بهترین لوازم جانبی اسپرسو در سال 2024: 10 ابزار ضروری باریستا 

61
0
بهترین لوازم جانبی اسپرسو

ما به این نتیجه رسیده ایم که وقت آن رسیده است که راهنمای بهترین لوازم اسپرسو را ارائه دهیم. از این گذشته، می دانیم که بسیاری از شما در مورد تهیه اسپرسو در خانه جدی تر هستید. به علاوه، اطلاعات متناقض زیادی در مورد اینکه چه چیزی ضروری است و چه چیزی نیست، وجود دارد. 

خوب، در اینجا یک اسپویلر وجود دارد: شما واقعاً برای شروع به چیزی زیاد نیاز ندارید. اما چند ابزار باریستا وجود دارد که به شما کمک می کند تا درست کردن اسپرسو خود را به سطح بعدی ببرید. 

بررسی اجمالی: راه اندازی اسپرسو خانگی مبتدی 

ممکن است به شما گفته باشند که اسپرسو یک نوشیدنی گران است و از دنبال کردن یک اسپرسوی عالی خسته خواهید شد. 

مطمئناً، ارزش سرمایه گذاری اندکی را دارد، اما هنگامی که تنظیمات اولیه را دارید، می توانید شروع به کار کنید. 

در آینده، ما نظرات خود را در مورد چند ابزار ضروری اسپرسو و همچنین برخی از بهترین لوازم جانبی اسپرسو برای سرمایه گذاری در این خط ارائه خواهیم کرد. با این حال، برای شروع فقط به سه چیز نیاز دارید: 

. دستگاه اسپرسوساز خانگی 

. آسیاب قهوه Burr 

. دانه های قهوه خوب 

مگر اینکه یک مدل همه کاره مانند Breville Barista Express خریداری کنید، کیفیت آسیاب شما تقریباً مهمتر از دستگاه شما است. در نهایت، اگر آسیاب نتواند دانه های قهوه را برای اسپرسو کوچک آسیاب کند، برای به دست آوردن نتایج خوب با مشکل مواجه خواهید شد. به عبارت دیگر، در صدر لیست بهترین لوازم اسپرسو قرار دارد. 

در واقع، آسیاب‌های قهوه دستی وجود دارند که از مدل‌های برقی با قیمت سه برابر بهتر عمل می‌کنند. به عنوان مثال 1Zpresso J-Max را در نظر بگیرید – این یکی از بهترین آسیاب های اسپرسو است که ما تا به حال استفاده کرده ایم و قیمت آن فقط N/A دلار است. 

هرکسی در مورد مشخصات طعم اسپرسوی خود ترجیحات متفاوتی دارد. اما یک چیز مسلم است: با استفاده از دانه‌های قهوه با کیفیت بالا از یک روستر کوچک و مستقل، همیشه بهترین عکس‌ها را دریافت خواهید کرد. 

لوازم جانبی ضروری اسپرسو 

چه از یک اسپرسوساز ارزان قیمت 200 دلاری استفاده کنید و چه از یک دستگاه گران قیمت استفاده کنید، به نظر ما برخی از لوازم جانبی غیرقابل صرف نطر کردن هستند. بیایید به بهترین لوازم جانبی اسپرسو برای سرمایه‌گذاری بی‌درنگ نگاه کنیم. 

بهترین لوازم جانبی اسپرسو: ترازو قهوه 

اگر زمانی را صرف مطالعه نظرات قهوه ما کرده اید، می دانید که ما همیشه از استفاده از ترازوی قهوه دفاع می کنیم. چه از یک قطره چکان یا قهوه ساز اتوماتیک استفاده کنید، وزن کردن دانه های قهوه با ترازو همیشه بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت. 

وقتی نوبت به تهیه اسپرسو می‌رسد، وزن کردن دمنوش‌هایتان در حین استخراج به شما کمک می‌کند تا با نگاه کردن به آنچه اتفاق می‌افتد، به نوعی قوام دست پیدا کنید که غیرممکن است. 

البته می توانید از هر ترازوی دیجیتال قدیمی استفاده کنید. با این حال، چیزی که با در نظر گرفتن اسپرسو طراحی شده باشد، بهترین کار را خواهد داشت. منظورمان یک مقیاس فوق العاده پاسخگو با عملکرد تایمر داخلی است. 

مورد علاقه فعلی ما ترازو دقیق Fellow است که با قیمت 185 دلار به فروش می رسد. در حالی که بسیار پیچیده است، ممکن است برای برخی از دستگاه های اسپرسوساز کمی بزرگ باشد. 

یک جایگزین مقرون به صرفه تر، Timemore Black Mirror Basic Pro است که فقط 65 دلار قیمت دارد و دارای یک نمایشگر سرعت جریان عالی است. 

ناک باکس (Knock Box) 

هنگامی که شروع به تهیه اسپرسو با تنظیمات اولیه خانه خود کردید، به سرعت اهمیت داشتن یک باکس اسپرسو را متوجه خواهید شد.  

به هر حال، سازندگان به ندرت یک ناک باکس را با ماشین های خود وارد می کنند، اگرچه اکثرا آنها را به عنوان وسایل اضافی اختیاری ارائه می دهند. جعبه مورد علاقه ما باکس اسپرسو Solis Perfetta Knock Box است که می توانید آن را با قیمت 49.95 دلار تهیه کنید. 

با این حال، اگر کمی شیب دار به نظر می رسد، می توانید گزینه های مقرون به صرفه زیادی را در آمازون پیدا کنید، از جمله Rattleware Heavy-Duty Knock Box کلاسیک. شما فقط 23.99 دلار برای این نوزاد خرج خواهید کرد و مطمئناً در آزمون زمان مقاومت خواهد کرد. 

بهترین لوازم جانبی اسپرسو: اسپرسو تامپر 

ما همیشه از دستکاری های اسپرسو با کیفیت پایین که با اکثر دستگاه های اسپرسوساز خانگی عرضه می شود شگفت زده می شویم. مطمئناً، استثنائاتی وجود دارد – Rancilio Silia با یک دستکاری فلزی زیبا عرضه می شود که در دست شما احساس عالی می کند. با این حال، Gaggia Classic Pro (بسیار خوب) با چیزی بیش از یک اسکوپ پلاستیکی/دستکاری هیبریدی عرضه می‌شود. 

خوشبختانه، به معنای واقعی کلمه صدها دستکاری مناسب وجود دارد که اکثر آنها بسیار مقرون به صرفه هستند. 

ما اخیراً پس از آزمایش Ikape Espresso Tamper و Normcore Spring-Loaded Tamper شیفته دستکاری های کالیبره شده شده ایم. مطمئناً، احتمالاً باید حدود 40 دلار برای یکی از اینها هزینه کنید. اما دریافته‌ایم که استفاده از یک فنر فنری به طور جدی ضربات اسپرسوی ما را بهبود می‌بخشد، زیرا به طور مداوم 30 پوند (14 کیلوگرم) فشار وارد می‌کند. 

به علاوه، ما دیگر از سطح ناهموار پوک رنج نمی بریم، که معمولاً منجر به استخراج ناهموار می شود. 

هنگامی که برای دستکاری می‌خرید، مطمئن شوید که با پورتافیلتر دستگاه شما مطابقت دارد. اغلب ایده خوبی است که چیزی کوچکتری تهیه کنید، بنابراین یک دستکاری 53 میلی متری با پورتافیلتر برویل 54 میلی متری کاملاً کار می کند. 

بهترین لوازم جانبی اسپرسو: پارچ شیر 

ما همیشه وقتی یک پارچ شیر را با دستگاه اسپرسوساز اضافه می کنند، به تولیدکنندگان تبریک می گوییم. از این گذشته، اگر می خواهید شیر را برای یک کاپوچینو یا سفید صاف بخارپز کنید، این ابزار باریستا ضروری است. با این حال، مگر اینکه یک دستگاه برویل یا سولیس بخرید، به احتمال زیاد مجبور خواهید بود به صورت آنلاین بپرید و یک پارچ مخصوص کف کردن شیر سفارش دهید. 

خوشبختانه، برای به دست آوردن چیزی موثر نیازی به هزینه زیادی نخواهید داشت. به عنوان مثال، Rhino Coffee Gear Milk Pitcher قیمت کاملاً معقولی 20.35 دلار دارد. با این اوصاف، اگر چیزی کمی با کیفیت تر می خواهید، Fellow Eddy Steaming Pitcher مناسب است. 

مطمئناً، برای این زیبایی ساده باید 40 دلار خرج کنید، اما با دقت طراحی شده است تا به شما کمک کند تکنیک ریختن خود را برای لاته آرت تقویت کنید. 

هر پارچ شیری را که انتخاب می کنید، فقط مطمئن شوید که اندازه آن متناسب با نیاز شما باشد. ما متوجه شدیم که یک پارچ 12 اونسی (355 میلی لیتری) معمولا این کار را انجام می دهد، اما اگر می خواهید نوشیدنی های بزرگتر درست کنید، یک پارچ 16 اونس (473 میلی لیتر) مناسب تر خواهد بود. 

Nice-To-Have Spresso Tools 

هنگامی که خود را در ساخت اسپرسو حرفه ای کردید، ممکن است احساس کنید نیاز دارید که به مجموعه باریستای خود اضافه کنید. باور کنید ما این احساس را می دانیم. در حالی که لوازم جانبی اضافی زیادی وجود دارد، برخی از ابزارها قطعا تجربه شما را افزایش می دهند. 

بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه که به نظر ما ابزار اسپرسو “خوب برای داشتن” است. البته به یاد داشته باشید: تا زمانی که از دانه‌های قهوه خوب و یک آسیاب اسپرسو استفاده می‌کنید، می‌توانید عکس‌های بسیار عالی بگیرید. 

توزیع کننده/سطح ساز (Distributor/Leveler) 

توزیع‌کنندگان و سطح‌سازان که زمانی برای خوش‌بین‌ترین افراد اسپرسو رزرو شده بود، در حال حاضر لحظاتی را سپری می‌کنند. در واقع، ما می دانیم که بسیاری از باریستاهای خانگی استفاده از این چیزها را به دستکاری ترجیح می دهند. 

ما قطعا می توانیم جذابیت تراز کننده ای مانند Ikape Coffee Distributor را ببینیم که 39.99 دلار قیمت دارد. با این حال، زمانی که آن را در ارتباط با ابزار WDT و دستکاری فنری خود آزمایش کردیم، به نوعی اضافی به نظر می رسید. 

همانطور که گفته شد، مطمئناً می توانید با استفاده از یک تراز کننده برای توزیع یکنواخت تفاله قهوه در سبد فیلتر قبل از استفاده از آن برای فشرده کردن puck خلاص شوید. 

گزینه عالی دیگر ابزار توزیع قهوه Normcore است که به طور مشابه 39.99 دلار قیمت دارد. با این حال، بر خلاف مدل Ikape، ابزار Normcore سازگار با جاذبه نیست. در عوض، می توانید به صورت دستی ارتفاع را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید. 

بهترین لوازم جانبی اسپرسو: ابزار WDT 

در طی چند سال گذشته، باریستاهای حرفه ای متوجه شده اند که توجه دقیق به نحوه نشستن تفاله قهوه در پورتافیلتر گامی مهم در تهیه اسپرسو است. به ما اعتماد کنید، توزیع صحیح مقدار قهوه آسیاب شده شما با به حداقل رساندن مجرا و لکه های خشک، عکس های شما را متحول می کند. 

تکنیک توزیع Weiss (WDT) را وارد کنید، که با استفاده از ابزار WDT به دست می آید. مطمئناً می‌توانید از یک گیره برای توزیع قهوه استفاده کنید، اما ابزار WDT کار را بسیار آسان‌تر می‌کند و نتایج بهتری ارائه می‌دهد. 

ما Ikape Spaceship WDT Tool و Normcore WDT Distribution Tool را آزمایش کردیم که هر دو مقرون به صرفه و بسیار موثر هستند. به علاوه، هر دو با یک پایه کوچک خنک ارائه می شوند. 

ما به خصوص نسخه Ikape را دوست داریم که قیمت آن در آمازون 32.99 دلار است. این ابزار دارای دو سری سوزن قابل تعویض است، یکی برای پودر بسیار ریز و دیگری مجموعه ای که برای جداسازی طراحی شده است. 

Puck Screen 

از آنچه ما می توانیم بگوییم، Puck Screen یکی از تفرقه انگیزترین ابزار اسپرسو است که می توانید پیدا کنید. باریستاهایی وجود دارند که ایده استفاده از Puck Screen را رد می کنند و ادعا می کنند که کاملا غیر ضروری است. از سوی دیگر، کسانی هستند که آن را ضروری می دانند. 

ما شخصاً با استفاده از Ikape Puck Screen و Normcore Puck Screen نتایج عالی کسب کرده ایم. 

برای شروع، یک Puck Screen صفحه نمایش پراکندگی دستگاه شما را خوب و تمیز نگه می دارد، که یک مزیت بزرگ است. علاوه بر این، پوکه استفاده شده شما محکم‌تر خواهد بود و حذف آن را آسان‌تر می‌کند. گویی همه اینها کافی نبود، متوجه شده ایم که یک صفحه نمایشگر به توزیع آب کمک می کند و در هنگام استفاده از آن منجر به استخراج یکنواخت تر می شود. 

در نهایت، صفحات نمایشگر بسیار ارزان هستند – مدل Ikape فقط 12.95 دلار قیمت دارد.  

بهترین لوازم جانبی اسپرسو: Dosing Funnel 

ما تقریباً قیف دوز را در بخش Must-Have این راهنما قرار دادیم، زیرا استفاده از آن بسیار لذت بخش است. به ما اعتماد کنید، اگر شما به اندازه ما در مورد تمیزی دقیق هستید، قیف دوز راه حل مناسبی است. نه تنها این، قیف زمانی که از ابزار WDT استفاده می کنید بسیار مفید است، زیرا مانعی در اطراف سبد فیلتر نگه می دارد. 

به هر حال، ما هم قیف دوز اسپرسو Ikape و هم قیف دوز مغناطیسی Normcore را آزمایش کرده‌ایم، که هر دو در اندازه‌های مختلفی هستند. 

در حالی که نسخه Ikape روی پورتافیلتر پیچ می شود، قیف Normcore به سادگی با آهنربا متصل می شود. به علاوه، دارای مشخصات پایین تری است که ممکن است با برخی از آسیاب ها بهتر کار کند. 

در هر صورت، یک قیف دوز زندگی شما را به سمت بهتر شدن تغییر می دهد، به خصوص اگر از آسیاب با فنجان دوز مانند Fellow Opus استفاده می کنید. 

پورتافیلتر بدون ته(Bottomless Portafilter) 

اگر اکانت‌های اینستاگرام مرتبط با قهوه را دنبال کنید، متوجه شده‌اید که فقط اسپرسو را می‌بینید که از یک پورتافیلتر بی‌ته می‌ریزد. دلیلی برای آن وجود دارد – اسپرسو بسیار زیبا به نظر می رسد که مانند عسل مستقیماً از سبد فیلتر می چکد. 

با جدیت تمام، یک پورتافیلتر بدون ته به سادگی بهترین راه است. نه تنها انواع بینش های ارزشمندی را در مورد تکنیک آماده سازی شما در حین استخراج اسپرسو ارائه می دهد، بلکه تمیز کردن آن آسان تر است. 

بعلاوه، نداشتن دهانه به این معنی است که سطح کمتری برای عبور اسپرسو وجود دارد، که در نتیجه پایداری حرارتی بهتر و استخراج اسپرسو عالی است. 

ما اخیراً پورتافیلتر بدون ته 54 میلی‌متری Ikape را با قیمت 59.99 دلار خریدیم و از آن با Breville Bambino Plus استفاده کرده‌ایم. صادقانه بگوییم، این کمک کرد تا ماشین کوچک به یک سوپراستار مطلق تبدیل شود، و عکس هایی که از آن چیز گرفته ایم، ما را متحیر کرده است! 

Tamping Mat 

صادقانه بگوییم، مت کوبنده اسپرسو از یک ابزار ضروری اسپرسو دور است. با این حال، هنگامی که مزایایی را که می تواند به همراه داشته باشد، تجربه کردید، دیگر نمی توانید به عقب برگردید. 

برای شروع، یک مت کوبنده از پیشخوان آشپزخانه شما در حین کار کردن محافظت می کند. به‌علاوه، با توجه به اینکه سطحی بدون لغزش را فراهم می‌کند، به شما کمک می‌کند تا بهتر بچسبید. 

ما شخصاً از طرفداران پر و پا قرص مت های اسپرسو هستیم زیرا فضایی را برای جذب تفاله های قهوه سرگردان و پاشیده شدن آب کمی فراهم می کنند. و وقتی قهوه را تمام کردییم، می توانم به سادگی مت را بشوییم و آن را خوب بنامیم. 

بنابراین، اگر می‌خواهید تنظیمات اسپرسوی خود را به سطح بالاتری ببرید و گردش کار خود را بهبود ببخشید، چیزی مانند Watchget Espresso Tamping Mat را یکی از ضروری‌ترین لوازم جانبی اسپرسو در نظر خواهید گرفت. 

سایر لوازم جانبی اسپرسو 

برخی از تولیدکنندگان دوست دارند لوازم جانبی دستگاه اسپرسوساز را به شما اضافه کنند، که همیشه چیز خوبی است. به عنوان مثال، دستگاه های اسپرسوساز برویل معمولا با یک کیت کامل استارتر باریستا عرضه می شوند. با این حال، اکثر دستگاه های اسپرسوساز با قیمت بسیار کمی عرضه می شوند، بنابراین خریدهای کوچک زیر را در نظر بگیرید: 

. سبد فیلتر Blind – برای فلاشینگ ماشین با شیر برقی سه طرفه. 

. پودر تمیز کننده دستگاه اسپرسو برای شستشوی معکوس، خیس کردن صفحه دوش و غیره. Urnex Cafiza استاندارد صنعت است. 

. برس تمیز کردن – برای تمیز کردن سر گروه. 

. پارچه میکروفیبر – بهترین راه برای مرتب نگه داشتن جایگاه قهوه. 

. فنجان اسپرسو – زیرا اسپرسو در یک دیمیتاس ظاهر و طعم بهتری دارد! 

افکار نهایی 

شما بچه ها می دانید که ما در مورد اسپرسو چقدر حساس هستیم. پس دوباره، این وظیفه ما است که عاشق قهوه باشیم! به هر حال، امیدواریم شما را متقاعد کرده باشیم که اسپرسو نباید یک سرگرمی گران قیمت باشد و شروع کار آسان است. 

با این گفته، ما شما را تشویق می‌کنیم که دماهای مختلف آب، زمان‌های قبل از تزریق، مقدار و بقیه موارد را آزمایش کنید. این برای شما یک سکه هزینه نخواهد داشت! 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس