بهترین فیلم‌های Prime Video برای استریم در ماه می ۲۰۲۳

31
0
بهترین فیلم‌های Prime Video

به دنبال بهترین فیلم های Prime Video در اطراف هستید؟ کارشناسان سرگرمی TechRadar شما را تحت پوشش قرار داده اند. بهترین فیلم‌های Prime Video را در ادامه معرفی کرده ایم.

ما ۲۵ مورد از بهترین فیلم‌هایی را که می‌توانید در Prime Video پخش (استریم) کنید، انتخاب کرده‌ایم. حتی بهتر از آن، فهرست ما ژانرها و گروه‌های سنی مختلفی را پوشش می‌دهد، بنابراین، مهم نیست که در حال تماشای چه چیزی هستید، فیلمی وجود دارد که در زیر از آن لذت خواهید برد. خبر خوب این است که اگر از قبل اشتراک آمازون پرایم دارید، می توانید تک تک فیلم های راهنمای ما را نیز به صورت رایگان تماشا کنید. جای تعجب نیست که Prime Video یکی از بهترین سرویس های استریمینگ موجود است.

به الهام بیشتری نیاز دارید؟ فهرست فیلم‌های Prime Video جدید ما را بخوانید، راهنمایی که در چند ماه گذشته جدیدترین فیلم‌ها را برای پیوستن به سرویس پخش (استریم) ارائه می‌کند. از طرف دیگر، نگاهی به بهترین راهنمای نمایش‌های Prime Video ما بیندازید، که در عوض بهترین سریال‌های تلویزیونی را بر روی پلتفرم ارائه می‌کند. در همین حال، اگر دنبال فیلم‌ها هستید، از بهترین انتخاب‌های ما از بهترین فیلم‌های Prime Video برای می ۲۰۲۳ لذت ببرید.

Shutter Island

جزیره شاتر یک فیلم فوق العاده است اگر از فیلم های هیجان انگیز روانشناختی لذت می برید. داستان فیلم در دهه 1950 می گذرد و لئوناردو دی کاپریو در نقش تدی دانیلز، یک مارشال آمریکایی در حال تحقیق درباره ناپدید شدن قاتلی است که به نوعی از تیمارستان جنایتکارانه فرار کرده است.

فیلم

علاوه بر دی کاپریو، بازیگران آن شامل بن کینگزلی، مارک روفالو، امیلی مورتیمر و میشل ویلیامز هستند که همگی در بهترین فرم هستند. ناگفته نماند که این ساعت آسانی نیست، اما اگر به تنش لبه صندلی خود و کشف یک معمای آبدار علاقه دارید، جزیره شاتر به همان اندازه که می شود بسیار خوب است.

جزیره شاتر

IMBD: 8.2/10

رضایت : 77%

در نتفلیکس تماشا کنید

Whiplash

ما Whiplash را به‌عنوان یک درام روان‌شناختی و هیجان‌انگیز توصیف می‌کنیم، اما با تعقیب و گریز ماشین یا چرخش‌های مغزی شما را شگفت‌زده نمی‌کند تا شما را درگیر کند. درعوض، رابطه‌ی بد و شدید بین درامر با استعداد اندرو (با بازی مایلز تلر) و مربی او ترنس فلچر (با بازی جی کی سیمونز) را بررسی می‌کند.

شما نمی توانید در خیابان راه بروید بدون اینکه کسی به شما بگوید که Whiplash را در اولین انتشار آن در سال 2014 تماشا کنید، و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. نه تنها داستان قانع‌کننده و بازی درخشان است، تدوین نیز به همان اندازه خارق‌العاده است، به خصوص در برخی از صحنه‌های ضربت‌ نگار دل‌انگیز. اگر به موسیقی، داستان‌هایی در مورد روابط پیچیده علاقه دارید، و می‌توانید لحظات پرتنش و تحریک‌کننده زیادی را تحمل کنید، آن را تماشا کنید.

IMBD: 8.5/10

Tinker Tailor Soldier Spy

Tinker Tailor Solder Spy بر اساس رمانی از جان لو کاره، نویسنده جاسوسی معروف بریتانیایی، یک تریلر جاسوسی پرتنش و وسوسه‌انگیز است که شما را تا آخر گیج نگه می‌دارد. داستان آن در اوایل دهه 1970 در لندن می گذرد و درباره شکار و رمز و راز پیرامون یک مامور دوگانه شوروی است که در سرویس مخفی بریتانیا کار می کند.

بازیگران فوق‌العاده هستند و برخی از بهترین بازیگران بریتانیایی تاریخ، از جمله گری اولدمن، جان هرت، کالین فرث، تام هاردی، توبی جونز، بندیکت کامبربچ و مارک استرانگ را در آن بازی می‌کنند. اگر در حال و هوای یک داستان جاسوسی غنی با اجراهای عالی، فضای قابل لمس و پیچش های غیرمنتظره هستید، Tinker Tailor Soldier Spy باید تماشا کنید و مطمئناً شایسته جایگاهی در لیست بهترین فیلم های Prime Video ما است.

IMBD: 6/10

John Wick: Chapter 3 – Parabellum

John Wick : Chapter 4 هنوز برای تماشا در سینماها در دسترس است، اما اگر می‌خواهید حافظه خود را در مورد اینکه چگونه جان خود را به چنین وضع دشواری تبدیل کرد، تازه کنید، می‌توانید John Wick: Chapter 3 – Parabellum را در Prime Video بیابید.

قسمت سوم حماسه جان ویک به اندازه دو قسمت اول احمقانه، پر زرق و برق و درخشان است، با صحنه‌های مبارزه و بدلکاری شگفت‌انگیز که توسط چاد استاهلسکی کارگردان بدلکاری ساخته شده است. Parabellum همچنین شامل اجراهای برجسته ای از ریوز، هالی بری و مارک داکاسکوس متخاصم است و دیدن ایان مک شین، لنس ریدیک فقید و لارنس فیشبرن هر زمان که روی پرده هستند، لذت بخش است.

آیا می خواهید تمام ماجراجویی بابایاگا را دنبال کنید؟ نحوه تماشای فیلم های جان ویک به ترتیب راهنمای ما باید محل تماس بعدی شما باشد.

IMBD: 7.4/10

The Big Lebowski

چه کسی لبوفسکی بزرگ را یک فیلم کلاسیک کالت نمی داند؟ مانند بسیاری از فیلم‌های ساخته‌شده توسط جوئل و اتان کوئن، لبوفسکی بزرگ ژانر را به چالش می‌کشد، اما بهتر است به عنوان فیلمی جنایی معمایی نوآر (noir) و کمدی توصیف شود.

این فیلم داستان جفری «رفیق» لبوفسکی (جف بریجز) را دنبال می‌کند، مردی آرام که زندگی‌اش را بدون مراقبت در دنیا می‌گذراند. خوب، حداقل تا زمانی که او به اشتباه گرفتار یک آدم ربایی نابهنجار می شود که به ابعاد سرگیجه آور می رسد.

در فیلم The Big Lebowski بازیگران بسیار معروفی از جمله پل ها، جان گودمن، جولیان مور، فیلیپ سیمور هافمن، استیو بوشمی، تارا رید و جان تورتورو حضور دارند. تماشای آن شگفت‌انگیز، خنده‌دار، گاهی تکان‌دهنده، گاهی فوق‌العاده عجیب و غریب و واقعاً لذت‌بخش است. بی پایان قابل نقل است، بیش از حد.

IMBD: 8.1/10

Gangs of Lagos

Gangs of Lagos داستان اوبالولا و زندگی دوستانش Gift و Ify را روایت می کند که در خیابان های شلوغ و آشفته Isale Eko، محله ای در لاگوس، نیجریه بزرگ می شوند.

فیلمی با محوریت خانواده، دوستی و خیانت، در حالی که تأثیر خشونت و فرهنگ باندهای وابسته به سیاسی در نیجریه را بررسی می کند، Gangs of Lagos یک تماشای بعدازظهر یکشنبه آسان نیست – به خصوص اگر فکر کنید که این فیلم بر اساس داستان های واقعی از Isale Eko ساخته شده است. همچنین این اولین فیلم آمازون است که در آفریقا دیوانه شده است. فیلم پیشگام اولین پروژه از بین بسیاری از پروژه های بین المللی است که باید در طول سال 2023 در Prime Video عرضه شود.

IMBD: 6.7/10

Nope

Nope، یک فیلم علمی تخیلی ترسناک است که شما را تا مدت ها پس از انتشار تیتراژ، به فکر یوفوها می اندازد. جردن پیل (Get Out, Us) نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی Nope را بر عهده دارد، در حالی که دانیل کالویا و کیک پالمر فوق‌العاده بازیگران اصلی فیلم هستند. آن‌ها نقش خواهر و برادری را بازی می‌کنند که مصمم هستند شواهد ویدئویی از یک بشقاب پرنده را ضبط کنند، اما همانطور که انتظار دارید، خیلی بیشتر از چیزی که تصور می‌کردند، به دست می‌آورند.

Nope برای کسانی است که عاشق یک فیلم خوب، پرتنش و ذهنی هستند. گرچه داستان بر روی یک بشقاب پرنده متمرکز است – یک نقطه داستانی معمولی، ما مطمئن هستیم که شما موافق هستید – این فیلم بر خلاف هر فیلم دیگری به سبک فرازمینی است که دیده اید. این گواهی بزرگ بر استعداد داستان سرایی نوآورانه پیل و همچنین اجرای کالویا و پالمر است. برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در مورد آن دوست داشتیم، بررسی Nope ما را بخوانید.

IMBD: 7/10

Top Gun: Maverick

سه ماهه دوم سال 2022 بود که بازی Top Gun: Maverick در سینماها ظاهر شد و بسیاری را با عملکرد باکس آفیس خود شگفت زده کرد. بالاخره نامزد اسکار به لطف Prime Video به خانه شما رسید (این برنامه در پارامونت پلاس نیز موجود است).

شما هم می خواهید آن را بررسی کنید. Maverick یک فیلم اکشن و سریع با جلوه‌های ویژه چشمگیر، اجراها و مجموعه های درجه یک است که شما را شگفت زده می کند. داستان آن گاهی اوقات کمی فرمولی است، اما با این وجود ارزش تماشا کردن را دارد.

اگر فیلم اصلی Top Gun را دوست داشتید، این فیلم را نیز دوست خواهید داشت. به همان اندازه سرگرم‌کننده، هیجان‌انگیز و با تنش در وجود شما است. شما نمی توانید از اجرای برقی تام کروز در نقش کاپیتان پیت “ماوریک” میچل چشم بردارید و همانطور که گفته شد، بازی های برتر از ستارگان جوان تر آن نیز وجود دارد، به خصوص مایلز تلر در نقش ستوان بردلی ” Rooster” برادشاو. گفتگوهای اختصاصی ما را با کارگردان جوزف کوسینکی در مورد تعداد شگفت انگیز دوربین های استفاده شده در صحنه فیلمبرداری و اینکه چگونه فیلم به بهترین شکل ممکن تام کروز چراغ سبز دریافت کرد را بخوانید.

IMBD: 8.2/10

The Unbearable Weight of Massive Talent

اگر به دنبال یک فیلم سرگرم کننده (و گاهی احمقانه) برای بعد از ظهر یکشنبه هستید، The Unbearable Weight of Massive Talent را تماشا کنید. این فیلم در مورد نیکلاس کیج (با بازی فوق العاده متا توسط خود بازیگر نمادین) که یک ماموریت مخفی به دولت ایالات متحده داده است تا به خانه یک ارباب جنایتکار بدنام (پدرو پاسکال) نفوذ کند که اتفاقاً یک طرفدار فوق العاده نیک کیج است.

The Unbearable Weight of Massive Talent یک فیلم فوق العاده لذت بخش است. همچنین اگر بعد از اتمام The Last Of Us هوس پاسکال بیشتری در زندگی خود دارید (چه کسی نیست؟) و تازه در فصل 3 The Mandalorian گرفتار شده اید، این یکی از مواردی است که باید آن را در این لیست تماشا کنید.در نقش جاوی، پدرو اصالت، فروتنی و شوخ طبعی زیادی را برای رسیدگی به ارمغان می آورد. فرقی نمی‌کند یکی از نمادین‌ترین میم‌های لحظه‌ای که او با کیج در حال رانندگی در ماشین است، سفر پر از مواد مخدر این دو نفر، یا مجموعه‌ای از یادگاری‌های جاوی در قفس، در بیشتر زمان پخش آن با صدای بلند می‌خندید.اوه، و کیج طبق روال معمول در حالت حواس پرتی است.

IMBD: 6/10

Palm Springs

در طول سال‌ها فیلم‌های فوق‌العاده‌ای از زمان وجود داشته است، از جمله Source Code و Edge of Tomorrow . اما برای برداشتی که کمتر علمی-تخیلی هیجان انگیز است و دارای موضوعات طنز، جذابیت و رامکام (romcom) بیشتر است، پالم اسپرینگز باید هدف بعدی شما باشد.

دو غریبه به نام نایلز (اندی سمبرگ) و سارا (کریستین میلیوتی) در یک عروسی با هم آشنا می شوند و متوجه می شوند که آنها تنها کسانی هستند که روز را بارها و بارها زندگی می کنند. بر اساس گزارش‌ها، سازندگان به شدت از روز Groundhog الهام گرفته‌اند، اما می‌خواهند برداشتی تازه از حلقه زمان داشته باشند، به همین دلیل است که فیلم با نایلز در حال حاضر آغاز می‌شود. طرفداران سامبرگ یا آنهایی که دارای روحیه عجیب و غریب و علمی تخیلی هستند این را دوست خواهند داشت. بینندگان آمریکایی نیز می توانند آن را در Hulu تماشا کنند.

IMBD: 7.5/10

Good Will Hunting

«ویل هانتینگ خوب» که یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ به حساب می‌آید، یک درام با بازیگران برجسته‌ای از جمله مت دیمون، رابین ویلیامز، بن افلک و مینی درایور است.

داستان درباره مردی به نام ویل هانتینگ (با بازی دیمون) است که سرایدار MIT است. او همچنین به طور اتفاقی نابغه است و – در صحنه ای بدنام – یک مسئله پیچیده ریاضی را حل می کند که روی تخته سیاه به عنوان چالشی برای دانشجویان فارغ التحصیل باقی مانده است. این یک فیلم عمیقاً احساسی با بازیگری خارق‌العاده، نویسندگی فوق‌العاده، و احساسات بسیار است، و ویلیامز فقید به‌ویژه قدرت اجرایی را ارائه می‌دهد. دستمال کاغذی را آماده کنید.

IMBD: 8/10

Devotion

Devotion داستان یک خلبان جنگنده آمریکایی آفریقایی تبار در جنگ کره را روایت می کند که در طول مدت حضورش در ارتش ایالات متحده از بی عدالتی های نژادی ناگفته ای متحمل شده است. جسی براون (جاناتان میجرز) که از همکاران سفیدپوست خود جدا شده، به سختی به کسی اعتماد می کند – تا زمانی که با گلن پاول (تام هادنر) آشنا می شود. آنها با هم فداکاری های قهرمانانه ای انجام می دهند که منجر به تبدیل شدن به دو نفر از مشهورترین خلبانان تاریخ می شود.

بر اساس رمانی به همین نام، Devotion مملو از هوانوردی هیجان انگیز و تنش عمیق نژادی است که به خوبی از آن عبور می کند. این فیلم با استقبال خوبی از سوی منتقدان و مخاطبان مواجه شده است و 82 درصد را در Rotten Tomatoes به ارمغان آورده است. می‌توانید آن را در Prime Video اجاره یا خریداری کنید، یا آن را در کانال Paramount Plus ببینید (نحوه دریافت نسخه آزمایشی رایگان Paramount Plus را در اینجا ببینید).

IMBD: 7/10

Good Luck to You, Leo Grande

اما تامپسون در این داستان تابو شکن از یک معلم بازنشسته ایفای نقش می کند که می خواهد زندگی جنسی خود را پس از ازدواج دوباره زنده کند. نانسی استوکس (تامپسون) یک کارگر جنسی جوان، جذاب و ماهر، لئو گرانده (داریل مک کورمک) را استخدام می کند تا ماجراجویی مورد علاقه او را به او بدهد – و این دو به یک رابطه غیرمنتظره پی می برند.

نوشته کتی برند، Good Luck to You, Leo Grande، به دلیل رویکرد جنسی مثبت و فیلمنامه الکتریکی (electric) آن مورد تحسین قرار گرفته است. متأسفانه، فقط در بریتانیا در Prime Video در دسترس است، اما بینندگان آمریکایی می توانند آن را در Hulu پخش کنند.

IMBD: 7.2/10

Sound of Metal

ریز احمد در نقش اصلی Sound of Metal، فیلمی متفکرانه و تحریک آمیز درباره غم، اعتیاد و هویت می درخشد. او نقش روبن، یک درامر متال را بازی می کند که کم شنوایی را تجربه می کند. به او گفته شده است که صداهای بلند را حذف کند، اما به اجرای برنامه ادامه می دهد و نگران این است که حرفه، رابطه و زندگی او همانطور که می داند به زودی به پایان برسد.

Sound of Metal گاهی اوقات یک ساعت چالش برانگیز است، اما یکی از بهترین فیلم‌های Prime Video است، زیرا عمیقاً متحرک و درون‌گرا است. برای تماشای آن باید حال و هوای خاصی داشته باشید، اما زمانی که این کار را انجام دهید، شگفت زده خواهید شد. فیلمی جذاب که در سال 2019 نامزد جوایز متعدد اسکار شد و در بخش بهترین صداگذاری و بهترین تدوین فیلم برنده شد. به راحتی یکی از بهترین فیلم های Prime Video در اطراف است.

IMBD: 7.9/10

The Big Sick

در اینجا یک واقعیت جالب درباره The Big Sick وجود دارد: این فیلم توسط نویسنده، تهیه کننده و مجری پادکست امیلی وی. گوردون، به علاوه بازیگر، کمدین و فیلمنامه نویس Kumail Nanjiani (این دو متاهل هستند) نوشته شده است و از رابطه واقعی آنها الهام گرفته شده است. این داستان در مورد یک زوج بین نژادی با بازی نانجیانی و زوئی کازان است که وقتی امیلی به شدت بیمار می شود باید با تفاوت های فرهنگی دست و پنجه نرم کنند.

این یک فیلم خنده دار و صمیمانه است و نسبت به بسیاری از رام های اخیر جدیدتر و باهوش تر است. منتقدان و سینمادوستان نیز با انتخاب آن توسط موسسه فیلم آمریکا به عنوان یکی از 10 فیلم برتر سال در سال 2017 موافقت کردند. این فیلم همچنین نامزد جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اصلی شد.

IMBD: 5.6/10

One Night in Miami

فیلم One Night in Miami برگرفته از رجینا کینگ است که اولین کارگردانی خود را انجام می دهد. داستان بر اساس نمایشنامه‌ای به همین نام در سال 2013 – نوشته کمپ پاورز، فیلم‌ساز و نمایش‌نامه‌نویس – الهام گرفته شده از یک ملاقات واقعی است که در فوریه 1964 در خانه همپتون در میامی اتفاق افتاد.

در طول آن رویداد فرضی، مالکوم ایکس (کینگزلی بن ادیر)، محمد علی (الی گوری)، جیم براون (الدیس هاج) و سم کوک (لسلی اودوم جونیور) گرد هم آمدند تا قهرمانی علی را در برابر سانی لیستون جشن بگیرند. وقایع در طول یک شب اتفاق می‌افتد که گروه چهارگانه افسانه‌ای درباره قدرت، نژاد، نقش خود در جنبش حقوق مدنی و فرهنگ آن دوران صحبت می‌کنند. این یکی از بهترین فیلم‌های Prime Video در سراسر جهان است و در اولین اکرانش، نامزد چندین جایزه اسکار شد.

IMBD: 7.1/10

Manchester by the Sea

Manchester by the Sea فیلم سنگینی است. داستان درباره مردی افسرده و غمگین است که پس از مرگ برادرش باید از برادرزاده نوجوانش مراقبت کند. بنابراین قابل درک است که بر موضوعات گناه، مسئولیت و خانواده تمرکز می کند.

کیسی افلک و میشل ویلیامز در نقش های اصلی این فیلم را استادانه گفته و به زیبایی بازی کرده اند. این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و برنده جوایز اسکار بهترین بازیگر مرد برای افلک و بهترین فیلمنامه اورجینال شد و از نظر اکثر منتقدان یکی از بهترین فیلم های سال 2016 محسوب می شود.

IMBD: 7.8/10

The Vast of Night

The Vast of Night یک راز علمی تخیلی محصول 2019 است که در نیومکزیکو دهه 1950 اتفاق می‌افتد. این فیلم کاملاً بر اساس رویدادهای واقعی است، از جمله حادثه یوفو ککسبورگ – یک گلوله آتشین ناشناس که در آسمان دیده می شود – و ناپدید شدن دریاچه Foss، که گروهی از نوجوانان و بزرگسالان را به طور مرموزی ناپدید کردند.

این فیلم در مورد اپراتور جوان تابلو برق Fay Crocker (با بازی Sierra McCormick) و DJ رادیویی Everett Sloan (Jake Horowitz) است که یک فرکانس صوتی را کشف می کنند که فکر می کنند می تواند فرازمینی باشد. این یک تریلر جذاب است که لو-فای است و در عین حال مهارت فیلمسازی زیادی را نشان می دهد.

IMBD: 6.7/10

Honey Boy

Honey Boy به طور کلی بر اساس دوران کودکی بازیگر شیا لابوف و رابطه او با پدرش است – عنوان فیلم از نام مستعار او در کودکی گرفته شده است. لابوف فیلمنامه را نوشته و همچنین در آن بازی می‌کند، اما به جای اینکه خودش را بازی کند، پدرش را به تصویر می‌کشد. این داستان رابطه آشفته بین اوتیس 12 ساله را دنبال می کند که به عنوان یک ستاره تلویزیونی به موفقیت دست پیدا می کند و پدر بدرفتارش که خود را به عنوان سرپرست اوتیس ثبت می کند.

گفته می شود که LaBeouf فیلمنامه را به عنوان نوعی درمان در زمانی که در دوره توانبخشی بود نوشته است. به همین دلیل، ساعت سختی است و بسیار خام به نظر می رسد. با این حال، به طرز عجیبی برای بیننده نیز درمانی عجیب است. در اصل، این فیلمی است که در مورد تلاش های یک مرد برای درک خود و بخشیدن خود و همچنین آسیب های گذشته اش است.

IMBD: 7.2/10

Licorice Pizza

Licorice Pizza یک درام کمدی آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی پل توماس اندرسون، فیلمساز معروف برای فیلم هایی مانند شب های بوگی، مگنولیا، و خون خواهد بود.

این به دنبال توسعه رابطه یک زوج جوان در اوایل دهه 70 است که توسط آلانا هایم و کوپر هافمن با استعداد استثنایی بازی می شود. با جذابیت آرام و پر پیچ و خمش، گاهی اوقات نوعی رویاپردازی در فیلم وجود دارد. به همین ترتیب، اگرچه طرح آن به روشی معمولی باز نمی شود. و اگرچه این یک کمدی است، اما با اکشن و تنش غیرمنتظره نیز همراه است. یکی از بهترین فیلم های Prime Video موجود امروز.

IMBD: 7/10

Suspiria

این آمازون اورجینال یک فیلم ترسناک فراطبیعی است که از فیلم کلاسیک ایتالیایی داریو آرجنتو در سال 1977 با همین نام الهام گرفته شده است. داکوتا جانسون در آن نقش یک زن آمریکایی را بازی می‌کند که در یک آکادمی معتبر رقص در برلین ثبت‌نام می‌کند، اما متأسفانه برای او، این آکادمی توسط گروهی از جادوگران اداره می‌شود. تیلدا سوینتون به طرز عجیبی اما متقاعد کننده ای در سه نقش همبازی می شود.

نه برای افراد ضعیف، می توانید از این صحنه انتظار عجیب و غریب، صحنه های وحشتناک و فضای بسیار دلچسب و ناراحت کننده داشته باشید. برخلاف فیلم اصلی که از رنگ‌های اغراق‌آمیز استفاده می‌کرد، پالت تیره و لختی دارد. Suspiria در باکس آفیس موفق نبود، اما اگر فیلم‌های عجیب و غریب و جوی دوست دارید، انتخاب خوبی است.

Creed

Creed ممکن است یک فیلم اسپین آف راکی ​​باشد، اما زندگی خودش را گرفته است.

این اولین فیلم در مورد آدونیس جانسون (مایکل بی جردن) است که توسط راکی ​​بالبوآ (سیلوستر استالونه) آموزش دیده است تا بتواند مانند پدرش، آپولو کرید فقید، یک بوکسور حرفه ای شود. با صعود آدونیس به رتبه های جهان بوکس، او باید با شیاطین خودش نیز مقابله کند و برای میراث خود بجنگد و راکی ​​در کنارش باشد.

Creed یک داستان احساسی است که مطمئناً برای طرفداران جدید و کسانی که فرنچایز اصلی راکی ​​را دوست داشتند جذاب خواهد بود. وقتی کارتان تمام شد، Creed II را بررسی کنید که از طریق Prime Video نیز در دسترس است. Creed 3 اکنون در سینماها است و در تاریخ 14 آوریل برای Prime Video عرضه خواهد شد، اما نه رایگان. اگر می‌خواهید با برخی از بهترین فیلم‌های Prime Video آشنا شوید، حتماً راهنمای ما را در مورد نحوه تماشای فیلم‌های راکی ​​به ترتیب نیز بخوانید.

کرید 1

IMBD: 7.6/10

کرید 2

IMBD: 7.1/10

کرید 3

IMBD: 7.3/10

Star Trek (2009)

پیشتازان فضا (2009) یک راه‌اندازی مجدد از مجموعه افسانه‌ای علمی تخیلی است. در مورد یک جوان جیمز تی کرک (کریس پاین) و اسپاک (زاکاری کوینتو) است که باید – در کنار بقیه خدمه خود – با رومولانی انتقام جو به نام کاپیتان نرو (اریک بانا) که می خواهد زمین را نابود کند، مبارزه کنند.

چه عاشق Star Trek باشید یا نه، این یک برداشت تازه از فرنچایز کلاسیک و یک ماجراجویی سرگرم‌کننده در زمان و مکان است که مملو از اکشن‌های سریع است. وقتی کارتان تمام شد، مجموعه فیلم‌های راه‌اندازی مجدد Star Trek را در Prime Video تماشا کنید، مانند Star Trek Beyond و Star Trek Into Darkness. متناوبا، راهنمای ما را در مورد نحوه تماشای Star Trek به ترتیب بخوانید، که شامل تمام نمایش‌ها و فیلم‌های تلویزیونی این فرنچایز تا به امروز است.

Star Trek (2009)

IMBD: 7.9/10

Everything Everywhere All At Once

Everything Everywhere All At Once فیلمی درخشان و دلخراش است که جوایز متعددی را در سال 2023 دریافت کرده است.

داستان اولین (با بازی میشل یئو) فوق‌العاده را روایت می‌کند که متوجه می‌شود به چندین جهان متناوب متصل است و می‌تواند کلید شکست دادن یک تهدید کیهانی تاریک و ناشناخته باشد. Ke Huy Quan، Jamie Lee Curtis، و Stephanie Hsu نیز به عنوان بازیگران مکمل فیلم، بازی های فوق العاده ای ارائه می دهند.

Everything Everywhere All At Once یک ماجراجویی ذهنی و ژانر چالش برانگیز در اکشن، کمدی و احساسی است. و پس از برنده شدن چندین جایزه آن در جوایز اسکار امسال – قطعه ما را در مورد بزرگترین برندگان و بازندگان اسکار 2023 بخوانید – این یکی از مواردی است که به سادگی نمی توانید از دست بدهید.

IMBD: 8.8/10

Mad Max: Fury Road

چهارمین قسمت از مجموعه فیلم مکس دیوانه، مکس دیوانه: جاده خشم در یک زمین بایر پسا آخرالزمانی می گذرد که در آن زندگی وحشیانه و آب کمیاب است.

مکس نامدار (تام هاردی) توسط ظالم دیوانه، ایمورتان جو (هیو کیز-برن) اسیر می شود، اما دیری نمی گذرد که مکس به گروهی از زنان می پیوندد، آنها نیز در تلاش برای فرار از چنگ جو – گروه هستند. تحت رهبری امپراتور فوریوسا (شارلیز ترون)، شخصیتی قوی و نترس که تلاش می کند وطن خود را پیدا کند.

هشت سال از اولین نمایش Fury Road در سینماها می گذرد، اما تصاویر بصری آن خیره کننده است، تصاویری که اکنون در آن زمان بسیار خیره کننده بودند. صحنه‌های نبرد پرتنش بین ارتش جو و شورشیان نیز به خوبی اجرا می‌شوند، با شیرین کاری‌های باورنکردنی، اکشن با اکتان بالا و مخاطرات باورنکردنی. اوه، و چه کسی دوست ندارد یک گیتاریست هوی متال را ببیند که در حال نواختن یک گیتار الکتریک نفس گیر در حالی که روی کابین یک کامیون بسته ایستاده است؟

IMBD: 8.18/10

 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس