بهترین جاروبرقی برای موهای حیوانات خانگی، بر اساس آزمایش های دقیق

50
0
جاروبرقی برای موهای حیوانات خانگی

آیا به دنبال محصولات تمیزکننده و سازماندهی بیشتر ستاره هستید؟ جعبه ابزار تمیز کردن فنری از بالا به پایین ما را بررسی کنید تا همه چیزهایی را که برای درخشان کردن خانه خود برای فصل نیاز دارید خریداری کنید. جاروبرقی برای موهای حیوانات خانگی را بشناسید.

مهم نیست که چقدر گربه یا سگ خود را دوست دارید، تمیز کردن موهای حیوان خانگی می تواند دردسرساز باشد: محکم به سطوح می چسبد، به لباس می چسبد و می تواند علائم آلرژی را تشدید کند. به همین دلیل است که داشتن یکی از بهترین جاروبرقی های حیوانات خانگی در زرادخانه نظافت خود بسیار مفید است. پس از هفت روز آزمایش 10 جاروبرقی روی سطوح مختلف و تجزیه و تحلیل عواملی مانند قابلیت حمل، عملکرد و قدرت مکش، متوجه شدم که Dyson v15 Detect بهترین جاروبرقی برای تمیز کردن موهای حیوانات خانگی است.

صاحبان حیوانات خانگی می دانند که تمیز کردن موهای حیوانات خانگی باید به طور مکرر انجام شود، و راحتی و قابل حمل بودن V15 Detect باعث می شود که جاروبرقی هر روز به راحتی انجام شود. جارو شارژی دارای مکش فوق‌العاده قوی، برس ضد گره خوردگی و نور لیزر است که به شما امکان می‌دهد حتی کنده‌شده‌ترین موهای استتار شده را تشخیص داده و تشخیص دهید. اگر به دنبال یک جاروبرقی مقرون به صرفه هستید که به طور خاص برای تمیز کردن موهای حیوانات خانگی از مکان‌های صعب العبور طراحی شده باشد، جاروبرقی ناوبری شارک NV352 به دلیل کارایی، قدرت مکش قوی و ارزش باورنکردنی، خریدی عالی است.

در حالی که هر قوطی، چوب یا جاروبرقی خوب ربات می تواند موهای حیوان خانگی را بگیرد، داشتن یک دستگاه اختصاصی طراحی شده برای این کار می تواند روند تمیز کردن خانه شما را بسیار کارآمدتر و ساده تر کند. جاروبرقی های موی حیوانات خانگی از جهات مختلفی با جاروبرقی های استاندارد متفاوت است – برخی از آنها دارای فیلتر HEPA هستند که برای مقابله با مو و شوره حیوانات خانگی ایده آل است، در حالی که برخی دیگر دارای موهایی با طراحی خاص هستند که در برابر گره خوردن مقاوم هستند. در هر صورت، بهترین جاروبرقی برای موهای حیوانات خانگی باید به طور موثر موها را از کف چوب سخت، فرش و مبلمان بدون گره خوردن یا گرفتگی در این فرآیند بمکد.

برای جزئیات بیشتر در مورد بهترین جاروبرقی برای موهای حیوانات خانگی، با توجه به فرآیند آزمایش دقیق ما، ادامه مطلب را بخوانید.

. بهترین جاروبرقی موی حیوانات خانگی: Dyson v15 Detect

. بهترین جاروبرقی موی حیوانات خانگی با ارزش: Shark NV352 Navigator Lift-Away Upright Vacuum

. بهترین جاروبرقی برای موی حیوانات خانگی برای کف‌های چوبی سخت: جارو برقی کیسه‌دار POP-N-GO Kenmore Pet Friendly

. بهترین جاروبرقی ربات برای موهای حیوانات خانگی: iRobot Roomba j7+

جاروبرقی استیک شارژی Dyson V15، چند رنگ

جاروبرقی برای موهای حیوانات خانگی
جاروبرقی برای موهای حیوانات خانگی

بهترین جاروبرقی موی حیوانات خانگی به طور کلی

یک جارو شارژی فوق العاده قوی با قابلیت حمل و راحتی بی نظیر

سبک: استیک | حجم سطل: 0.2 گالن | عمر باتری: 60 دقیقه | وزن: 6.8 پوند | فیلتر هپا: بله | ضمائم شامل: سر پاک کننده لیزر، ابزار پیچ مو، ابزار ترکیبی، برس کثیفی سرسخت، ایستگاه اتصال، نوار موتور دیجیتال، ابزار شکاف، برس گردگیری نرم کوچک، گیره چوبی، شارژر

بهترین برای:

. خانه های چند طبقه

. جاروبرقی چندین سطح

. اگر نور لیزر برای ردیابی کثیفی به شما کمک می کند

. راحتی بدون سیم برای جارو برقی در یک حرکت

. به راحتی بین جاروبرقی چوبی و جاروبرقی جابجا می شود

رد شوید اگر:

. شما در حال خرید با بودجه هستید

از بین تمام جاروبرقی‌های موی حیوانات خانگی که ما آزمایش کردیم، Dyson v15 Detect تعادل بی‌نظیری بین قدرت، راحتی، قابلیت حمل و استحکام ایجاد می‌کند. این وزن سبک و آسان برای استفاده است، و مکش در هر سطحی که آن را آزمایش کردیم، قوی باقی می ماند. این یک جارو شارژی استیک از سازنده مستقر در بریتانیا است که ویژگی های خاصی مانند سر برس ضد گره خوردگی و سر برس لیزری را ارائه می دهد که تمیز کردن موها را آسان تر می کند. سر برس لیزری حتی کثیفی ها و زباله های میکروسکوپی را نیز روشن می کند، بنابراین می توانید به راحتی آنچه را که می مکید مشاهده کنید. متوجه شدیم که این به ویژه هنگام تمیز کردن موهای حیوان خانگی در خانه‌ مفید است – موهای سگ ما برنزه روشن است و کف‌های چوبی ما قهوه‌ای روشن است. این بدان معناست که تعداد زیادی مو در کف می‌آمیزند، بنابراین ما اغلب هنگام جارو کشیدن در طول روز از روی موها می‌گذریم و تا زمانی که چراغ‌ها را در اواخر شب روشن نکنیم، آن را نمی‌بینیم.

در مقابل، سر برس لیزر تمام موهایی را که نمی‌دانستیم از دست داده‌ایم روشن کرد. اگرچه برخی از جاروهایی که ما آزمایش کردیم – مانند Bissell ICON Pet Turbo Edge – دارای نور مناسبی بر روی سر مکش بودند، این تنها جاروبرقی است که نور لیزر را در یک زاویه خاص برای روشن کردن ذرات میکروسکوپی پخش می کند. علاوه بر این، ابزار پیچ مو بر روی تمام سطوح برای موهای طبیعی و مصنوعی کاملاً کار می کند. در طول آزمایش ما، از آنجایی که بسیاری از جاروبرقی‌ها برای برداشتن موهای بلندتر و مصنوعی حیوانات خانگی تلاش می‌کردند (در موهای بیشتر جاروبرقی‌های دیگر گیر می‌کردند)، ابزار پیچ مخروطی شکل بدون زحمت آن‌ها را مکید. هیچ چیزی در سر برس گیر نمی کرد و به راحتی می شد روی ضمیمه با یک دست کلیک کرد و خاموش کرد.

ثابت شد که این جاروبرقی قوی‌ترین قدرت مکش را در بین تمام مدل‌هایی که ما آزمایش کردیم دارد. در واقع، ما می‌توانیم با توانایی آن در جذب حتی کوچک‌ترین ذرات بفهمیم که چقدر قوی است. سر برس موتوربار دیجیتال دارای شانه ضد گره خوردگی است که به شفاف شدن موها کمک می کند. در حالی که سایر محصولاتی که آزمایش کردیم نمی‌توانستند حجم موهایی که ما می‌کشیدیم را تحمل کنند، این یکی هم با موهای طبیعی و هم با موهای مصنوعی مشکلی نداشت. هنگام جارو کشیدن کف چوب سخت، می‌توانستیم ببینیم که موهای حیوان خانگی که در شکاف‌ها یا شکاف‌ها گیر کرده بودند، به راحتی مکیده می‌شوند. همین امر در مورد فرش کم پرز و مبلمان روکش شده نیز صدق می کند. ما اغلب متوجه می شویم که موهای سگ ما در الیاف فرش و دوخت روی مبل ما فرو می رود، بنابراین بیرون آوردن آن همیشه آسان نیست. Dyson v15 حتی شبنم‌ترین موهای طبیعی و مصنوعی سگ را با استفاده از سر برس استاندارد، ابزار شکاف و اتصال اثاثه یا لوازم داخلی می مکید.

عملکرد بی سیم آن را به طرز شگفت انگیزی قابل حمل می کند و با کمتر از هفت پوند، این راحت ترین جاروبرقی است که ما آزمایش کردیم. پس از شارژ اولیه آن به مدت چهار ساعت، باتری تا 60 دقیقه دوام آورد. مدت زمان طولانی، عملکرد بی سیم و بدنه سبک وزن به این معنی است که این جارویی است که ما بدمان نمی آید از آن روزانه استفاده کنیم. ما توانستیم تمام طبقه پایین خانه را دوبار جاروبرقی بکشیم – حدود هفت اتاق و دو راهرو طولانی – قبل از اینکه عمر باتری تمام شود. سطل ظرف 0.2 گالن (که مشابه مدل مشابه Dyson v10 Animal) است و به راحتی تخلیه و تمیز می شود. ما عاشق این هستیم که چگونه می توان این جاروبرقی را به راحتی با جدا کردن بازو و وصل کردن اتصالات مستقیم به سر به یک ماشین دستی تبدیل کرد. این بدان معناست که می‌توانیم قالب‌های تاج خود را گردگیری کنیم و به راحتی یک جاروبرقی دستی، مبل روکش‌دار را جاروبرقی بکشیم. این مدل دارای دو سال گارانتی محدود است که شامل تعمیر و تعویض می شود. دایسون اظهار داشت که اگر مدلی همانطور که در نظر گرفته شده استفاده شود و همچنان در طی دو سال خراب شود، برند دستگاه را (رایگان) جمع آوری کرده و آن را تعمیر می کند یا به طور کامل تعویض می کند. قطعات – مانند باتری – نیز تحت ضمانت دو ساله هستند.

یکی از ناراحتی‌های کوچکی که در حین جاروبرقی با آن مواجه شدیم این است که باید ماشه را در طول کل فرآیند پایین نگه دارید. در اکثر جاروبرقی ها شما به سادگی یک سوئیچ را روشن یا خاموش می کنید، اما در این مدل باید انگشت خود را روی دکمه ماشه برای تمام مدت استفاده نگه دارید. این کار پس از یک دوره طولانی جاروبرقی مداوم به دست و مچ ما فشار وارد کرد، اما هنگام جارو کشیدن فضاهای کوچک یا یک یا دو اتاق متوجه هیچ مشکلی نشدیم.

بهترین ارزش جاروبرقی موی حیوانات خانگی

یک گزینه قوی، کارآمد و مقرون به صرفه برای خریداران با بودجه

Shark NV352 Navigator Lift Away Upright Vacuum

سبک: ایستاده | حجم سطل: 0.25 گالن | عمر باتری: سیمی | وزن: 12.5 پوند | فیلتر هپا: بله | ضمیمه ها شامل: ابزار اثاثه یا لوازم داخلی، ابزار شکاف

بهترین برای:

. جاروبرقی زیر کوره

. حمل به اتاق های مختلف

. جاروبرقی پله ها

رد شوید اگر:

. شما به دنبال گزینه ای بدون سیم هستید

در حالی که بسیاری از جاروبرقی‌هایی که ما آزمایش کردیم دارای قیمت بالایی هستند، جاروبرقی Shark NV352 Navigator Lift-Away Upright به طرز شگفت‌آوری مقرون به صرفه است. این یک جارو برقی قائم سیمی است که مجهز به دو اتصال است و به طور خاص برای جاروبرقی موهای حیوانات خانگی از فرش، کف چوبی و مبلمان طراحی شده است. در طول آزمایش ما ثابت شد که آن کارآمد، کاربردی و قوی است، که باعث می شود ارزشی باورنکردنی نسبت به قیمت داشته باشد. در واقع، این قوی ترین و کارآمدترین جاروبرقی در بین تمام مدل های مقرون به صرفه ای بود که ما آزمایش کردیم.

این جاروبرقی طراحی منحصر به فردی دارد که آن را برای تمیز کردن موهای حیوانات خانگی عالی می کند. بدنه و سطل جاروبرقی به راحتی از پایه بلند می شوند. به عنوان یک غلاف جداشدنی عمل می کند که جاروبرقی بزرگتر را به گزینه ای قابل حمل تر تبدیل می کند و بند ناف و بازوی جانبی را با خود می برد. این ویژگی باعث می شود که آن را سبک تر و راحت تر از سایر جاروهای سیمی که آزمایش کردیم، مانور دهید. پس از جدا شدن، می‌توانید غلاف کوچک‌تر را برای دسترسی به مکان‌های صعب العبوری که موهای حیوانات خانگی بیشتر جمع می‌شوند، حمل کنید. متوجه شدیم که این به ویژه هنگام جاروبرقی پله‌ها مفید است – موهای سگ ما همیشه در گوشه‌های پله‌ها و اطراف دوک‌های نرده جمع می‌شود و می‌توانیم جاروبرقی را بلند کنیم و آن را با خود حمل کنیم در حالی که پایه در جای خود می‌ماند. بسیار راحت این ویژگی طراحی لایه ای از قابلیت حمل را اضافه می کند که اغلب در جاروبرقی سیمی نمی بینید. هنگامی که بدنه جاروبرقی روی پایه قرار می گیرد، از یک طرف به طرف دیگر می چرخد ​​تا بتوانید به راحتی زیر مبلمان را جاروبرقی بکشید بدون اینکه بدنه مانعی برای آن شود. سر جاروبرقی روی زمین صاف می ماند در حالی که بدنه به سمت دیگر حرکت می کند. سبک وزن است و حمل و نقل و هل دادن آن آسان است. ما متوجه شدیم که جاروبرقی مکش قوی روی تمام سطوح دارد و به طور موثر هر دو نوع مو را بدون گره خوردن در سر برس می برد.

این جاروبرقی دارای یک سطل بزرگ است که به این معنی است که مجبور نیستید آن را مرتباً خالی کنید. هم ابزار شکاف و هم ابزار اثاثه یا لوازم داخلی کاملاً روی همه سطوح کار می‌کنند، و ما متوجه شدیم که ابزار اثاثه یا لوازم داخلی در تمیز کردن موهای حیوان خانگی که در دوخت روی مبل ما چسبیده بود، خوب است. در حالی که ما عاشق کارآمدی هر پیوست بودیم، احساس کردیم که بازوی پیوست می‌تواند طولانی‌تر باشد. این یک بازوی قابل گسترش به سبک آکاردئونی است که از 20 تا 42 اینچ اندازه دارد. با توجه به قدم، هنگام استفاده از بازوی لوازم جانبی، متوجه شدیم که خیلی قوز کرده ایم، که در نهایت به کمرم فشار وارد کرد.

شارک برای این جاروبرقی پنج سال گارانتی محدود ارائه می دهد، به این معنی که محصول و هر قطعه ای تا پنج سال پس از تاریخ خرید اصلی قابل تعمیر یا تعویض است. با این حال، دستگاه باید از طریق یک خرده فروش مجاز – مانند آمازون یا تارگت – خریداری شده باشد تا واجد شرایط گارانتی شود.

بهترین جاروبرقی برای موهای حیوانات خانگی در کف چوبی

یک جاروبرقی قوطی با یک ضمیمه بالشتکی برای مقابله با کف‌های چوبی سخت

Kenmore BC4026 Pet Friendly Pop-N-Go Bagged Canister Vacuum

سبک: قوطی | حجم سطل: 0.25 گالن | عمر باتری: سیمی | وزن: 22.6 پوند | فیلتر HEPA: بله | ضمائم شامل: برس گردگیری، ضمیمه PowerMate حیوان خانگی، ابزار شکاف بلند، برس کف لخت

بهترین برای:

. ذخیره سازی آسان

. جاروبرقی کارآمد سطوح بزرگ

. خانه هایی با کفپوش های چوبی زیاد

رد شوید اگر:

. شما آن را از پله‌ها بالا و پایین می‌برید

. شما به دنبال گزینه بی سیم هستید

برای داشتن جاروبرقی بسیار کارآمد و کارآمد، جاروبرقی Kenmore Pet Friendly Pop-N-Go Bagged Canister را بررسی کنید. اگرچه این یک مدل سیمی است، اما تمام اتصالات را می توان در بدنه جارو ذخیره کرد و سیم به راحتی برای ذخیره سازی ساده جمع می شود. دارای یک حالت خاص و اتصال مشخص شده است که به تمیز و براق نگه داشتن کف چوبی کمک می کند. این جاروبرقی دارای چرخ‌های عریض و محکمی است که جابجایی آن را آسان می‌کند، و بازوی قابل گسترش به این معنی است که می‌توانید بدون خم شدن به زیر مبلمان و به اعماق گوشه‌ها برسید. در واقع، خود جاروبرقی دارای چهار گزینه ارتفاع برای تجربه راحت تر است.

جاروبرقی برای موهای حیوانات خانگی
جاروبرقی برای موهای حیوانات خانگی

متوجه شدیم که مجبور نیستیم با این جاروبرقی از روی فرش عبور کنیم زیرا سر برس استاندارد آن بزرگتر از بقیه است (عرض آن تقریباً 15 اینچ است، در مقایسه با 11 اینچ Shark Navigator Lift-Away و Dyson v15 Detect 9.75 اینچ). مکش قوی است و جاروبرقی روی تمام سطوح به خوبی انجام می شود. در واقع جاروبرقی دارای گزینه تنظیم دستی برای افزایش و کاهش مکش در صورت نیاز است. این به ویژه هنگام برخورد با نقاط خاصی از خانه مفید بود – مانند یک تکه فرش درست در جلوی در پشتی جایی که سگ ما به طور معمول دراز می کشد. همیشه با موهای سگ پوشیده شده است، و توانستیم مکش را افزایش دهیم تا در صورت نیاز به طور خاص آن یک نقطه را هدف قرار دهیم.

مهمتر از همه، ما دوست داشتیم که این جاروبرقی یک حالت تعیین شده برای جاروبرقی کف های لخت دارد. ما متوجه شدیم که حالت خاص چوب سخت برای چیدن موهای طبیعی و مصنوعی سگ بسیار کارآمد است. ضمیمه بالشتک شده و در عین حال مسطح است، بنابراین روی زمین می ماند و به راحتی موها را تمیز می کند. بالشتک روی سر اتصال به جلوگیری از هرگونه خراشیدگی کمک می کند و به کف های ما ظاهری براق می دهد. علاوه بر سر موتور قوی، همه ضمیمه ها نیز فوق العاده خوب کار می کردند. ضمیمه موی حیوان خانگی طراحی شده ویژه یک رول برس موتوری کوچکتر است که برای مقاومت در برابر گره خوردن و گرفتگی طراحی شده است. هنگام آزمایش متوجه شدیم که موهای مصنوعی سگ کمی در سر برس استاندارد گره خورده است، اما وقتی به ضمیمه موی حیوان خانگی رفتیم، بدون هیچ مشکلی آن را مکید. این کمک کرد که موهای سگ از مبلمان وبهلسترد ما بیرون بیاید، و برس گردگیری به ما کمک کرد تا گرد و غبار و موهای سگ را از شکاف های قالب گیری تاج خود خارج کنیم.

برخلاف بسیاری از جاروبرقی‌های کیسه‌ای، این برند ادعا می‌کند که دارای آب‌بندی آلرژی‌زا است، به این معنی که مسیر هوا کاملاً مهر و موم شده است تا زمانی که نیاز به تعویض کیسه دارید، در یک پف غبار فوران نمی‌کند. برگس می‌گوید: «یک مهر و موم ضد حساسیت برای کسانی که به حیوانات خانگی آلرژی دارند مفید است، زیرا می‌تواند خطری را که می‌تواند افراد مبتلا به آلرژی را بدبخت کند، از بین ببرد. تمام گرد و غبار و زباله ها در داخل جاروبرقی باقی می مانند و سیستم فیلتراسیون HEPA هوا را بدون حساسیت نگه می دارد. اگرچه همراه با کیف است، اما کیف های اضافی را می توان به صورت آنلاین نیز خریداری کرد.

بهترین جاروبرقی ربات برای موهای حیوانات خانگی

یک ربات جاروبرقی که تمیز کردن عالی را به صورت دستی ارائه می دهد

iRobot Roomba j7+

سبک: ربات | حجم سطل: 1.8 گالن | عمر باتری: 86 دقیقه | وزن: 7.5 پوند | فیلتر HEPA: ندارد | پیوست های شامل: هیچ

بهترین برای:

. نگهداری روزانه بدون هندزفری برای از بین بردن موهای حیوان خانگی

. جاروبرقی سطوح بزرگ و باز

. شناسایی هوشمندانه مشکلات حیوانات خانگی و اجتناب از آنها

رد شوید اگر:

. شما می خواهید آشفتگی های خاصی را هدف قرار دهید

. می خواهید بالای مبلمان جاروبرقی بکشید

. خانه شما دارای چندین طبقه است

اگر سگ یا گربه ای دارید که موهایش می ریزد، می دانید که تمیز کردن موهای حیوان خانگی می تواند بی پایان به نظر برسد. به همین دلیل است که ما عاشق جاروبرقی رباتی هستیم – این بهترین راه برای انجام مراقبت روزانه از موهای حیوانات خانگی است. Roomba j7+ باهوش ترین و کارآمدترین جاروبرقی رباتی بود که آزمایش کردیم. این قابلیت را دارد که نقشه ای از خانه شما ایجاد کند، بنابراین می توانید با دستور آن را به سمت اتاق های خاصی هدایت کنید. این قابلیت را به طور کامل آزمایش کردیم – هنگامی که محصول را شارژ کردیم و برنامه مربوطه را دانلود کردیم، ربات راه خود را در طبقه پایین خانه ما طی کرد و با فضا آشنا شد و یک نقشه تهیه کرد. از آنجا، می‌توانیم پروژه‌های تمیز کردن خاصی را ایجاد کنیم – مانند «اتاق غذاخوری» و «اتاق بازی را تمیز کنید» – و آنها را از طریق تلفن اجرا کنیم. جاروبرقی به طور موثر اتاق هایی را که به آن گفته بودیم تمیز کند، پیدا کرد و به راحتی و کارآمد جاروبرقی را انجام داد. ما این را روی فرش و چوب سخت تست کردیم و بدون هیچ مشکلی موهای طبیعی و مصنوعی سگ را می مکید. ما متوجه گره خوردن سر برس نشدیم و عمر باتری آن برای تمیز کردن کل طبقه پایین خانه بدون نیاز به شارژ یا خالی کردن سطل بود. دکتر مک کلور گفت: «به نظر می‌رسد که جاروبرقی‌هایی که مشتریان من بیشتر از همه دوست دارند، جاروبرقی‌های روباتیک هستند، به خصوص اگر چندین حیوان خانگی داشته باشند، زیرا جاروبرقی هر روز با خز سازگاری دارد.».

برخلاف برخی دیگر از جاروبرقی‌های رباتی، این مدل توانایی تشخیص و جلوگیری از موانعی مانند طناب، انبوه زباله‌های حیوان خانگی یا اسباب‌بازی کودک را نیز دارد. متوجه شدیم که این به ویژه در خانه مفید است، زیرا به این معنی بود که مجبور نیستیم اسباب بازی ها یا تخت سگ را برداریم. جاروبرقی هر مانع را شناسایی کرد و بدون مشکل اطراف آن را جاروبرقی کشید. علاوه بر این، می‌تواند محتویات سطل را پس از هر چرخه تمیز کردن، تخلیه کند. پس از بازگشت به درگاه شارژ، جاروبرقی به طور خودکار موهای حیوان خانگی را در یک کیسه دربسته خالی می کند که باید هر 60 روز یکبار آن را خاموش کنید. این یک ویژگی فوق‌العاده برای هر کسی است که به دنبال راهی ساده برای تمیز کردن خانه خود است. برای خانوارهای پرمشغله ای که می توانند از توجه بیشتری استفاده کنند عالی است.

به خاطر داشته باشید که چون این جاروبرقی رباتی است، هیچ گونه ضمیمه ای ندارد و نمی تواند از پله ها بالا برود یا روی مبلمان جاروبرقی بکشد. مکش نیز به اندازه برخی از جاروهای دیگر که ما آزمایش کردیم قوی نیست، بنابراین این جاروبرقی برای نگهداری روزانه بهتر است تا تمیز کردن عمیق.

سایر محصولاتی که تست کردیم

Eufy RoboVac 8s: این یک ربات جاروبرقی فوق العاده است که مکش قوی و عملکرد کارآمد را ثابت کرده است. با این حال، نمی‌توانست با قدرت مکش Roomba j7+ مطابقت داشته باشد، از خود خلاص نمی‌شود و هنگام پیمایش در خانه کمی بیشتر مشکل داشت. همچنین اسپری نمی دهد و از موانع خاص جلوگیری می کند، به این معنی که اگر می خواهید تمیزی عمیق داشته باشید، کف باید کاملاً برهنه باشد. به طور کلی، در آزمایش‌های ما عملکرد خوبی داشت و با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر از Roomba j7+، می‌تواند خریدی عالی برای کسی باشد که به دنبال یک جاروبرقی ربات اولیه برای انجام تعمیرات روزانه است.

جارو برقی طناب دار Shark Rocket Pet Plus: این دستگاه کارآمدی است که سبک وزن و استفاده راحت است. به طور کلی، مکش به اندازه برخی از مدل های دیگر (به ویژه Dyson و Shark Navigator Lift-Away) قوی نیست. این یک جارو برقی پایه است که می تواند به تمیز کردن حیوانات خانگی کمک کند، اما به طور کلی قدرت و عملکرد مدل های دیگر را نداشت.

جارو برقی دستی بی سیم لیتیوم یون پاک کن موی حیوانات خانگی بیسل: این جاروبرقی برای پاک کردن موهای حیوانات خانگی از انواع مختلف مبلمان مناسب است و روی مبلمان من بهتر از هر مدل دیگری کار می کرد. با این حال، نمی‌تواند با جاروبرقی‌های دیگری که من آزمایش کردم، در مورد کفپوش‌های چوبی یا فرش رقابت کند، به این معنی که تطبیق پذیری مدل‌های دیگر را ندارد.

Bissell ICON Pet Turbo Edge: ما سبک وزن، راحت و قابل حمل بودن این محصول را دوست داریم، اما متوجه شدیم که مکش به اندازه سایر جاروبرقی های چوبی که آن را با آن آزمایش کردیم قوی نیست. دارای پیوست های راحت و کاربردی است که استفاده از آن آسان است. با این حال، مکش به اندازه Dyson v15 Detect قوی نبود.

Dyson Ball Animal 2 Upright: این یک خلاء فوق‌العاده قوی است و از همه چیزهایی که آزمایش کردیم قوی‌ترین بود. با این حال، احساس کردیم که این محصول در مقایسه با رقبا کمی بیش از حد بزرگ، سنگین و دست و پا گیر است. ما بعد از جارو کشیدن فقط یک اتاق خسته شده بودیم، به این معنی که این جاروبرقی به اندازه بقیه قابل حمل یا راحت نیست.

Dyson Animal V10: این یک محصول فوق العاده است که بسیار شبیه به برنده کلی Dyson v15 Detect عمل می کند. با این حال، فاقد برخی از ویژگی های خاص بود – مانند تشخیص لیزری و صفحه دیجیتال – و به طور قابل توجهی قوی نبود. اگر به دنبال مدل Dyson مقرون به صرفه تر از Dyson v15 Detect هستید، این یک انتخاب عالی است.

چگونه بهترین جاروبرقی ها را برای موهای حیوانات خانگی آزمایش کردیم

با سگ فعالی که دوست دارد بدود، بازی کند، کتش را تکان دهد و در تمام خانه بپرد، می دانیم که داشتن یک جاروبرقی کارآمد، قوی و قابل حمل برای تمیز نگهداشتن سطوح و بدون خز چقدر مهم است. به منظور آزمایش بهترین جاروبرقی موی حیوانات خانگی برای استفاده در تمام مناطق خانه، 10 مدل از مدل های پیشرو را انتخاب کردیم – از جمله جاروبرقی چوبی، قوطی، دستی و ربات. ما آنها را با جاروبرقی موی طبیعی سگ و موهای مصنوعی آزمایش کردیم. سگ ما ترکیبی از ژرمن شپرد و هاند است، بنابراین موهایش صاف، درشت و مایل به قهوه ای است. الیاف مصنوعی مصنوعی که ما جاروبرقی را آزمایش کردیم، بافت و ظاهر سگ‌هایی با موهای نرم‌تر حیوان خانگی مانند پودل یا بیشون را تقلید می‌کند. برای شروع فرآیند آزمایش، ابتدا راحتی و قابلیت حمل هر جاروبرقی را ارزیابی کردیم. وزن، ابعاد و طول بند ناف را در نظر گرفتیم. ما هر جاروبرقی را دو بار از پله ها بالا و پایین بردیم تا وزن و راحتی دستگیره جاروبرقی را ارزیابی کنیم. بعد، ارتفاع خلاء و طول بازوی قابل افزایش را در نظر گرفتیم.

وزن جاروبرقی برای در نظر گرفتن قابلیت حمل بسیار مهم است، اما سیم دستگاه تا حد زیادی مهمترین عامل راحتی است. اگر یک جارو سیمی داشت، ما در نظر می گرفتیم که سیم چقدر طول دارد و به راحتی برای ذخیره سازی عقب می نشیند. اگر جارو شارژی بدون سیم بود، مدت زمان شارژ شدن و چند دقیقه زمان کارکرد بین هر بار شارژ را در نظر می گرفتیم. علاوه بر راحتی و قابل حمل بودن، ما همچنین در نظر گرفتیم که استفاده از دستگاه چقدر آسان است، تخلیه سطل یا کیف چقدر آسان است و صدای هر دستگاه در حین کار چقدر است.

علاوه بر این، می‌خواستیم ببینیم که هر جاروبرقی چقدر روی سطوح مختلف کار می‌کند. برای انجام این کار، ما هر جاروبرقی را روی کف چوبی، فرش شنی، فرش کم پرز و مبلمان تودوزی شده‌ایم اجرا کردیم، به توقف یا پاشش گوش دادیم و بررسی کردیم که جاروبرقی به اندازه‌ای قوی است که خاک را از شکاف‌های موجود در اصل ما بمکد. کف چوبی سخت موهای سگ به طور مداوم در تمام خانه پخش می شود، بنابراین هیچ کمبودی برای موهای طبیعی سگ وجود نداشت که بتوانیم آنها را جاروبرقی بکشیم. با این حال، از الیاف ابریشم مصنوعی نیز برای تقلید از بافت موهای نرم سگ استفاده کردیم و آن را در سطوح مختلف خانه نیز پراکنده کردیم.

در نهایت، ویژگی های خاص هر جاروبرقی را آزمایش کردیم. برای جاروبرقی استاندارد چوب یا قوطی، هر یک از اتصالات شامل را آزمایش کردیم و عملکرد آن را ثبت کردیم. برای جاروبرقی ربات، هر جاروبرقی را به همراه برنامه همراه آزمایش کردیم تا مشخص کنیم استفاده از آنها چقدر آسان یا پیچیده است. در مقایسه با جاروبرقی های استاندارد، جاروبرقی موی حیوانات خانگی باید دارای سر برس ضد گره خوردگی، موهای بلند یا اتصالات مناسب برای مقابله با مو باشد، بنابراین مطمئن شدیم که تمام این ویژگی ها را نیز تست کردیم. برای جاروهایی که شامل ویژگی‌های ویژه‌ای بودند – مانند سر برس تشخیص لیزری Dyson v15 – هر کدام را آزمایش کردیم تا تعیین کنیم که چگونه بر عملکرد کلی دستگاه تأثیر می‌گذارند.

چگونه یک جاروبرقی برای موهای حیوانات خانگی انتخاب کنیم

اگر حیوانی دارید که می ریزد – مانند سگ یا گربه – موهای حیوان خانگی اغلب ممکن است در همه جا وجود داشته باشد و بی پایان باشد، اما لازم نیست. ابزار مناسب می تواند تمیز کردن را ساده و آسان کند. مایکل سیلوا نش، معاون اجرایی Molly Maid of Greater Little Rock، یک شرکت بین المللی ارائه دهنده خدمات خانه داری برای سرگرمی، می گوید: «وقتی روی آن می مانید، تمام موها و زباله های حیوان خانگی شما به راحتی با تجهیزات تمیزکننده مناسب قابل مدیریت هستند. خانواده ها. برای موهای حیوانات خانگی، جاروبرقی را با یک ضمیمه مبلمان انتخاب کنید، زیرا موهای حیوان خانگی اغلب در اینجا جمع می‌شوند. اگر با تعداد زیادی موی حیوانات خانگی سر و کار دارید، مهم است که به دنبال مدلی با برس های سنگین باشید که برای برداشتن مو و شوره از روی فرش، مبلمان و نقاط صعب العبور طراحی شده است.» دکتر ع.س. Nicole Savageau، دامپزشک The Vets، یک سرویس مراقبت از حیوانات خانگی مستقر در آستین، موافقت کرد که ترکیبی از جاروبرقی و برس زدن به از بین بردن مو کمک می کند.

با وجود طیف گسترده جاروهای موجود در بازار و تکامل مداوم فناوری، خرید بهترین جاروبرقی برای موهای حیوانات خانگی می تواند تصمیم سختی به نظر برسد. پس از یک هفته آزمایش دقیق و صحبت با کارشناسان، معیارهای خرید را به چهار جنبه اصلی تقسیم کردیم: سبک، قدرت مکش، قابلیت حمل و اتصال. هر چهار عامل برای اطمینان از داشتن خلاء که وظیفه مقابله با موهای سرسخت حیوان خانگی را دارد، بسیار مهم هستند.

سبک

درست مانند جاروبرقی های معمولی، جاروبرقی های موی حیوانات خانگی در سبک های مختلفی وجود دارد. بسته به ترجیح شخصی شما و مناطقی از خانه که می خواهید تمیز کنید، می توانید جاروبرقی دستی، چوبی، قوطی کیسه ای یا ربات را انتخاب کنید. اگر به دنبال راهی ساده برای دستیابی به تعمیر و نگهداری روزانه خانه هستید، جاروبرقی ربات بهترین گزینه شما خواهد بود. اگر سگ یا گربه ای دارید که دوست دارد روی کاناپه بنشیند، جاروبرقی موی حیوان خانگی به خوبی کار می کند. اگر به دنبال دستگاه قابل حملی هستید که بتوانید از پله ها بالا و پایین بروید، به دنبال جارو برقی بی سیم باشید. «سبک جاروبرقی که انتخاب می‌کنید واقعاً به نوع کفپوشی که دارید و مناطقی که می‌خواهید برسید بستگی دارد. سیلوا نش می‌گوید: یک دستگاه ایستاده روی فرش بهترین کار را انجام می‌دهد، یک دستی روی مبلمان عالی است و جاروبرقی قوطی برای کف کاشی و چوب بهترین است. قبل از انتخاب جاروبرقی، نحوه استفاده از آن و تعداد دفعات آن را مشخص کنید. این به شما کمک می کند تا گزینه ها را محدود کنید و سبک مناسب را برای خانه خود انتخاب کنید.

قدرت مکش

اول از همه، جاروبرقی باید به اندازه‌ای قوی باشد که بتواند انواع موهای حیوان خانگی را بمکد – بلند، کوتاه، مجعد یا صاف. موی حیوانات خانگی به دلیل تعبیه شدن در مبلمان و موکت‌های روکش‌دار معروف است، بنابراین مهم است که جارویی پیدا کنید که به اندازه کافی قوی باشد که بتواند موها را در اولین گذر بمکد. برگس می‌گوید: جاروبرقی‌هایی که برای چیدن موهای حیوانات خانگی بهترین هستند، دارای مکش قوی، چسباندن روکش و ابزار شکاف هستند. انباشتن کثیفی و مو در بین بالشتک‌های مبل بسیار آسان است و مرتب نگه داشتن فضای شما را دشوارتر می‌کند. برگس اضافه می‌کند که مکش قوی می‌تواند خاک و شوره روی فرش‌ها و مبلمان را از بین ببرد، که می‌تواند به تمیزتر ماندن خانه شما کمک کند.

قابل حمل بودن

صاحبان حیوانات خانگی می دانند که مقابله با موهای حیوانات خانگی یک نبرد روزانه است، بنابراین جاروبرقی شما باید راحت و آسان برای استفاده باشد. قبل از انتخاب مدل، مکان و زمان استفاده از آن را در نظر بگیرید. اگر در خانه ای چند طبقه با مجموعه ای از پله ها زندگی می کنید، بهتر است جاروبرقی را انتخاب کنید که حمل آن آسان باشد. اگر قصد دارید روی مبلمان، زیر تخت‌ها یا بالای پرده‌ها جاروبرقی بکشید، باید یک جاروبرقی سبک وزن با بازوی قابل افزایش که می‌تواند به مکان‌های صعب العبور دسترسی داشته باشد نیز می‌خواهید. یکی از عوامل مهمی که باید در نظر گرفت این است که آیا جارو برقی دارای سیمی است که به دیوار وصل می شود یا اینکه با باتری قابل شارژ بدون سیم کار می کند. جاروهای شارژی قابلیت حمل بی‌نظیری را ارائه می‌دهند، زیرا می‌توانید جاروبرقی را در حالی که استفاده نمی‌کنید شارژ کنید، سپس آن را در اطراف خانه خود بدون اینکه به دیوار متصل شود حمل کنید.

پیوست ها

مهم نیست که چه سبک جاروبرقی را انتخاب می کنید، در نظر بگیرید که چه نوع ضمیمه هایی در خرید شما گنجانده شده است. برخی از جاروبرقی ها دارای یک ضمیمه مبلمان با پرزهای بلند هستند که برای از بین بردن موها از روی اثاثه یا لوازم داخلی طراحی شده است. برخی دیگر با یک ابزار شکاف باریک عرضه می شوند که می تواند موهای سگ را از شکاف های قالب گیری کند یا از زیر مبلمان بیرون بیاورد. گیل میلر بیشر، مدیر ارتباطات در کلوپ کنل وست مینستر، گفت: “چند نوع پوشش مختلف در بین نژادهای سگ وجود دارد.” نژادهای سگ با خز دولایه، زیرپوش نرم نزدیک به پوست و پوشش بیرونی درشت وجود دارد. خز این نژاد دو روکش در “خرگوش های گرد و غبار” یا توپ های کوچک در اطراف خانه و رشته های بلند روی مبلمان یافت می شود. جاروبرقی آسان است اما به نظر می رسد بدون توقف است.» او گفت: “در نژادهای مو کوتاه، ممکن است توپ های خز را در کف آشپزخانه نبینید، اما وقتی مبل را جاروبرقی می کشید، متوجه خواهید شد که خز در پارچه فرو می شود و تمیز کردن آن کمی تلاش بیشتری می کند.”. این بدان معناست که اتصالات کارآمد و کاربردی مخصوصاً برای تمیز کردن موهای حیوانات خانگی از انواع مختلف سطوح مفید هستند.

تخصص ما

به‌عنوان یک بازبین تمام‌وقت محصولات در خانه، آشپزخانه و فضای والدین، همیشه به دنبال محصولاتی هستیم که به خوانندگان کمک می‌کند خانه‌ای کارآمد، راحت‌تر و تمیزتر داشته باشند. در طول پنج سال گذشته، ما صدها ابزار خانگی و آشپزی از جمله سرخ کن‌های هوا و جاروبرقی رباتی را برای Forbes Vetted، و بسیاری دیگر را برای نشریاتی از جمله ، Food Network, Food & Wine and Taste of Home آزمایش کرده‌ایم. ما با ترکیب یک ژرمن شپرد سه ساله و یک کودک نوپا شانزده ماهه غریبه نیستیم و مهم نیست که چقدر مرتب تمیز می کنیم، به نظر می رسد خانه ما همیشه پوشیده از موهای سگ است. تمام محصولات این لیست را در طول هفت روز در خانه دو طبقه خود، 2500 فوت مربع، به طور کامل آزمایش کردیم.

برای این قطعه علاوه بر تجربه حرفه ای و شخصی از چند متخصص حیوانات نیز مشورت گرفتیم. ما با گیل میلر بیشر، مدیر ارتباطات در کلوپ وست مینستر صحبت کردیم. بیشر تحلیلگر Fox Sports Dog Show برای پخش تلویزیونی Westminster Kennel Club Dog Show و مجری مجموعه ویدیویی “جاده به وست مینستر” است. او تجربه مادام‌العمر در دنیای ورزش سگ‌ها را به عنوان یک مربی، مربی و داور دارد. همچنین با مایکل سیلوا-نش، معاون اجرایی Molly Maid of Greater Little Rock، یک شرکت بین المللی نظافت که خدمات خانه داری را به خانواده های پرمشغله ارائه می دهد، صحبت کردیم. با دکتر مشورت کردیم Nicole Savageau، دامپزشک با The Vets، یک سرویس مراقبت از حیوانات خانگی در آستین. او همچنین مجری مجموعه یوتیوب، اینستاگرام و فیس بوک “Animal Kid Dom” است که به آموزش کودکان در مورد گونه های مختلف حیوانات و نحوه مراقبت از آنها کمک می کند. در نهایت، با جولی برگس، مربی معتبر سگ از Senior Tail Waggers، یک وب سایت محتوای متمرکز بر حیوانات خانگی که توسط کارشناسان دامپزشکی اداره می شود، صحبت کردیم. جولی علاوه بر اینکه یک مربی معتبر سگ است، بیش از 20 سال است که یک تکنسین دامپزشکی نیز بوده است.

آیا به جاروبرقی مخصوص موی حیوان خانگی نیاز دارید؟

در حالی که بسیاری از جاروبرقی ها می توانند موهای حیوانات خانگی را تمیز کنند، داشتن یک جاروبرقی که به طور خاص برای تمیز کردن موهای حیوانات خانگی طراحی شده است می تواند مفید باشد. جاروبرقی‌های مخصوص موهای حیوانات خانگی اغلب دارای ویژگی‌هایی مانند سر برس ضد گره‌خوردگی، فیلتر HEPA یا نور لیزر هستند که به هدف قرار دادن و حذف مو، مواد زائد و شوره از خانه شما کمک می‌کند. بسیاری از جاروبرقی‌های موی حیوانات خانگی همچنین دارای ضمیمه‌هایی هستند که به‌طور خاص برای تمیز کردن موهای مناطقی که به‌شدت قاچاق می‌شوند، طراحی شده‌اند، جایی که حیوانات خانگی مانند مبلمان وبهلسترد، بیشترین مقدار را می‌ریزند. در حالی که داشتن یک جاروبرقی اختصاصی موی حیوانات خانگی کاملاً ضروری نیست، این ویژگی ها مطمئناً تمیز کردن پس از حیوانات خانگی را بسیار کارآمدتر می کند.

فیلتر هپا چیست؟

فیلترهای هپا فیلترهای بسیار کارآمدی هستند که گرد و غبار میکروسکوپی، کثیفی و مو را جدا می کنند. در واقع HEPA مخفف هوای ذرات با راندمان بالا است. این کار با فشار دادن هوا به داخل یک فیلتر شبکه ای ظریف که به حذف آلرژن های مضر از هوا کمک می کند، عمل می کند. فیلترهای HEPA برای افرادی که به موهای حیوان خانگی حساسیت دارند گزینه خوبی هستند زیرا به به دام انداختن و حذف تکه‌های میکروسکوپی شوره کمک می‌کنند که می‌تواند علائم آلرژی را تشدید کند.

بهترین جاروبرقی برای موهای حیوانات خانگی کدام است؟

بر اساس فرآیند آزمایش دقیق ما، جاروبرقی Dyson v15 Detect به عنوان بهترین جاروبرقی برای مقابله با موهای حیوانات خانگی بر روی سطوح مختلف، از جمله کف فرش و چوب سخت، برجسته شد. به علاوه، جارو شارژی دارای مکش فوق‌العاده قوی، برس ضد گره خوردگی و نور لیزر است که به شما امکان می‌دهد حتی کنده‌شده‌ترین موهای استتار شده را تشخیص داده و تشخیص دهید. به عنوان یک امتیاز اضافی، تمیز کردن جاروبرقی ها و تخلیه سطل پس از اتمام کار آسان است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس