بهترین هدفون ضد آب برای شنا

384
0
هدفون ضد آب برای شنا

طبق تحقیقات، گوش دادن به موسیقی در حین ورزش روزانه می‌تواند حس انگیزه فرد را افزایش دهد. هدفون ضد آب برای شنا را در ادامه معرفی کرده ایم.

درست مانند گوش دادن به موسیقی هنگام دویدن به طور کلی باعث ایجاد احساس آسان‌تر در ورزش می‌شود، گوش دادن به موسیقی هنگام شنا نیز می‌تواند به منحرف کردن توجه (یک اثر روانی) و همزمان تقویت قلب و ماهیچه ها (تأثیر فیزیولوژیکی) کمک کند.

تا اینجای کار خوب است. اما بر خلاف گوش دادن به موسیقی در حین دویدن – و همگام سازی بدون زحمت هدفون بی‌سیم با تلفن یا ساعت در حال اجرا، هیچ اتصال بلوتوثی در زیر آب وجود ندارد. این به این معنی است که هدفون های ضد آب در واقع پخش کننده های MP3 هستند – بنابراین برای پخش آهنگ های خود باید موسیقی خود را در دستگاه دانلود کرده و روی هدفون ذخیره کنید. حافظه اکثر آنها از 2 تا 8 گیگابایت متغیر هستند – و از نظر عمر باتری بسیار متفاوت هستند.

برای آزمایش بهترین هدفون ضد آب برای شنا، تعدادی از محبوب ترین هدفون ها را به استخر بردیم. در طول آزمایش، ما به نحوه ماندن آنها در هنگام شنا کردن، تعداد آهنگ هایی که می‌توانستند نگه دارند، و اینکه شارژ باطری چقدر دوام آوردند، بررسی کردیم. شایان ذکر است که تمام هدفون های موجود در این لیست کاملا ضد آب نیستند – زیرا هدفون های مقاوم در برابر آب برای شنا ایمن نیستند.

بهترین هدفون ضد آب در سال 2023

1. Shokz OpenSwim بهترین هدفون شنا به طور کلی

مشخصات فنی:

عمر باتری: 8 ساعت

فضای ذخیره سازی: 4 گیگابایت

دلایل خرید:

طراحی گوش باز

در کمتر از دو ساعت شارژ می‌شود

سبک وزن

دلایل اجتناب:

گرانقیمت

بدون اتصال بلوتوث

به عنوان استفاده کننده هدفون های Shokz Open Run – برای دویدن عالی هستند زیرا به شما امکان می‌دهند به آلبوم یا پادکست مورد علاقه‌تان گوش دهید بدون اینکه صدای ترافیک را کاملاً مسدود کنید – امید زیادی به هدفون شنا اختصاصی Shokz (به طور رسمی AfterShokz) داشتیم. OpenSwim (که قبلا Xtrainerz نام داشت)، در برابر عمق 2 متری آب مقاومت می‌کند – برای جلسات تمرینی طولانی مدت در استخر بسیار عالی است، اما برای غواصی در اعماق دریا مناسب نیست. این هدفون با حداکثر 8 ساعت عمر باتری و 1200 آهنگ ذخیره سازی، حتی در طولانی ترین جلسات تمرینی در استخر مقاومت می‌کند. در حالی که هدفون های دیگر این لیست فضای ذخیره سازی بزرگتری را برای موسیقی ارائه می‌دهند، متوجه شدیم که 4 گیگابایت فضای زیادی برای لیست های پخش ما دارد و کیفیت صدا در تست بالاترین کیفیت بود – موسیقی هم واضح و هم واضح بود.

بسته بندی بسیار هوشمند است – و حتی با یک کلاه شنا، گوش گیر شنا و یک کیسه نئوپرن کوچک برای نگهداری هدفون و شارژر USB همراه است. راه اندازی OpenSwim نسبتاً ساده است – شما به سادگی هدست را در پایه شارژ USB کلیک کنید، آن را به برق وصل کنید و یک چراغ LED کوچک روشن می‌شود که حین شارژ قرمز و وقتی کاملاً شارژ می‌شود آبی می‌شود. افزودن موسیقی کمی قدیمی به نظر می‌رسد، زیرا از نظر فیزیکی باید هر آهنگ یا کتاب صوتی را که می‌خواهید به آن گوش دهید را روی رایانه خود دانلود کنید و سپس آهنگ ها را روی هارد درایو OpenMove بکشید و رها کنید. اما می‌توانید پوشه ها را ایجاد کنید و فایل های mp3 را سازماندهی کنید.

برای استفاده از OpenMove، سه دکمه کوچک روی بلندگوی سمت راست وجود دارد. دکمه دایره ای در وسط دکمه روشن/خاموش است — کافی است آن را به مدت سه ثانیه فشار دهید و نگه دارید و با پیام «Wlcome to Shokz» و به دنبال آن «باتری بالا/باطری متوسط/باتری کم/مرا شارژ کنید» استقبال خواهید کرد. سه ثانیه دیگر نگه دارید تا خاموش شود. همچنین یک دکمه بسیار کوچک با یک “M” کوچک در کنار آن قرار دارد – این برای قرار دادن آهنگ ها در حالت تکرار یا زدن و همچنین جابجایی بین حالت “عمومی” و “شنا” است. دو دکمه مستطیلی دیگر با “+” و “-” صدا را کنترل می‌کنند و همچنین به شما اجازه می‌دهند آهنگی را رد کنید.

ما متوجه شدیم که پوشیدن آنها در آب بسیار راحت است – بهتر است آنها را با کلاه شنا و عینک شنا ست کنیم – و همچنین آنها روی گوش ما می‌مانند (حتی هنگام انجام چرخش های چرخشی). علیرغم قیمت تقریباً 140 پوندی / 149 دلار، اگر یک شناگر هستید و به دنبال هدفون می‌گردید، ما فکر می‌کنیم که این یک سرمایه گذاری واقعی هستند. فقط یادتان باشد قبل از شارژ هدفون را خشک کنید.

2. H2O Audio Sonar Underwater Waterproof Headphones

مشخصات فنی:

عمر باتری: 7 ساعت

فضای ذخیره سازی: 8 گیگابایت

دلایل خرید:

فناوری جدید رسانایی

استاندارد IPX8 ضد آب

به صورت بی سیم به ساعت هوشمند شما متصل می‌شود

کیفیت صدای خوب

دلایل اجتناب:

چهار ساعت طول می‌کشد تا شارژ شود

بلوتوث فقط تا 4 اینچ زیر آب کار می‌کند

تنها با یک سیم آبی نازک که هر بلندگوی گوش را به هم وصل می‌کند، این هدفون زیرآبی سونار از H2O مانند بسیاری از هدفون های دیگر در این لیست هدست محکمی ندارد. در عوض، آنها طراحی جمع و جورتر و مینیمالیستی دارند، جایی که هر بلندگو به بند عینک شما می‌چسبد.

برای شارژ، کافی است هدفون سونار را به کابل USB مخصوصی که در جعبه موجود است وصل کنید. مشابه Aftershokz، هنگامی که USB را به رایانه خود وصل می‌کنید، می‌توانید یک فایل موسیقی mp3 یا mp4 را مستقیماً روی Sonar بکشید و رها کنید. با 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی، می‌تواند تا ظرفیت 2000 آهنگ را ذخیره کند، بنابراین برای پلی لیست موسیقی شما کافی است.

ما دریافتیم که این بهترین راه برای آپلود و گوش دادن به موسیقی با استفاده از اینها است، اما می‌توانید از طریق بلوتوث به هدفون Sonar نیز متصل شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه “M” را روی بلندگوی سمت راست فشار دهید و یک چراغ LED آبی شروع به چشمک زدن می‌کند – سپس می‌توانید تلفن یا ساعت هوشمند خود را به دستگاه متصل کنید. LED پس از جفت شدن به رنگ آبی ثابت در می‌آید.

همانطور که قبلاً گفته شد، تنها مشکل این است که بلوتوث از زیر آب کار نمی‌کند، بنابراین برای اینکه موسیقی از طریق بلوتوث پخش شود، به معنای واقعی کلمه باید ساعت هوشمند خود را روی عینک خود ببندید، که به نوعی هدف را شکست می‌دهد.

3. Naenka Bone Conduction Runner Pro

بهترین هدفون همه جانبه برای شنا و دویدن

مشخصات فنی:

عمر باتری: 6 ساعت

فضای ذخیره سازی: 8 گیگابایت

دلایل خرید:

تکنولوژی هدایت استخوان

سبک وزن

دلایل اجتناب:

عمر باتری ضعیف

اجازه ندهید که این هدفون با کلمه “runner” در عنوان شما را فریب دهد، و نتوانید هنگام شنا از آن استفاده کنید. هدفون Naenka Bone Conduction با استاندارد IPX8 ضد آب، کاملاً ضد آب است و برای شنا (و همچنین دویدن) ایده آل است.

وزن سبک و ظاهر باریک هدفون Naenka بلافاصله ما را به یاد Aftershokz OpenSwim می‌اندازد – اینها همچنین روی گوش های شما قلاب می‌شوند تا درون استخوان درست در جلوی گوش قرار بگیرند و لرزش را از طریق استخوان فک شما ارسال کنند. تفاوت اصلی این دو؟ جفت Naenka اتصال MP3 و Bluetooth را ارائه می‌دهد، در حالی که Aftershokz فقط MP3 را ارائه می‌دهد. از نظر فیزیکی چشمگیر است، و ما آن را راحت دیدیم – حتی اگر مجبور بودیم آنها را با عینک خود در جای خود نگه داریم.

نکته منفی آن؟ Naenka زمان زیادی برای شارژ شدن نیاز دارد و عمر باتری بسیار کمتری نسبت به Aftershokz دارد. هنگام آزمایش، متوجه شدیم که Naenka با یک بار شارژ فقط حدود شش ساعت دوام می‌آورد – که حدود یک ساعت طول می‌کشد – و کابل اتصال نیز کمی مشکل است و به طور مداوم اتصال به رایانه ای را که به آن وصل کرده‌ایم قطع می‌کند.

با این حال، تنظیم کلی به اندازه کافی آسان است – می‌توانید از طریق بلوتوث به تلفن خود متصل شوید یا به لپتاپ خود متصل شوید تا موسیقی دانلود شده را روی دستگاه بکشید و رها کنید. با فضای ذخیره سازی 8 گیگابایتی، فضایی برای حدود 1500 آهنگ وجود دارد.

شایان ذکر است که با این سبک از هدبند، هیچ راهی برای تغییر تناسب یا اندازه Naenka وجود ندارد، بنابراین کسانی که سر کمی کوچکتر دارند ممکن است متوجه شوند که هدبند از پشت گردن آویزان شده و باعث کشش اضافی در آب می‌شود. یک دکمه کوچک روشن و خاموش روی Naenka و همچنین دکمه ای برای تنظیم صدا کم یا زیاد وجود دارد. سوئیچ روشن و خاموش تقریباً همه کارها را انجام می‌دهد، از جفت شدن و جابجایی بین حالت بلوتوث و MP3 گرفته تا پذیرش و پایان تماس، پخش، مکث و رد کردن آهنگ.

Naenka Runner Pro با قیمت رقابتی، دارای یک جفت گوش گیر در جعبه است – که به نظر ما برای شنا بسیار مفید است و قطعاً کیفیت صدا را به ویژه هنگام گوش دادن به پادکست ها تغییر می‌دهد.

4. Jukes pro training system

بهترین برای کار با مربیان

 

مشخصات فنی:

عمر باتری: نامشخص

فضای ذخیره سازی: ندارد

دلایل خرید

 

تکنولوژی Bone Conduction

IPX8 ضد آب بیش از 3 فوت به مدت 30 دقیقه

برای کار با مربی عالی است

دلایل اجتناب:

شما نمی‌توانید موسیقی را روی آن دانلود کنید

برای کار به رادیو و میکروفون جداگانه نیاز دارید

Jukes pro در یک جعبه منظم و محکم (با یک چاپ استتار آبی کم‌تر) ارائه می‌شود. اما همانطور که بدون هیچ دستورالعملی وارد شد، کمی زمان برد تا نحوه استفاده آن مشخص شود.

 

مهمترین چیزی که در مورد این هدفون باید بدانید این است که آنها در واقع برای گوش دادن به موسیقی نیستند، بلکه در عوض مربی شما هستند. ایده این است که به جای اینکه مربی‌تان از کنار استخر بر سر شما فریاد بزند که آرنج‌هایتان را بالاتر ببرید یا هر پنج بار نفس بکش نه هر سه بار، وقتی از این هدست استفاده می‌کنید، می‌توانند بازخورد فوری و دستورالعمل های دقیقه به دقیقه را از طریق رادیو به شما بدهند. بنابراین، بله، برای اینکه آنها به درستی کار کنند، باید فرستنده رادیویی و میکروفون Jukes را نیز خریداری کنید. برای بسیاری، این ممکن است بیش از اندازه به نظر برسد – به خصوص اگر مربی ندارید و فقط دوست دارید کار خود را در طول جلسات شنای عمومی انجام دهید. اما برای شناگران سمج، فناوری مانند این به طور جدی مفید است. ما همچنین فکر می‌کنیم که استفاده از آنها در هنگام شنا در آب های آزاد (زمانی که مربی نمی‌تواند فقط چند متر دورتر بایستد و راهنمایی ها را فریاد بزند) یا برای شناگرانی که کم شنوا هستند، مفید باشد.

ما متوجه شدیم هدست سنگینتر از سایر هدست های موجود در این لیست است، اما هدفون ها به خوبی در جای خود قرار گرفتند و ما دوست داشتیم که در صورت نیاز می‌توانید صدا را تنظیم کنید. شما هنوز هم می‌توانید به موسیقی گوش دهید.

5. FINIS Amnis Stream Swim

بهترین برای جفت شدن با ساعت های هوشمند

مشخصات فنی:

عمر باتری: 5 ساعت

فضای ذخیره سازی: ندارد

دلایل خرید:

استاندارد IPX8 ضد آب

فناوری رسانای استخوانی

بدون نیاز به دانلود فایل های MP3

دلایل اجتناب:

شما به یک ساعت هوشمند سازگار نیاز دارید

شما باید ساعت هوشمند خود را روی عینک خود قرار دهید

هدفون FINIS Amnis Stream Swim با ابزارهای اضافی بسیار زیادی عرضه می‌شود، شما واقعا باید به دستورالعمل های موجود در جعبه توجه کنید. علاوه بر هدفون، دو گیره عینک، یک شارژر، یک کیف حمل توری و سه گیره وجود دارد که مربوط به نسخه های مختلف ساعت های اپل و گارمین است.

برخلاف سایر هدفون های موجود در این لیست، این هدفون ها فقط از طریق بلوتوث کار می‌کنند، بنابراین شما باید الف) یک ساعت هوشمند سازگار داشته باشید و ب) با ساعت متصل به بند عینک یا زیر کلاه شنای خود شنا کنید. بنابراین آنها قطعا برای همه مناسب نیستند. ساعت هوشمند شما همچنین باید بتواند «گوش دادن آفلاین» را ارائه دهد.

ما از این واقعیت لذت بردیم که مجبور نبودیم از طریق اتصال به رایانه، موسیقی را به صورت فیزیکی روی آنها بکشیم و رها کنیم – و شارژ کردن آنها آسان بود زیرا فقط هدفون سمت چپ (هدفون بدون دکمه) را روی درگاه شارژ می‌کشید. برای شروع، اتصال هدفون به عینک ما کمی مشکل بود، اما این یکی از مواردی است که هر چه بیشتر انجام دهید آسانتر (و سریعتر) می‌شود. ما در واقع می‌توانستیم قبل از قرار دادن هدفون به عینک خود، آنها را راحتتر وصل کنیم.

برای اینکه اتصال بلوتوث در آب کار کند، ساعت هوشمند شما باید در فاصله 5 سانتی متری کابل قرار داشته باشد – بنابراین، اساساً باید ساعت هوشمند خود را روی سر خود قرار دهید. ما دریافتیم که بهتر است بند ساعت را به طور کامل از روی ساعت هوشمند خود جدا کنید و سپس صفحه ساعت را به یکی از گیره های ساعت مناسبی که در جعبه موجود است وصل کنید – این بدان معناست که می‌توانید به راحتی ساعت را روی بند های عینک خود روی سر خود ببندید. البته، همه مایل نیستند به طور مداوم بند ساعت را ببندند – اگر شما هستید، می‌توانید ساعت را زیر کلاه شنا خود قرار دهید (و امیدوار باشید که به اندازه کافی سفت باشد که به طور تصادفی در اواسط جلسه بیرون نرود). ما شخصاً دوست داریم ساعت های هوشمند خود را برای ردیابی دورها و ضربان قلب روی مچ خود ببندیم، اما بلوتوث نمی‌تواند تا این حد از آب عبور کند، بنابراین شما واقعاً باید تصمیم بگیرید که چه چیزی مهم‌تر است – آمار جلسه یا گوش دادن به آهنگ‌ها. اگر هم آمار و هم آهنگ می‌خواهید، پیشنهاد می‌کنیم به جای آن هدفون هایی با MP3 داخلی انتخاب کنید.

البته، چیزهای دیگری نیز در مورد این هدفون وجود دارد که دوست دارید (اگر از قرار دادن ساعت روی سر خود راضی هستید) – آنها به خوبی طراحی شده، قوی هستند و کیفیت صدا واضح است. برای کسانی که طول ردیابی را دوست ندارند، اینها یک تغییر بازی هستند.

چگونه بهترین هدفون ضد آب برای شنا را آزمایش کردیم؟

ما بهترین هدفون ضد آب برای شنا را با شنا کردن آزمایش کردیم! ما به راحتی هدفون در جلسات مختلف شنا و هنگام انجام ضربات مختلف در استخر امتحان کردیم. ما همچنین آنها را در چرخش ها، هنگام پوشیدن کلاه شنا و بهترین عینک شنا امتحان کردیم.

ما همچنین به آسانی آپلود موسیقی روی هدفون و کیفیت صدای موسیقی در آب نگاه کردیم. در طول آزمایش، ما موسیقی ها و پادکست های مختلفی را در استخر پخش کردیم تا بهترین جفت را پیدا کنیم.

در نهایت، عمر باتری هر جفت هدفون ضدآب را بررسی کردیم – چه هر روز از هدفون در استخر استفاده کنید، چه برای چند جلسه در هفته، پس از هر شنا لازم نیست آنها را شارژ کنید.

در هدفون ضد آب به دنبال چه ویژگی باشیم؟

بهتر است ناگفته نماند، اما بهترین هدفون شنا ضد آب آنهایی هستند که در واقع ضد آب هستند. هدفون با درجه بندی IPX7 ۳۰ دقیقه گوش دادن در عمق یک متری را ارائه می‌دهد، در حالی که درجه بندی IPX8 یک ساعت در عمق دو متری را ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید بتوانید در هدفون خود شنا کنید، دوبار بررسی کنید که به طور تصادفی روی یک جفت هدفون «مقاوم در برابر آب» به جای «ضدآب» کلیک نکرده‌اید زیرا. فرق دارند و سرتان کلاه می‌رود! برای مثال اگر زیر باران می‌دوید ممکن است کارساز باشد، اما برای مثال برای استفاده در زیر آب مناسب نیستند.

هدفون های بیسیم، در حالی که برای استفاده در باشگاه یا دویدن عالی هستند، اما در آب کمی ناهموار هستند – آخرین چیزی که می‌خواهید این است که هدفون به طور تصادفی بیفتد و سپس در ته استخر فرو رود، یا بدتر. یا اگر در آب آزاد بیفتد هرگز نمی‌توانید آن را دوباره بگیرید. توصیه می‌کنیم در عوض یک جفت هدفون ضدآب را انتخاب کنید که در گوش قرار می‌گیرد یا از فناوری رسانای استخوانی به سبک هدست استفاده می‌کند. شما می‌خواهید چیزی را انتخاب کنید که به راحتی روی سر شما بنشیند و در آب امن بماند. هدفون های ضدآب که برای کاهش کشش و ثابت ماندن در هر چرخش یا شیرجه طراحی شده اند، امتیاز بیشتری کسب می‌کنند.

آیا می‌توانید با هدفون ضد آب شنا کنید؟

بله، هدفون های ضد آب که برای شنا طراحی شده اند، برای پوشیدن در استخر کاملاً بی خطر هستند. هدفون های مقاوم در برابر آب، مانند آنچه برای دویدن در خارج از خانه در زمستان خریداری می‌کنید، ضد آب نخواهند بود – این هدفون ها را در استخر نپوشید.

آیا هنگام شنا می توانید از هدفون بلوتوث استفاده کنید؟

در یک کلام، نه. هیچ اتصال بلوتوثی در زیر آب وجود ندارد. این به این معنی است که هدفون های ضد آب در واقع پخش کننده های MP3 هستند – بنابراین برای پخش آهنگ های خود باید موسیقی خود را در دستگاه دانلود کرده و روی هدفون ذخیره کنید. اکثر آنها از 2 تا 8 گیگابایت متغیر هستند – و از نظر عمر باتری بسیار متفاوت هستند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس