بهترین پهپادهای کوچک 2023

75
0
بهترین پهپادهای کوچک

پهپادهای کوچک به طور فزاینده ای در دنیای هواپیماهای بدون سرنشین محبوب شده اند، زیرا اندازه جمع و جور آنها آنها را به گزینه های عالی برای سفر تبدیل می کند. همچنین هنگام جستجوی پهپادهای مخصوص بچه‌ها یا هواپیماهای بدون سرنشین مسابقه اول شخص، در این دسته اندازه، انتخاب‌های خوبی خواهید داشت. بهترین پهپادهای کوچک را بشناسید.

اکثر پهپادهای کوچک نیز تحت محدودیت 250 گرمی تعیین شده توسط FAA برای ثبت هواپیماهای بدون سرنشین قرار دارند، اما با دوربین های چشمگیر، بردهای انتقال طولانی و بسیاری از ویژگی های ایمنی ضروری، کیفیت را به خطر نمی اندازند.

در اینجا بهترین مینی پهپادهای امروزی موجود است.

بهترین پهپادهای کوچکی که می توانید در سال 2023 بخرید

بهترین پهپادهای کوچک DJI Mini 2 SE

به طور کلی بهترین

یک پهپاد کوچک که ارزش و کیفیت را با دقت متعادل می کند

DJI Mini 2 SE با دوربین با کیفیت، پرواز آسان و قیمت مقرون به صرفه، کیفیت و ارزش را متعادل می کند. سنسور تصویر 2.3/1 اینچی CMOS 12 مگاپیکسلی و ویدیوی K2.7 به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و فیلم‌های دلپذیری را با قیمتی که دارد بگیرید و به لطف ساختار سبک و ابعاد جمع‌وجور آن، می‌توانید آن را به هر کجا که دوست دارید ببرید.

مزایا

+ مقاومت در برابر باد سطح 5 (38 کیلومتر در ساعت).

+ گیمبال 3 محوره

+ ویدیوی روان K2.7

+ مسیرهای پرواز خودکار عالی

+ عمر باتری خوب

معایب

– عدم اجتناب از مانع

تا زمانی که بدون بهترین کیفیت تصویری که یک پهپاد مینی DJI می تواند ارائه دهد خوب هستید، DJI Mini 2 SE یک انتخاب خوب است. این توازن عالی بین کیفیت و ارزش با قیمت دلپذیر خود ایجاد می‌کند و با دوربین و ویژگی‌های عالی خود، از پهپادهای کوچک غیر DJI با هزینه‌ای برابری می‌کند.

این لنز معادل 24 میلی متری فول فریم با زاویه دید عریض با دیافراگم f/2.8 است و دوربین تصاویری را ارائه می دهد که اکثر افرادی را که به دنبال پهپادهایی در این رنج قیمت هستند راضی می کند.

سبک، جمع و جور و مناسب برای سفر است. علاوه بر وزن کمتر از 250 گرم، دارای ابعاد جیبی 5.4 در 3.2 در 3.2 اینچ در صورت تا شدن است. همچنین با مسیرهای پرواز خودکار عالی، مقاومت در برابر باد سطح 5 و عملکرد بازگشت به خانه، یک پهپاد کوچک عالی برای مبتدیان است.

علاوه بر همه اینها، این پهپاد دارای برد انتقال چشمگیر 10 کیلومتر و زمان پرواز 31 دقیقه است. اگر Fly More Combo را انتخاب کنید که شامل دو باتری اضافی برای 93 دقیقه سرگرمی هوانوردی است، می توانید این بار را سه برابر کنید.

بهترین پهپادهای کوچک Ryze Tech Tello

بهترین برای مبتدیان

یک مینی پهپاد مقرون به صرفه ایده آل برای مبتدیان

Ryze Tech با DJI همکاری کرده است تا این پهپاد مقرون به صرفه، فشرده و سبک را تولید کند که برای مبتدیان عالی است. در حالی که ویدیو و عکس با کیفیت عالی ارائه نمی کند، نتایج قابل توجهی نسبت به قیمت دریافت می کنید. همچنین می توانید با کنترلر با کاربری آسان و حالت های مختلف پرواز سرگرم کننده از یادگیری ترفندهای جدید لذت ببرید.

مزایا

+ محافظ پروانه برای استفاده ایمن در داخل ساختمان

+ انتخاب عالی برای توسعه مهارت های پرواز

+ بودجه پسند

+ اندازه جیبی و نور پر

+ بسته Combo شامل سه باتری است

معایب

– در شرایط باد زیاد استفاده نمی شود

– برد پرواز 100 متر

– عمر باتری کوتاه

اگر چیزی مقرون به صرفه تر از DJI Mini 2 SE می خواهید، Ryze Tech Tello مطمئناً تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. این کوادکوپتر کوچک با همکاری Ryze و DJI ساخته شده است و وزن آن به همراه باتری تنها 80 گرم است و به ابعاد فقط 3.8x 1.8 x 1.6 اینچ جمع می شود. برای سفر مناسب است و در بیشتر مکان ها نیازی به ثبت نام ندارد.

علاوه بر قیمت مقرون به صرفه، ماهیت پرواز آسان آن، آن را به انتخابی ایده آل برای بچه ها و تازه کارها تبدیل کرده است. می توانید مهارت های پرواز خود را بدون ترس از آسیب رساندن به تجهیزات گران قیمت توسعه دهید و همچنین می توانید مهارت های عکاسی و فیلم برداری خود را تمرین کنید.

کیفیت عکس و فیلم برای پهپاد در این رنج قیمت قابل قبول است. با این حال، بهترین تصاویر را در شرایط با نور خوب و هنگام استفاده از EIS برای جبران کمبود گیمبال دریافت خواهید کرد. دارای دوربین 5 مگاپیکسلی است و می توانید با کیفیت p720 با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنید. رنگ ها دقیق هستند و تصاویر روشن و واضح هستند.

همچنین می‌توانید به سرعت مهارت‌های خلبانی جدید را با چندین حالت مختلف یاد بگیرید، از جمله حالت‌های Flips 8D و Bounce که با کشیدن صفحه نمایش یا حرکات دست کنترل می‌کنید.

DJI Mini 4 Pro

بهترین دوربین

بهترین پهپاد کوچک برای عکاسان و فیلمبرداران

DJI Mini 4 Pro جانشین Mini 3 Pro می شود و به عنوان پادشاه دوربین ها در بازار مینی پهپادها جایگزین آن می شود. به لطف ارتقاهای قابل توجه، مانند اجتناب از موانع همه جانبه و فیلمبرداری 4K با سرعت 100 فریم بر ثانیه، این دستگاه هم برای خلبانان سطح ابتدایی و هم برای خلبانان باتجربه انتخابی عالی باقی می ماند.

مزایا

+ ویدیو K4 تا 100 فریم بر ثانیه

+ اجتناب از موانع 360 درجه

+ K4 با سرعت 60 فریم در ثانیه در HDR و D Log M

+ به طور قابل توجهی گرانتر از مدل قبلی خود نیست

معایب

– اگر Mini 3 Pro دارید، ممکن است ارزش ارتقا را نداشته باشد

DJI Mini 4 Pro پیشرفتی نسبت به Mini 3 Pro در حال حاضر عالی است. در حالی که سنسور تصویر با یک CMOS 48 مگاپیکسلی 1.3/1 اینچی و لنز عریض 24 میلی‌متری با دیافراگم سریع f/1.7 باقی می‌ماند، اکنون می‌توانید ویدیوهای 4K با حداکثر سرعت 100 فریم بر ثانیه بگیرید. این ارتقا از محدودیت ۶۰ فریم بر ثانیه Mini 3 Pro عبور می‌کند و اکنون می‌توانید ویدیوهای هوایی اسلوموشن با کیفیت بالا ضبط کنید.

سیستم جلوگیری از موانع نیز از سیستم سه جهته در Mini 3 Pro به یک سیستم همه جهته ActiveTrack 360 ارتقا یافته است. این به‌روزرسانی شاید مهم‌ترین به‌روزرسانی باشد و دلیل دیگری است که مبتدیان نباید از این پهپاد کوچک ممتاز اجتناب کنند.

Mini 4 Pro کمی طولانی تر از Mini 3 است، اما وزن آن دقیقاً یکسان است، بنابراین لازم نیست نگران ثبت پهپاد در بیشتر مکان ها باشید.

زمان پرواز نیز 34 دقیقه خوب است، و می توانید با خرید یک بسته ترکیبی Fly More با دو باتری اضافی، این مدت را افزایش دهید. همچنین می توانید کنترلر DJI-RC N2 را برای استفاده با گوشی هوشمند خود انتخاب کنید یا DJI RC 2 به روز شده با مانیتور داخلی را انتخاب کنید.

بهترین پهپادهای کوچک پهپاد مینی Potensic A20

مقرون به صرفه ترین

یک انتخاب مقرون به صرفه برای کودکان و دیگر مبتدیان

30 دلار

35 دلار

5 دلار صرفه جویی کنید

برای پیدا کردن یک پهپاد مقرون به صرفه، نیازی به جستجوی زیاد ندارید. Potensic A20 Mini بسیار مقرون به صرفه و استفاده ایمن است، و آن را به یک پلت فرم عالی برای بچه ها تبدیل می کند تا برخی از مهارت های خلبانی را بدون شکستن هزینه یاد بگیرند. خلبانان مبتدی که قصد ارتقا به یک پهپاد کوچک برتر را دارند، می‌توانند برای برخی تمرین‌های پروازی بسیار مورد نیاز، روی A20 Mini نیز سرمایه‌گذاری کنند.

مزایا

+ حالت بدون سر برای خلبانی آسان

+ ویژگی های ایمنی خوب

+ ارزان

+ عملکرد شناور خودکار

+ سه حالت سرعت

معایب

– زمان کوتاه پرواز

پهپاد Potensic A20 یک پهپاد ارزان قیمت است که برای مبتدیانی که مایلند قبل از جهش به مینی پهپادهای پیچیده تر، حرکات خود را تمرین کنند، انتخاب خوبی است. سه حالت مختلف سرعت نیز با توسعه مهارت‌ها باعث می‌شود تا برخی از مسابقات پیشرونده نیز انجام شوند.

استفاده از پهپاد ساده است. یک دکمه از پرواز و فرود مراقبت می کند، در حالی که عملکرد شناور خودکار باعث می شود پهپاد در حالت شناور ثابت بماند. حالت بدون سر یکی دیگر از ویژگی های خوب است زیرا نیازی به نگرانی در مورد جهت گیری پهپاد نخواهید داشت.

همچنین دارای ویژگی‌های ایمنی خوبی است، با محافظ‌های پروانه که همه چیز را هنگام پرواز در داخل خانه امن نگه می‌دارد، همراه با دکمه توقف اضطراری. هنگامی که سطح باتری کم است یا زمانی که پهپاد تقریباً از محدوده 50 فوتی خود خارج است، یک بوق به شما هشدار می دهد. با این حال، حالت بازگشت به خانه را ندارد که پهپادهای گران‌تر دارند، بنابراین باید زمانی که بوق خاموش شد، آن را به صورت دستی هدایت کنید.

Potensic زمان پرواز را 10 تا 13 دقیقه اعلام می کند، اما این چیزی است که می توانید از یک پهپاد در این محدوده قیمت انتظار داشته باشید. با این حال، شارژ آن خیلی طول نمی کشد، با زمان شارژ حدود 30 تا 40 دقیقه.

EMAX Tinyhawk 2

بهترین مسابقه FPV

یک مسابقه FPV با ارزش عالی برای همه سنین

برای مسابقات هیجان انگیز FPV با پهپاد کوچک، EMAX Tinyhawk دارای یک موتور قدرتمند و چراغ های LED درخشان است که هر چه سریعتر حرکت کند، روشنایی آن افزایش می یابد. این یک پهپاد مسابقه ای سرگرم کننده برای تمام سطوح و سنین است و می توانید آن را در داخل و خارج از خانه پرواز دهید.

مزایا

+ پلاگین و بازی سرگرم کننده

+ مقرون به صرفه

+ سریع با موتور قدرتمند

+ محافظ پروانه

+ سیستم LED پاسخ دریچه گاز

معایب

– برای هوای بادی مناسب نیست

– عمر باتری ضعیف

این کوادکوپتر کوچک برای هر کسی که به دنبال یک پهپاد مسابقه ای FPV با قیمت مناسب است، ارزش خوبی دارد. دارای یک دوربین عالی RunCam Nano 2 است که تصویری واضح و واضح را برای یک تجربه پرواز سرگرم کننده به عینک FPV ارائه می دهد.

همراه با موتور قدرتمند 16000 کیلوولت، Tinyhawk 2 پیشرفت قابل توجهی نسبت به سلف محبوب خود دارد. سیستم LED پاسخ دریچه گاز لایه دیگری به سرگرمی اضافه می کند. با دادن گاز بیشتر به آن روشنایی افزایش می یابد و انرژی بیشتری به مسابقات هواپیماهای بدون سرنشین شما می دهد.

این پهپاد آماده پرواز از جعبه است و استفاده از آن آسان است و در داخل و خارج از خانه بسیار سرگرم کننده است، البته تا زمانی که باد زیاد نوزید. نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که این پهپاد برای انفجارهای کوتاه و مسابقات سریع با زمان پرواز فقط حدود چهار دقیقه طراحی شده است.

بهترین پهپادهای کوچک Autel Robotics EVO Nano+

بهترین غیر DJI

یک پهپاد کوچک غیر DJI چشم نواز با ارزش بسته‌ای عالی

اگر می خواهید چیزی متفاوت از DJI امتحان کنید، Autel Robotics EVO Nano+ را در نظر بگیرید. این یک پهپاد کوچک است که می تواند از نظر کیفیت با پهپادهای مینی بهتر DJI رقابت کند و همچنین با جلوگیری از موانع سه جهته و کنترل کننده آسان برای استفاده، یک انتخاب عالی برای مبتدیان است.

مزایا

+ انتخاب رنگ نارنجی یا خاکستری

+ جمع و جور و سبک وزن

+ گیمبال 3 محوره

+ اجتناب از موانع سه جهته

+ بسته پرمیوم با ارزش خوب

معایب

– نمی‌توان با DJI برای مشخصات ویدیو مطابقت داشت

اگر می‌خواهید یک مینی پهپاد عالی با دوربینی با کیفیت که DJI نیست امتحان کنید، دستگاه بعدی این دستگاه پرنده کوچک عالی از Autel Robotics است. EVO Nano+ نیز جمع‌وجور است و تا اندازه‌های قابل بسته‌بندی x 3.7 x 2.25.6 اینچ را دارد و وزن زیر 250 گرمی آن نیز مسئولین را از پشت شما دور می‌کند.

سنسور CMOS 1/1.28 اینچی قادر به عکس‌های 50 مگاپیکسلی است و وضوح DJI Mini 4 Pro را پشت سر می‌گذارد، در حالی که دیافراگم f/1.9 کمی باریک‌تر است. همراه با گیمبال 3 محوری خود، برای عکسبرداری با کیفیت در نور کم به اندازه کافی سریع است. فیلمبرداری K4 با سرعت 30 فریم در ثانیه است، در حالی که می توانید نرخ فریم بالاتری در Full HD داشته باشید.

مبتدیان می توانند از سیستم سه جهته اجتناب از موانع لذت ببرند و کنترل کننده بصری دارای برد انتقال تا 10 کیلومتر است. عمر باتری نیز در 28 دقیقه مناسب است، و اگر به زمان پرواز بیشتری نیاز دارید، می‌توانید بسته پریمیوم با ارزش بالا را انتخاب کنید که در مجموع سه باتری دارد. علاوه بر این، اگر می خواهید پهپاد خود را از پهپادهای DJI متمایز کنید، مدل نارنجی چشم نواز را به گزینه خاکستری انتخاب کنید.

FIMI X8 Mini V2

بهترین ارزش

یک پهپاد کوچک با ویدیوی K4 با قیمت متوسط

یک گزینه میان رده جایگزین برای DJI Mini 2 SE is the X8 mini V2 از FIMI است. بزرگترین نقطه فروش آن در این قیمت، قابلیت فیلمبرداری K4 آن است. شما می‌توانید فیلم‌هایی با جزئیات رضایت‌بخش و عکس‌های با کیفیت خوب بدون شکستن هزینه فیلمبرداری کنید. علاوه بر این، گیمبال 3 محوره و مقاومت در برابر باد سطح 5 آن را به انتخاب خوبی برای فیلمبرداری در شرایط نسیمی تبدیل کرده است.

مزایا

+ شارژ سریع USB-C

+ حالت های پرواز هوشمند عالی

+ محدوده انتقال ویدئو خوب

+ مقاومت در برابر باد سطح 5 و گیمبال 3 محوره

معایب

– بدون سیستم اجتناب از مانع

اگر به دنبال یک پهپاد کوچک با قیمت متوسط ​​هستید و عدم وجود ویدیوی K4 در DJI Mini 2 SE در قایق شما شناور نیست، FIMI X8 Mini V2 را در نظر بگیرید. می‌توانید ویدیوهای روشن و روان K4 با نرخ فریم تا 30 فریم بر ثانیه بگیرید، و سنسور CMOS انباشته 2.5/1 اینچی قادر به عکس‌برداری مناسب با وضوح 12 مگاپیکسل است. لنز f/2.0 دارای فاصله کانونی معادل 26 میلی متر و زوم 6 برابری است.

گیمبال 3 محوره ویدئو را به خوبی تثبیت می کند و پهپاد دارای مقاومت باد سطح 5 (38 کیلومتر در ساعت) است. وقتی باد می‌وزد، کار خوبی انجام می‌دهد، و اگر باد خیلی باد کند، عملکرد بازگشت به خانه دقیق است. انتقال ویدئو تا 9 کیلومتر است، اما سیستم اجتناب از مانع وجود ندارد، بنابراین بهتر است تا زمانی که با اطمینان بیشتری خلبانی کنید، در فضاهای باز پرواز کنید.

با ابعاد تاشو x 5.7 x 2.27.9 اینچ، بزرگتر از سایر پهپادهای کوچک دیگر است. با این حال، وزن آن همچنان زیر آستانه 250 گرم است تا هنگام استفاده از باتری هوشمند پرواز استاندارد، که زمان پرواز عالی 31 دقیقه را ارائه می دهد، از ثبت نام جلوگیری کند. اگر به باتری هوشمند پرواز پلاس ارتقا دهید، می توانید زمان پرواز 37 دقیقه ای طولانی تری داشته باشید. با این حال، وزن پهپاد از آستانه به 266 گرم می رسد.

مینی پهپاد مناسب شما کدام است؟

اگر مبتدی هستید، ابتدا باید از خود بپرسید که چقدر در مورد سرگرمی جدید خود جدی هستید. خرج کردن صدها یا حتی هزاران دلار برای یک پهپاد کوچک فایده ای ندارد، فقط برای اینکه بعد از چند پرواز خسته شوید. عاقلانه است که ابتدا یک پهپاد ارزان قیمت بخرید و مهارت های خود را توسعه دهید. Potensic A20 Mini بسیار مقرون به صرفه است و راهی عالی برای بهبود تکنیک های خلبانی شماست.

با این حال، اگر می‌خواهید در پرواز و همچنین عکاسی تسلط داشته باشید، یک گزینه عالی مقرون به صرفه با دوربین، Ryze Tech Tello است. تصاویر و ویدیوهای شما هیچ جایزه ای نخواهند برد، اما نسبت به قیمت کاملاً خوب هستند و تمرین پرواز و عکاسی عالی خواهید داشت.

اما این بدان معنا نیست که پهپادهای ممتاز بیشتر برای مبتدیان بی‌مورد هستند. اگر مایل به پرداخت هزینه اضافی هستید، DJI Mini 4 Pro یک پهپاد کوچک فوق العاده است و تصاویر و ویدیوهای فوق العاده ای می گیرد. دارای ویژگی هایی برای افراد تازه کار، مانند اجتناب از موانع 360 درجه و عملکرد دقیق بازگشت به خانه.

با این حال، ما DJI Mini 2 SE را به عنوان بهترین انتخاب خود انتخاب کردیم زیرا تعادل خوبی بین هزینه و عملکرد ایجاد می کند، به خصوص برای مبتدیان. در حالی که نمی تواند ویدیوی 4K ارائه کند، 2.7K ارائه می دهد کیفیت خوبی دارد، در حالی که تصاویر 12 مگاپیکسلی راضی کننده هستند. همچنین دارای قابلیت اجتناب از موانع، مقاومت خوب در برابر باد، برد انتقال طولانی و عمر باتری عالی است که آن را بهترین انتخاب ما برای یک پهپاد کوچک با کیفیت است.

بهترین پهپادهای کوچک DJI Mini 2 SE

به طور کلی بهترین

یک پهپاد کوچک که ارزش و کیفیت را با دقت متعادل می کند

DJI Mini 2 SE با دوربین با کیفیت، پرواز آسان و قیمت مقرون به صرفه، کیفیت و ارزش را متعادل می کند. سنسور تصویر 2.3/1 اینچی CMOS 12 مگاپیکسلی و ویدیوی 2.7K به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و فیلم‌های دلپذیری را با قیمتی که دارد بگیرید و به لطف ساختار سبک و ابعاد جمع‌وجور آن، می‌توانید آن را به هر کجا که دوست دارید ببرید.

مزایا

+ مقاومت در برابر باد سطح 5 (38 کیلومتر در ساعت).

+ گیمبال 3 محوره

+ ویدیوی روان K2.7

+ مسیرهای پرواز خودکار عالی

+ عمر باتری خوب

مزایا

– عدم اجتناب از مانع

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس