مشکل داغ‌شدن گوشی های پیکسل 6 و 7

19
0
مشکل داغ‌شدن گوشی های پیکسل 6 و 7

گوشی‌های گوگل همواره به دوربین قدرتمند خود معروف بوده‌اند، اما باتری یکی از ویژگی‌های برجسته آن‌ها به‌حساب نمی‌آید. حالا کاربران گزارش داده‌اند که یک آپدیت شرایط را برای باتری گوشی‌های پیکسل 6 و 7 بدتر هم کرده است. برخی از کاربران حتی از مشکل داغ‌شدن بیش‌ازحد دستگاه‌های خود خبر داده‌اند. در این پست به بررسی مشکل داغ‌شدن گوشی های پیکسل 6 و 7 می پردازیم.

مشکل داغ‌شدن گوشی های پیکسل 6 و 7

یکی از کاربران در گزارشی به آن‌ها اعلام کرده که مصرف انرژی اپلیکیشن گوگل بسیار بیشتر شده است و پیکسل 6 پرو او در چند وقت اخیر به‌شدت داغ می‌کند. او مدعی شده که با برگرداندن نرم‌افزار گوشی به یک نسخه قدیمی‌تر، مشکل باتری را حل کرده، اما ایراد داغ‌شدن همچنان پابرجاست.

با جستجوی کوتاهی در ردیت، انجمن‌های گفت‌وگوی گوگل و توییتر می‌توانیم ببینیم که خیلی افراد دیگر هم با این مشکلات مواجه هستند. کاربری به نام nocapsallspaces در ردیت نوشته است: «پیکسل 6 پرو من و پیکسل 6 همسرم از دیروز درحالی‌که هیچ کاری با آن‌ها انجام نداده‌ایم، بیش‌ازحد داغ شده‌اند و باتری خالی می‌کنند. منظورم گرمای معمولی نیست؛ واقعاً داغ می‌شوند. باتری هم در کمتر از یک ساعت 20 درصد کاهش می‌یابد. مشکل ظاهراً مربوط به جدیدترین آپدیت اپلیکیشن گوگل است که تقریباً 12 مه منتشر شد.»

مشکل داغ‌شدن گوشی های پیکسل 6 و 7
مشکل داغ‌شدن گوشی های پیکسل 6 و 7

فعلاً مشخص نیست که چرا اپلیکیشن گوگل دچار چنین مشکلی شده است، اما به‌نظر می‌رسد که مصرف انرژی توسط این برنامه به‌طرز چشمگیری افزایش یافته است. کاربر TheJackieTreehorn در ردیت می‌گوید: «من هم این مشکل را دارم و باعث شده است که نتوانم از شارژ بی‌سیم استفاده کنم، چون دمای بالای گوشی مانع از شارژ می‌شود.»

به‌نظر می‌رسد که خود گوگل از گزارش‌های کاربران آگاه شده، چون در توییتر به یکی از کاربران پاسخ داده است. بااین‌حال، کمک آن‌ها به راهنمایی برای مراجعه به پشتیبانی مشتریان محدود بوده. اکنون باید دید که تا چند وقت دیگر آپدیتی برای رفع این ایراد منتشر خواهد شد.

engadget

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس