بهترین SSD های خارجی برای Xbox Series X|S

60
0
SSD های خارجی برای Xbox

چه Xbox Series X یا Series S را خریداری کرده باشید، مدت زیادی طول نمی کشد که مجبور می شوید چند بازی را فدای خدایان صرفه جویی در فضا کنید. مطمئناً، می‌توانید بعداً دوباره آن‌ها را نصب کنید، یا می‌توانید روی مقداری حافظه خارجی سرمایه‌گذاری کنید – به‌ویژه یک درایو حالت جامد (SSD). SSD های خارجی برای Xbox را در ادامه معرفی کرده ایم.

داشتن یک SSD در دسترس، نحوه مدیریت Xbox Series X|S شما را به شدت تغییر می‌دهد. یک یا دو بازی دارید که دوست دارید دوباره به آن برگردید؟ برای نگهداری آن را به SSD خارجی ارسال کنید. نه تنها می‌توانید آن را در عرض چند دقیقه به حافظه اصلی بازگردانید، بلکه از ضربه زدن به دیتاکاپ‌های نامطلوب از این همه بارگیری مجدد نیز جلوگیری می‌کنید. این یک وضعیت برد-برد است!

بنابراین، بدون بحث بیشتر، در اینجا بهترین SSD های خارجی برای Xbox Series X|S وجود دارد که می توانید همین الان انتخاب کنید.

1.Official Seagate Storage Expansion Card

SSD های خارجی برای Xbox
SSD های خارجی برای Xbox

وقتی نوبت به Xbox Series X|S می‌شود، نمی‌توانید SSD ممتاز و قدرتمندتری نسبت به کارت گسترش حافظه رسمی Seagate داشته باشید. به زبان ساده: به طور ویژه طراحی شده است تا با معماری Xbox Series X|S مطابقت داشته باشد.

چشمگیرترین ویژگی Official Seagate Storage Expansion Card این است که تنها SSD است که هر عنوان بهینه سازی شده Xbox Series X|S را مستقیماً از خود کارت پخش می کند. این بدان معناست که شما هرگز نباید تصمیم بگیرید که کدام عناوین را حفظ کنید و کدام را به حافظه خارجی منتقل کنید.

به نظر می رسد یک معامله بزرگ است، درست است؟ با کمال تعجب، کارت گسترش حافظه رسمی Seagate هنوز چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. نه تنها بازی‌ها از SSD راه‌اندازی می‌شوند، بلکه با توجه به یکپارچه‌سازی سخت‌افزاری یکپارچه آن، هرگز نیازی به فدا کردن پیشرفت‌های عملکردی ندارید. گویی Xbox Series X|S خود را با یک درایو حافظه داخلی دوم نصب کرده اید.

ویژگی های کلیدی

. عناوین بهینه سازی شده Xbox Series X|S را پخش خواهد کرد

. کارت SSD همراه با یک غلاف محافظ ارائه می شود

. طراحی پلاگین و بازی

مشخصات فنی

. ظرفیت ذخیره سازی: 1 ترابایت، 2 ترابایت

. رابط سخت افزاری: ESATA

. دستگاه های سازگار: Xbox Series X|S

. برند: سیگیت

. سرعت انتقال: 2.4 گیگابایت در ثانیه

دلایل خرید:

. سرعت انتقال سریع (منطبق با SSD داخلی)

. می تواند عناوین Xbox Series X|S را از روی SSD پخش کند

. نصب بسیار آسان

دلایل اجتناب

. در طرف گران قیمت

2.WD_Black P50 Game Drive SSD

SSD های خارجی برای Xbox
SSD های خارجی برای Xbox

انعطاف‌ پذیری، قدرت و ظرفیت‌های ذخیره‌سازی عظیم – این سه ویژگی باعث می‌شود SSD درایو بازی WD_Black P50 یک تهدید سه‌گانه باشد. با توجه به پوسته مقاوم در برابر ضربه و دوام ثابت آن، اگر به دنبال یک SSD بادوام هستید، این همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

برای شروع، SSD درایو بازی WD_Black P50 با گزینه‌های ذخیره‌سازی مختلفی عرضه می‌شود: 500 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت. این به شما آژانس بسیار بیشتری را در مورد میزانی که می خواهید بر اساس بودجه و نیازها خرج کنید، می دهد.

مهمتر از همه، SSD درایو بازی WD_Black P50 فوق العاده سریع است که از درایوهای حالت جامد انتظار می رود. با سرعت انتقال 2000 مگابیت در ثانیه، هر زمان که بازی‌ها را از حافظه خارجی به درایو اصلی و بالعکس ارسال می‌کنید، زیاد منتظر نخواهید ماند.

ویژگی های کلیدی

. فرم فاکتور 2.5 اینچی

. نمای بیرونی مقاوم در برابر ضربه

. طراحی قابل حمل

مشخصات فنی

. ظرفیت ذخیره سازی: 500 گیگابایت، 1 ترابایت، 2 ترابایت

. رابط سخت افزاری: SuperSpeed ​​USB 3.2

. دستگاه های سازگار: رایانه شخصی، مک، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X|S

. برند: Western Digital

. سرعت انتقال: 2000 مگابایت بر ثانیه

دلایل خرید

. سرعت انتقال سریع

. ماندگاری بالا

. انتخاب خوبی از گزینه های ذخیره سازی

دلایل اجتناب

. عناوین بهینه سازی شده Xbox Series X|S را پخش نمی کند

. ظرفیت 2 ترابایت مقرون به صرفه ترین است

3. Crucial X6 500GB Portable SSD

SSD های خارجی برای Xbox
SSD های خارجی برای Xbox

اگر با بودجه کمی نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتری دارید، SSD قابل حمل Crucial X6 500 گیگابایتی یک جایگزین عالی برای عملکرد قابل اعتماد، فاکتور فرم جذاب و قیمت هر گیگابایت است.

SSD قابل حمل Crucial X6 500 گیگابایتی که با USB 3.2 طراحی شده است، می تواند به ترتیب به سرعت خواندن و نوشتن به 540 و 800 مگابیت بر ثانیه برسد. با رسیدن بازی‌هایی که به ده‌ها گیگابایت در هر قطعه می‌رسند، به طور متوسط، سرعت انتقال مانند آن مورد استقبال قرار می‌گیرد.

SSD قابل حمل Crucial X6 500 گیگابایتی نه تنها به طرز شگفت آوری سریع است، بلکه بسیار کوچک است. اگر نوعی سخت افزار بزرگ به اندازه Xbox Series X|S را تصور می کردید، خوشحال خواهید شد که بشنوید که X6 باریک است و به سختی از کف دست شما بزرگتر است.

ویژگی های کلیدی

. شامل یک آداپتور USB-C به USB-A است

. فرم فاکتور قابل حمل

. ریز و سبک وزن

مشخصات فنی

. نام تجاری: حیاتی

. ظرفیت: 500 گیگابایت، 1 ترابایت، 2 ترابایت، 4 ترابایت

. برق: Bus-powered

. سرعت: 540 مگابایت بر ثانیه (خواندن)، 800 مگابایت بر ثانیه (نوشتن)

. اتصال: USB 3.2 Gen 2

. قابل حمل: بله

دلایل خرید:

. سرعت انتقال قابل احترام

. Plug-and-play

. طراحی زیبایی شناسی

دلایل اجتناب

. عناوین بهینه سازی شده Xbox Series X|S را پخش نمی کند

. از دست دادن

4.Silicon Power Bolt B75 Pro

SSD های خارجی برای Xbox
SSD های خارجی برای Xbox

برای Xbox Series X|S خود به یک دستگاه ذخیره‌سازی بی‌معنی نیاز دارید؟ با سرعت انتقال خوب و دوام عالی، Silicon Power Bolt B75 Pro به همان سادگی است که با یک درایو حالت سخت انجام می دهید.

برای شروع، سیلیکون پاور بولت B75 Pro به لطف پوشش بیرونی خشن آن برای دوام ساخته شده است، که انتظار می رود با توجه به اینکه از آلومینیوم ساخته شده است. علاوه بر این، سطح شیاردار از خراشیدگی جلوگیری می کند و به انگشتان شما چیزی برای گرفتن می دهد و در نهایت از افتادن تصادفی جلوگیری می کند.

در مورد عملکرد، Silicon Power Bolt B75 Pro دارای USB 3.2 Gen 2 است و کاملاً با Xbox Series X|S سازگار است. از همه مهمتر، سرعت خواندن و نوشتن آن – به ترتیب 520 مگابیت در ثانیه و 420 مگابیت در ثانیه – هیچ رکوردی را نمی شکند، اما هنوز هم بسیار سریعتر از اکثر هاردهای مکانیکی هستند و به حدی مفید هستند که بهتر است عناوین پخش نشده را به جای دانلود مجدد بعداً در B75 ذخیره کنید.

ویژگی های کلیدی

. طراحی ضد ضربه

. نشانگر LED

. شامل کابل USB-C به C و کابل USB-C به A است

مشخصات فنی

. ظرفیت ذخیره سازی: 1 ترابایت، 2 ترابایت

. رابط سخت افزاری: USB 3.2

. دستگاه های سازگار: رایانه شخصی، مک، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X|S

. نام تجاری: سیلیکون پاور

. سرعت انتقال: 520 مگابایت بر ثانیه (خواندن)، 420 مگابایت بر ثانیه (نوشتن)

دلایل خرید

. سبک و قابل حمل

. پوسته بیرونی سخت

. هزینه هر گیگابایت

دلایل اجتناب

. عناوین بهینه سازی شده Xbox Series X|S را پخش نمی کند

. میانگین سرعت انتقال

5. Samsung T7 Shield

اگر دوام برای شما بسیار مهم است، از SSD T7 Shield سامسونگ برای قاب فوق‌العاده سنگین آن که تضمین می‌کند فایل‌های بازی‌تان ایمن هستند، نگاه نکنید.

Samsung T7 Shield Solid State Drive با حفظ امنیت و سلامت تمامی سخت افزارها، دارای یک پوسته بیرونی لاستیکی با تکنولوژی بالا است. T7 Shield بسیار قوی است که می تواند به راحتی در برابر سقوط از ارتفاع 9.8 فوتی بدون سکسکه در هنگام کار مقاومت کند. علاوه بر این، SSD دارای رتبه مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP65 است که به آن یک لایه حفاظتی اضافی در برابر عناصر می دهد.

با این همه دوام، مطمئناً عملکرد آنقدرها خوب نیست، درست است؟ دقیقا برعکس! در واقع، SSD T7 Shield سامسونگ به ترتیب به سرعت خواندن و نوشتن 1050 مگابیت در ثانیه و 1000 مگابیت در ثانیه دست می یابد که برای انتقال بازی ها بسیار کافی است.

ویژگی های کلیدی

. استاندارد IP65 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب

. فناوری Dynamic Thermal Guard برای کنترل حرارت

. مقاوم در برابر سقوط تا ارتفاع 9.8 فوت

مشخصات فنی

. ظرفیت ذخیره سازی: 1 ترابایت، 2 ترابایت، 4 ترابایت

. رابط سخت افزاری: USB 3.2

. دستگاه های سازگار: رایانه شخصی، مک، اندروید، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X|S

. برند: سامسونگ

. سرعت انتقال: 1050 مگابایت بر ثانیه (خواندن)، 1000 مگابایت بر ثانیه (نوشتن)

دلایل خرید

. سرعت انتقال عالی

. بسیار مقاوم

. تنوع گسترده ای از سازگاری

دلایل اجتناب

. عناوین بهینه سازی شده Xbox Series X|S را پخش نمی کند

. کمترین ظرفیت 1 ترابایت است

6. Crucial X8 Portable SSD

SSD های خارجی برای Xbox
SSD های خارجی برای Xbox

آیا به دنبال چیزی هستید که تعادل خوبی بین عملکرد و ظرفیت های ذخیره سازی قابل توجه ایجاد کند؟ در این صورت، شما SSD قابل حمل Crucial X8 را می خواهید. تمام نت‌های مناسب را می‌زند و سپس مقداری.

با SSD قابل حمل Crucial X8، انتقال عناوین مورد علاقه خود به و از حافظه اصلی هرگز آسان نبوده است. به لطف رابط USB 3.2، X8 به ترتیب به سرعت خواندن و نوشتن 1050 مگابیت در ثانیه و 1000 مگابیت در ثانیه می رسد. حتی با عناوین چند ده گیگابایتی، این درایو حالت سخت زمان را تلف نمی کند.

با وجود عملکرد عالی، SSD قابل حمل Crucial X8 در کف دست شما قرار می گیرد. همچنین آنقدر نازک است که می توانید به راحتی درایو را در جیب خود پنهان کنید. حتی تا ارتفاع 7.5 فوتی ضد افتادگی است که تقریباً دو برابر ارتفاع میز متوسط ​​شماست.

ویژگی های کلیدی

. مقاوم در برابر سقوط تا ارتفاع 7.5 فوت

. ضد شوک، دما و لرزش

. کابل و آداپتور USB-C به USB-A

مشخصات فنی

. نام تجاری: حیاتی

. ظرفیت: 1 ترابایت، 2 ترابایت، 4 ترابایت

. برق: از طریق USB

. سرعت: 1050 مگابایت بر ثانیه (خواندن)، 1000 مگابایت بر ثانیه (نوشتن)

. اتصال: USB 3.2

. قابل حمل: بله

دلایل خرید

. سرعت انتقال قابل اعتماد

. مورد قبول دستگاه های مختلف غیر از Xbox Series X|S

. برند قابل اعتماد

دلایل اجتناب

. عناوین بهینه سازی شده Xbox Series X|S را مستقیماً از SSD پخش نمی کند

. مقاوم در برابر سقوط، اما فاقد رتبه IP است

7. SanDisk Extreme Pro SSD

SanDisk Extreme Pro SSD یک درایو حالت جامد بسیار سریع است که برای حمل‌پذیری طراحی شده است و برای زمانی که شما و Xbox Series X|S خود در حال حرکت هستید عالی است. بهتر است از قبل برای زمانی که شما و دوستان برای شب بازی دور هم جمع می شوید، آماده باشید.

با ابعاد 0.41×2.28×4.36 اینچ، مشکلی برای قرار دادن SanDisk Extreme Pro SSD در یکی از جیب‌های خود یا یک کیف محافظ زیبا، مانند کوله پشتی یا کیف مسافرتی، نخواهید داشت. بهتر از آن، دارای استاندارد IP55 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب، و همچنین یک شاسی آلومینیومی است که SSD را در حین کار خنک نگه می دارد و لایه خوبی از دوام و طول عمر را اضافه می کند.

چیزی که بیشتر از همه دوست دارید این است که SanDisk Extreme Pro SSD چقدر سریع است. به لطف عملکرد قدرتمند NVMe حالت جامد و سرعت خواندن و نوشتن 2000 مگابیت در ثانیه، انتقال بازی‌ها حتی برای عناوین بزرگ‌تر فقط در چند دقیقه انجام می‌شود.

ویژگی های کلیدی

. محافظت در برابر سقوط 2 متر

. رمزگذاری سخت افزاری 256 بیتی AES

. استاندارد IP55 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار

مشخصات فنی

. نام تجاری: SanDisk

. ظرفیت: 1 ترابایت، 2 ترابایت، 4 ترابایت

. برق: از طریق USB

. سرعت: 2000 مگابایت بر ثانیه (خواندن و نوشتن)

. اتصال: USB 3.2 Gen 2×2

. قابل حمل: بله

دلایل اجتناب

. سرعت انتقال بسیار بالا

. با دوام بالا

. رمزگذاری قوی رمز عبور

دلایل اجتناب

. عناوین بهینه سازی شده Xbox Series X|S را مستقیماً از SSD پخش نمی کند

. ظرفیت 2 ترابایتی بهترین نسبت هزینه به ازای هر گیگابایت را دارد

سوالات متداول

آیا باید از HDD یا SSD برای Xbox Series X|S خود استفاده کنم؟

SSD همیشه در دراز مدت بسیار مفیدتر از هارد دیسک (HDD) خواهد بود.

این بدان معنا نیست که HDD ها جای خود را ندارند. اگر صحبت از هزینه هر گیگابایت باشد، HDD همیشه ارزان تر خواهد بود. با این حال، HDD ها نیز مکانیکی هستند و در مقایسه با SSD احتمال خرابی بیشتری دارند. علاوه بر این، حافظه‌های SSD همیشه حتی از سریع‌ترین هارد دیسک‌ها نیز بهتر عمل می‌کنند، به این معنی که زمان کمتری را صرف انتظار برای انتقال بازی‌ها به حافظه اصلی Xbox Series X|S خود خواهید کرد.

به چه مقدار فضای ذخیره سازی در Xbox خود نیاز دارم؟

چند فاکتور وجود دارد که باید در نظر بگیرید، مانند میزان فضای در دسترس شما و بودجه شما، اما هیچ کدام مهمتر از کنسول شما نیستند – Xbox Series X یا Xbox Series S.

فرض کنید شما یک Xbox Series X دارید و می‌خواهید مجموعه بازی‌های خود را به وسط تقسیم کنید—خرید چند بازی فیزیکی و چند نسخه دیجیتال. شما در حال حاضر 1 ترابایت در اختیار دارید، بنابراین اگر تمایل بیشتری به خرید بازی های فیزیکی از طریق دیجیتال داشته باشید، ممکن است بتوانید با یک SSD خارجی 1 ترابایتی یا حتی 500 گیگابایت کنار بیایید.

اگر صاحب Xbox Series S هستید، با یک کنسول فقط دیجیتالی و تنها 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی سر و کار دارید، بنابراین به احتمال زیاد خیلی سریع پر می شود. در این صورت، هر چیزی کمتر از 1 ترابایت احتمالا کمتر از نیاز شما خواهد بود.

آیا می توانم عناوین Xbox Series X|S را از درایو خارجی پخش کنم؟

متاسفانه پاسخ به این سوال پیچیده است.

اگر کارت رسمی گسترش فضای ذخیره سازی سیگیت را دارید، بله! می توانید کل کتابخانه خود (یا حداقل آنچه را که مناسب است) خالی کنید و مستقیماً از SSD خارجی پخش کنید. طراحی شده است تا با SSD سفارشی Xbox Series X|S مطابقت داشته باشد، بدون اینکه پیشرفت‌ها را به خطر بیندازند.

در خارج از کارت توسعه Seagate، تعداد کمی از عناوین واقعاً از یک درایو حافظه خارجی بوت می شوند. مواردی که می توانند – استثناهای بسیار کمی – دارای یک برچسب “XboxGen9Aware” در زیر اطلاعات فایل خواهند بود که در “بازی ها و برنامه های من” خواهید یافت. عناوینی که دارای برچسب “XboxGen9” در اطلاعات فایل هستند، از HDD یا SSD خارجی بوت نمی شوند مگر اینکه کارت توسعه Seagate باشد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس