بهترین میکروفون‌ ها در سال 2023: افزایش کیفیت صدا در خانه

33
0

بهترین راهنمای خرید بهترین میکروفون‌ ما به شما کمک می کند تا کیفیت صدای بهتری را در همه انواع برنامه ها به دست آورید. این راهنما خواه در تماس صوتی با همکاران، افزودن صدا به ویدیوها یا رویدادهای پخش زنده باشد، بهترین مدل‌ها برای ضبط صدا در برنامه‌های مختلف را بررسی می‌کند.

ما میکروفون های موسیقی، میکروفون های شاتگان را برای اتصال به دوربین فیلمبرداری و تعداد زیادی میکروفون USB با استفاده آسان آزمایش کرده ایم، بنابراین می توانید مطمئن باشید که هر مدل لیست شده در زیر برای برنامه شما مناسب است. اگر برای چت ویدیویی و کار از خانه فقط به یک میکروفون plug-and-play نیاز دارید، ما یک میکروفون USB ساده را توصیه می کنیم – اما ساده بودن به این معنی نیست که ویژگی ها برای راه اندازی آسان دسکتاپ قربانی شده اند. اغلب، آنها عملکرد اضافی ارائه می دهند که این مدل های آسان برای استفاده را برای ضبط پادکست یا پخش جریانی ایده آل می کند.

فراموش نکنید، در بررسی‌های مستقل و عمیق ما اطلاعات بیشتری خواهید یافت که سهولت استفاده، پیکربندی و کیفیت صدا را در همه انواع رسانه‌ها پوشش می‌دهد. کافی است پیوند انتهای خلاصه هر محصول را دنبال کنید یا روی نام محصول در کنار رتبه بندی ستاره ضربه بزنید تا هر آنچه را که باید در مورد بهترین هدفون های بی سیم موجود برای خرید امروز بدانید، کشف کنید.

برای اینکه بدانید کدام یک از این میکروفون‌ها نیازهای شما را برآورده می‌کند، مجموعه ما را از بهترین میکروفون‌هایی که می‌توانید در حال حاضر بخرید بخوانید.

بهترین میکروفون هایی که در حال حاضر می توانید بخرید

بهترین میکروفون‌ Blue Yeti

بهترین میکروفون در کل

مشخصات فنی:

نوع میکروفون: CondenserAudio Patterns: دو جهته، Cardioid، Omnidirectional، StereoSize: 11.6 x 4.9 x 4.7 اینچ نوع اتصال: USB

دلایل خرید:

همه کاره

به صورت معقولانه قیمت گذاری شده

کیفیت صدای عالی

دلایلی برای اجتناب:

به اندازه میکروفون های تخصصی دقیق نیست

قدرت کم

Blue Yeti بیش از یک دهه است که در بازار وجود دارد و از زمان معرفی تاکنون تغییر چندانی نکرده است. اگر بخواهیم منصف باشیم، هیچ چیز در مورد یکی از بهترین میکروفون ها واقعاً نیاز به تغییر نداشت. این یک ابزار جانبی هوشمند و همه کاره است که هزینه زیادی ندارد و هر آنچه را که افراد آماتور و نیمه حرفه ای برای ضبط مطالب خود نیاز دارند را فراهم می کند. Blue Yeti یک میکروفون خازنی با کیفیت بالا با پایه داخلی، اتصال USB و – این کلینچر است – چهار حالت الگوی مختلف است.

با Blue Yeti می‌توانید صدا را در حالت‌های کاردیوید، استریو، همه‌جهت یا دو طرفه ضبط کنید. تعداد بسیار کمی از میکروفون‌ها الگوهای صوتی متعددی را ارائه می‌دهند، و حتی تعداد کمتری از آن‌ها در جابجایی بین آنها به خوبی عمل می‌کنند. اما به لطف الگوهای صوتی متنوع Blue Yeti، می‌توانید هر چیزی را از پادکست، مصاحبه، اجرای موسیقی، تا یک میزگرد کامل ضبط کنید.

JLab Talk

بهترین میکروفون برای 100 دلار یا کمتر

مشخصات فنی:

نوع میکروفون: CondenserAudio Patterns: دو جهته، Cardioid، Omnidirectional، StereoSize: 9.9 x 7.6 x 7.6 اینچ (با سه پایه توسعه یافته) نوع اتصال: USB

دلایل خرید:

ارزش عالی

کیفیت صدای بالا

چهار الگوی جهت دار

راه اندازی و استفاده آسان

دلایلی برای اجتناب:

می تواند نویز پس زمینه را دریافت کند

حالت دو جهته را می توان نادیده گرفت

JLab Talk مشترکاً اولین میکروفون USB از متخصصان هدفون JLab است، اما حدس نمی‌زنید. کیفیت ضبط، ویژگی‌ها و سهولت استفاده The Talk همگی آن را بیش از یک همتای خانواده همیشه محبوب Blue Yeti کرده است.

با MSRP 99 دلار (و مزایای کاهش قیمت های متعدد از زمان عرضه) این محصول به اندازه بلو Yeti Nano مقرون به صرفه است، اما با مدل های گران تر مانند Yeti استاندارد و EPOS B20 در ارائه چهار الگوی ضبط مجزا مطابقت دارد. حالت دو جهته به اندازه حالت همه جهته سازگار نیست، اما می توانید از حالت دوم برای همان هدف استفاده کنید، و حالت های کاردیوید و استریو Talk هر دو به طور جدی چشمگیر هستند.

بهترین میکروفون‌ Rode PodMic

بهترین میکروفون برای پادکست جدی

مشخصات فنی:

نوع میکروفون: CondenserAudio Patterns: CardioidSize: 6.8 x 4.3 x 2.4 inches نوع اتصال: 3 پین XLR

دلایل خرید:

صدای فوق العاده

کیفیت ساخت بالا

قیمت پایین

فیلتر پاپ داخلی

دلایلی برای اجتناب:

برای تازه واردها ایده آل نیست

پایه گنجانده نشده است

Rode PodMic یکی از بهترین میکروفون‌های پادکست است و به اعتبار استودیویی خود افتخار می‌کند، دقیقاً به استفاده از کانکتور XLR به جای USB. اما خیلی هم پیچیده نیست – یکی از موارد مورد علاقه ما در مورد PodMic این است که برای دریافت صدای عالی نیازی به صرف زمان زیادی برای بهینه سازی ندارید.

فیلتر داخلی پاپ به کنترل ضبط‌ها کمک می‌کند، و ساختار مستحکم به حذف صداهای ناخواسته کمک می‌کند، اگر تصادفاً روی میز ضربه بزنید یا نیاز به تنظیم سریع موقعیت داشته باشید. باز هم، این یک میکروفون مبتدی ایده آل نیست، تا حدی به این دلیل که شامل پایه نیست. اما در اینجا یک چیز خوب دیگر در مورد PodMic وجود دارد: آنقدر ارزان است که می توانید به راحتی لوازم جانبی اضافی را خریداری کنید. گران‌تر از Rode NT-USB Mini، یک میکروفون USB عمومی‌تر نیست.

HyperX SoloCast

بهترین میکروفون با بودجه

مشخصات فنی:

نوع میکروفون: CondenserAudio Patterns: CardioidSize: 6.9 x 3.1 x 3.1 inches نوع اتصال: USB-C به USB

دلایل خرید:

بسیار مقرون به صرفه

صدای خوب

پایه قابل تنظیم

قابل حمل دوستانه

دلایلی برای اجتناب:

کنترل های محدود

فقط الگوی کاردیوئید

کیفیت ضبط HyperX SoloCast بسیار بهتر از آن چیزی است که برای یک میکروفون USB 59 دلاری باید باشد. ضبط الگوی کاردیویید آن می تواند با بهترین اجراکنندگان این دسته رقابت کند و آوازی غنی و کامل ارائه دهد. هنگام ضبط، کمتر متوجه اثر ریورب شنیداری و همچنین تداخل کمتری در پس‌زمینه خواهید شد. صداهایی مانند کلیک ماوس و کلیدهای مکانیکی چندان مزاحم نیستند. ما همچنین فشرده بودن و پایه قابل تنظیم آن را برای قرار دادن میکروفون در زوایای مختلف دوست داریم. حتی یک دکمه بی‌صدا برای جلوگیری از شنیدن هر گونه صدای اتفاقی وجود دارد.

این میکروفون آماده پلاگین و پخش است و با ساده‌ترین امکانات مانند کنترل‌های اولیه و یک الگوی ضبط تک، که یکی از معدود ویژگی‌های موجود است، مطابقت دارد. با این حال، این ارزش کلی SoloCast را کم نمی کند.

بهترین میکروفون‌ Sterling SP150SMK

عملکرد و حفاظت درجه یک با قیمت عالی

مشخصات فنی:

نوع میکروفون: CondenserAudio Patterns: CardioidSize: 7.1 x 1.9 x 1.9 inches نوع اتصال: XLR

دلایل خرید:

قیمت عالی

صدای غنی

از لحاظ بصری جذاب

همراه با پایه شوک و کیف حمل

دلایلی برای اجتناب:

بدون پد تضعیف یا فیلترهای بالا گذر

به قدرت فانتوم نیاز دارد

Sterling SP150SMK با قیمت 79 دلار، یک میکروفون مبتدی معتبر برای پادکسترهای مشتاقی است که خواهان ارائه با کیفیت و قیمت پایین هستند. میکروفون به زیبایی ساخته شده است و ظاهر و حس خوبی را ارائه می دهد که باید قبل از بیان خطوط مقدمه خود، اعتماد به نفس را برای افراد تازه کار ایجاد کند. لوازم جانبی اضافی مانند پایه شوک، گزینه نصب سخت و کیف حمل، شما را به طور کامل برای نمایش خود در جاده مجهز می کند. مهمتر از همه، کیفیت صدا در سطح بالایی قرار دارد و صداها را با چنان دقتی بالا می برد که به ندرت مجبور به انجام تنظیمات پس از تولید خواهید بود.

بدون فیلترهای بالا گذر، SP150SMK تمایل به دریافت صداهای اضافی مانند مالش آرنج به پارچه دارد.

Sennheiser MKE 400

بهترین میکروفون برای تولید محتوا

مشخصات فنی:

نوع میکروفون: CondenserAudio Patterns: SupercardioidSize: 5 x 2.6 x 1.5 inches نوع اتصال: 3.5mm

دلایل خرید:

طراحی فشرده

آسان برای استفاده، از جمله با تلفن

کیفیت صدای خوب

دلایلی برای اجتناب:

کنترل های اساسی

صدای باد را می گیرد

هم فیلمبرداران مبتدی و هم آماتور باید Sennheiser MKE 400 را بررسی کنند. این میکروفون شاتگان از یک الگوی ضبط سوپرکاردیویید بسیار جهت دار استفاده می کند تا گفتار واضحی را دریافت کند، حتی زمانی که در مکان هایی با صدای پس زمینه زیاد عکس می گیرید.

چیزی که MKE 400 را برای ایجاد محتوای DIY مناسب می کند، استفاده از آن آسان است. در حالی که می توانید به سادگی آن را به کفش داغ دوربین خود وصل کنید و از طریق کابل 3.5 میلی متری وصل کنید، MKE 400 همین سادگی وصل و پخش را برای گوشی های هوشمند نیز ارائه می دهد. به سادگی از طریق جک هدفون گوشی خود متصل شوید و حتی بدون دوربین DSLR یا بدون آینه می توانید کلیپ هایی با صدای عالی بگیرید.

بهترین میکروفون‌ Blue Yeti Nano

یک میکروفون جمع و جور آبی Yeti عالی

مشخصات فنی:

نوع میکروفون: CondenserAudio Patterns: Cardioid، OmnidirectionalSize: 8.3 x 3.8 x 4.3 inches نوع اتصال: USB

دلایل خرید:

صدای عالی

مطالعه ساخت

ارزانتر از یتی آبی

دلایلی برای اجتناب:

بدون حالت استریو

کنترل های اساسی

بله، این یک میکروفون آبی دیگر است، اما Yeti Nano یک میکروفون USB با کیفیت عالی دیگر است. این اساساً یک نسخه جمع و جورتر و با پشتی کمی از پرچمدار Blue Yeti با قیمتی بهتر است.

این بدان معناست که کیفیت ضبط بسیار مشابهی را در الگوهای کاردیوئید و همه جهته آن، به علاوه ظاهری بالغ و ساختار فلزی سخت دریافت می‌کنید. JLab Talk با قیمت 99 دلار یک معامله بزرگتر است، به خصوص که حالت استریو دارد، اما کوچکتر Blue Yeti Nano هنوز هم سزاوار جایگاهی در این لیست است.

Movo UM700

یک میکروفون عالی با قیمت عالی

مشخصات فنی:

نوع میکروفون: CondenserAudio Patterns: دو جهته، Cardioid، Omnidirectional، StereoSize: 11.6 x 4.4 x 3.8 اینچ نوع اتصال: USB

دلایل خرید:

قیمت جذاب

سادگی Plug-and-play

طراحی محکم

دلایلی برای اجتناب:

حساس به ضربه و ضربه

Blue Yeti کمی بهتر به نظر می رسد

Movo UM700 اساساً یک برداشت مقرون به صرفه تر از فرمول Blue Yeti است، البته با مشخصات بلندتر از Blue Yeti Nano. ما آن را در اینجا به دلیل کیفیت صدای قابل قبول، سهولت استفاده عالی و قیمت نسبتا پایین آن انتخاب کرده ایم – در واقع MSRP آن 30 دلار کمتر از Blue Yeti است.

اگرچه رقیب مشهورتر UM700 از توانایی ضبط عمومی آن برخوردار است – اگر می خواهید یک پادکست با صدای حرفه ای راه اندازی کنید ارزش به خاطر سپردن دارد – برای بازی، جلسات و چت های معمولی بیش از این کار را انجام می دهد. به سادگی کابل USB را وصل کنید، بهره را کمی افزایش دهید، و UM700 خوب است.

بهترین میکروفون‌ HyperX QuadCast S

یک میکروفون بازی با نورپردازی قابل تنظیم

مشخصات فنی:

نوع میکروفون: CondenserAudio Patterns: دو جهته، Cardioid، Omnidirectional، StereoSize: 10 x 5 x 5 inches نوع اتصال: USB

دلایل خرید:

کیفیت صدای بالا

نورپردازی قابل تنظیم

پایه شوک داخلی و فیلتر پاپ

دلایلی برای اجتناب:

QuadCast استاندارد ارزان تر است

می‌توانید با خرید HyperX Quadcast استاندارد که در بالا توضیح داده شد، مقداری پول صرفه‌جویی کنید، اما اگر یک رایانه بازی با RGB سنگین دارید و می‌خواهید یک میکروفون متناسب با آن داشته باشید، QuadCast S رنگارنگ‌تر ارزش دیدن دارد.

طبیعتاً فقط نور قابل تنظیم نیست که این میکروفون را به یکی از بهترین میکروفون ها تبدیل می کند. کیفیت ضبط غنی از جزئیات توسط یک فیلتر پاپ داخلی و پایه ضربه گیر محافظت می شود و در صورت تمایل می توان آن را به راحتی به پایه خود متصل کرد. مانند Blue Yeti و JLab Talk، چهار حالت ضبط مجزا را نیز فراهم می کند، بنابراین می توانید تنظیمات را برای ضبط انفرادی یا گروهی تنظیم کنید.

بهترین میکروفون‌ Rode NT-USB Mini

یک میکروفون مبتدی با کیفیت صدای خوب

مشخصات فنی:

نوع میکروفون: CondenserAudio Patterns: CardioidSize: 5.6 x 2.2 x 3.5 inches نوع اتصال: USB

دلایل خرید:

آسان برای استفاده

صدای کافی

خروجی هدفون داخلی

دلایلی برای اجتناب:

صدای سنگین

پایه سفت و غیر قابل تنظیم

همانطور که در بررسی ما بیان شد، Rode NT-USB Mini یک “میکروفون شایسته” است که کار را با کمتر از 100 دلار انجام می دهد. ضبط‌های قانع‌کننده‌ای با صدای مناسب تولید می‌کند که بهتر از آن چیزی است که از میکروفون تلفن هوشمند خود دریافت می‌کنید. ما از جک aux برای اتصال هدفون و شنیدن صدای شما، همراه با درگاه USB-C که اتصال به دسکتاپ یا لپ‌تاپ را بسیار ساده‌تر می‌کند، قدردانی می‌کنیم. کیفیت ساخت نیز نسبت به قیمت به طرز شگفت آوری خوب است. ساخت پلاستیک و فلز ظاهری حرفه ای به آن می دهد.

Rode NT-USB مشکل بهره مندی دارد، و تنظیم آن در داخل نرم افزار کار زیادی انجام نمی دهد، اما همچنان می تواند یک محصول قابل استفاده برای پادکست ها و استریمرهای تازه کار باشد.

نکاتی که باید در هنگام انتخاب میکروفون در نظر گرفت

راه اندازی: بهترین میکروفون تقریباً به طور کامل به تنظیمات شما بستگی دارد. این فهرست مروری کوتاه بر میکروفون های همه منظوره، میکروفون های پادکست، میکروفون های موسیقی و غیره دارد. اساساً مشخص کنید که برای چه چیزی بیشتر به میکروفون نیاز دارید، سپس میکروفون مناسب برای نیازهای خود را پیدا کنید. مانند بسیاری از گجت‌های دیگر، میکروفون‌های ارزان‌تر معمولاً عمومی‌تر هستند، در حالی که میکروفون‌های گران‌تر معمولاً تخصصی‌تر هستند. این بدان معنا نیست که میکروفون‌های ارزان‌تر ذاتا بدتر هستند. اما اگر کیفیت نیمه حرفه ای می خواهید، باید قیمت های نیمه حرفه ای را بپردازید.

تحقیق: از وب‌سایت‌های سازنده بازدید کنید و درباره بهترین عملکرد هر میکروفون اطلاعات کسب کنید. وب‌سایت رسمی معمولاً به شما ایده خوبی می‌دهد که آیا میکروفون در پادکست، بازی، موسیقی یا برنامه‌های کاربردی دیگر عالی است. در صورت عدم موفقیت، به یاد داشته باشید که اگر می خواهید خودتان در محیط خانه ضبط کنید، کاردیوئید به طور کلی مفیدترین الگوی صوتی است. داشتن الگوهای دیگر خوب است، اما تنها زمانی مفید هستند که افراد یا منابع صوتی بیشتری را وارد کنید.

ملاحظات قیمت: بدیهی است که هنگام جستجوی بهترین میکروفن ها، قیمت یک نکته مهم است. اگرچه همیشه استثنائاتی وجود دارد، برندهای معروف معمولاً کمی اضافه می کنند، اما به طور کلی، هرچه کمتر برای میکروفون هزینه کنید، احتمال به خطر افتادن عملکرد و ویژگی ها بیشتر می شود. رفتن به سراغ گزینه های مقرون به صرفه همیشه بهترین انتخاب نیست، زیرا هر پولی که در خرید خود پس انداز کنید، اگر کیفیت صدا ضعیف باشد، سود چندانی برای شما نخواهد داشت.

به قول معروف: زمان همه چیز است. و در حال حاضر بسیاری از مدل‌های مورد علاقه ما در خرده‌فروشی‌های آنلاین تخفیف داده می‌شوند، به این معنی که می‌توانید با قیمتی کمتر هم بخرید. به خاطر داشته باشید که صفحه بهترین معاملات فنی ما را برای همه آخرین صرفه‌جویی‌ها نشانه‌گذاری کنید.

الگوهای مختلف صوتی به چه معنا هستند؟

برخی از میکروفون های موجود در این لیست گزینه های مختلفی را برای الگوهای صوتی ارائه می دهند: دو جهته، کاردیوئید، همه جهته و استریو. دیگران فقط کاردیوئید را ارائه می دهند. در اینجا توضیح مختصری در مورد هر الگو آورده شده است تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که از کدام یک استفاده کنید:

: Cardioid این الگو صدایی را که از یک جهت می آید را دریافت می کند. این برای یک منبع واحد که مستقیماً در میکروفون صحبت می کند، مانند جلسات یا ضبط صدا، ایده آل است.

دو جهته: الگو فقط از دو جهت صدایی را دریافت می کند. این برای دو بلندگو که مستقیماً روبروی یکدیگر نشسته اند ایده آل است.

: Omnidirectionalاین الگو صدا را از اطراف میکروفون دریافت می کند. این برای کل گروهی از افرادی که میکروفون را احاطه کرده اند ایده آل است.

استریو: این الگو صدا را از جلوی میکروفون و همچنین به طرفین می‌گیرد. این برای یک گروه موسیقی، یا پانل بلندگوهایی که در یک جهت قرار دارند ایده آل است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس