بهترین پاور بانک های 2023: شارژرهای قابل حمل برای دستگاه های شما

43
0
بهترین پاور بانک

آیا قصد دارید برای مدت طولانی از سوکت دور باشید؟ در این صورت یکی از بهترین پاوربانک ها را برای شارژ نگه داشتن دستگاه های خود می خواهید. بهترین پاور بانک را در ادامه معرفی کرده ایم.

پریزها همیشه در دسترس نیستند و حتی کافه‌ها هم در دسترس مشتریان خود هستند، بنابراین شارژرهای قابل حمل ضروری‌تر از همیشه هستند، حتی اگر یکی از بهترین تلفن‌ها، بهترین تبلت‌ها یا بهترین لپ‌تاپ‌ها با باتری نسبتاً بزرگ را داشته باشید.

قبل از خرید باید موارد زیادی را در نظر بگیرید، زیرا مجموعه عظیمی از پاوربانک های قابل حمل موجود است که همگی برای کاربران مختلف مناسب هستند.

با در نظر گرفتن این موضوع، ما این راهنما را ایجاد کرده‌ایم که بسیاری از امیدوارکننده‌ترین گزینه‌ها را برجسته می‌کند و آنها را به دسته‌هایی از جمله پاوربانک‌های روزمره، پاوربانک‌های سبک وزن، ظرفیت بالا، باریک، بی‌سیم و حتی آن‌هایی که با انرژی خورشیدی شارژ می شوند، دسته‌بندی می‌کند.

اگر چندین گجت در اختیار دارید، یک گجت با ظرفیت بالا و در حالت ایده آل با چندین پورت می خواهید. همچنین اگر می‌خواهید دستگاه خود را چندین بار شارژ کنید یا ابزاری قدرتمند مانند Steam Deck یا Nintendo Switch دارید، باید یک پاوربانک با ظرفیت بالا انتخاب کنید.

از طرف دیگر، اگر ترجیح می دهید سبک سفر کنید، چیزی باریک و سبک می تواند بهتر باشد. ممکن است لازم باشد ظرفیت خود را کم کنید یا بیشتر خرج کنید، اما بسته به اینکه در چه زمانی به آن قدرت اضافی نیاز دارید، ارزشش را دارد. اگر می‌خواهید کابل‌ها را کاهش دهید، ممکن است یک بی‌سیم نیز بخواهید.

اگر انتظار دارید برای مدتی از شبکه خارج شوید، یک منبع با انرژی خورشیدی را در نظر بگیرید، و اگر نیازهای شما متفاوت است، نگاهی به انتخاب پاوربانک های روزمره بیندازید.

شارژرهای قابل حمل را آزمایش کرده و استفاده کرده ایم، در حالی که برخی از محصولات موجود در لیست بهترین پاوربانک های ما زمان خود را در آزمایشگاه های آزمایشی ما سپری نکرده اند، می دانیم که کدام یک را توصیه کنیم. ما از تجربیات و نظرات کارشناسان خود و همچنین بررسی های آنلاین، شهرت برند، قابلیت محصول و ویژگی های منحصر به فرد استفاده کردیم.

اگر به شارژر لپ تاپ نیاز دارید، به جای آن بهترین راهنمای شارژر لپ تاپ قابل حمل ما را بررسی کنید. در غیر این صورت، در راهنمای ما در مورد بهترین پاوربانک های زیر باید چیزی برای شما وجود داشته باشد.

بهترین پاور بانک های 2023

بهترین پاور بانک های روزانه

بهترین پاوربانک های روزانه نسبتاً ساده هستند. اینها معمولاً همان هایی هستند که برای روز معمول خود به سر کار می برید و دوباره برمی گردید. ما در مورد ظرفیت های متوسط ​​صحبت می کنیم در حالی که حمل آن به اندازه کافی آسان است، اما به اندازه آن دسته ها سبک یا باریک نیست ، همه کاره هستند حتی اگر در هیچ چیز برتر نباشند. با این حال، آنها این مزیت را دارند که معمولاً برای آنچه ارائه می دهند قیمت مناسبی دارند.

عکس

1. iMuto 20,000mah

پاور بانک برای اکثر مردم

+ ظرفیت بزرگ نسبت به قیمت

+ دارای صفحه نمایش

– طراحی درشت

پاوربانک iMuto 20,000mah که اکثراً همه چیزهایی را که می‌توانید با این قیمت نیاز داشته باشید ارائه می‌کند، ظرفیت 20,000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که به این معنی است که می‌توانید یک گوشی هوشمند معمولی را بیش از چهار بار بدون مشکل شارژ کنید. یک پاوربانک نسبتاً حجیم است و مطمئناً سنگین است، اما با دو پورت و صفحه‌ای که به شما نشان می‌دهد و اینکه شارژ باقی مانده چقدر است، مطمئناً اگر قابل حمل نباشد، کاربردی است.

امتیاز نقد آمازون: 5/4.3

عکس

2. Anker PowerCore 20,100mAh

شارژ سریع، قیمت مناسب

+ اندازه باتری بزرگ

+ شارژ سریع برای برخی

– بدون شارژ سریع کوالکام

پاوربانک Anker PowerCore 20100 میلی آمپر ساعتی نسبت به قیمت کمی شیک تر است و همچنان یک باتری عظیم 20100 میلی آمپر ساعتی ارائه می دهد تا بتوانید چندین بار بدون مشکل شارژ کنید. از فناوری شارژ سریع کوالکام پشتیبانی نمی‌کند، اما متوجه شده‌ایم که هنوز هم با دستگاه‌هایی که از PowerIQ یا VoltageBoost پشتیبانی می‌کنند، به سرعت شارژ می‌شود.

امتیاز نقد آمازون: 5/4.7

عکس

3. Anker PowerCore 13000mAh

ظرفیت بالا بدون وزنه سنگین

+ ظرفیت مناسب نسبت به قیمت

+ سبک تر از چیزی که به نظر می رسد

– بدون پشتیبانی Qualcomm Quick Charge

پاور بانک Anker PowerCore 13000 mAh حجیم به نظر می رسد اما با توجه به ظرفیت 13000 میلی آمپر ساعتی آن به طرز شگفت انگیزی سبک است. نسبت به قیمت و اندازه، می تواند آیفون را چند بار بدون مشکل و همچنین تبلت را از 0% تا 100% شارژ کند. هیچ پشتیبانی Qualcomm Quick Charge وجود ندارد اما هنوز هم بسیار سریع است. روکش مات باعث می شود در دست گرفتن آن نیز آسان باشد.

امتیاز نقد آمازون: 5/4.7

بهترین پاور بانک های سبک وزن

بهترین پاوربانک های سبک وزن به ندرت بیشترین ظرفیت را ارائه می دهند، اما ذخیره سازی آنها آسان است. وسیله ای که به سختی متوجه می‌شوید حمل می‌کنید، آن‌ها برای کمک به شما در خلاصی از سنگین شدن دستتان وجود دارند. در حالی که از آنها برای شارژ مجدد لپ تاپ یا کنسول بازی خود استفاده نخواهید کرد، اما وقتی متوجه شدید که توانایی های باتری خود را بیش از حد برآورد کرده اید، برای شارژ سریع گوشی شما خوب هستند.

عکس

1. Mophie Powerstation Mini

بهترین برای استفاده روزانه

+ بسیار سبک وزن

+ گرفتن آسان

– ظرفیت محدود

باتری جهانی Mophie Powerstation Mini Universal نسبت به قیمت بسیار زیبا به نظر می رسد و سبک وزن است. ظرفیت فقط 5000 میلی آمپر ساعت است، اما برای استفاده روزانه خوب است. از طریق پورت USB-C و USB-A می توانید چندین دستگاه را همزمان شارژ کنید. یک نشانگر چهار چراغ LED یکپارچه، وضعیت شارژ و عمر باتری فعلی را به شما نشان می دهد. در دستان شما هم حس خوبی دارد.

امتیاز نقد آمازون: 5/4.2

عکس

2. EAFU Power Bank

سبک با چراغ قوه داخلی

+ تا 3 دستگاه را شارژ می کند

+ چراغ قوه داخلی

– نه قدرتمندترین

پاوربانک EAFU چیزی بیش از شارژ کردن گوشی و دستگاه های شما را انجام می دهد. همچنین دارای یک چراغ قوه داخلی است که برای زمانی که در کمپینگ هستید یا از قطع برق رنج می برید مفید است. با قابلیت شارژ همزمان حداکثر سه دستگاه، ممکن است آب بدن شما سریعتر از آنچه می خواهید تمام شود، اما این برای دستگاهی که به اندازه کافی کوچک و سبک است که در جیب شما قرار گیرد، منطقی است.

امتیاز نقد آمازون: 5/4.6

عکس

3. JvGoal 12000mAh

طراحی کوچک، ظرفیت بالا

+ نمایشگر LCD

+ ساخت کوچک

– مناسب ترین برای گوشی های هوشمند

پاوربانک های JvGoal 12000 میلی آمپری که به اندازه کافی کوچک هستند و در دست شما قرار می گیرند، آیفون شما را چند بار شارژ می کنند و از طریق نمایشگر LCD خود به شما اطلاع می دهند که دقیقاً چه اتفاقی می افتد. نمایشگر قدرت باقیمانده را نشان می دهد، بنابراین شما با دو پورت خروجی USB در کنترل هستید تا کمی انعطاف پذیری به شما بدهد. این بسیار چشمگیر است که چه چیزی را در چنین طراحی کوچکی بسته بندی می کند.

امتیاز نقد آمازون: 5/4.4

بهترین پاور بانک های با ظرفیت بالا

بهترین پاوربانک های با ظرفیت بالا برای برق طراحی شده اند. این بدان معناست که آنها معمولاً چیزهای نسبتاً حجیم و گاهی غیرقابل تحمل هستند که قطعاً در کیف خود متوجه آنها خواهید شد، اما آنها برای دوام ساخته شده اند که کمک بزرگی است. اگر می‌خواهید بتوانید همه دستگاه‌های خود را چندین بار و در طول چند روز شارژ کنید، اینها پاوربانک‌هایی هستند که نیاز دارید. به تعداد پورت هایی که برای حداکثر اثربخشی ارائه می دهند توجه کنید.

عکس

1. MAXOAK 50,000mAh

مجموعه ای بزرگ از پورت ها

+ شش پورت

+ باتری بزرگ

– خیلی بزرگ است

آیا نیاز دارید همه چیزهایی که دارید را هم زمان شارژ کنید؟ پاوربانک MAXOAK 50000 میلی آمپر ساعتی برای شما مناسب است. با ظرفیت 50000 میلی آمپر ساعتی خود می تواند شش دستگاه را به طور همزمان شارژ کند، به این معنی که شما به این زودی ها به شارژ نیاز نخواهید داشت. این می‌تواند مانند گوشی هوشمند یا تبلت شما با لپ‌تاپ‌ها و سوئیچ نینتندو کار کند، بنابراین اگر برای مدتی از شبکه خارج شوید، عالی است.

امتیاز نقد آمازون: 5/4.4

عکس

2. Charmast 26,800mAh

ظرفیت خوب با قیمت پایین

+ طراحی باریک

+ USB-C یا USB-A

– نام تجاری کمتر شناخته شده

Charmast در مقایسه با سایر منابع پاوربانک، نام تجاری کمتر شناخته شده ای است، اما قیمت بسیار بالایی دارد. می تواند آیفون شما را بیش از 8 بار و همچنین مک بوک را دو بار با انتخاب USB-C یا USB-A معمولی شارژ کند. ظرفیت آن به اندازه برخی از گزینه های اینجا نیست، اما به طور شگفت انگیزی باریک و سبک وزن است، به این معنی که بسیار راحت است.

امتیاز نقد آمازون: 5/4.5

عکس

3. Jiga 30,000mAh

قدرتمند با چراغ قوه داخلی

+ ظرفیت خوب

+ نشانگر LED 5 قسمتی

– حجیم

جیگا معتقد است که پاور بانک 30000 میلی‌آمپر ساعتی جیگا نیز تقریباً یک هفته برای اکثر مردم کار خواهد کرد و این درست به نظر می‌رسد. می تواند آیفون 12 را بیش از 10 بار شارژ کند، مطمئنا قدرتمند است. در کنار آن یک ویژگی مفید چراغ قوه برای کمپینگ و یک نشانگر LED 5 قسمتی است تا بدانید همیشه چقدر قدرت باقی مانده است. فقط مراقب حجیم بودن آن باشید.

امتیاز نقد آمازون: 5/4.3

عکس

4. Bextoo 30,000mAh

به طرز شگفت انگیزی شیک

+ طراحی شیک

+ ظرفیت خوب

– فقط دو پورت USB

پاور بانک 30000 میلی آمپر ساعتی Bextoo تنها دارای دو درگاه USB است که کمی شرم آور است اما برای پاوربانکی که باید برای برخی از کاربران جذاب باشد به طرز شگفت انگیزی شیک است. یک صفحه نمایش LCD همیشه قدرت باقیمانده را نشان می دهد و شما باید نزدیک به 10 بار شارژ تلفن را انجام دهید. Micro-USB و USB-C هر دو پشتیبانی می شوند که راحت است.

امتیاز نقد آمازون: 5/4.3

بهترین پاور بانک های باریک

بهترین پاوربانک‌های باریک به اندازه‌ای باریک هستند که وقتی آنها را به جایی می‌برید، نیازی به برنامه‌ریزی از قبل ندارید. آنها به خوبی با سبک زندگی شما منطبق خواهند شد، حتی اگر بهترین ظرفیت یا بیشترین ویژگی ها را ارائه ندهند. ما از راحتی بیشتر از عملکرد صحبت می کنیم، اگر می خواهید چیزها را سبک نگه دارید، عالی است. مراقب انرژی کافی باشید تا گوشی خود را چند بار شارژ کنید، اما روی شارژ مجدد لپ تاپ خود به این آسانی ها حساب نکنید و احتمالاً گزینه های پورت زیادی نیز وجود نخواهد داشت.

عکس

1. Belkin 5,000mAh

اندازه کوچک، کیفیت بزرگ

+ طراحی فشرده

+ مقرون به صرفه

– ظرفیت کم

پاوربانک 5000 میلی آمپری بلکین از نظر ظرفیت بسیار کوچک است اما این بدان معناست که بسیار باریک نیز هست. می‌توانید چند بار گوشی خود را شارژ کنید و دارای گواهی MFI است، بنابراین می‌دانید که با تمام دستگاه‌های اپل شما و همچنین هر چیزی که به آن وصل می‌کنید به خوبی کار می‌کند. اگر قابل حمل بودن همه چیز است، این یک گزینه قابل اعتماد از یک نام خوب است.

امتیاز نقد آمازون: 5/4.2

عکس

2. INIU 10,000mAh

باریک و در عین حال پر ویژگی

+ چراغ قوه داخلی

+ تا سه دستگاه را شارژ می کند

– نام تجاری کمتر شناخته شده

INIU یک نام تجاری کمتر شناخته شده نسبت به برخی از موارد ذکر شده در اینجا است، اما پاور بانک INIU آن ویژگی های زیادی را نسبت به قیمت ارائه می دهد. هنوز هم نسبتاً باریک است، یک چراغ قوه داخلی، توانایی شارژ هم زمان سه دستگاه، به علاوه بسته‌هایی در کابل USB-C دارد. ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی آن نسبت به اندازه آن نیز مناسب است، بنابراین می توانید دستگاه های زیادی را شارژ کنید.

امتیاز نقد آمازون: 5/4.6

عکس

3. Anker PowerCore Slim 10,000mAh

باریک با نیروی فراوان

+ طراحی باریک

+ شارژ مجدد بسیار سریع

-خیلی بلند

Anker Power Bank PowerCore Slim 10000mAh باریک اگر کمی بلند باشد، یک پاوربانک معتبر از یک نام معتبر است. همچنین به لطف ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، می تواند آیفون 12 شما را حداقل دو بار با شارژ کامل برای آیپد شارژ کند. اندازه آن تقریباً به اندازه بسیاری از تلفن های هوشمند است که به اندازه برخی از آنها براق نیست، اما Anker نامی قابل اعتماد است، بنابراین می دانید که ایمنی در اینجا تضمین شده است.

امتیاز نقد آمازون: 5/4.5

عکس

4. Anker 20,000mAh

پاوربانک قدرتمند باریک

+ دو پورت USB

+ ظرفیت بالا برای اندازه

– بدون شارژ سریع کوالکام

پاور بانک انکر 20000 نسبت به اندازه اش کمی عجیب است. ظرفیت عظیم 20000 میلی آمپر ساعتی دارد اما به اندازه کافی باریک است که در اینجا قابل استفاده است. می‌توانید دو دستگاه را همزمان با USB-C و Micro USB شارژ کنید، گزینه‌ای با بیش از پنج بار شارژ برای iPhone XS به راحتی امکان‌پذیر است. فقط مراقب این واقعیت باشید که این شارژر کاملاً سریع نیست، اگرچه PowerIQ و VoltageBoost در اینجا به شما کمک می کنند.

امتیاز نقد آمازون: 5/4.7

بهترین پاور بانک های بی سیم

بهترین پاوربانک های بی سیم به این معنی است که برای شارژ مجدد دستگاه های خود نیازی به حمل کابل های زیاد با خود ندارید. با استفاده از قابلیت‌های بسیاری از دستگاه‌های اپل و اندروید برای شارژ بی‌سیم، در حین حرکت از راحتی یک زندگی بدون سیم برخوردار می‌شوید. مانند پاوربانک‌های روزمره، ظرفیت در اینجا نیز بسته به بودجه شما می‌تواند بسیار متفاوت باشد، اما با توجه به فناوری مورد استفاده، روی زیاد بودن آن حساب نکنید. در اینجا راحتی اولویت است.

عکس

1. Anker Magnetic Wireless 5,000mAh

برای کاربران آیفون 12

+ پیوست مغناطیسی

+ شارژ از طریق کیس

– قابلیت محدود برای کاربران غیر آیفون 12

آیا باید آیفون 12 خود را شارژ کنید و نمی خواهید از حرکت بایستید؟ پاوربانک 5000 میلی آمپری Anker Magnetic Wireless از آهنربا برای اتصال به پشت تلفن شما استفاده می کند تا بتوانید به انجام هر کاری که انجام می دهید ادامه دهید. البته، برای کاربران غیر آیفون 12 کمی محدود است، اگرچه یک پورت USB-C در آن گنجانده شده است، اما این موضوع به سختی مطرح است. برای یک سناریوی خاص، نمی‌توانید راحتی را در اینجا مقصر بدانید.

امتیاز نقد آمازون: 5/4.3

عکس

2. iWALK Magnetic Wireless

روشی منظم برای بی سیم نگه داشتن وسایل

+ نگهدارنده انگشت

+ طراحی ساده

– ظرفیت کم

پاور بانک بی‌سیم مغناطیسی iWALK از ترکیبی از یک حلقه انگشت برای گرفتن آن استفاده می‌کند و از فناوری Mag-Suction استفاده می‌کند تا تلفن و پاوربانک بی‌سیم شما را به هم متصل نگه دارد. کمی ناخوشایند است اما پاوربانک بی‌سیم مغناطیسی iWALK قیمت خوبی دارد که آن را جبران می‌کند. ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعتی آن به این معنی است که دیگر نگران یافتن زودهنگام برق نخواهید بود، به علاوه یک LED وجود دارد که به شما امکان می‌دهد بدانید چه اتفاقی می‌افتد.

امتیاز بررسی آمازون: 5/4.0

عکس

3. Apple MagSafe Battery Pack

راه حل رسمی برای آیفون 12

+ بسیار قابل اعتماد

+ تناسب راحت

– فقط برای آیفون 12

بسته باتری MagSafe لوازم جانبی اپل است که با اکراه می‌خرید و می‌دانید بهترین کار را برای آیفون 12 شما انجام می‌دهد. از طریق MagSafe با آهن‌رباهای کاملاً تراز شده‌اش به پشت آن می‌چسبد به این معنی که هرگز شما را ناامید نخواهد کرد. این برای هیچ چیز دیگر کاربرد چندانی ندارد، اما به ندرت موضوع این است. برای دارندگان آیفون 12، این یک لوازم جانبی ضروری و گران است.

امتیاز نقد آمازون: 5/4.2

عکس

4. Anker PowerCore III Wireless

راه حل یک مرحله ای

+ گزینه های شارژ سیمی و بی سیم

+ مارک قابل اعتماد

– سبک ترین نیست

پاور بانک بی‌سیم Anker PowerCore III که می‌تواند به عنوان پد شارژ و همچنین پاوربانک بی‌سیم استفاده شود، نسبتاً انعطاف ‌پذیر است. دارای پورت های USB-A و USB-C و همچنین قابلیت های بی سیم با 10000 میلی آمپر ساعت است که شما را تا زمانی که نیاز دارید در محل کار یا بازی نگه می دارد. هیچ دستگاهی وجود ندارد که پاوربانک بی‌سیم Anker PowerCore III نتواند به آن وصل شود که مطمئنا مفید باشد.

امتیاز نقد آمازون: 5/4.5

عکس

5. Casely Power Pods

شیک برای شارژ یک دستگاه

+ قابل حمل

+ MagSafe آن را راحت می کند

– گران

پاوربانک های بی سیم مغناطیسی Casely تنها با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت عرضه می شوند، به این معنی که آیفون 12 یا جدیدتر شما حداکثر تنها یک بار شارژ کامل از آن دریافت می کند. اما، قابل حمل بودن و قابلیت MagSafe آن چیزی است که خیال ما را راحت می کند. همچنین در چندین رنگ ارائه می شود تا بتوانید طرحی را که با پالت رنگ فعلی شما مطابقت دارد به دست آورید.

امتیاز نقد آمازون: 5/3.7

بهترین بانک های انرژی خورشیدی

اگر به دنبال بهترین پاوربانک های خورشیدی هستید، احتمالاً برنامه ریزی زیادی برای حضور در فضای باز دارید. در حالی که شما به طور کامل از شبکه خارج نشده اید، مفید است بدانید که می توانید تلفن یا سایر دستگاه های خود را بدون نزدیک شدن به هیاهوی شهری شارژ کنید. پاوربانک های خورشیدی معمولاً دارای ویژگی های مشابه پاوربانک های معمولی هستند، اما مهم است که این موارد را با نیازها و بودجه خود بررسی کنید.

عکس

1. A ADDTOP Solar Charger 25,000mAh

تعداد زیادی پنل برای فضای باز

+ پنل های خورشیدی برای جذب بهتر

+ ظرفیت خوب

– ساده ترین راه اندازی نیست

اگر می خواهید هنگام پیاده روی کوله پشتی خود را در پنل های خورشیدی بپوشانید، شارژر خورشیدی 25000 میلی آمپر ساعتی A ADDTOP شارژر مناسب شماست. این به خوبی برای تجربه در فضای باز طراحی شده است، اگرچه پنل های آن برای راه اندازی و چیدمان مناسب کمی تلاش می کند. در جاهای دیگر، شامل دو پورت USB Type-C به اضافه یک چراغ قوه داخلی است، بنابراین وقتی درگیر مشکل هستید، به طور معقولی قابل استفاده است.

امتیاز نقد آمازون: 5/4.1

عکس

2. Hiluckey Wireless Solar

تعداد زیادی دستگاه را به طور هم زمان شارژ کنید

+ می تواند تا چهار دستگاه را شارژ کند

+ شارژ بی سیم

– حجیم

همانطور که شارژر خورشیدی بی سیم Hiluckey نشان می دهد، نیازی به بودن در شهر یا محله های شلوغ نیست. قابلیت شارژ بی سیم و همچنین قابلیت شارژ چهار دستگاه را به طور همزمان ارائه می دهد. با قابلیت سنگین 26800 میلی آمپر ساعتی، این برای اکثر سفرهای کمپینگ خوب است و چراغ قوه نیز به شما کمک می کند. این حتی یک حالت SOS دارد، اگرچه امیدواریم هرگز به آن نیاز نداشته باشید.

امتیاز نقد آمازون: 5/4.2

عکس

3. DJRoll 36,000mAh

ظرفیت عظیم، ویژگی های غنی

+ ظرفیت زیاد

+ خروجی های زیاد

– سنگین

پاوربانک 36000 میلی آمپری DJRoll سنگین است اما چیزهای زیادی ارائه می دهد. این شامل ظرفیت عظیم 36000 میلی آمپر ساعت است که به شما کمک می کند تلفن و تبلت های خود را چندین بار بدون مشکل شارژ کنید. شارژ بی‌سیم Qi به همراه خروجی‌های USB دوگانه داخلی و یک پورت USB-C نیز دارد، بنابراین می‌توانید همزمان تا چهار دستگاه را شارژ کنید. یک چراغ قوه داخلی با حالت های اضطراری و قلاب های ساده برای اتصال پنل خورشیدی بسته را کامل می کند.

امتیاز نقد آمازون: 5/4.2

. به دنبال شارژر لپ تاپ هستید؟ در اینجا بهترین شارژرهای قابل حمل لپ تاپ ما آورده شده است. ما همچنین بهترین پروژکتورهای قابل حمل را معرفی کرده ایم

3/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس