12 بهترین پتوی برقی که زمستان امسال شما را گرم نگه می دارد

199
0
بهترین پتوی برقی

همانطور که هوای سرد شروع به گاز گرفتن می کند، افکار به زمانی تبدیل می شوند که قرار است برای اولین بار ترک بخوریم و گرمایش را روشن کنیم. اما از آنجایی که قبض انرژی سالانه برای یک خانه متوسط ​​در بریتانیا بین اکتبر تا دسامبر امسال حدود 1923 پوند تعیین شده است، فکر راه‌هایی برای گرم ماندن بدون روشن کردن ترموستات مورد استقبال قرار می‌گیرد. بهترین پتوی برقی در اینجا معرفی کرده ایم.

پتوهای برقی سنتی – آنهایی که روی تخت شما دراز می کشند و آن را گرم می کنند – ممکن است تصاویری از Nanna شما در لباس خوابش را تداعی کند، اما در واقع، آنها یک انتخاب بسیار هوشمندانه هستند که به روز شده اند و هزینه اجرای آنها به اندازه 1p است.

تمام پتوها و پرتاب های برقی باید دارای ویژگی خاموش شدن خودکار باشند. این کار از داغ شدن خطرناک پتو جلوگیری می کند. بیشتر آنها روی تایمر هستند، اما برخی احساس می کنند که در حال نزدیک شدن به گرمای بیش از حد و قطع شدن در آن نقطه هستند.

همچنین اغلب این گزینه را دارید که مدت زمان روشن بودن آن را قبل از خاموش شدن تنظیم کنید. اگر با کسی که دوست ندارد در همان دمای شما بخوابد، یک تخت مشترک دارید، به سراغ کنترل‌های دوگانه بروید تا بتوانید مطمئن شوید که کنار تخت شما برای شما مناسب است.

علاوه بر آن پتوهای برقی سنتی، پرتاب برقی نیز وجود دارد. اینها اغلب به برق وصل می شوند (اگرچه برخی از آنها با باتری کار می کنند) و هنگامی که زیر آنها دراز می کشید شما را گرم می کنند. پرتاب های برقی اغلب پشمی هستند و همیشه نرم و راحت هستند. آن‌ها برای نشستن روی مبل زیر مبل یا قرار گرفتن روی پاهایتان در طول روز چه در حال کار و چه در حال استراحت هستید، عالی هستند.

چطور تست کردیم

Cosiness نام بازی با تمام پتوهایی بود که تست کردیم. ما می‌خواستیم پرتاب‌ها نرم و نرم باشند و زیر پتوها راحت باشند. هر پتویی که سیم‌ها بیش از حد حجیم یا پارچه آن‌ها بیش از حد خارش داشته باشد، از این دور بالا تخفیف داده می‌شوند.

سهولت استفاده و دوام و مراقبت آسان نیز مهم بود – آیا می‌توانیم در صورت ریزش آنها را با ماشین بشوییم؟ ما همچنین قیمت را هم از نظر خرید و هم از نظر هزینه اجرا در نظر گرفتیم. این جمع بندی ثابت می کند که برای به دست آوردن یک محصول عالی، نیازی به ولخرجی ندارید. در اینجا مواردی هستند که ما را با درخشش گرم به جا گذاشتند.

بهترین پتوهای برقی در سال 2023 عبارتند از:

بهترین پتوی برقی کلی – پرتاب گرمای شیک و گرم لوکس اسلمبرداون: 63.99 پوند، Amazon.co.uk

بهترین پرتاب خز مصنوعی – پرتاب گرمایش لوکس روزهای دریم لند: 129.99 پوند، Dreamlanduk.co.uk

بهترین خرید ارزان قیمت – پتوی برقی کنترل راحتی Silentnight: 39.42 پوند، Amazon.co.uk

بهترین گزینه برای تنظیمات حرارتی قابل تنظیم – پرتاب حرارتی شرپا لیکلند: 71.99 پوند، Lakeland.co.uk

بهترین پتوی برقی Slumberdown elegantly warm luxury heated throw

پشم راسو مصنوعی در این پرتاب گرم شده Slumberdown به همان اندازه نرم است که شما پیدا می کنید. ما دوست داریم که در طیف وسیعی از رنگ ها وجود داشته باشد – پسته روشن را آزمایش کردیم، اما خال و زغال تیره نیز وجود دارد. اما چیزی که ما در مورد این پرتاب گرم شده دوست داشتیم این بود که با وجود داشتن 20 تنظیمات، استفاده از آن چقدر آسان بود.

10 تنظیم حرارت و 10 تنظیم کننده تایمر وجود دارد که به شما امکان می دهد تا 10 ساعت آن را روشن نگه دارید. با نگاه کردن به صفحه نمایش LED می توانید دقیقاً آنچه را که تنظیم کرده اید ببینید و به شما می گوید که عددی که به آن نگاه می کنید مطابق با گرما است یا تایمر. همچنین یک کلید روشن/خاموش ساده نیز وجود دارد. ما زیر این پتو احساس نان برشته‌ای داشتیم و دوست داشتیم که گزینه‌های گرمایی زیادی وجود دارد تا بتوانیم مانند گلدیلاک باشیم و دمای مناسب را پیدا کنیم.

Stoov big hug XL heat pad

به لطف بسته باتری روی این پتوی گرم‌کن، می‌توانید آن را از برق جدا کنید. اگر آن را در ماشین می خواهید، یا صندلی که می خواهید روی آن استفاده کنید، خیلی از پریز برق فاصله دارد، عالی است. این در طیف وسیعی از رنگ‌ها عرضه می‌شود و پوشش قابل جابجایی آن را می‌توان با ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه سانتی‌گراد شستشو داد. استفاده از آن ساده است، فقط شارژ کنید و سپس بسته باتری را در جیب زیپ‌آپ پد وصل کنید و سپس روی دکمه روشن/خاموش روی پتو کلیک کنید.

سه چراغ LED وجود دارد که نشان می‌دهد کدام تنظیم گرما را روشن کرده‌اید، که از 28 تا 42 درجه سانتی‌گراد متغیر است. یک بار شارژ پتو باید بین 90 دقیقه تا سه ساعت طول بکشد، بسته به اینکه چقدر آن را کوبیده اید. گرما عمدتاً در چند تکه روی پتو متمرکز شده بود، نه در سراسر آن، اما آنها برای اطمینان از قرار گرفتن آنها در نقاطی قرار می‌گیرند که قرار است با پد در تماس باشید.

Silentnight comfort control electric blanket

Silentnight برای یک راه مقرون به صرفه برای گرم نگهداشتن زمستان امسال، آن را ثابت کرده است. این پتو علاوه بر اینکه برای یک کینگ سایز زیر 40 پوند است، برای گرم کردن تخت شما نیز حدود 1 p هزینه دارد (اگر از آن برای دو ساعت در حالت کم استفاده کنید). کاملاً مفید به نظر می رسد – پشم گوسفند کاملاً احساس می شود و سیم ها برجستگی های کوچکی را در زیر تشک ایجاد می کنند. با این حال، ما دوست داشتیم که تسمه های الاستیک آن را روی تشک ثابت نگه دارد. کنترل های تکی با سه تنظیم گرما وجود دارد به این معنی که اگر یک تخت مشترک دارید، هر دو باید آن را در یک دما دوست داشته باشید. این یک پتوی برقی اولیه عالی است و ما را حتی در پایین ترین حالت به طور قابل توجهی گرم نگه می دارد.

بهترین پتوی برقی Dreamland hurry home deluxe velvet herringbone heated throw

این پرتاب خرگوش مخملی، نرم و لطیف در یک ناوچه جوهری زرق و برق دار عرضه می شود که فوق العاده بالا به نظر می رسد و ما نیز دوست داشتیم که روی آن استخوان شاه ماهی دوخته شود. در واقع، این یک پاسخ عالی برای آن دسته از ما است که به سبک علاقه مندیم و می خواهیم پرتابی که روی مبل پوشیده شده باشد، عالی به نظر برسد.

در ابتدا کنترل ها کمی ترسناک به نظر می رسند، اما در واقع تنظیمات مفید زیادی وجود دارد. یک تایمر خاموش شدن خودکار با گزینه هایی برای یک، دو یا نه ساعت وجود دارد. اگر در یک شب فیلم قرار می‌گیریم یا در طول روز در حین کار از آن استفاده می‌کردیم، این را مفید می‌دانستیم. همچنین شش تنظیم گرما وجود دارد، و اگر آن را روی بالاترین تنظیم قرار دهید، خیلی سریع پیش گرم می شود. ما همچنین لکه‌های سردی را شناسایی نکردیم و در حالی که کابل‌ها به خوبی روی پتو پخش شده‌اند، وقتی زیر آن نشسته بودیم، احساس بزرگی نداشتیم. علاوه بر این، می توانید این پتو را با ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه سانتیگراد بشویید و حتی می توانید آن را خشک کنید.

بهترین پتوی برقی Beurer XXL electric throw

کاملاً ضربه‌پذیر و مجلل، این احتمالاً نرم‌ترین پرتابی بود که امتحان کردیم. همچنین بزرگ است – به اندازه کافی بزرگ است که دو آزمایش کننده روی یک مبل بنشینند. کنترل تکی دارای شش تنظیم حرارتی است و ما تمایل داشتیم آن را به شش تنظیم کنیم تا از قبل گرم شود و سپس زمانی که زیر آن بودیم آن را کم کنیم.

اگرچه بسیار حجیم است. سیم‌هایی که به خوبی پخش شده‌اند مطمئن می‌شوند که لکه‌های سردی وجود ندارد، اما مطمئناً می‌توانید همه کابل‌ها را حس کنید و کشیدن آن بسیار سنگین است. برای جلوگیری از گرمای بیش از حد، پس از سه ساعت خاموشی خودکار وجود دارد که ممکن است در صورت استفاده طولانی مدت از آن در طول روز سرد، مشکل ساز باشد – اگرچه فقط باید آن را خاموش و روشن کنید تا دوباره روشن شود. متوجه شدیم که اگر یک شبه آن را می‌خواستیم، کاملاً خوشحال بودیم که خاموش می‌شود تا یک آشفتگی داغ و عرق‌ریز از خواب بیدار نشویم.

Dreamland snowed in organic cotton warming mattress protector

ما از همان آنباکس اولیه تحت تأثیر این محافظ تشک گرمایشی قرار گرفتیم. به نظر عالی می رسد، ساخته شده از پنبه ترد 200 نخی که به شما در تنظیم دمای بدن کمک می کند. با دوخت لحافی، محافظ تشک Dreamland بیشتر شبیه رویه تشک است، زیرا ضخیم و حمایت کننده است.

آزمایش با زوجی انجام شد که راضی کردنشان سخت است و دوست دارند در دماهای مختلف بخوابند. این کنترل دوگانه عالی و حتی پس انداز ازدواج تلقی می شد. طرفداران خواب راحت می‌توانند با استفاده از کنترل‌ها و شش تنظیم دما، سمت تخت خود را گرم کنند، در حالی که آزمایش‌کننده‌ای که شرایط خواب سردتر را ترجیح می‌دهد، می‌تواند سمت خود را در حالت کم یا حتی خاموش قرار دهد. همچنین یک تایمر قابل تنظیم خاموش شدن در هر دو کنترل وجود دارد. آزمایشگران دریافتند که این پتوی الکتریکی نرم و راحت است و سیم کشی آن به سختی قابل تشخیص است.

Lakeland snuggler sleeved heated throw

به یاد دارید زمانی که slankets یک معامله بزرگ بود؟ خوب، آنها به لطف صاحبان لوازم الکترونیکی آشپزخانه و خانه، لیکلند، ارتقا یافته اند. این پرتاب گرم دار دارای آستین و کیف پا می باشد. یک کیسه پا! ایده این است که شما روی مبل نشسته در آن بنشینید و به طرز باشکوهی احساس رضایت کنید. و پس از یک جلسه آزمایش، ما در هیئت مدیره هستیم.

اگر از شکاف‌هایی که هوای سرد را زیر پتوتان می‌گذارند متنفر هستید، عالی است، زیرا می‌توانید آن را زیر پتو قرار دهید. و هرگز مجبور نیستید آن را به اشتراک بگذارید. اگرچه باید نزدیک یک پریز بنشینید، زیرا در حین استفاده نیاز به وصل شدن دارد، اما سه تنظیم حرارتی روی آن وجود دارد، و ما متوجه شدیم که در حدود پنج دقیقه گرم می شود. پتو پس از سه ساعت خاموش می شود تا از گرم شدن بیش از حد جلوگیری شود. بعلاوه، می توانید پرتاب را با ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه سانتیگراد بشویید.

Silentnight easi-heat electric blanket

با توجه به قیمت سایر پتوهای برقی با کنترل دوگانه، این پیشنهاد Silentnight ارزش مناسبی برای پول دارد. مطمئناً، به اندازه برخی دیگر از پتوهای برقی که امتحان کردیم، شیک نیست، اما این کار را انجام می دهد. این از میکروفلیس ساخته شده است که باعث می شود آن را در تمام طول شب نرم نگه دارید و در برابر احساس سیم ها محافظت کنید. در طول آزمایش، ما متوجه لکه‌های سرد نشدیم و هم‌آزمایشگر ما متوجه شد که آنها نیازی به روشن کردن کناره‌هایشان ندارند، زیرا کنترل‌های دوگانه اجازه می‌دهند هر طرف پتو به طور مستقل تنظیم شود.

سه تنظیم گرما و یک صفحه نمایش LED روی کنترل ها وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی متوجه شوید که پتو چقدر گرم است. شما می توانید این پتو را تمام شب روشن نگه دارید، اما دارای یک سیستم حفاظتی ایمنی در برابر گرمای بیش از حد است که در صورت تشخیص داغ شدن بیش از حد پتو، پتو را به طور خودکار خاموش می کند.

Dreamland hygge days luxury warming throw

این پرتاب خز مصنوعی در سه طرح مختلف ارائه می شود. ما به سراغ “هاسکی” رفتیم که به طرز شگفت انگیزی نرم و کرکی است. کنترل‌های LED نه تنها در گوشه مبل بسیار جذاب و جذاب به نظر می‌رسد، بلکه شش تنظیم دما و سه تایمر خاموش شدن خودکار – یک، سه یا نه ساعت را ارائه می‌دهند. ما متوجه شدیم که این پرتاب واقعاً به لطف ترکیبی از عناصر گرمایشی و خز مصنوعی ما را بسیار گرم نگه می دارد. این پرتاب سرزمین رویایی کمی کوچکتر از برخی پرتاب‌های داغ در این خط بود – قطعاً باید آن را برای خود نگه دارید و پیشنهادی برای اشتراک‌گذاری ندارید.

بهترین پتوی برقی Lakeland sherpa heated throw

این پرتاب گرم شده در لیکلند از یک طرف نرم و از طرف دیگر نرم و صاف است. ما دوست داشتیم که رنگ دیگری غیر از خاکستری داشت – رنگ ما سبزی بود، اگرچه می‌توانیم بگوییم که برای چشمان ما بیشتر آبی تیره است – و یکی از سبک‌ترین رنگ‌هایی است که امتحان کرده‌ایم، که اگر این کار را نکنید عالی است. مانند سنگین شدن یا تمایل به گرم شدن بیش از حد در زیر لایه های سنگین. کنترل ها برای سفارشی سازی نیز عالی هستند. نه سطح گرما، و نه گزینه برای زمانی که خاموش شدن خودکار شروع می شود وجود دارد. این به شما امکان می دهد آن را از 20 دقیقه تا سه ساعت روشن کنید. به راحتی می توانید ببینید که چه چیزی را تنظیم می کنید زیرا یک صفحه نمایش LED روی کنترل ها وجود دارد.

Lakeland grey electric heated poncho

وقتی از خانه کار می‌کنیم متوجه می‌شویم که سرما خورده‌ایم، نمی‌خواهیم گرمایش را روشن کنیم (سلام به قبض‌های انرژی دیوانه‌وار) و یک پتو مدام از زیر پایمان می‌لغزد. خب، خانم ها و آقایان، ما راه حل را پیدا کرده ایم: پانچو داغ. آیا می خواهید در آن امتیاز سبک کسب کنید؟ نه. اما آیا وقتی باید در یک جلسه دو ساعته که می‌توانست (باید) فقط یک ایمیل باشد، از خود راضی و خونگرم باشید؟ بله، بله شما هستید.

پانچو نرم و دنج بر روی شانه های شما می نشیند و سپس در اطراف شما ظاهر می شود. سپس می توانید وصل شوید و احساس کنید که در آغوش گرمی هستید. همچنین شگفت‌انگیز است که قسمت بالای کمر یا شانه‌ها درد داشته باشید زیرا گرما می‌تواند درد و درد را تسکین دهد. ما آن را بسیار سبک وزن یافتیم، و داشتن آن در اطراف شانه‌هایمان به این معنی بود که دست‌هایمان برای تایپ کردن آزاد بود. نه تنظیم حرارت و تنظیمات تایمر وجود دارد، به این معنی که می توانید ترکیب مناسبی را برای خود پیدا کنید.

بهترین پتوی برقی Dreamland hunker down Scandi sherpa mattress warmer

برای فاکتور آرامش نهایی، این زیر پتو فقط بلیط است. از یک طرف پارچه شرپا با پرزهای عمیق است که تختی را ایجاد می کند که فقط باید در آن فرو رفت – حتی زمانی که خود پتو خاموش است. در ماه‌های گرم‌تر، می‌توانید پتو را به سمت پلی استر خنک برگردانید. کنترل های دوگانه وجود دارد، به این معنی که شما می توانید دمای کنار تخت خود را بدون دخالت افراد همکار کنترل کنید.

استفاده از کنترل ها آسان است، با شش تنظیم گرما – از جمله تنظیم گرمایش سریع – و سه گزینه برای مدت زمان خاموش شدن خودکار. همچنین بندهای الاستیک برای ثابت نگه داشتن آن وجود دارد. ما این زیر پتو را نه فقط به دلیل گرما دوست داشتیم، بلکه به این دلیل که اصلا نمی‌توانستید سیم‌ها را زیر پارچه شرپا احساس کنید. و اصلاً هیچ نقطه سردی وجود نداشت – حتی در لبه تشک.

سوالات متداول پتوهای برقی

هزینه اجرای پتوهای برقی چقدر است؟

راندمان انرژی در اکثر پتوهای برقی تعبیه شده است و برخی از آنها فقط چند پنس برای کارکردن در هر شب هزینه دارند، بنابراین آنها جایگزین مفیدی برای روشن کردن گرمایش مرکزی شما در طول شب هستند. همچنین به این معنی است که نیازی به تحمل احساس سرما ندارید و آنها می توانند به شما در صرفه جویی در قبض برق کمک کنند.

آیا پتوهای برقی ایمن هستند؟

پتوهای برقی مدرن با سیستم‌های ایمنی مانند خاموش شدن خودکار پس از مدت زمان مشخصی استفاده می‌شوند، به این معنی که در صورت رها کردن آن‌ها دیگر نگران خطرات آتش‌سوزی نخواهید بود. اگرچه برای ایمنی بیشتر، همیشه توصیه می‌شود احتیاط کنید و آن را برای مدت طولانی‌تر از زمانی که نیاز دارید روشن نکنید.

نحوه شستن پتوی برقی

اکثر پتوهای برقی ایمن ماشین لباسشویی هستند، اما همیشه برچسب آن را بررسی کنید. اگر گذاشتن در ماشین مشکلی ندارد، از استفاده از چرخه کامل مانند بقیه لباس‌هایتان خودداری کنید. در عوض گزینه چرخه “ظریف” یا “لطیف” را انتخاب کنید، آبکشی کنید و بچرخانید. این کار از آسیب رساندن به پتو جلوگیری می کند و در عین حال آن را در بین استفاده تمیز نگه می دارد.

حکم: پتوهای برقی

با 10 تنظیم گرما و 10 گزینه زمان بندی، به علاوه کنترل های آسان برای استفاده، پرتاب گرمای شیک و گرم لوکس Slumberdown برای برنده شدن بهترین در مجموع برای این گردآوری بی خیال بود. به همان اندازه که دوست دارید نرم است و وقتی زیر آن هستید احساس نمی‌کنید که شما را سنگین کند. به علاوه قیمت نسبتاً خوبی دارد. اگر به دنبال یک پتوی برقی به سبک محافظ تشک هستید، Dreamland snowed in انتخاب ما خواهد بود – خوش ساخت است، دارای کنترل دوگانه است و استفاده از آن آسان است.

به دنبال خوابی با کیفیت تر هستید؟ معاملات ارزان تشک را برای خرید در فروش بررسی کنید

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس