انتشار تریلر فیلم The Flash در مسابقه سوپر بول

33
0
فیلم The Flash

دنیای دی‌سی در چند ماه گذشته با تغییر و تحولات زیادی روبه‌رو بوده است. جیمز گان و پیتر سفران به عنوان روسای استودیو DC انتخاب شدند، دنباله‌ی بلک آدام پس از اکران ناامیدکننده ساخته نمی‌شود و هنری کویل دیگر سوپرمن سینمایی ما نیست. در این پست به بررسی فیلم The Flash می پردازیم.

فیلم The Flash

با این حال، علی‌رغم تمام اخبار ناراحت‌کننده، DC هنوز فهرست سینمایی هیجان‌انگیزی برای سال ۲۰۲۳ دارد. در مرکز این لیست، The Flash قرار دارد که سرانجام در خرداد سال آینده در سینماها اکران می‌شود. در حالی که تنها شش ماه با اکران فیلم فاصله داریم، بازاریابی این حماسه چندجهانی بسیار آرام بوده است.

با این حال، به نظر می‌رسد که به زودی این جریان تغییر پیدا می‌کند زیرا برادران وارنر قصد دارد اولین تریلر فیلم را در جریان Super Bowl LVII در ۱۲ فوریه ۲۰۲۳ (۲۳ بهمن) پخش کند. این خبر را سایت The Wrap منتشر کرده که می‌گوید تریلر جدید در سینماها پیش از نمایش فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania نشان داده خواهد شد که از ۱۷ فوریه اکران سراسری خود را آغاز می‌کند.
پخش تریلر در سوپر بول بسیار منطقی است زیرا بلاک باسترهای ابرقهرمانی همیشه برای تبلیغات خود در این «بازی بزرگ» شناخته می‌شوند. می‌توانید به Batman Begins در سال ۲۰۰۵ یا Doctor Strange in the Multiverse of Madness در ابتدای سال ۲۰۲۲ نگاه کنید تا نمونه‌های برجسته ای از بازاریابی عالی Super Bowl را بیابید.

هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه تریلر آینده چه چیزی را نشان خواهد داد وجود ندارد، اما احتمالاً شاهد کلیت داستان The Flash باشیم. به نظر می‌رسد این فیلم به شدت از خط داستانی کمیک بوک Flashpoint الهام گرفته است. زمانی که بری آلن به گذشته برمی‌گردد تا قبل از اینکه مادرش توسط دشمن اصلی، The Reverse-Flash، کشته شود، او را نجات دهد. به همین خاطر، بری خط زمانی دی‌سی را تغییر می‌دهد و در دنیایی گیر می‌افتد که بروس وین به قتل رسیده، توماس وین اکنون یک بتمن آدمکش است و مارتا وین تبدیل به جوکر شده است.

در حالی که نقش دوم خانواده وین در این فیلم گنجانده نشده، فلش ازرا میلر به دنیای بتمن تیم برتون می‌رود تا با نسخه شوالیه تاریکی مایکل کیتون ملاقات کند. در تیزر کوچکی که در DC Fandom 2021 نشان داده شد، شاهد نماهای بسیار مشابه با کمیک بوک بودیم که بری مادرش را در فلش‌پوینت نجات می‌دهد. سپس چندین نسخه از فلش، همراه با Supergirl ساشا کال، در بت‌کِیو معروف کیتون دیده شدند.
پس از آن تیزر در اواخر سال ۲۰۲۱، هیچ خبر دیگری جز جار و جنجال‌های عجیب ازرا میلر در عموم منتشر نشد. همچنین اخیراً گزارش شد که پس از شکل گیری دوره جدید جیمز گان، حضور کوتاه سوپرمن کویل و واندروومن گدوت از فیلم حذف شده‌اند.

با این حال، علی‌رغم اینکه به نظر می‌رسد «Snyderverse» به پایان راه خود رسیده، هنوز چیزهای زیادی برای هیجان‌انگیز شدن در مورد این ماجراجویی چندجهانی وجود دارد. علاوه بر بازگشت کیتون، این فیلم بازگشتی برای بتمن بن افلک نیز خواهد بود. علاوه بر این، گفته شده که WB این فیلم را دوست دارد و با استقبال مثبت مخاطبان آزمایشی مواجه شده است.

The Flash در ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) در سینماها اکران خواهد شد

collider

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس