بهترین پتوهای وزن دار در سال 2024

48
0
پتوهای وزن دار

در حالی که بهترین تشک‌ها می‌توانند راحتی و پشتیبانی مناسب برای نحوه خوابیدن شما را در آغوش گرفتن بدن به شما ارائه دهند، برخی از خواب‌آوران به آن سطح بیشتری از نرمی نیاز دارند تا در عصرهای سرد آن‌ها را زیبا و برشته نگه دارد. پتوهای وزن دار را در ادامه معرفی کرده ایم.

اگر می خواهید در شب راحت و آرام بمانید، بهترین پتوهای وزن دار ضروری هستند. آنها نه تنها گرم هستند، بلکه ثابت شده است که پتوهای وزن دار استرس و اضطراب را تسکین می دهند و اساساً تجربه یک در آغوش گرفتن را از زیر وزن فراهم می کنند. علاوه بر این، این امر باعث می شود پتوهای وزن دار به یک مزیت ثابت خواب کمک کنند و ویژگی های درمانی ارائه دهند. 

اما با توجه به انواع و اقسام وزن‌های موجود، دانستن این که بهترین پتو برای نیازهای خواب شما کدام است دشوار است. اول، همیشه مهم است که مطمئن شوید وزن مناسبی برای نوع بدن خود پیدا کرده اید. به گزارش مدیکال نیوز تودی، یک پتوی وزن دار باید 10 درصد وزن بدن فرد را داشته باشد. وزن پتو می تواند از 5 پوند تا 30 پوند شروع شود، بنابراین یکی برای همه وجود خواهد داشت. موارد دیگری که باید در نظر بگیرید شامل توزیع فشار، نوع پر کردن و ضد حساسیت بودن آن است. 

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد، برچسب قیمت است. پتوهای وزن دار به دلیل مواد اضافی به نظر من گرانتر از پتوهای سنتی هستند. با این حال، با پیش‌روی فروش تشک‌های روز رئیس‌جمهور در فوریه، ممکن است بتوانید تخفیف خوبی برای یکی از آن‌ها بگیرید. برای کمک به شما در پیدا کردن پتوی وزنی مناسب برای خود، بهترین پتوهای وزنی را برای هر روال خواب، سبک زندگی و بودجه انتخاب کرده ایم. 

در اینجا بهترین پتوهای وزنی وجود دارد که می توانید در حال حاضر بر اساس ترکیبی از آزمایش و تحقیقات آنلاین جامع خریداری کنید. برای بررسی کامل و عمیق ما به ادامه مطلب بروید. 

1. پتو پنبه ای لونا 

بهترین در کل 

اگر به دنبال یک مجری همه جانبه هستید که خوابی آرام و آرام برای شما به ارمغان می آورد، لونا کاتن بهترین انتخاب است. با پوششی غیر سمی و قابل تنفس عرضه می شود و از دانه های شیشه ای درجه پزشکی استفاده می کند تا فشار آرامش بخشی بر بدن شما ایجاد کند. ساخته شده از پنبه ای فوق العاده نرم، در مجموعه ای از اندازه ها، وزن ها و رنگ ها موجود است. 

2. پتوی وزن YNM 

129.99 یورو 

در آمازون هلند (NL) 

بهترین انتخاب وزنه ها 

اگر طیف وسیعی از وزن ها و اندازه ها را می خواهید، پتوی وزن دار YNM گزینه های زیادی را ارائه می دهد. به این ترتیب، می توانید وزن ایده آل را برای بدن خود یا اگر با شریک زندگی خود به اشتراک می گذارید، پیدا کنید. این پتوهای فوق‌العاده شیک و نرم حاوی مهره‌های شیشه‌ای نیز هستند. تنها نقطه ضعف این است که نمی‌توانید با ماشین لباسشویی بشویید (فقط تمیز کنید)، با این حال، یک خواب عالی برای شما تضمین می‌شود. 

3. پتو وزنی 

بهترین برای راحتی 

این پتو با وزن ممتاز به دلیل راحتی شهرت جهانی دارد و فضایی دنج و دنج را برای ماه های سردتر ارائه می دهد. این با مهره‌های شیشه‌ای پر شده است که به طور مساوی توزیع شده‌اند و دارای یک پوشش نرم و قابل جابجایی است. با وزن 8 پوند، این بیشتر برای بدن های سنگین تر مناسب است و در سه رنگ موجود است. 

4. پتو وزن دار آرامش 

بهترین بودجه 

اگر به بودجه توجه می کنید، این یک گزینه عالی و مقرون به صرفه است که برای بزرگسالان و کودکان مناسب است. وزن‌ها از 6 پوند تا 20 پوند شروع می‌شود و دارای پارچه BlueCool Technology است که در لمس سرد باقی می‌ماند. پر از مهره‌های شیشه‌ای، احساس راحتی و راحتی می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا خوابی عالی داشته باشید. 

5. پتوی وزن دار پنبه ای ارگانیک Bearaby 

بهترین سازگار با محیط زیست 

این پتوی بافتنی درشت که از پنبه ارگانیک ساخته شده است، حسی فوق العاده نرم و دنج دارد. این به طور طبیعی قابل تنفس و زیست تخریب پذیر است و در رنگ ها و وزن های مختلف وجود دارد. این گزینه عالی برای هرکسی است که بی قرار، مضطرب، استرس دارد و نمی تواند خوب بخوابد. علاوه بر این، شیک به نظر می رسد و برای هر فضای داخلی اتاق خواب مناسب است. 

6. پتوی بالو وزن دار 

بهترین برای افراد گرم خواب 

برای کسانی که در طول شب بیش از حد گرم می شوند، این پتو وزن دار Baloo گزینه ای نرم و خنک برای افراد گرم خواب ارائه می دهد. پر شده از دانه های شیشه ای بدون سرب و 100٪ پنبه خالص، برای افرادی که گرم می خوابند یا مضطرب می خوابند مناسب است. بهتر از همه، می توان از آن در تمام طول سال استفاده کرد، زیرا به گونه ای طراحی شده است که گرما را به دام نیندازد و شما را خنک نگه دارد. 

به طور کلی بهترین ها 

  1. پتو وزن دار بزرگسالان لونا 

بهترین پتو وزن دار در کل 

مشخصات فنی 

جنس: پنبه دارای گواهی Oeko-Tex 100 وزن‌های موجود: 5 پوند، 7 پوند، 12 پوند، 15 پوند، 17 پوند، 20 پوند، 22 پوند، 25 پوند، 30 پوند پرکننده: دانه‌های شیشه‌ای بهترین مناسب برای: خواب‌های داغ. افراد مبتلا به آلرژی 

دلایل خرید 

+ توزیع فشار یکنواخت 

+ از مهره های شیشه ای درجه پزشکی استفاده می کند 

+ ضد حساسیت 

+100 روز آزمایشی 

دلایلی برای اجتناب 

-یک پوشش هزینه اضافی دارد 

پتو پنبه‌ای لونا برای هر کسی که به دنبال لذت بردن از خواب آرام‌تر و عمیق‌تر است، جعبه‌های زیادی دارد. ما عاشق روکش تنفسی، تایید شده توسط Oeko-Tex به عنوان غیر سمی، و پرکننده مهره های شیشه ای هستیم که فشار یکنواخت و آرامش بخشی را در سراسر بدن شما فراهم می کند. این به ما کمک کرد تا در رختخواب آرام‌تر و کمتر بی‌قرار شویم و از استفاده از آن روی مبل در عصر لذت می‌بردیم تا قبل از خواب نیز آرامش داشته باشیم. 

می‌توانید آن را در اندازه‌ها و وزن‌های مختلف، از سایز کامل (12 پوند) تا کینگ سایز (20 پوند)، و همچنین رنگ‌ها و طرح‌های فراوان خریداری کنید. حتی بهتر از آن، پتو پنبه‌ای بسیار نرم لونا را می‌توان در چرخه‌ای ملایم با ماشین شستشو داد (اگر سایز بزرگ‌تری می‌خرید، ظرفیت دستگاه خود را بررسی کنید). 

راهنمای نمودار وزن لونا توصیه می کند وزن پتویی را انتخاب کنید که 8 تا 10 درصد وزن بدن شما باشد و اگر مطمئن نیستید با وزن سبک تر شروع کنید. برای افرادی که وزنشان بین 120 تا 150 پوند است، مثلاً یک پتوی 12 پوندی انتخاب کنید. ما با 10 درصد رفتیم و عالی کار کرد. 

پتوی نخی لونا دارای روکش قابل جابجایی نیست، بنابراین باید آن را جداگانه بخرید، اما با یک سری حلقه طراحی شده است که در صورت خرید یک روکش (یا لحاف) آن را محکم می کند. . 

بهترین انتخاب وزنه ها 

  1. پتوی وزن دار YNM 

بهترین پتو وزن دار برای انتخاب کامل وزن و اندازه 

مشخصات فنی 

جنس: 100٪ پنبه وزن‌های موجود: 12 پوند، 15 پوند، 20 پوند (تک 48×72 اینچ)؛ 15 پوند، 17 پوند، 20 پوند، 22 پوند، 25 پوند (دوبل 60×80 اینچ)؛ 15 پوند، 20 پوند، 20 پوند، 20 پوند، 20 پوند s beadsبهترین مناسب برای : همه خوابیده ها; همخوابی ها 

دلایل خرید 

+ انتخاب عالی وزنه ها 

+ روکش پنبه ای نرم 

+بندهای داخلی برای محکم کردن لحاف 

دلایلی برای اجتناب 

-فقط نقطه تمیز 

ما چند ماه است که از پتوی وزنی فوق‌العاده و نرم YNM استفاده می‌کنیم و آن را برای خواب شبانه و برای چرت‌های آرام روی مبل در روز دوست داریم. پتوی هفت لایه YNM Weighted Blanket مانند Luna بالا در طیف وسیعی از الگوها، اندازه ها و وزن ها موجود است. 

این برند راهنمای آسانی در مورد وزنی که باید برای بدن خود انتخاب کنید و همچنین اگر قصد دارید پتو را با شریک زندگی خود به اشتراک بگذارید (به بزرگترین اندازه و وزن نیاز دارید) ارائه کرده است. 

مانند بسیاری دیگر در این راهنما، پتوی وزن دار YNM تحریک فشار عمیق (DPS) را با یک مهره شیشه ای بازتولید می کند. مهره‌ها درون جیب‌هایی قرار می‌گیرند که به صورت جداگانه دوخته شده‌اند، بین لایه‌های پنبه دارای گواهی Oeko-Tex قرار گرفته‌اند تا فشار را به طور یکنواخت در سراسر بدن شما توزیع کنند. این اثر بسیار آرام بخش است و مطمئناً در پایان یک روز پرمشغله، سطح استرس ما را از بین برد. 

تنها مزاحمت ما این است که شما نمی توانید این پتو را با دست یا در ماشین بشویید، بنابراین فقط تمیز است. می‌توانید آن را داخل یک کاور لحاف سازگاری که قبلاً دارید ببندید (مجموعه‌ای از حلقه‌ها روی پتو نصب شده است تا به خوبی جا بیفتد)، یا یک روکش قابل شستشو YNM بخرید تا از روی آن سر بخورد. 

بهترین برای راحتی 

  1. پتو وزن دار 

احتمالاً مشهورترین پتوی وزنی جهان 

مشخصات فنی 

جنس: روکش میکرو فیبر، پنبه وزن‌های موجود: 15 پوند، 20 پوند، 35 پوند پرکننده: مهره‌های شیشه‌ای بهترین مناسب برای: خواب‌های استرس‌دار. کسانی که یک پتوی مخمل خواب دار برای چرت زدن می خواهند 

دلایل خرید 

+ روکش میکرو فلیس نرم 

+ مناسب برای بدن های سنگین تر 

+بازگشت 30 روزه 

دلایلی برای اجتناب 

-بدون وزن کمتر از 15 پوند 

در دنیای پتوهای وزن دار، پتوی اصلی Gravity شاید معروف ترین و به احتمال زیاد هدیه داده شود. و اگر عادات خواب شما می تواند از کمی اصلاح استفاده کند، این پتوی درجه یک ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که شما نیاز دارید. 

پتوی اصلی جاذبه بهترین انتخاب برای هر کسی است که به دنبال راهی آرامش بخش برای کاهش استرس قبل از خواب و آرام کردن ذهن مضطرب و بی قرار در رختخواب است. آزمایشگر ما اظهار داشت که به محض اینکه به وزن اضافی عادت کرد، از خواب بیدار شد و احساس سرزندگی بیشتری داشت و برای انجام آن روز آماده بود. به خاطر داشته باشید که در ماه‌های سردتر بهترین عملکرد را دارد و روکش میکرو مخملی جداشدنی آن (مناسب برای شستشوی ماشینی) احساس می‌کند که در زیر آن بغل می‌شود. علاوه بر این، اگر در شب احساس سرما کنید، در گرما قفل می شود. 

سه رنگ موجود است (آبی سرمه ای، سفید و خاکستری)، بنابراین اگر این یکی را هدیه می دهید باید با بیشتر تم های دکوراسیون اتاق خواب هماهنگ باشد. پتوی وزنی Gravity با مهره های شیشه ای پر شده است. باز هم، این تضمین می کند که وزن ملایمی را در کل بدن خود احساس می کنید، نه فقط در چند نقطه عجیب و غریب، زیرا مزایای DPS را به شما نمی دهد. 

وزن روکش به تنهایی 8 پوند است، بنابراین پتو در کل کمی سنگین تر به نظر می رسد. با این حال، این در نهایت به خواب خوب شبانه کمک می کند، به خصوص اگر استرس و نگرانی شما را بیدار نگه دارد. 

همچنین اگر بودجه کمتری دارید، پتوی ارزان‌تر Tranquility Weighted را در زیر توصیه می‌کنیم، اگرچه مطمئناً آنقدرها هم جذاب نیست. 

بهترین بودجه 

  1. پتو وزن دار آرامش 

یک پتوی سنگین مقرون به صرفه برای بزرگسالان و کودکان 

مشخصات فنی 

جنس: پلی استر وزن‌های موجود: 6 پوند، 12 پوند، 15 پوند، 18 پوند، 20 پوند پر کردن: دانه‌های شیشه‌ای بهترین مناسب برای: کسانی که بودجه کمی دارند. افراد گرم خواب نیاز به یک پتوی خنک دارند 

دلایل خرید 

+قیمت مقرون به صرفه 

+ پارچه خنک کننده در یک طرف 

دلایلی برای اجتناب 

-پوشش به اندازه بقیه شیک نیست 

– پیدا کردن برخی وزنه ها سخت است 

اگر به دلیل استرس برای خوابیدن مشکل دارید، پتوی وزن دار آرامش به گونه ای طراحی شده است که به شما کمک می کند از خواب دور شوید. راحت، راحت و مقرون به صرفه است، و آن را بهترین گزینه برای افرادی که استرس دارند با پول کمی برای خرج کردن تبدیل می کند. علاوه بر وزن و اندازه برای بزرگسالان، نسخه مخصوص کودکان با وزن 6 پوند نیز موجود است. 

Perks of the Tranquility Weighted Blanket مخصوص بزرگسالان شامل یک روکش قابل جدا شدن و قابل شستشو است، اما چیزی که ما واقعاً دوست داریم روکش دو طرفه است. یک طرف آن نرم و مخملی است، در حالی که طرف دیگر دارای پارچه BlueCool Technology است که در لمس سرد باقی می ماند. کسانی که گرم می خوابند، شما می دانید کدام سمت برای شما بهتر است. 

بهترین سازگار با محیط زیست 

  1. پتوی وزن دار پنبه ای ارگانیک Bearaby 

یک پتوی بافتنی درشت ساخته شده از مواد آلی 

مشخصات فنی 

جنس: پنبه ارگانیک، اسپندکس وزن های موجود: 10 پوند، 15 پوند، 20 پوند، 25 پوند بهترین مناسب برای: کسانی که وزن بیش از 100 پوند دارند. چرت زدن در طول روز؛ سرد خواب ها 

دلایل خرید 

+ احساس ضخیم و نرم بافتنی 

+پتو با ظاهری زیبا 

+قابل شستشو با ماشین (در سرما) 

دلایلی برای اجتناب 

-بدون وزن کمتر از 10 پوند 

یکی از نرم‌ترین و دنج‌ترین گزینه‌های راهنمای بهترین پتوهای وزن‌دار ما، پتوی بافتنی سنگین Bearaby است که به همان اندازه که شیک است، آرامش‌بخش است. ما عاشق این هستیم که چگونه با استفاده از پنبه ارگانیک (آغشته شده با لمس اسپندکس) و اینکه به طور طبیعی تنفس و تجزیه پذیر است. 

مانند دیگر گزینه‌های اینجا، پتوی ارگانیک پنبه‌بافی Bearaby از فشار درمانی برای تحریک تولید سروتونین (ماده شیمیایی حس خوب) و کاهش استرس استفاده می‌کند. بنابراین، این یک انتخاب ایده آل برای هر کسی است که احساس بی قراری، مضطرب، استرس دارد و نمی تواند خوب بخوابد. 

این پتوی بافتنی زیبا در چندین رنگ مختلف و با چهار وزن 10 پوندی، 15 پوندی، 20 پوندی و 25 پوندی عرضه می شود. اگر مطمئن نیستید که کدام وزنه را انتخاب کنید، همیشه وزنه سبکتر را انتخاب کنید. 

می‌توانید آن را در محیط سرد بشویید، اما وقتی خیس است بسیار سنگین است، بنابراین ممکن است کمی طول بکشد تا به طور یکنواخت خشک شود. به طور کلی، اگر یک پتوی شیک و دنج برای اضطراب می‌خواهید، پتوی ارگانیک پنبه‌بافی Bearaby یک انتخاب عالی است. 

بهترین برای افراد گرم خواب 

  1. پتوی بالو وزن دار 

گزینه ای نرم و خنک کننده برای افراد گرم خواب 

مشخصات فنی 

جنس: 100% پنبه خالص وزن‌های موجود: 12 پوند، 15 پوند، 20 پوند، 25 پوند پرکننده: دانه‌های شیشه‌ای بدون سرب مناسب‌ترین موارد: تختخواب‌های داغ. خواب های مضطرب 

دلایل خرید 

+ از مهره های بدون سرب استفاده می کند 

+روکش پنبه ای بدون سم 

+ مناسب برای شستشو با ماشین لباسشویی 

دلایلی برای اجتناب 

-بدون وزن کمتر از 12 پوند 

پتوی وزنی شاد Baloo به گونه‌ای طراحی شده است که بدن شما را شکل می‌دهد و احساس یک در آغوش گرفتن ملایم را ایجاد می‌کند. خوب به نظر می رسد، درست است؟ پتوی بالو وزنی که از 100% پنبه خالص ساخته شده، نرم و قابل تنفس است. دومی کمک می کند تا زمانی که تحت فشار تسکین دهنده پر شدن مهره های شیشه ای به خواب می روید، دمای شما متعادل بماند. 

مراقبت از پتو وزن دار Baloo آسان است و می توان آن را در ماشین شستشو داد (از آب سرد استفاده کنید و در یک چرخه ملایم بشویید)، اگرچه این برند به مشتریان توصیه می کند که اندازه های بزرگتر را به یک پاک کننده تجاری ببرند. 

در حالی که تصور اینکه یک پتوی سنگین ممکن است باعث شود احساس گرما بیش از حدی در شما ایجاد کند که نمی توانید به درستی استراحت کنید، آسان است، اما این پتو تمام مزایای آرامش بخش فشار درمانی را بدون گرمای اضافی به شما می دهد. و چون طوری طراحی شده است که گرما را به دام نمی اندازد، می توان از آن در تمام طول سال استفاده کرد. 

بهترین برای خواب عمیق 

  1. پتو ارگانیک وزن دار Saatva 

بهترین پتو وزن دار برای خواب عمیق تر 

مشخصات فنی 

جنس: پنبه تجارت منصفانه 100% ارگانیک وزن‌های موجود: 12 پوند، 20 پوند پرکننده: دانه‌های شیشه‌ای بهترین مناسب برای: افراد مبتلا به اضطراب. افراد خواب با بی خوابی؛ هدیه دادن 

دلایل خرید 

+ارگانیک و غیر سمی 

+ آزمایش خواب بدون خطر 

+یک سال گارانتی 

دلایلی برای اجتناب 

-فقط دو وزنه موجود است 

ساعتوا با این پتوی لوکس به شهرت خود در محصولات خواب باکیفیت عمل می کند. اگر از آلرژی رنج می برید، پتوی وزنی ارگانیک Saatva بهترین انتخاب برای شما است زیرا مواد مخملی ارگانیک پنبه ای عاری از سموم مضر و آلرژن های تشدید کننده است. 

به لطف مهره های شیشه ای داخلی پتو، فشار ملایم و تمام بدن به طور مداوم اعمال می شود. کاملاً توزیع شده است تا به شما کمک کند هنگام چرت زدن یا خوابیدن احساس آرامش کامل داشته باشید. 

پتوی ارگانیک وزن دار Saatva فقط در دو وزن (12 پوند یا 20 پوند) عرضه می شود، بنابراین اگر به وزن سنگین تری نیاز دارید، پتوی وزنی (بالا) یا پتوی وزن دار Quilty (در زیر) را امتحان کنید. 

پیشنهاد Saatva در لیست ما ارزان‌ترین نیست، اما از همه محصولات دیگر در بخش گارانتی بهتر عمل می‌کند – یک سال گارانتی دارد. بهتر از این، می‌توانید آن را در یک دوره آزمایشی 45 روزه دریافت کنید، به این معنی که می‌توانید ابتدا آن را امتحان کنید تا مطمئن شوید که برای شما مناسب است. 

بهترین برای اضطراب 

  1. پتو وزن دار Quilty درجه یک 

انتخاب خوبی برای افراد گرم خواب مستعد بی قراری است 

مشخصات فنی 

جنس: روکش پلی استر، پتوی پنبه ای وزن های موجود: 5 پوند، 7 پوند، 10 پوند، 12 پوند، 15 پوند، 20 پوند، 25 پوند، 30 پوند پرکننده: مهره های میکرو شیشه ای مناسب برای: افراد مبتلا به اضطراب. افراد بی قرار گرم خواب ها 

دلایل خرید 

+ احساس لمس خنک 

+ دامنه وزنی زیاد 

+چند طرح مختلف 

+ روکش قابل جدا شدن برای شستشو 

دلایلی برای اجتناب 

-بعضی از کاربران می گویند در ابتدا بو می دهد 

پتوی با وزن Quilty Premium برای بزرگسالان با نرم بودن و خنک‌کننده بودن، آرامش بیشتری به شما می‌دهد، به این معنی که هیچ ترسی از پارچه‌های خراش دار و خارش‌دار که شما را بیش از حد گرم می‌کند وجود ندارد. بنابراین اگر پتو با وزن خنک کننده Baloo خارج از محدوده قیمت شما است، Qulity بهترین گزینه بعدی است. 

این پتوی پرطرفدار اضطراب در طیف گسترده‌ای از وزن‌ها و اندازه‌ها موجود است، بنابراین باید پتویی برای بیشتر افراد وجود داشته باشد، چه خودتان بخوابید و چه با یک خواب ناآرام دیگر در یک تخت مشترک هستید. 

با پیروی از یک طراحی استاندارد، پتوی وزن دار Quilty با مهره های میکرو شیشه ای پر شده است و از ساختار هفت لایه برای گهواره بهتر بدن شما استفاده می کند. ما همچنین دوست داریم که با یک پوشش قابل جابجایی و قابل شستشو به انتخاب شما از چندین رنگ و الگوی مختلف ارائه شود. 

بهترین پتوهای وزن دار در بریتانیا 

  1. پتوی وزن دار مدار سیمبا 

بهترین پتو وزن دار در بریتانیا به طور کلی 

مشخصات فنی 

جنس: 100% پنبه وزن‌های موجود: 6.8 کیلوگرم، 9 کیلوگرم پرکننده: نانو مهره‌های شیشه‌ای بهترین مناسب برای: افراد بی‌خوابی. خواب های مضطرب؛ وزن بدن بین 10-15 سنگ 

دلایل خرید 

+تنظیم دما 

+ جیب های لحافی مهره ها را به طور یکنواخت نگه می دارند 

+ بالشتک زیاد برای خواب راحت 

دلایلی برای اجتناب 

-فقط دو وزنه موجود است 

-برای به اشتراک گذاشتن ساخته نشده است 

برند خواب مورد اعتماد سیمبا به خاطر تشک هیبریدی عالی خود در محدوده جعبه شناخته شده است و در اینجا تخصص خواب خود را به پتوی وزنی Orbit آورده است. Orbit پر از هزاران نانوذره شیشه‌ای وزن‌دار، درمان فشار عمیق را شبیه‌سازی می‌کند تا ذهن مسابقه‌ای شما را خاموش کند و به شما کمک کند برای خواب راحت باشید. 

پتوی لوکس سیمبا از لایه‌هایی از پنبه و بالشتک تشکیل شده است، با تمام آن مهره‌های نانو شیشه‌ای که به طور ایمن در جیب‌های لحافی نگهداری می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که دانه‌ها در یک مکان جمع نمی‌شوند. اگر در طول خواب بیش از حد گرم می شوید، پوشش پنبه ای خنک کننده قابل تنفس است و می تواند دما را به خوبی تنظیم کند. 

همچنین می‌توان روکش را جدا کرد و در ماشین (در دمای پایین‌تر) شستشو داد تا تازه و بهداشتی بماند و خطر ایجاد مزاحمت برای آن دانه‌ها وجود نداشته باشد. تنها نقطه ضعف این است که مانند سایر محصولات خواب سیمبا، پتوی وزنی Orbit تنها در یک رنگ موجود است. 

  1. پتوی وزنی ملا 

یک پتوی سنگین محبوب که به صورت آزمایشی 30 روزه عرضه می شود 

مشخصات فنی 

جنس: پنبه وزن‌های موجود: 5.5 کیلوگرم، 7 کیلوگرم، 9 کیلوگرم، 11 کیلوگرم پرکننده: گلوله‌های کوارتز شیشه‌ای مناسب برای: افراد مضطرب. گرم خواب ها 

دلایل خرید 

+ آزمایش 30 شبه بدون خطر 

+ قابلیت تنفس برای خواب سردتر 

+ عاری از سموم مضر 

دلایلی برای اجتناب 

-ممکن است برای افراد بالای 16 سنگ کار نکند 

این پتوی دلپذیر Mela با 100% پنبه قابل تنفس ساخته شده است تا شما خنک بمانید در حالی که وزن ملایم دانه های شیشه ای جادوی خود را اعمال می کند تا استرس شما را کاهش دهد و به شما کمک کند راحت تر بخوابید. 

طیف خوبی از وزنه‌ها برای انتخاب وجود دارد، با گزینه‌ای که مناسب بیشتر وزن‌های بدن است. گزینه های بزرگسالان از 5.5 کیلوگرم شروع می شود (برای وزن بدن 50 کیلوگرم و بالاتر)، تا 11 کیلوگرم (برای وزن های بدن 100 کیلوگرم یا بیشتر). 

پتوی Mela Weighted Blanket علاوه بر اینکه بدون خش‌خش و دو طرفه است (با یک طرف پنبه خنک‌کننده و یک طرف پشمی دنج)، در یک آزمایش 30 شبه بدون خطر ارائه می‌شود. بنابراین اگر از وزن یا سایز مورد نیاز خود مطمئن نیستید، می‌توانید آن را امتحان کنید و آن را برای یک وزن جایگزین یا بازپرداخت در صورتی که کاملاً مناسب نیست، برگردانید. 

  1. پتوی وزن دار اما بغل 

بهترین پتوی وزن دار بریتانیا برای افراد گرم خواب 

مشخصات فنی 

جنس: 100% پنبه، میکروفیبر، پلی استر وزن‌های موجود: 7 کیلوگرم پرکننده: دانه‌های شیشه‌ای سیلیس بهترین مناسب برای: افرادی که وزن 55 تا 80 کیلوگرم دارند. گرم خواب ها 

دلایل خرید 

+200 شب آزمایشی 

+پارچه خنک 

+طراحی لحافی یکنواخت را پر نگه می دارد 

دلایلی برای اجتناب 

-هزینه های اضافی را پوشش دهید 

پتوی 7 کیلوگرمی Emma Hug Weighted برای وزن بدن 55 تا 80 کیلوگرم مناسب است و از هفت لایه تشکیل شده است که شامل یک روکش 100% پنبه است. فراتر از آن، دو لایه پد میکروفیبر و پلی استر را خواهید یافت، با طراحی لحافی که مهره های شیشه ای پتو را به طور ایمن در جای خود نگه می دارد (در جیب های 10×10 سانتی متری ذخیره می شود). 

دانه‌های شیشه‌ای سیلیکا (اندازه‌ای کمتر از 1 میلی‌متر) برای درمان فشار در هنگام استراحت، چرت زدن یا خوابیدن در دسترس هستند. به دلیل طراحی لحافی، مهره ها جمع نمی شوند، بنابراین وزن همیشه به طور مساوی توزیع می شود. می‌توانید برای گرمای بیشتر، پتوی Emma را زیر لحاف خود قرار دهید، اگرچه ممکن است متوجه شوید که لحاف شما کمی روی آن حرکت می‌کند. 

اگرچه Emma Hug قابل شستشو با ماشین لباسشویی است، اما بزرگ و سنگین است، بنابراین یا باید آن را به طور حرفه ای تمیز کنید یا روی روکش قابل جابجایی Emma Weighted Blanket سرمایه گذاری کنید (39 پوند RRP). این از بامبو قابل تنفس ساخته شده است و به این معنی است که می توانید پتو واقعی را تمیز و بدون لکه نگه دارید. 

  1. Silentnight Wellbeing Weighted Blanket 

یک پتوی نرم با وزن از برند خواب میراثی 

مشخصات فنی 

جنس: پوشش میکروفیبر وزن‌های موجود: 6.8 کیلوگرم، 9 کیلوگرم پرکننده: 100% پلی‌استر با دانه‌های شیشه‌ای بهترین مناسب برای: افراد مبتلا به اضطراب. کسانی که بی خوابی دارند 

دلایل خرید 

+ ضد حساسیت 

+قابل شستشو با ماشین لباسشویی 

+استرس قبل از خواب را کاهش می دهد 

دلایلی برای اجتناب 

-فقط در 15 پوند و 20 پوند عرضه می شود 

ما نمی‌توانستیم مجموعه‌ای از بهترین پتوهای وزن‌دار را بدون گنجاندن برند خواب بریتانیایی Silentnight ایجاد کنیم. پتو وزن دار این برند دارای روکش میکروفیبر لحافی است که فشار ملایم دانه های شیشه ای داخل آن به آرامش سیستم عصبی، آرامش اضطراب و خواب عمیق تر کمک می کند. 

پتوی اضطراب سایلنت نایت ضد حساسیت است و می‌توان آن را نیز با ماشین شستشو داد، بنابراین اگر از آلرژی‌های مختل کننده خواب رنج می‌برید، می‌توانید راحت‌تر نفس بکشید و بدانید که هیچ واکنشی ایجاد نمی‌کند. 

هر گونه جنبه منفی؟ بله، فقط در دو وزن، یک سایز (150×200 سانتی متر، مناسب برای تخت دو نفره) و یک رنگ (خاکستری) موجود است. سایر برندهای پتو وزن دار انتخاب بسیار بیشتری از نظر وزن، اندازه و رنگ پتو ارائه می دهند، اما پتو وزن دار Wellbeing ارزش پولی خوبی دارد. 

  1. پتوی وزنی برنتفوردز 

بهترین پتوی وزنی مقرون به صرفه 

مشخصات فنی 

جنس: 100% پلی استر وزن های موجود: 4 کیلوگرم، 6 کیلوگرم، 8 کیلوگرم پرکننده: دانه های میکرو شیشه ای مناسب برای: افراد با بودجه کم. استفاده گاه به گاه 

دلایل خرید 

+ پر کردن مهره های شیشه ای 

+طرح رویه لحافی 

+ مقرون به صرفه در هر سایز 

دلایلی برای اجتناب 

-پوشش کمی سفت به نظر می رسد 

اگر به دنبال یک پتوی مقرون‌به‌صرفه برای خواب و چرت زدن هستید، این گزینه بی‌زحمت Brentfords یک انتخاب عالی است. این در سه وزن مختلف – 4 کیلوگرم، 6 کیلوگرم و 8 کیلوگرم – عرضه می شود و برای یک تخت دونفره مناسب است. بنابراین انتخاب بزرگی از نظر وزن یا اندازه پتو نیست، اما بسیار ارزان است بنابراین ما نمی توانیم بیش از حد تقاضا کنیم. 

توصیه برای پتوهای وزن دار این است که آنها باید تقریباً 10 درصد وزن بدن شما باشند، بنابراین اگر به وزنی بالاتر از وزنی که پتوی وزن دار برنتفورد ارائه می دهد نیاز دارید، پتوی وزن دار Mela را در بالا یا پتوی وزنی جان لوئیس را در زیر بررسی کنید. 

پوشش نرم پلی استر دنج است، در حالی که پرکننده مهره های شیشه ای میکرو غیر سمی در جیب های محکم دوخته شده قرار دارد تا از جمع شدن مهره ها جلوگیری شود. پتوی وزن دار برنتفورد در یک کیف حمل نیز عرضه می‌شود که اگر آن را برای استفاده دور از خانه بسته‌بندی می‌کنید، تمیز نگه داشتن آن را کمی آسان‌تر می‌کند. 

  1. جان لوئیس وزن پتو 

یک انتخاب محبوب در میان کسانی که سندرم پای بیقرار دارند 

مشخصات فنی 

جنس: پنبه وزن‌های موجود: 4.5 کیلوگرم، 7 کیلوگرم، 9 کیلوگرم، 11.5 کیلوگرم پرکننده: 93 درصد دانه‌های شیشه‌ای، 7 درصد پلی‌استر بهترین مناسب برای: خواب‌هایی که سرما را احساس می‌کنند. خواب های بی قرار 

دلایل خرید 

+ انتخاب خوب وزنه ها 

+بیقراری را کاهش می دهد 

+ احساس صاف ابریشمی 

دلایلی برای اجتناب 

-فقط نقطه تمیز 

این پتو وزن دار با کیفیت بالا از جان لوئیس در طیف وسیعی از وزن ها از 4.5 کیلوگرم تا 11. کیلوگرم عرضه می شود. طراحی ساده و هوشمندانه‌ای دارد، اما نقطه ضعف آن این است که فقط در یک اندازه عرضه می‌شود: یک پتو به ابعاد 150 در 200 سانتی‌متر که برای پوشش یک تشک دو نفره طراحی شده است. تنها یک رنگ نیز موجود است، اما خاکستری خوب و خنثی است. 

اگر شب‌ها سرما را احساس می‌کنید و اغلب به دلیل سردی بیش از حد از خواب بیدار می‌شوید، پتوی جان لوئیس راه‌حلی عالی برای گرم شدن سریع در رختخواب است. مشتریان همچنین گزارش می دهند که در تسکین پاهای بی قرار موثر است. 

روکش پنبه‌ای 200 نخی مجلل است، اما باید بدانید که این پتو را نمی‌توان در ماشین شستشو داد، به این معنی که مراقبت از آن سخت‌تر از پتوی Simba Orbit Weighted Blanket است. 

چگونه بهترین پتو وزن دار را برای خود انتخاب کنید 

هنگام تصمیم گیری در مورد یک پتو وزن دار، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید وزن بدن شما است. پتوی ایده آل باید 8 تا 12 درصد وزن بدن شما باشد و نه بیشتر. ما در این راهنما با جزئیات بیشتری به این موضوع نگاه می کنیم، بنابراین در حال حاضر موارد دیگری را که باید هنگام انتخاب یک پتوی سنگین در نظر بگیرید وجود دارد: 

  • آیا اندازه آن مناسب است؟ پتوهای وزن دار به گونه ای طراحی شده اند که روی شما صاف بخوابند و مانند لحاف از دو طرف آویزان نشوند. این تضمین می کند که وزن به طور یکنواخت در سراسر بدن شما توزیع می شود، که اگر می خواهید از تمام آن مزایای آرامش بخش لذت ببرید ضروری است. 
  • قابل شستشو هست؟ برخی از پتوها را می توان با ماشین لباسشویی در محیط سرد شستشو داد، در حالی که برخی دیگر دارای روکش های قابل جابجایی هستند. سخت ترین مراقبت از آنها فقط تمیز نقطه ای است. قبل از خرید بررسی کنید، در صورتی که به دنبال یک پتوی وزن دار قابل شستشو هستید. 
  • گرم می خوابید یا آلرژی دارید؟ اگر در طول خواب بیش از حد گرم می شوید، بهترین پتو برای شما پتویی با روکش خنک کننده است. و اگر آلرژی دارید، یکی را انتخاب کنید که با مواد ضد حساسیت مانند پنبه ارگانیک ساخته شده است. 
  • آیا شرایط پزشکی دارید؟ پتوهای راهنمای ما برای استفاده بزرگسالان سالم طراحی شده اند. اگر مشکلات مزمن تنفسی یا گردش خون، آسم، فشار خون پایین، دیابت نوع 2 یا کلاستروفوبیا دارید، استفاده از پتوهای وزن دار توصیه نمی شود. اگر شک دارید، قبل از خرید با پزشک خود صحبت کنید. 

در نهایت، هنگامی که می دانید کدام وزن برای شما مناسب است، انتخاب از بین بهترین پتوهای وزن دار به اولویت شخصی بستگی دارد. اگر در تصمیم گیری مشکل دارید، پتویی را انتخاب کنید که به صورت آزمایشی بدون ریسک عرضه می شود تا بتوانید ببینید که آیا برای شما مناسب است یا خیر. این Saatva در ایالات متحده و Mela در بریتانیا است. همچنین می توانید خود را با یکی از بهترین بخاری های فضایی گرم کنید تا راحت باشید. 

پتوی وزن دار چیست؟ 

این پتوهای سنگین که به عنوان پتوهای اضطراب نیز شناخته می شوند، به صورت لایه ای ساخته شده اند و حاوی وزنه هایی هستند که به طور مساوی توزیع شده اند – معمولاً دانه های شیشه ای ریز – که “درمان فشار عمیق” ملایم را در سراسر بدن ارائه می دهند. این احساس فشار به موارد زیر کمک می کند: 

  • با ایجاد مجدد اثر قنداق کردن، احساس امنیت را در طول خواب افزایش دهید. این باعث کاهش کورتیزول (هورمون استرس) و افزایش سروتونین (هورمون شادی) می شود. 
  • به خواب عمیق‌تر و آرام‌تر کمک کنید، که برای مثال اگر به دلیل بی‌خوابی، بی‌قراری یا یائسگی از خواب بیدار می‌شوید، ایده‌آل است. 
  • برخی از علائم استرس و اضطراب را کاهش دهید. 

آرامش، خواب عمیق‌تر و تسکین استرس، اصلی‌ترین دلایلی هستند که مردم به دنبال بهترین پتوهای وزن‌دار هستند، اگرچه بسیاری از مردم گزارش داده‌اند که این پتوها تسکین دهنده درد نیز هستند و می‌توانند سندرم پای بی‌قرار را در رختخواب آرام کنند. 

چگونه از یک پتوی وزن دار استفاده کنید؟ 

هنگام کار، استراحت یا مدیتیشن می توانید از یک پتوی وزن دار روی تخت خود یا روی مبل استفاده کنید. هنگامی که برای اولین بار استفاده از یکی را شروع می کنید، ممکن است شروع کمی عجیب به نظر برسد. از تجربه شخصی ما در مورد پتوهای وزن دار، توصیه می کنیم در ابتدا آن را برای مدت کوتاهی امتحان کنید (یک چرت کوتاه زیر پتو)، قبل از استفاده طولانی تر، مانند خواب کامل شبانه. 

برخی از افراد تنها از پتوهای وزن دار برای دوره های کوتاه استفاده می کنند تا زمانی که پس از احساس استرس یا اضطراب بسیار احساس آرامش کنند، در حالی که برخی دیگر در طول شب از آن برای کاهش بی خوابی یا اضطراب خواب استفاده می کنند. ببینید چه چیزی برای شما مفید است و اگر نگرانی‌ها شما را بیدار نگه می‌دارد، ویژگی تخصصی ما را در مورد نحوه خوابیدن با اضطراب بخوانید. 

اکثر بهترین پتوهای وزنی که در بالا ارائه شده اند برای استفاده یک نفر طراحی شده اند – آن را زیر یا روی لحاف یا روتختی خود قرار دهید یا به جای آن از آن استفاده کنید. اگر یک تخت مشترک دارید، مطمئن شوید که پتو برای هر دوی شما راحت است. برای انجام این کار، وزن پتویی را بر اساس میانگین وزن ترکیبی بدن خود انتخاب کنید. اگر از نظر وزن تفاوت زیادی دارید، ممکن است بخواهید از یک پتو جداگانه استفاده کنید. 

و برای اینکه پتوی وزنی خود را در بهترین حالت نگه دارید، همچنین می خواهید بدانید که چگونه یک پتو وزن دار را بشویید. 

مزایای پتوهای وزن دار چیست؟ 

پتوهای وزن دار برای کاهش استرس و کمک به آرامش افراد استفاده می شود، چه روی مبل قبل از خواب باشد و چه در رختخواب، به طوری که احساس بی قراری کمتری داشته باشند و بتوانند سریعتر از زمین بیفتند. ما چندین مورد از بهترین پتوهای وزن‌دار موجود در بازار را امتحان کرده‌ایم و هر کدام از آنها احساس فشار ملایمی را ایجاد می‌کنند و پتو مقدار کمی وزن اضافه می‌کند که به طرز شگفت‌آوری آرامش‌بخش است. 

این در واقع نوعی درمان به نام لمس فشار عمیق (DPT) است که برای کاهش اضطراب و کاهش سطح استرس استفاده می شود. یک کارآزمایی بالینی قدیمی اما همچنان ذکر شده به بررسی اثرات DPS بر اضطراب پرداخت و دریافت که در آرام کردن اضطراب موثر است، اما در اینجا به تحقیقات بیشتری نیاز است. 

مزایای بالقوه پتوهای وزن دار عبارتند از: 

  • به کاهش هورمون های استرس کمک می کند 
  • تولید هورمون های احساس خوب را افزایش می دهد 
  • ایجاد یک احساس ملایم و تمام بدن در آغوش گرفتن 
  • شما را در رختخواب آرام می کند تا برای خواب راحت تری داشته باشید 
  • خواب‌آلودهای بی‌قرار را که معمولاً دائماً بین موقعیت‌های خود جابجا می‌شوند، آرام می‌کند 

بهترین پتو وزن دار برای خرید کدام است؟ 

در ایالات متحده، پتویی با وزن بزرگسالان لونا انتخاب هوشمندانه ای است اگر پتویی غیر سمی و قابل تنفس می خواهید. ما دوست داریم که چگونه آن را در بسیاری از الگوهای جالب ارائه می شود. محدوده وزن و اندازه ها نیز خوب است و این پتوی وزنی را می توان به راحتی در دستگاه شستشو داد. در حالی که این ارزان‌ترین پتوی اضطراب در لیست ما نیست، گران‌ترین هم نیست و قطعاً در ازای پول خود مقدار زیادی دریافت می‌کنید. 

در انگلستان، ما عاشق پتوی وزن دار مدار سیمبا هستیم. در حالی که انتخاب زیبایی شناختی آن مانند Luna نیست، اما هنوز هم چیزهای زیادی با پوشش خنک کننده آن وجود دارد که می تواند شسته و جدا شود. 

این در انتهای ترازو گران‌تر است، بنابراین اگر گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری می‌خواهید و یک تخت دو نفره دارید، به جای آن پتوی Silentnight Wellbeing Weighted را انتخاب کنید. 

وزن پتو وزن دار چقدر باید باشد؟ 

وزن پتو نباید بیشتر از 10 درصد وزن بدن شما باشد. بنابراین، اگر 170 پوند وزن دارید، یک پتوی وزن حدود 17 پوند می خواهید. اگر مطمئن نیستید که چه وزنی بیشترین سود را به شما می دهد، در ابتدا سبک تر شوید. 

پتوهای وزن دار برای کودکان بسیار سبک تر و کوچکتر هستند و برخی از بهترین مارک های پتوهای وزن دار برای کودکان نیز سایز تولید می کنند. در همه موارد، پتوهای وزن دار هرگز نباید برای کودکان زیر دو سال یا هر کودک زیر 20 پوند استفاده شود، زیرا می تواند بسیار خطرناک باشد. کودکان هرگز نباید از پتوهای سنگینی که برای بزرگسالان در نظر گرفته شده است استفاده کنند، بنابراین در صورت عدم استفاده، پتوی خود را دور از دسترس دستان کوچک قرار دهید. 

به یاد داشته باشید، پتوهای وزن دار برای جابجایی می توانند سنگین باشند، بنابراین اگر فکر نمی کنید یک کودک یا بزرگسال از نظر جسمی قادر به برداشتن آن به راحتی در صورت تمایل نیست، نباید از پتو استفاده کنید. 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس