بهترین گوشی های Honor 2023

109
0
بهترین گوشی های Honor

Honor سال‌ها به‌عنوان بخش ارزان‌تر و جوان‌گرا هوآوی نامی برای خود دست و پا کرد، اما اکنون به‌ عنوان یک شرکت مستقل در حال فعالیت است. این مستقل بودن چالش هایی از جمله کانال‌های تحقیق و توسعه، تولید و توزیع داشته است، اما مزایایی را نیز به همراه دارد، زیرا آنر در نهایت از محدودیت‌های تجاری ایالات متحده که توانایی هواوی در ساخت تلفن‌ها را فلج کرده است، رها شده است. بنابراین از این پس دستگاه‌های Honor می‌توانند با نرم افزار کامل گوگل در سراسر جهان عرضه شوند. بهترین گوشی های Honor را در ادامه معرفی کرده ایم.

آنر از زمانی که دوباره نرم‌افزار Google را به کار گرفت، گوشی های زیادی را عرضه نکرده است. سری‌های آنر 50 و مجیک 4، همانند آنر 70 و مجیک 5 لایت جدیدتر اولین محصولاتی بودند که با گوگل در سراسر جهان عرضه شدند.

این شرکت همچنین سری Honor 80 را در چین عرضه کرده است، اگرچه به نظر نمی‌رسد این مدل در سراسر جهان عرضه شود و Magic 5 و Magic 5 Pro جدید را در ماه فوریه به نمایش گذاشت که در سطح جهانی عرضه خواهند شد.

1. Honor Magic 4 Pro بهترین گوشی Honor

بهترین گوشی های Honor
بهترین گوشی های Honor

مزایا

عملکرد قدرتمند

نمایشگر زیبا

دوربین عالی

پشتیبانی کامل گوگل

معایب

فقط 2 سال آپدیت اندروید

با شارژرهای شخص ثالث سازگار نیست

Magic 4 Pro یک پرچمدار کامل است که تقریباً از هر نظر دارای مشخصات برتر است. این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، صفحه نمایش 120 هرتزی LTPO OLED و شارژ فوق العاده سریع 100 وات سیمی و بی سیم است. همچنین دارای لنز سه گانه پریسکوپ قدرتمند 64 مگاپیکسلی است.

با این حال این یک گوشی کامل نیست. برخلاف برخی از رقبای با قیمت مشابه درجه حفاظت ندارد و مشکلات کوچکی مانند عملکرد غیرقابل اعتماد با شارژرهای غیر رسمی یکی از معایب این گوشی است. در مقایسه با سایر پرچمداران تعهد Honor به تنها دو سال آپدیت نرم افزاری است.

با این حال این مدل بهترین گوشی است که Honor تولید کرده است و با مشخصات قوی و قیمت رقابتی ارزش بررسی دارد.

2. Honor Magic Vs بهترین Honor تاشو

مزایا

ارزان تر از تاشو سامسونگ

کاملا صاف بسته می شود

استفاده راحت در حالت بسته

دوربین اصلی عالی

معایب

بدون مقاومت در برابر آب

بدون شارژ بی سیم

نرم افزار بدون پرداخت

دوربین اولتراواید ضعیف

Magic Vs نسل دوم تاشو Honor است، اما عملکرد بهتری نسبت به مدل قبلی دارد و در کشورهای سراسر جهان به فروش می‌رسد. قیمت این گوشی کمتر از Samsung Galaxy Z Fold 4 است. این گوشی همچنین نسبت به رقیب کره‌ای خود صاف‌تر می‌شود و دوربین اصلی قدرتمندتری دارد.

این گوشی ضد آب نیست و شارژ بی‌سیم ندارد و از ویژگی‌های تاشو داخلی اندروید استفاده نمی‌کند. امیدواریم که با گذشت زمان بهبود یابد و یک رقیب واقعی برای Z Fold شود.

3. Honor 70 بهترین گوشی میان رده

مزایا

طراحی جذاب

عملکرد دوربین قوی

عمر باتری خوب

صفحه نمایش خمیده OLED 120 هرتزی

معایب

روز رسانی نرم افزار ضعیف

فاقد عایق رطوبتی

آنر 70 یک گوشی میان رده موفق است که پس از جدایی از هواوی گامی مطمئن به جلو برای این شرکت است. با خدمات و برنامه‌های Google، طراحی جذاب، عملکرد قوی و عمر باتری خوب یکی از بهترین گوشی ها در این رنج قیمت در بریتانیا و اروپا است.

این گوشی با گوشی های Pixel 6a، Nothing Phone (1) و OnePlus Nord 2T است که همگی کمی ارزان‌تر هستند و گاهی اوقات از نظر سخت‌افزار برتری دارند در رقابت است. اما با نمایشگر 120 هرتزی و دوربین اصلی بسیار خوب Honor 70 همچنان یک انتخاب محکم است.

4. Honor Magic 5 Lite بهترین طراحی

بهترین گوشی های Honor
بهترین گوشی های Honor

مزایا

طراحی زیبا و شیک

عمر باتری قوی

صفحه نمایش OLED دقیق

معایب

چیپست قدیمی

بدون شارژر همراه

اسپیکر مونو

Magic 5 Lite یک میان رده مقرون به صرفه است که بیش از همه از نظر ظاهری برتر است. این گوشی دارای طراحی براق و باریکی است که این طراحی می تواند قیمت آن را حتی دو برابر کند. عمر باتری فوق‌العاده به گوشی نیز کمک می‌کند تا متمایز شود، اگرچه دارای چیپ‌ست قدیمی‌ (تراشه Magic 4 Lite)، شارژ آهسته (بدون شارژر) است. دوربین این گوشی نیز قابل قبول است. با این حال اگر گوشی با ظاهری شیک میخواهید این گوشی پیشنهاد می شود.

5. Honor 50 بهترین ارزش

مزایا

باریک و سبک

نمایشگر زیبا

پشتیبانی کامل گوگل

معایب

فاقد عایق رطوبتی

عملکرد دوربین ترکیبی

آنر 50 اولین گوشی این شرکت بود که از زمان مستقل شدن به بازار عرضه شد و همچنین اولین گوشی با پشتیبانی گوگل بود. قیمت این گوشی اکنون به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. بنابراین بسیار اقتصادی است.

طراحی و نمایشگر این گوشی بهترین ویژگی آن است. Honor 50 ظاهری عالی دارد و باریک (7.8 میلی متر) و سبک (175 گرم) است. صفحه نمایش OLED خمیده 120 هرتزی نیز یکی از ویژگی های عالی این گوشی با این قیمت است.

دوربین عقب 108 مگاپیکسلی بسیار قوی است، اگرچه لنزهای دیگر عقب کمی ناامید کننده هستند. دوربین سلفی نیز خوب است و رزولوشن آن 32 مگاپیکسل است.

6. Honor Magic 4 Lite 5G ارزان ترین

بهترین گوشی های Honor
بهترین گوشی های Honor

مزایا

شارژ 66 وات

صفحه نمایش بزرگ 120 هرتزی

5G ارزان

معایب

اندروید 11

دوربین های ناسازگار

صفحه نمایش ال سی دی

Honor Magic 4 Lite 5G که در برخی بازارها با نام X9 5G نیز شناخته می شود از نظر عملکرد یک دستگاه 5G عالی است.

این گوشی ویژگی های عالی دارد. از جمله عمر باتری خوب است، صفحه نمایش بزرگ است و در کنار اتصال 5G عملکرد خوبی را ارائه می دهد.

صفحه نمایش بزرگ این گوشی به جای OLED، LCD است. همچنین اندروید آن ۱۱ و قدیمی است. اما به طور کلی این گوشی همچنان یک میان‌رده ارزان قیمت است.

7. Honor 50 Lite

بهترین گوشی های Honor
بهترین گوشی های Honor

مزایا

شارژ 66 وات

نمایشگر بزرگ

معایب

بدون 5G

صفحه نمایش 60 هرتز

Honor 50 Lite یک مقدار ارزانتر از Honor 50 معمولی است. اگر می توانید بیشتر هزینه کنید، Honor 50 ارزش خرید را دارد، اما اگر نه 50 Lite گزینه بدی نیست.

صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی با این قیمت بسیار مورد استقبال است. (حتی اگر فقط دارای نرخ تازه سازی 60 هرتز باشد) و همچنین دوربین اصلی پشتی ان 64 مگاپیکسل است و شارژ سریع 66 وات است. پشتیبانی از 5G وجود ندارد، اما با این قیمت ارزش خرید را دارد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس