریع و عمر باتری بسیار سریع دارند. با این حال، بسیاری از آن‌ها فاقد ویژگی‌هایی هستند که در دوربین‌های بدون آینه مدرن انتظار دارید، مانند ردیابی سوژه، تشخیص چشم و موارد دیگر.

بهترین دوربین های عکاسی: بهترین دوربین DSLR: نیکون D850

بهترین دوربین DSLR

Nikon D850

دوربین فول فریم (FX) D850 نیکون بهترین گزینه برای یک دوربین رده بالا است. با سنسور 45.7 مگاپیکسلی و حداکثر ISO 102400، بهترین کیفیت را در قبال پول، چه بدون آینه و چه DSLR در اختیار شما قرار می دهد.

دوربین فول فریم (FX) D850 نیکون بهترین گزینه برای یک دوربین رده بالا و مسلما بهترین دوربین برای عکاسی است. با سنسور 45.7 مگاپیکسلی و حداکثر ISO 102400، بهترین کیفیت را در قبال پول، چه بدون آینه و چه DSLR در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می‌تواند با سرعت 7 فریم در ثانیه عکس‌برداری کند، که برای چنین دوربینی با رزولوشن بالا بسیار خوب است. علاوه بر این، عمر باتری (1840 عکس با شارژ) هر گزینه بدون آینه را شرمنده می کند، و تعداد زیادی از گزینه های لنز FX Nikkor برای انتخاب وجود دارد. نیکون بازی ویدیویی خود را نیز با D850 با معرفی ضبط داخلی K4 ارتقا داده است. اگر هنوز هم ترجیح می دهید یک نمای نوری زنده به جای الکترونیکی داشته باشید، D850 بهترین گزینه موجود است.

. فوکوس خودکار: 153 نقطه

. حداکثر سرعت شاتر: 7 ​​فریم در ثانیه

. وای فای: بله

. بلوتوث: بله

Runner up: Canon EOS Rebel SL3

دوربین 24 مگاپیکسلی Canon APS-C EOS Rebel SL3 ترکیبی عالی از ویژگی ها، کیفیت ساخت و ارزش است. ویژگی هایی مانند صفحه نمایش لمسی با زاویه متغیر، ویدیوی K4 (البته با برش) و فناوری فوکوس خودکار Dual Pixel در حالت زنده ارائه می دهد. سرعت عکسبرداری تا 5 فریم در ثانیه، 1600 عکس با شارژ و محدوده ISO تا 51200 (بزرگ شده) دریافت می کنید. همچنین گزینه های صفحه نمایش هدایت شده را برای مبتدیان ارائه می دهد. بهترین از همه این است که به لطف علم رنگ سازگار با پوست Canon، کیفیت تصویر عالی را در برابر قیمت ارائه می دهد.

5/5 - (5 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس