بهترین قهوه سازهای Cuisinart در سال 2023: کدام یک برای شما مناسب است؟

47
0
بهترین قهوه سازهای Cuisinart

اگر یک قهوه ساز مقرون به صرفه می خواهید که کار را انجام دهد، یکی از بهترین قهوه سازهای Cuisinart می تواند پاسخگو باشد. این ماشین‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارند و ویژگی‌ها و طرح‌های جایگزین را متناسب با شرایط مختلف ارائه می‌دهند.

به عنوان مثال، اگر فضای شما تنگ است، مدل‌های جمع و جور وجود دارند که جلوی پیشخوان را نمی‌گیرند. اگر به فنجان جو علاقه خاصی دارید، مدل های دیگر به شما امکان می دهند قدرت دم کردن و دمای آن را دقیقاً کنترل کنید.

اما بهترین قهوه سازهای کویزینارت کدامند؟ ما تحقیق کرده ایم تا بفهمیم ما بازار را جست‌وجو کرده‌ایم تا طیف وسیعی از مدل‌ها را پیدا کرده و مقایسه کنیم، و به دنبال مدل‌هایی می‌گردیم که هر کادر را علامت می‌زنند. ما آنچه را که هر طرح برای ارائه دارد و همچنین محدودیت‌هایی در نظر گرفتیم، به‌علاوه بررسی‌های مصرف‌کننده را نیز در نظر گرفتیم. سپس تحقیقات خود را جمع‌آوری کردیم تا بهترین قهوه‌ساز Cuisinart را برای هر موقعیتی پیدا کنیم، خواه طراحی ممتازی می‌خواهید یا به ارزش پول نیاز دارید.

بهترین قهوه سازهای Cuisinart که می توانید امروز بخرید

Cuisinart DCC-T20 Touchscreen 14-Cup Programmable Coffeemaker

بهترین قهوه سازهای Cuisinart
بهترین قهوه سازهای Cuisinart

بهترین قهوه ساز Cuisinart به طور کلی

مشخصات فنی:

ظرفیت فنجان: 14 فنجان اندازه: 14 x 8.5 x 7.5 اینچ قابل برنامه ریزی: بله فیلتر دائم: بله خاموش شدن خودکار: قابل تنظیم (تا 4 ساعت) کنترل های قدرت: بله فیلتر آب: بله هشدارهای تمیز کردن: بله

دلایل خرید:

ظرفیت بزرگ

قدرت دم کردن قابل تنظیم، دمای گرم نگه داشتن و خاموش شدن خودکار

می تواند صدای آماده را خاموش کند

دلایلی برای اجتناب:

دسترسی به مخزن آب دشوار است

عملکرد کنترل ها می تواند مشکل باشد

آیا باید یک قابلمه برای جمعیت دم کنید؟ Cuisinart DCC-T20 TouchScreen 14-Cup Programmable بهترین قهوه ساز برای این کار است. این قهوه ساز بیشتر از هر قهوه ساز قطره ای خودکار قابل برنامه ریزی دیگری در بازار تولید می کند. این باعث می‌شود دستگاه برای خانواده‌های بزرگ، افرادی که در طول صبح به دنبال فنجان برمی‌گردند، یا برای پذیرایی از مهمانان، ایده‌آل باشد. این نسخه کاملاً جدید PerfecTemp با صفحه نمایش لمسی به جای دکمه است. هنگامی که از آن استفاده نمی کنید، پانل “به خواب می رود” ظاهری براق به آن می دهد.

اگر صدایی که به شما می گوید قهوه شما آماده است شما را آزار می دهد (مخصوصاً قبل از اینکه جو صبحگاهی خود را بخورید)، می توانید صدا را خاموش کنید. می‌توانید میزان گرم بودن قهوه‌تان و همچنین مدت زمانی که می‌خواهید قهوه‌ساز قبل از خاموش شدن خود روشن بماند را کنترل کنید، به این معنی که وقتی از خانه خارج می‌شوید نگران روشن بودن دستگاه نخواهید بود. این Cuisinart فقط سیاه است.

Cuisinart Grind & Brew DGB-550BKP1

بهترین قیمت قهوه ساز Cuisinart

مشخصات فنی:

ظرفیت فنجان: 12 فنجان اندازه: 15 x 11 x 7.5 اینچ قابل برنامه ریزی: بله فیلتر دائم: بله خاموش شدن خودکار: قابل تنظیم (تا 4 ساعت) کنترل های قدرت: بدون فیلتر آب: بله هشدارهای تمیز کردن: خیر

دلایل خرید:

ارزش عالی برای پول

می توانید حبوبات خود را آسیاب کنید

دارای فیلتر قهوه دائمی و فیلتر آب

کاراف حرارتی برای گرم نگه داشتن قهوه

دلایلی برای اجتناب:

آسیاب پر سر و صدا است

با قیمت کمتر از 100 دلار، Cuisinart Grind & Brew بهترین قهوه ساز Cuisinart ما است. اگر دوست دارید حبوبات را درست قبل از دم کردن آسیاب کنید، این دستگاه برای این کار آماده است. دارای آسیاب داخلی است که پس از آسیاب کردن، قهوه آسیاب شده را مستقیماً به داخل فیلتر منتقل می کند. با این حال، ما هشدار داده‌ایم که وقتی ماشین آسیاب در صبح خاموش می‌شود، صدای آن به اندازه‌ای بلند است که هر کسی که هنوز خواب است را بیدار کند – حتی یک طبقه بالاتر از آشپزخانه. و باید گهگاهی آسیاب را تمیز کنید که این یک کار اضافی است. اگر می خواهید از قهوه از قبل آسیاب شده استفاده کنید، می توانید آسیاب را خاموش کنید.

همانطور که انتظار دارید، می توانید Grind & Brew را برنامه ریزی کنید تا فرآیند دم کردن را درست زمانی که از خواب بیدار می شوید یا وارد در می شوید شروع شود. قهوه شما را قبل از خاموش شدن تا 4 ساعت گرم نگه می دارد. با توجه به تطبیق پذیری که این دستگاه ارائه می دهد، ارزش پولی بالایی دارد و برای کسانی که با بودجه کم خرید می کنند، انتخاب ایده آلی خواهد بود.

مرکز قهوه ساز Cuisinart SS-15

بهترین قهوه سازهای Cuisinart
بهترین قهوه سازهای Cuisinart

بهترین قهوه ساز Cuisinart درجه یک

مشخصات فنی:

ظرفیت فنجان: 12 فنجان اندازه: 14.7 x 11.3 x 8.9 اینچ قابل برنامه ریزی: بله فیلتر دائمی: بله خاموش شدن خودکار: قابل تنظیم (تا 4 ساعت) کنترل های قدرت: بله فیلتر آب: بله هشدارهای تمیز کردن: بله

دلایل خرید:

سه اندازه سرو یا یک قفسه کامل درست می کند

قهوه یک بار مصرف را می توان با فیلتر قهوه قابل استفاده مجدد درست کرد

قدرت دم کردن قابل تنظیم، دمای سرو و خاموش شدن خودکار

دلایلی برای اجتناب:

طراحی حجیم

مرکز قهوه ساز Cuisinart SS-15 طوری طراحی شده است که انتخاب های زیادی را تنها با یک دستگاه در اختیار شما قرار می دهد. برای روزهایی که نیاز به یک فنجان دارید تا قبل از اینکه بچه‌ها را به مدرسه برانید، بیدار شوید، یک آبجوی تک فنجانی وجود دارد که با K-Fames یا فیلتر قهوه قابل استفاده مجدد خودتان کار می‌کند. شما حتی می توانید از 3 اندازه مختلف فنجان انتخاب کنید تا بتوانید مقدار کمی از آن را در خانه کم کنید یا یک لیوان مسافرتی با خود ببرید. این Cuisinart همچنین می‌تواند یک قایق 12 فنجانی ارائه دهد که برای زمانی که میزبان یک برانچ آخر هفته یا جلسه باشگاه کتاب هستید، عالی است.

این دستگاه با قیمت ممتاز عرضه می شود، اما آیا شما دو دستگاه را در یک دستگاه تهیه می کنید، بنابراین از نظر فنی هنوز هم ارزش خوبی دارد. فقط مطمئن شوید که از هر دو عملکرد استفاده می کنید، زیرا در نتیجه فضای بیشتری را اشغال می کند.

Cuisinart CHW-12 Coffee Plus

بهترین قهوه ساز Cuisinart برای عاشقان چای

مشخصات فنی:

ظرفیت فنجان: 12 فنجان اندازه: 14.3 x 10.3 x 9.5 اینچ قابل برنامه ریزی: بله فیلتر دائم: بله خاموش شدن خودکار: قابل تنظیم (تا 4 ساعت) کنترل قدرت: بدون فیلتر آب: بله هشدارهای تمیز کردن: بله

دلایل خرید:

آب گرم پخش می کند

دمای سرو قابل تنظیم

عملکرد خود تمیز کردن

دلایلی برای اجتناب:

طراحی حجیم

اگر در خانه شما هم عاشق قهوه و هم چای هستند، Cuisinart CHW-12 Coffee Plus دستگاه شماست. علاوه بر دم کردن یک قابلمه 12 فنجانی قهوه، می‌تواند یک شات آب داغ برای فنجان‌های سریع، لیوان‌های کاکائو یا کاسه‌هایی از بلغور جوی دوسر فوری پخش کند.

CHW-12 دارای قفل ایمنی برای جلوگیری از تخلیه تصادفی آب گرم است. در این مدل، می توانید دمای قهوه را در کارافل افزایش دهید، که اگر از آن دسته افرادی هستید که هرگز فکر نمی کنند قهوه شما به اندازه کافی داغ است، یک ویژگی مفید است. دسترسی به سبد فیلتر و مخزن آب زمانی که درب آن کاملا باز است کمی مشکل است. از آنجایی که قهوه ساز از فضای زیر کابینت ها بلندتر است، باید آن را حرکت دهید تا در آب ریخته و قهوه آسیاب شده را اضافه کنید.

Cuisinart DCC-3000 Coffee on Demand

بهترین قهوه سازهای Cuisinart
بهترین قهوه سازهای Cuisinart

در هر بار یک فنجان یا یک کاراف کامل پخش می کند

مشخصات فنی:

ظرفیت فنجان: 12 فنجان اندازه: 14.3 x 10.4 x 10.1 اینچ قابل برنامه ریزی: بله فیلتر دائمی: بله خاموش شدن خودکار: قابل تنظیم (تا 4 ساعت) کنترل های قدرت: بدون فیلتر آب: بله هشدارهای تمیز کردن: بله

دلایل خرید:

هر بار یک فنجان پخش می کند

قابل برنامه ریزی

مخزن را می توان در سینک پر کرد

دلایلی برای اجتناب:

بدون قفسه

در این دم‌ساز غیرمعمول، یک “قابلمه” کامل قهوه به یکباره دم می‌شود، اما به جای چکه‌کردن در یک قایق، قهوه‌ی Cuisinart DCC-3000 در صورت تقاضا، یک مخزن داخلی را پر می‌کند. سپس هر بار فقط یک فنجان بریزید، همان طور که از یک قوطی یا دستگاه نوشابه استفاده می کنید. اگر افراد خانواده شما در زمان‌های مختلف برای جاوای صبحگاهی خود به آشپزخانه می‌روند یا اینکه در طول صبح برای پر کردن لیوان خود برمی‌گردید، انتخاب خوبی است. در آمازون، بازبینان متوجه شدند که طعم قهوه چند ساعت بعد به همان اندازه پس از دم کردن آن خوب است.

مخزن آب قابل جابجایی است و به راحتی می توان آن را در سینک پر کرد. از آنجایی که این دستگاه نیازی به ریختن از قفسه را ندارد، آن پاشیدن‌های غیرقابل اجتناب را برای پاک کردن دریافت نمی‌کنید.

قهوه ساز Cuisinart CPO-850

گران است، اما برای قهوه شناسان ارزشش را دارد

مشخصات فنی:

ظرفیت فنجان: 8 فنجان اندازه: 13.5 x 12 x 7.5 اینچ قابل برنامه ریزی: بله فیلتر دائم: بله خاموش شدن خودکار: قابل تنظیم (تا 4 ساعت) کنترل های قدرت: بله فیلتر آب: بله هشدارهای تمیز کردن: بله

دلایل خرید:

طراحی جذاب

مطابق با استاندارد فنجان طلایی انجمن قهوه تخصصی

قدرت دم کردن قابل تنظیم، دمای سرو و خاموش شدن خودکار

دلایلی برای اجتناب:

فقط 8 فنجان درست می کند

این دم‌ساز زیبا و از جنس استنلس استیل برای تقلید از قهوه‌های ریخته‌شده طراحی شده است، که معمولاً باید آب را در یک کتری بجوشانید و سپس به آرامی و با احتیاط آن را روی قهوه آسیاب شده در یک فیلتر تنظیم شده روی یک کاراف بریزید. با این حال، Cuisinart CPO-850 کار را برای شما انجام می دهد، اما همچنان همان نوشیدنی عالی را ارائه می دهد. این به این دلیل است که این آبجو دارای گواهینامه استاندارد فنجان طلایی انجمن قهوه تخصصی است، به این معنی که دستگاه با آب در دمای مناسب برای زمان بهینه دم می‌کند تا نتایج ایده‌آل را به شما بدهد.

می توانید قدرت قهوه و همچنین دمای سرو را تنظیم کنید. با این حال، همانطور که اغلب اتفاق می افتد، “بهترین” قیمت دارد. قیمت این دستگاه تقریباً دو برابر دیگر قهوه سازهای Cuisinart و بسیار بیشتر از یک مدل غیر برقی است. همچنین با ظرفیت 8 فنجان آن محدود است.

چگونه بهترین قهوه سازهای Cuisinart را آزمایش کردیم

نتایج ما بر اساس تحقیقات آنلاین گسترده است که در بررسی های مصرف کننده و همچنین مشخصات فاکتورها موثر است. اول، ما به دنبال محصولاتی می گردیم که بررسی های ثابت و رتبه های برتر را نشان می دهند، و مراقب هرگونه نقص یا شکایت مکرر هستیم. ما محصولاتی را که در نهایت مصرف کنندگان توصیه می کنند و دوباره خریداری می کنند، فهرست می کنیم.

ما مشخصات را نیز در نظر می گیریم تا قهوه سازهای Cuisinart را پیدا کنیم که بیشترین پیشنهاد را دارند. ما ظرفیت فنجان، کنترل های قدرت و هر ویژگی خاص را با هم مقایسه می کنیم تا همه کاره ترین و کاربردی ترین طرح ها را پیدا کنیم. در نهایت، ارزش پول را برای تهیه لیست نهایی بهترین قهوه سازهای Cuisinart در نظر می گیریم.

گارانتی قهوه ساز کویزینارت چیست؟

Cuisinart برای اکثر قهوه سازهای خود سه سال ضمانت محدود ارائه می دهد، اما این دستگاه ها به دلیل دوام طولانی مدت خود شناخته شده هستند. شما باید دستگاه خود را در Cuisinart ثبت کنید تا از این دوره گارانتی حداکثر استفاده را ببرید، اما پیروی از نکات و توصیه‌های زیر نیز تضمین می‌کند که قهوه‌ساز شما نیز عمر طولانی‌تری دارد.

چگونه از قهوه ساز Cuisinart خود نگهداری کنم؟

تمام قطعات جداشدنی را به طور کامل در ماشین ظرفشویی یا با دست با آب صابون بشویید. قهوه می تواند پسماندهای روغنی از خود به جا بگذارد که به مرور زمان ایجاد می شود و طعم بدی به نوشیدنی شما می دهد.

هنگامی که چراغ هشدار تمیز روشن می شود یا قهوه ساز شما شروع به دم کردن بیشتر از حد معمول می کند، زمان رسوب زدایی فرا رسیده است که به معنای حذف رسوبات معدنی تجمع یافته در داخل دستگاه است. با برداشتن فیلتر آب زغالی شروع کنید. مخلوطی از قسمت های مساوی سرکه سفید و آب را در دستگاه رد کنید. با یک چرخه آب ساده دنبال کنید. سپس فیلتر زغالی را تعویض کنید.

در قهوه سازهای تک وعده ای، سوزن ممکن است مسدود شود و در نتیجه قهوه یا فنجان قهوه کوچکتر از اندازه ای که انتخاب کرده اید، تفاله شود. برای رفع این مشکل، با جدا کردن دستگاه از برق شروع کنید. برای باز کردن گرفتگی سوزن خروجی، نگهدارنده غلاف را بردارید و از هم جدا کنید و سپس از یک گیره کاغذ برای پاک کردن هرگونه زباله استفاده کنید. سر را بلند می کنید و از گیره کاغذ برای تمیز کردن سوزن ورودی استفاده می کنید. برای دستورالعمل های کامل با نمودارها به کتابچه راهنمای خود مراجعه کنید.

چهار نکته که باید قبل از خرید قهوه ساز در نظر بگیرید

آیا مناسب خواهد بود؟

قبل از خرید، مطمئن شوید که فضایی که قصد دارید قهوه ساز خود را در آن نگهداری کنید و همچنین فضای زیر کابینت خود را اندازه بگیرید. به خاطر داشته باشید که حتی اگر دستگاه شما زیر کابینت قرار می گیرد، بیشتر قهوه سازهای Cuisinart باید به جلو کشیده شوند تا بتوانید آنها را با آب و قهوه آسیاب شده قرار دهید.

اندازه فنجان

وقتی تصمیم می‌گیرید چه اندازه آبجو بخرید، به یاد داشته باشید که فنجان‌های قهوه‌ساز معادل 5 اونس یا یک فنجان چای قدیمی است که تا لبه آن پر نشده است و جایی برای شیر باقی می‌گذارد. امروزه، بیشتر ما از لیوان هایی استفاده می کنیم که 8 اونس یا بیشتر را نگه می دارند، به این معنی که یک قهوه ساز معمولی 12 فنجان قهوه کافی برای حداکثر حدود هفت لیوان دم می کند.

چه قافیه ای؟

برای مدلی که کاراف حرارتی دارد حق بیمه پرداخت خواهید کرد. اگر زیاد سرگرم می‌شوید، چنین مدلی ارزش دلار اضافی را دارد، زیرا می‌توانید قفسه را روی میز بیاورید، جایی که قهوه را برای دومین فنجان داغ نگه می‌دارد. در حالی که سرورهای عایق شده Cuisinart در ماشین ظرفشویی قابل شستشو هستند، ممکن است در واقع در قفسه بالایی قرار نگیرند و ممکن است دستگاه نتواند به خوبی داخل آنها را تمیز کند. دهانه باریک آن شستن دست ها را دشوار می کند.

قیمت

اکثر قهوه‌سازهای Cuisinart با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند و برخی از مدل‌های آن از کمتر از 100 دلار شروع می‌شود و تا حدود 200 دلار می‌رسد. با این حال، این تفاوت قیمت می تواند به شدت بر ویژگی های ارائه شده تأثیر بگذارد.

هنگامی که بودجه ای در نظر گرفتید، ویژگی هایی را که به دنبال آن هستید در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین قیمت را برای پول خود داشته باشید. آیا به یک دستگاه پخش کننده آب گرم نیاز دارید یا ترجیح می دهید یک آسیاب داخلی داشته باشید؟ مطمئن شوید که به صفحه تخفیف های قهوه ساز ارزان ما نیز توجه داشته باشید – Cuisinart اغلب از این صفحه بازدید می کند.

آیا Cuisinart برند خوبی برای قهوه ساز است؟

Cuisinart به دلیل تولید لوازم خانگی موثر و با ارزش برای پول، ارائه طیف وسیعی از محصولات در انواع مختلف، از جمله اجاق‌های توستر، دستگاه‌های نان و دستگاه‌های تصفیه هوا مشهور است. خوشبختانه، قهوه سازهای آن نیز از این روند مستثنی نیستند. اما، Cuisinart چنین انتخابی را ارائه می دهد، که بسته به شرایط شما و آنچه از قهوه ساز خود می خواهید، برخی از آنها در واقع بهتر از دیگران هستند.

به عنوان مثال، ممکن است ظرفیت بزرگ‌تری از قفسه را ترجیح دهید، یا شاید می‌خواهید طراحی جمع‌وجور تری داشته باشید، بنابراین فضای حداقلی را اشغال می‌کند. در هر صورت، Cuisinart یک راه حل ارائه می دهد – اما پیدا کردن آن ممکن است مشکل باشد. به همین دلیل است که ما تحقیق کرده ایم و بهترین گزینه ها را برای شما پیدا کرده ایم. مطمئن باشید، این یک مارک قهوه ساز خوب است، به خصوص اگر با بودجه کم خرید می کنید و می خواهید بیشترین سود را برای پول خود داشته باشید.

اگر می‌خواهید رقابت را بررسی کنید، به راهنمای ما در مورد بهترین دستگاه‌های نسپرسو و بهترین قهوه‌ساز Keurig نگاهی بیندازید. یا، برای چیزی مقرون به صرفه تر، نگاهی به آخرین معاملات ارزان قهوه ساز بیندازید. اگر از دانه های از قبل آسیاب شده استفاده نمی کنید، ممکن است ارزش بررسی بهترین آسیاب های قهوه موجود در حال حاضر را داشته باشد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس