بهترین ساندبارهای سامسونگ

64
0
بهترین ساندبارهای سامسونگ

در حالی که ما در عصر طلایی تولید تلویزیون زندگی می کنیم، ریختن پول نقدی که به سختی به دست آورده اید، معمولاً با این درک ناامیدکننده همراه است که صدا انتظارات شما را برآورده نمی کند. مایه تاسف است که ما باید بیشتر هزینه کنیم تا سیستم صوتی را به حالت اول برسانیم. بهترین ساندبارهای سامسونگ را بشناسید.

خوشبختانه، بازار ساندبار ابزاری برای ارتقای لذت بصری ما به سعادت صوتی/بصری دارد. سامسونگ در زمینه نوارهای صوتی یکی از پیشتازان است و وقتی آن را با یکی از بسیاری از تلویزیون های پیشرو در صنعت جفت می کنید، می توانید این تجربه را افزایش دهید.

بیایید برخی از بهترین ساندبارهای سامسونگ را که امروز در دسترس هستند نگاه کنیم.

انتخاب های ما برای بهترین ساندبارهای سامسونگ در سال 2023

سامسونگ HW-Q990C

به طور کلی بهترین

Ultimate Dolby Atmos 3D Soundstage

Samsung HW-Q990C با صدای پیشرو در کلاس Dolby Atmos 3D، در زمینه نوارهای صوتی ممتازی که می توانند به نیروانای صوتی دست پیدا کنند، پیشتاز است. در حالی که مجموعه کانال واقعی 11.1.4 ممکن است یک پنی هزینه داشته باشد، شما یک سیستم صوتی دریافت خواهید کرد که نه تنها صدایی عالی را به تنظیمات سینمای خانگی ارائه می دهد، بلکه می توانید از موسیقی با وضوح کامل نیز لذت ببرید.

مزایا

+ بدون اعوجاج با افزایش حجم

+ باس بر فرکانس های دیگر غلبه نمی کند

+ حالت صدای تطبیقی ​​صدایی پرانرژی را با صدای کمتر ارائه می دهد

+ بهبود تولید مثل موسیقی

معایب

– بدون HDMI 2.1

Samsung HW-Q990C جانشین Q990B شد تا به جدیدترین نوار صوتی پرچمدار این شرکت تبدیل شود. در حالی که این یک نوار صوتی ممتاز است، هزینه های شما بیش از حد قابل توجیه خواهد بود. پمپاژ مجموع 656 وات توان از تعداد کانال های واقعی 11.1.4، تجربه نهایی Dolby Atmos را که امروز می توانید پیدا کنید، به شما ارائه می دهد. و این کار را با دقت و وضوح کامل انجام می دهد.

با این حال، با ابعاد x 2.7 x 5.448.5 اینچ، نوار صوتی حجیم است. اما همچنان زیر تلویزیون‌های سایز بزرگ‌تر قرار می‌گیرد و بلندگوهای زاویه‌دار شلیک جانبی ظاهری منحصربه‌فرد به آن می‌دهند. ساب ووفر با توجه به فرکانس‌های عمیق و رعد و برقی که طنین‌انداز می‌کند، به‌طور شگفت‌انگیزی قوی است. دو بلندگوی عقب مجموعه را کامل می‌کنند تا یک تجربه Dolby Atmos/DTS:X اصیل و محصورکننده داشته باشید که شما را درست در مرکز یک صحنه صوتی سه بعدی قرار می‌دهد.

علاوه بر این، راه اندازی آن بسیار راحت است و با یک کنترل از راه دور کارآمد و با طراحی خوب عرضه می شود. در صورت تمایل می توانید از برنامه SmartThings نیز استفاده کنید. با این حال، یک نقطه ضعف عدم پشتیبانی از HDMI 2.1 است. اما گیمرهای کنسول می توانند با اتصال ابتدا به تلویزیون و سپس به نوار صوتی با استفاده از اتصال eARC این مشکل را برطرف کنند.

سامسونگ HW-S60B

بهترین ساندبار با Dolby Atmos

ارزش بی نظیر برای علاقه مندان به فیلم

HW-S60B یک نوار صوتی جمع و جور، باریک و 5 کاناله است که با قیمتی چشم نواز در دسترس است. کیفیت صدا به خصوص هنگام تماشای فیلم خوب است و اگر تلویزیون سامسونگ اخیراً دارید، می‌توانید از Dolby Atmos بی‌سیم برای صدای فراگیر فراگیر لذت ببرید.

مزایا

+ طراحی جمع و جور و شیک

+ پشتیبانی بی سیم Dolby Atmos و DTS:X

+ راه اندازی بدون درز

+ برنامه شهودی

+ پشتیبانی از الکسا و دستیار گوگل

معایب

– باس گاهی اوقات کمی صاف است

– فقط یک پورت HDMI و بدون eARC

– 200 وات برق ممکن است برای اتاق های بزرگ کافی نباشد

برای یک نوار صوتی باریک و جمع و جور با صدایی پر از فضای اتاق با ارزشی بی نظیر، Samsung HW-S60B را در نظر بگیرید. “H” مخفف “High-End” است، در حالی که “W” نشان دهنده “Wireless” است. با این حال، عملکرد بی سیم محدود به کسانی است که دارای تلویزیون سامسونگ هستند که در سال 2022 یا جدیدتر منتشر شده است. با هر یک از این تلویزیون‌ها، صدای فضایی Dolby Atmos و DTS:X بدون سیم و سایر ویژگی‌ها را دریافت خواهید کرد. اینها عبارتند از Q-Symphony که بلندگوهای تلویزیون را در سیستم صوتی ادغام می‌کند، و قابلیت‌های Adaptive Sound برای کالیبراسیون اتاق. کسانی که تلویزیون مدرن سامسونگ ندارند همچنان می توانند از Dolby Atmos از طریق HDMI لذت ببرند.

بدون تلویزیون اخیر سامسونگ، همچنان از افزایش کیفیت صدای 5.0 کاناله از بلندگوهای تلویزیون خود لذت خواهید برد. با وجود مقرون به صرفه بودن و ابعاد جمع و جور 26.4x 2.4 x 4.1 اینچ، برای تماشای فیلم عالی است. با بهبود صدا و صدای تطبیقی ​​که جادویی خود را انجام می دهند، دیالوگ ها کاملاً واضح هستند. با این حال، به دلیل عدم وجود یک ساب ووفر خارجی، فرکانس های پایین گاهی اوقات می توانند کمی صاف به نظر برسند. این می‌تواند گاهی اوقات از فیلم‌های اکشن و ژانرهای موسیقی حاوی باس خارج شود.

راه اندازی و بهره برداری بسیار آسان است. شما فقط به تلویزیون وصل می شوید و همه چیز یکپارچه است. کنترل از راه دور ساده است و برنامه بصری است و سادگی بیشتری را ارائه می دهد. گزینه های اتصال عبارتند از Wi-Fi، بلوتوث، AirPlay 2 و Spotify Connect. با این حال، تنها یک پورت HDMI وجود دارد که از eARC پشتیبانی نمی کند و کابلی نیز در آن وجود ندارد.

بهترین ساندبارهای سامسونگ HW-S50B

مقرون به صرفه ترین

یک نوار صوتی مقرون به صرفه برای اتاق های کوچک تا متوسط

198 دلار

248 دلار

50 دلار صرفه جویی کنید

برای یک ساندبار ساده و مقرون به صرفه سامسونگ که برخی از ویژگی‌های عالی را در مدل‌های گران‌تر ارائه می‌دهد، نگاهی به Samsung HW-S50B بیندازید. از Dolby Digital 5.1 و DST Virtual: X برای صدای فراگیر پشتیبانی می کند و قدرت کافی را برای اتاق های کوچک تا متوسط ​​ارائه می دهد. با بلندگوی مرکزی آن، می‌توانید هنگام تماشای فیلم از صدای شفاف لذت ببرید و این اطمینان را به شما می‌دهد که هرگز نقطه داستانی را از دست ندهید.

مزایا

+ روی صدای موجود با برخی از دستگاه های تلفن همراه سامسونگ ضربه بزنید

+ Q سمفونی و صدای تطبیقی ​​Lite

+ مقرون به صرفه

+ اسپیکر مرکزی با کیفیت

معایب

– بدون پشتیبانی از Dolby Atmos

– برق کافی برای اتاق های بزرگ نیست

در حالی که سامسونگ HW-S60B جانشین HW-S50B است، سلف هنوز هم چیزهای زیادی برای ارائه دارد، به خصوص با قیمت حتی مقرون به صرفه تر. اگر به دنبال یک نوار صوتی مقرون به صرفه با کیفیت صدای خوب و برخی از زنگ‌ها و سوت‌های مدل‌های جدیدتر و گران‌تر هستید، HW-S50B را در نظر بگیرید.

در حالی که از Dolby Atmos پشتیبانی نمی کند، این نوار صوتی 3.0 کانالی Dolby Digital 5.1 و DTS Virtual: X را برای صدای فراگیر واقعی ارائه می دهد. همچنین Q Symphony را دریافت می‌کنید که بلندگوهای تلویزیون شما را در اکشن ادغام می‌کند، و Adaptive Sound Lite برای تجزیه و تحلیل و بهینه‌سازی محتوای صوتی شما. با یک بلندگوی مرکزی داخلی، نوار صوتی مناسب آن را برای تماشای فیلم افزایش می دهد. دیالوگ ها تبدیل به نقطه کانونی می شوند و بسیار دقیق تر و قابل رمزگشایی هستند، مهم نیست که صدای پس زمینه یا موسیقی چقدر بلند است.

علاوه بر بلندگوی مرکزی، دو ووفر و سه توییتر در نوار باریک x 2.4 x 4.126.4 اینچی ادغام شده‌اند که در مجموع 140 وات توان ارائه می‌کنند. برای پر کردن یک اتاق کوچک تا متوسط ​​کافی است. اما اگر به دنبال یک نوار صوتی برای یک اتاق بزرگ هستید، ممکن است مجبور شوید به برخی از گزینه های متوسط ​​تا درجه یک با قدرت بیشتر نگاه کنید.

بهترین ساندبارهای سامسونگ HW-S800B

باریک ترین ساندبار

نوار صوتی بسیار باریک که صدای حماسی را ارائه می دهد

اگر می‌خواهید باریک‌ ترین نوار صوتی سامسونگ را داشته باشید، HW-S800B یکی از باریک ‌ترین نوارهای صوتی این شرکت است. با این حال، کیفیت صدا را به خطر نمی‌اندازد، و ساب ووفر همراه با فرکانس‌های کم برای بهبود فیلم‌ها و موسیقی شما کمک می‌کند.

مزایا

+ دستیار گوگل و الکسا سازگار است

+ بازتولید صدای عمودی عالی

+ بیس متعادل

+ صدای شفاف و زنده

معایب

– فقط HDMI ARC

– پورت مینی HDMI

Samsung HW-S800B یک نوار صوتی فوق العاده باریک است. در واقع، آنقدر نازک است که یک دست با اندازه متوسط ​​می تواند به راحتی دور آن ببندد. با این حال، با وجود ظاهر لاغر خود، صدای برند سامسونگ را همراه با یک ساب ووفر فریبنده جمع و جور ارائه می دهد. فرکانس‌های پایین فشرده و قدرتمند را طنین‌انداز می‌کند که هرگز بر فرکانس‌های متوسط ​​و اوج غلبه نمی‌کند. نوار صوتی 3.2.1 کاناله و ترکیبی فرعی نه تنها موسیقی متن فیلم را ارائه می دهد، بلکه در مورد پخش موسیقی آن نیز مورد استقبال قرار می گیرد.

با این حال، طراحی باریک نوار صوتی چند نقص را به همراه دارد. واضح ترین طول آن است. با 45.7 اینچ، کمی کشیده به نظر می رسد، اما همچنان به خوبی زیر تلویزیون های بزرگتر قرار می گیرد. مشکل دیگر این است که فضای زیادی برای پورت ها وجود ندارد. فقط یک درگاه mini-HDMI منفرد در بالای درگاه برق وجود دارد. این بسته شامل یک کابل آداپتور است، اما بهتر است قبل از خرید، سازگاری تلویزیون خود را بررسی کنید. اگر تلویزیون سامسونگ پس از سال 2021 دارید، باید بتوانید از طریق Wi-Fi برای تجربه Dolby Atmos بی سیم متصل شوید.

سامسونگ HW-A650

بهترین ترکیب ارزش

نوار صوتی سری A با ساب ووفر مقرون به صرفه و ترکیبی از نوار صوتی

ساندبار 3.1 کاناله سامسونگ و ترکیب ساب ووفر HW-A650 قدرتی معادل 430 وات را با قیمتی مناسب ارائه می دهد. بدون بلندگوی فراگیر برای صحبت کردن، نوار صوتی از DTS Virtual: X پشتیبانی می‌کند و دارای یک صفحه جلویی شفاف است که وکال‌های قابل درک را در فیلم‌ها ارائه می‌دهد. ساب ووفر فرکانس‌های پایینی را اضافه می‌کند و می‌توانید هر زمان که بخواهید با عملکرد Bass Boost آن را تقویت کنید.

مزایا

+ فرآیند راه اندازی ساده

+ کنترل از راه دور پایه با عملکرد ساده مطابقت دارد

+ آوازهای واضح برای فیلم ها

+ صدای صحنه جلو خوب

+ عملکرد بلند نسبت به قیمت

معایب

– عدم اتصال Wi-Fi به معنای عدم پشتیبانی صدا یا برنامه است

پورت USB با قرارگیری عجیب

HDMI فقط ARC است

بدون صدای فراگیر، بنابراین بدون Dolby Atmos یا DTS:X

HW-A650 بزرگترین در این سری A سامسونگ است، اما همچنان ابعاد جمع و جورتری نسبت به ساندبارهای پیشرو سامسونگ ارائه می دهد. با ابعاد x 2.3 x 4.138.6، برای ورود به فضاهای مختلف به اندازه کافی همه کاره است. ساب ووفر همراه 3.1 کانال را تکمیل می کند و همچنین زیاد دست و پا گیر نیست. با قدرت ترکیبی 430 وات، یک سیستم بسیار پر سر و صدا برای هزینه دریافت خواهید کرد.

نوار صوتی از Dolby Digital و DTS، از جمله DTS Virtual: X پشتیبانی می‌کند. با نبود بلندگوهای فراگیر در راه‌اندازی، Virtual: X می‌تواند به عنوان یک جایگزین برای دادن حجم و جهت بیشتر عمل کند. با این حال، نمی تواند جایگزین یک سیستم فراگیر واقعی شود، و شاید بهتر باشد با بلندگوهای فراگیر سازگار آن را گسترش دهید.

بنابراین، بیشتر صداها از صحنه جلو می آیند. صدا متعادل و شفاف با عمق زیاد است و گنجاندن یک کانال مرکزی شفافیت دیالوگ ها را تضمین می کند. ساب ووفر هرگز بر فرکانس های دیگر غلبه نمی کند تا به این امر کمک کند. اما اگر احساس می کنید فرکانس های پایین نیاز به کمی تقویت دارند، می توانید به راحتی حالت تقویت باس را فعال کنید. نوار صوتی همچنین دارای حالت‌های مختلف صدا از جمله حالت بازی و Adaptive Sound Lite است تا صدا را بر اساس محتوایی که تماشا می‌کنید بهینه کند.

سامسونگ HW-S61A

بهترین طراحی

یک نوار صوتی شیک با صدای بزرگ

Samsung HW-S61A در رنگ‌های خاکستری و مشکی موجود است و دارای طراحی یکپارچه و مینیمالیستی است که با مواد شیک بهبود یافته است. به لطف دیالوگ های واضح و واضح، این یک انتخاب عالی برای فیلم است، در حالی که بلندگوهای بوق دو طرفه و فناوری پرتو آکوستیک طیف وسیعی از صدا را ارائه می دهند.

مزایا

+ برای کاربران Samsung Galaxy روی Sound ضربه بزنید

+ پشتیبانی از AirPlay 2

+ حالت صدای تطبیقی ​​محتوا را برای بهبود صدا تجزیه و تحلیل می کند

+ فناوری پرتو آکوستیک صدا را مطابق با موقعیت روی صفحه نمایش قرار می دهد

معایب

– صدا با اتصال بلوتوث جزئیات را از دست می دهد

– بدون پشتیبانی از Dolby Atmos

نوار صوتی سامسونگ HW-S61A یک بلندگوی بسیار زیبا است و یکی دیگر از بلندگوهای مقرون به صرفه است. با پارچه Kvadrat که کل نوار را پوشانده است، طراحی با سلیقه و بدون درز است. این در رنگ‌های خاکستری و مشکی موجود است (تنوع مشکی HW-S60A نامیده می‌شود) و عدم وجود صفحه نمایش، طراحی شیک آن را افزایش می‌دهد. در عوض، یک سری نشانگرهای کوچک و رنگارنگ LED اطلاعات را به صورت فلاش رله می کنند.

نوار صوتی 5.0 کانال در مجموع دارای هفت بلندگو با دو ووفر داخلی و یک توییتر است. با ابعاد x 2.7 x 4.9 30 اینچ، جمع و جور و باریک است و همراه با یک صحنه صوتی گسترده، می توانید به راحتی مکان مناسبی برای آن در هر اتاقی پیدا کنید. برنامه SmartThings همچنین دستورالعمل هایی در مورد بهترین مکان برای صدای مطلوب دارد. این برنامه فرآیند راه اندازی را ساده می کند، هر کاری را که کنترل از راه دور انجام می دهد ارائه می دهد و با الکسا متصل می شود.

این دنباله HW-S60T محبوب است و با چندین بهبود کیفیت صدا نسبت به نسل قبلی خود همراه است. به لطف اضافه شدن یک بلندگوی مرکزی، فیلم ها اکنون تجربه لذت بخش تری هستند و بلندگوهای بوق در هر طرف صدا را به خوبی پخش می کنند. فرکانس‌های پایین نیز غر می‌زنند، اما هنوز فضا برای عمق بیشتر در بیس وجود دارد، و جفت کردن نوار صوتی با یک ساب ووفر خارجی سازگار، نتایج بهتری را به همراه خواهد داشت.

کدام ساندبار سامسونگ گزینه مناسبی برای شماست؟

گزینه‌ها و ویژگی‌های متعددی وجود دارد، از ساندبارهای مقرون به صرفه سامسونگ گرفته تا نمونه‌های برتر. حتی در پایان بودجه مقیاس، باید چیزی وجود داشته باشد که برای همه مناسب باشد. البته، مگر اینکه بخواهید یک اتاق بزرگ را با بهترین صدای ممکن پر کنید.

ساندبار سامسونگ می تواند به عنوان یک بلندگوی جداگانه ارائه شود، یا ممکن است بسته ای با یک ساب ووفر خارجی یا حتی چند بلندگوی عقب باشد. گزینه های مقرون به صرفه تر به طور کلی یک واحد با ووفر و توییتر یکپارچه خواهد بود. Samsung HW-S50B یکی از آن‌ها است و صدای با کیفیتی را در کنار ویژگی‌هایی ارائه می‌کند که در گزینه‌های گران‌تر این شرکت نیز خواهید یافت.

با این حال، HW-S50B از Dolby Atmos یا DTS: X پشتیبانی نمی‌کند. برای تجربه صدای فراگیر نهایی، به یکی از آن‌ها، به ویژه Dolby Atmos، نیاز دارید. با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید ثروت کمی را خرج کنید، زیرا جانشین S50B، Samsung HW-S60B، از هر دو فرمت پشتیبانی می کند. و اگر تلویزیون امروزی سامسونگ دارید که بعد از سال 2021 ساخته شده است، حتی می توانید از این لوکس به صورت بی سیم لذت ببرید.

اما، برای تجربه نهایی، و اگر برچسب قیمت شما را منصرف نکرد، به سراغ Samsung HW-Q990C بروید. این به سادگی یک جانور است. این گوشی جایگزین Q990B محبوب می شود و صدا و ویژگی های بهتری را ارائه می دهد در حالی که با قیمت بهتری در دسترس است. با خروجی کانال واقعی 11.1.4 و توان 656 وات، به سادگی بهترین ساندباری را که سامسونگ ارائه کرده است، خواهید داشت.

بهترین ساندبارهای سامسونگ: سامسونگ HW-Q990C

به طور کلی بهترین

Ultimate Dolby Atmos 3D Soundstage

Samsung HW-Q990C با صدای پیشرو در کلاس Dolby Atmos 3D، در زمینه نوارهای صوتی ممتازی که می توانند به نیروانای صوتی دست پیدا کنند، پیشتاز است. در حالی که مجموعه کانال واقعی 11.1.4 ممکن است یک پنی هزینه داشته باشد، شما یک سیستم صوتی دریافت خواهید کرد که نه تنها صدایی عالی را به تنظیمات سینمای خانگی ارائه می دهد، بلکه می توانید از موسیقی با وضوح کامل نیز لذت ببرید.

مزایا

+ بدون اعوجاج با افزایش حجم

+ باس بر فرکانس های دیگر غلبه نمی کند

+ حالت صدای تطبیقی ​​صدایی پرانرژی را با صدای کمتر ارائه می دهد

+ بهبود تولید مثل موسیقی

معایب

– بدون HDMI 2.1

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس