بهترین فن های 2023

36
0
بهترین فن های 2023

اگر تابستان امسال مانند تابستان سال قبل گرم باشد، به خرید یک فن و پنکه مناسب حتما فکر کنید. توصیه می کنیم، قبل از افزایش دما و افزایش قیمت ها خرید خود را انجام دهید. در این مقاله فن های رومیزی، پنکه های بدون پره، پنکه های ایستاده، فن tower، پنکه های هوشمند و هیبریدی را تست، بررسی و رتبه بندی کرده ایم. اگر گرد و غبار و دود زیادی وارد خانه شما می شود بهتر است به جای فن یک دستگاه تصفیه هوا بخرید. بهترین فن های 2023 را در ادامه معرفی کرده ایم.

فن Dreo Pilot Max Tower بهترین فن بدون پره و بی صدا

مزایا

بی صدا

قدرتمند

مدل هوشمند موجود است

معایب

بدون عملکرد گرمایش یا تصفیه هوا

قطعات فن Pilot Max به سادگی بهم وصل میشود و فقط باید پایه را وصل کرده و آن را به برق وصل کنید. این فن یک فن بدون پره با ارتفاع 110 سانتی‌متر/43 اینچ و قطر پایه 30 سانتی‌متر/12 اینچ است. دارای یک کنترل از راه دور (و باتری) است، بنابراین می توانید آن را خاموش و روشن کنید و تنظیمات را از راه دور تغییر دهید.

ارتفاع آن یک مزیت بزرگ است زیرا خروجی هوا بخش قابل توجهی از این طول (50 سانتی متر) را اشغال می کند، بنابراین می تواند هوای زیادی را به اطراف منتقل کند.

می توانید زاویه فن را از 30 تا 120 درجه با افزایش 30 درجه ای تغییر دهید. دارای 12 سرعت است که از یک جریان هوای کاملاً بی صدا و سبک به یک انفجار شنیدنی (اما بدون نویز) می رسد. در هر محیطی، به طرز چشمگیری بی صدا است. یک تایمر نیز دارد که می توانید آن را تا 12 ساعت تنظیم کنید.

این فن دارای چهار حالت عادی، طبیعی (تغییر جریان هوا)، خواب (هر 30 دقیقه کاهش می یابد) و خودکار که با دمای محیط اتاق سازگار است. پنل کنترل در بالای منحنی فن قرار دارد و یک صفحه دیجیتال داخلی نیز وجود دارد که تنظیمات و سرعت فن را نمایش می دهد.همچنین بسیار باریک است و جای زیادی را اشغال نمی کند.

فن Dreo Pilot Max Tower در دو مدل عرضه می شود و مدل هوشمند آن فقط 20 دلار بیشتر است و با آمازون الکسا و Google Home سازگار است، بنابراین می توانید آن را با دستورات صوتی روشن و خاموش کنید.

Dyson Purifier HP09 Hot+Cool Formaldehyde بهترین فن چند منظوره

مزایا

ویژگی های هوشمند

طراحی شیک

چند کاره

معایب

خیلی قابل حمل نیست

گران

اگر مشکل بودجه ندارید، این فن بهترین انتخاب ما است. این دستگاه شیک از Dyson دارای سه عملکرد است. در واقع می توانید از آن در تابستان به عنوان فن، در زمستان به عنوان بخاری و در تمام طول سال به عنوان تصفیه کننده هوا استفاده کنید. این فن همچنین فرمالدئید موجود در هوا را از بین می برد (هنگام آتش سوزی یا رنگ آمیزی یا بازسازی) ویژگی ای که همه دستگاه های تصفیه هوا ندارند.

می‌توانید آن را روی میز یا روی زمین قرار دهید و جریان هوا را بالا و پایین کنید. این فن به عنوان یک خنک کننده بهترین عملکرد را دارد. اما به عنوان دستگاه تهویه مطبوع نیست، بنابراین دمای کل اتاق را کاهش نمی دهد. همچنین با عملکرد تصفیه هوا، از هوای پاک نیز بهره مند خواهید شد.

این فن قابلیت های هوشمندی دارد و می توانید با دستیار خانگی یا از طریق اپلیکیشن عالی Dyson Link (برای اپل و اندروید موجود است) از آن استفاده کنید. همچنین دارای صفحه نمایش LCD با اطلاعات کامل کیفیت هوا است. تنها نکته منفی آن این است که زیاد قابل حمل نیست و قیمت آن بالا است.

Princess heating & cooling tower رقیب اسمارت دایسون

مزایا

همه کاره

طراحی جذاب

آسان برای استفاده

برای کاربران سیری مناسب است

معایب

نسبتاً گران است

فن در سرعت های بالاتر بسیار پر سر و صدا است

از این دستگاه گرمایشی و سرمایشی قدرتمند می توانید در تمام طول سال استفاده کنید. قطر پایه آن کمتر از 25 سانتی متر و 102 سانتی متر ارتفاع دارد. همچنین طراحی جذابی و باریکی دارد و در رنگ‌های سیاه یا سفید عرضه شده است و بدون پره است.

این فن نیازی به وصل کردن قطعات ندارد و مستقیم می توانید از آن استفاده کنید. اما برای استفاده حداکثری از آن باید برنامه HomeWizard Climate را دانلود کنید. پس از راه‌اندازی می‌توانید آن را با موبایل خود از طریق Wi-Fi کنترل و برنامه‌ریزی کنید یا دستورات صوتی را برای Google Assistant، Alexa یا Siri تنظیم کنید. همچنین دارای یک کنترل از راه دور است.

این فن 10 تنظیم فن، چهار تنظیم حرارت، گزینه نوسان و سه حالت طبیعی (که جریان هوا را تغییر می دهد)، عادی و خواب دارد. همچنین یک ترموستات داخلی دارد که به شما امکان می دهد دمای مورد نظر را تنظیم کنید. هنگامی که هوای اطراف فن به این آستانه برسد، بخاری خاموش می شود. با کاهش دما دوباره روشن می شود.

همچنین این فن یک تایمر نیز دارد می توانید آن را تا 24 ساعت به صورت یک ساعته تنظیم کنید. از طرفی فن خنک کننده در سطوح بالاتر پر سر و صدا می شود.

Russell Hobbs 12 inch Scandi fan جذاب و مقرون به صرفه

مزایا

جذاب

دارای دسته حمل

بی صدا

معایب

ممکن است برای یک فن رومیزی خیلی بزرگ باشد

فن رومیزی 12 اینچی Russell Hobbs Scandi یک دستگاه ساده و آسان برای استفاده با یک دسته حمل در بالا است. از همه بهت قیمت مناسبی دارد.

ارتفاع این فن 46 سانتی متر و عرض آن 35 سانتی متر است و در رنگ های سیاه، سفید یا خاکستری با پره های چوبی عرضه می شود. طراحی آن نسبت به سایر فن ها جذاب است و یک وسیله مفید و جذاب برای قفسه های کتاب و روی میز است.

این یک فن قدرتمند است که می توانید از آن برای خنک کردن خود، یک اتاق کوچک یا بخشی از یک اتاق بزرگتر استفاده کنید. دارای سه سرعت است که از جریان هوای سبک تا قوی متغیر است. پایین ترین حالت فن خواب شما را مختل نمی کند و بی صدا است. همچنین می توانید آن را در یک نقطه ثابت یا در حالت نوسانی قرار دهید. این فن را می توانید چند درجه کج کنید ولی محدوده عمودی آن کمی محدود است. برای استفاده از فن باید قطعات را بهم وصل کنید اما راحت است.

بهترین فن های 2023 AirGo Smart Fan ویژگی های هوشمند

مزایا

دارای دستیار صوتی

قیمت خوب

بی صدا

معایب

حمل آن از مکانی به مکان دیگر دشوار است

اگر به دنبال یک فن جدید هستید و می خواهید آن را با سیستم خانه هوشمند خود راه اندازی کنید فن هوشمند AirGo گزینه ایده آلی است. این فن ویژگی های مختلفی است. برای مثال می تواند حالت جزر و مد یک نسیم طبیعی را شبیه سازی کند. ویژگی‌های هوشمند این فن شامل قابلیت کنترل فن از طریق یک برنامه تلفن هوشمند و دستیارهای مجازی مانند الکسا و دستیار گوگل است. AirGo به عنوان یک فن کاملاً کار می کند، با پره های 16 اینچی جریان هوای ثابت و قدرتمندی را ارائه می دهد. همچنین در عملکرد به طرز شگفت انگیزی بی صدا است.

Dyson Pure Cool Me بهترین فن برای استفاده شخصی

مزایا

دستگاه تصفیه هوا داخلی

گزینه عالی برای استفاده شخصی

معایب

بدون پشتیبانی هوشمند

ممکن است برای بسیاری از میزها خیلی بزرگ باشد

Dyson Pure Cool Me یک فن رومیزی بدون پره است است. این فن برای خنک کردن کل اتاق مناسب نیست و برای استفاده شخصی مناسب است. همچنین پشتیبانی هوشمند ندارد، اما برای جلوگیری از افزایش هزینه منطقی به نظر می رسد، اگرچه Pure Cool Me هنوز به اندازه Dyson گران است.

اینکه آیا برای شما ارزشش را دارد یا خیر، بستگی به این دارد که چقدر نگران تصفیه هوا هستید و چقدر فضا دارید. اگر میز بزرگی دارید و می‌خواهید یک فن جمع و جور داشته باشید این احتمالاً بهترین است.

از طرف دیگر اگر فضای شما محدودتر است یا می خواهید یک فن برای خنک کردن چند نفر یا حتی یک اتاق کوچک داشته باشید، Pure Cool Me مناسب نیست.

بهترین فن های 2023 Honeywell QuietSet دارای فناوری بی صدا

مزایا

ساکت

نوسان می کند

معایب

فقط دارای ویژگی های اصلی

راه اندازی مشکل است

Honeywell QuietSet یک فن ایستاده عالی است. راه اندازی آن دشوار است، اما زمانی که کار کرد، اگر می خواهید کمتر از 100 پوند خرج کنید، انتخاب خوبی است.

این فن دارای کنترل از راه دور و پنج تنظیم است که از نظر سرعت و سطوح بی صدا متفاوت است (تنظیم 1 حالت خواب است و بی صدا است). همچنین می توانید تایمرهای 1، 2، 4 یا 8 ساعته را تنظیم کنید و به راحتی ارتفاع را تنظیم کنید.

ارتفاع آن در بالاترین حالت 58.5 سانتی متر است و با این ارتفاع و عملکرد نوسانی می تواند اتاق های بزرگ را خنک کند. اگر فنی قوی‌تر و بی صداتر از یک فن رومیزی می‌خواهید اما نمی‌خواهید هزینه زیادی پرداخت کنید، این فن گزینه خوبی برای شماست.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس