معرفی دوچرخه برقی ebii ایسر مبتنی بر هوش مصنوعی

108
0
دوچرخه برقی ebii ایسر

acer در اسفند سال گذشته دوچرخه برقی ebii ایسر رونمایی کرد و اکنون قیمت و زمان عرضه آن اعلام شده است. طبق اعلام ایسر، عرضه اولیه این دستگاه از سپتامبر سال جاری در بازار اروپا با قیمت 1999 یورو آغاز خواهد شد. هنوز اعلام نشده که این دوچرخه هوشمند چه زمانی وارد بازارهای دیگر خواهد شد اما می‌توان انتظار داشت که پس از فروش اولیه، جزئیات بیشتری درباره آن منتشر شود.

مشخصات دوچرخه برقی ebii ایسر

دوچرخه برقی هوشمند ebii، یک محصول نوآورانه و پیشرفته از ایسر است که برای جابجایی در شهر بسیار مناسب است. این وسیله نقلیه وزن بسیار کمی دارد و با کمک هوش مصنوعی، تجربه‌ای راحت‌تر و شخصی‌سازی‌شده‌تر برای مشتریان خود ارائه می‌کند. نکته قابل توجه دیگر آن، سیستم تعویض دهنده خودکار است که تجربه کار با آن را بسیار ساده‌تر می‌کند.

ebii فقط 15 کیلوگرم وزن دارد تا با این وجود، از دوچرخه‌های الکترونیکی زیاد دیگری سبک‌تر باشد. ایسر گفته بود که کاربران با این دستگاه می‌توانند با سرعت 32 کیلومتر در ساعت حرکت کنند و همچنین با یک بار شارژ کامل آن، می‌توان کمتر از 112 کیلومتر مسافت را طی کرد. همچنین دوچرخه در عرض 2.5 ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شود و نکته جالب اینکه از شارژر آن برای گوشی یا لپ تاپ نیز می‌توان استفاده کرد.

ایسر برای دوچرخه برقی خود یک برنامه همراه به نام ebiiGO نیز معرفی کرده که اطلاعات و برخی قابلیت‌های دیگر را به کاربران ارائه می‌کند. همچنین این برنامه با قابلیت قفل و باز کردن قفل دوچرخه و قابلیت قفل خودکار، می‌تواند امنیت ebii را افزایش دهد.

در نهایت، شاید وجود برچسب قیمت 1999 یورویی برای ebii منطقی به نظر می‌رسد. برای مقایسه، در حال حاضر دوچرخه Lectric XP Lite با قیمت 800 دلار فروخته می‌شود و دوچرخه کوهستان برقی جدید آئودی 10 هزار دلار قیمت دارد.

gizmochina

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس