دودی کردن غذا در خانه با دستگاه GE Profile Smart Indoor Smoker

43
0
دودی کردن غذا در خانه

جدیدترین گجت هوشمند شرکت GE Appliances که برای عاشقان غذا تولید شده است، یکی از چالش‌های آن‌ها را برطرف می‌کند. این دستگاه که GE Profile Smart Indoor Smoker نام دارد، روی اوپن قرار می‌گیرد و به شما امکان می‌دهد غذاها را دودی کنید. در این پست به بررسی دودی کردن غذا در خانه با این دستگاه می پردازیم.

دودی کردن غذا در خانه

دستگاه ۹۹۹ دلاری جدید GE Appliances که اولین دوددهنده‌ی خانگی دنیا محسوب می‌شود، قرار است هفته‌ی آینده در CES 2024 به‌نمایش دربیاید. به‌لطف این محصول می‌توانید بدون نیاز به خروج از خانه، طعم دودی به گوشت و ماهی بدهید. GE Appliances فروش دستگاهش را شروع کرده است.
وسیله‌ی خانگی جدید GE Appliances از فناوری Active Smoke Filtration استفاده می‌کند که با بهره‌گیری از گرما و «یک سیستم کاتالیزور مهندسی‌شده» دود چوبِ واقعی را به هوای گرمِ طعم‌دار تبدیل می‌کند. ساختار Smart Indoor Smoker به‌گونه‌ای است که اجازه‌ی خروج هیچ‌گونه دودی را به بیرون نمی‌دهد تا محیط خانه بو نگیرد.

دودی کردن غذا در خانه

دستگاه دوددهنده‌ی GE Appliances به کاربران امکان می‌دهد که با بهره‌گیری از گزینه‌های پیش‌فرض، سراغ دودی‌کردن مرغ و ماهی بروند تا نیازی به تغییر همه‌ی قابلیت‌ها به‌صورت دستی نباشد. این دستگاه در ۶ حالت مخصوص، شدت دود و دما را تعیین می‌کند.
یکی از قابلیت‌های جالب Indoor Smart Smoker این است که می‌تواند مرغ را بپزد و سپس آن را به مدت حداکثر ۲۴ ساعت گرم نگه دارد. چنین قابلیتی در دستگاه‌های دوددهنده‌‌ی خارج از خانه دیده نمی‌شود. Indoor Smart Smoker می‌تواند یک مرغ کامل یا حداکثر ۴۰ بال مرغ را در خود جای دهد.

کاربران می‌توانند به‌لطف اپلیکیشن SmartHQ یک‌سری از قابلیت‌های Indoor Smart Smoker را ازطریق موبایل تنظیم کنند. با SmartHQ می‌توانید شدت دود را تنظیم و روی گوشتِ در حال پخت از راه دور نظارت کنید.
دوددهنده‌ی هوشمند خانگی GE Appliances در ابتدا پروژه‌ای به نام Arden در پلتفرم ایندی‌گوگو بود و توانست ۸۳۵٬۰۰۰ دلار بودجه جمع کند تا این‌که درنهایت به عضوی از برند GE Profile تبدیل شد.

engadget

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس