تاریخ برگزاری کنفرانس I/O 2023

73
0
تاریخ برگزاری کنفرانس I/O 2023

گوگل می‌گوید کنفرانس Google I/O 2023 را روز ۱۰ می برگزار می‌کند. این مراسم به‌صورت زنده در برابر گروه کوچکی از خبرنگاران پخش می‌شود و همه‌ی کاربران می‌توانند در صورت تمایل، آن را به‌صورت آنلاین تماشا کنند. برای اطلاع از تاریخ برگزاری کنفرانس I/O 2023  با ما همراه باشید.

تاریخ برگزاری کنفرانس I/O 2023

کنفرانس‌های سالانه‌ی Google I/O روی توسعه‌دهندگان متمرکز است. امسال انتظارات از هوش مصنوعی بسیار بالا است. احتمالاً در مراسم پیش رو، گوگل جدیدترین دستاوردهایش را در این حوزه به‌نمایش می‌گذارد و جزئیات تکمیلی بارد (پاسخ مستقیم گوگل به ChatGPT) را اعلام می‌کند. ممکن است سرویس‌های دیگری بر پایه‌ی هوش مصنوعی برای خلق تصاویر و کدنویسی نیز معرفی شوند.

تاریخ برگزاری کنفرانس I/O 2023
 کنفرانس I/O 2023

پوستر مراسم Google I/O 2023 تا حدی شبیه رابط کاربری تبلت یا دستگاه‌های تاشدنی است؛ آیا پیکسل فولد رونمایی می‌شود؟
گوگل به‌طور معمول در کنفرانس I/O نسخه‌ی جدید اندروید را معرفی می‌کند. نسخه‌ی پیش‌نمایش اندروید ۱۴ از مدتی قبل در دسترس توسعه‌دهندگان قرار گرفته است تا فرآیند بهینه‌سازی اپلیکیشن‌ها برای این سیستم‌عامل شروع شود.
گوگل در سال‌های اخیر، برخی از محصولات سخت‌افزاری‌اش را نیز در I/O معرفی کرده است. این شرکت ممکن است گوشی میان‌رده‌ی Pixel 7a و دستگاه تاشدنی Pixel Fold را در مراسم جدیدش به‌نمایش بگذارد. احتمالاً شاهد انتشار جزئیاتی درباره‌ی تبلت گوگل نیز خواهیم بود.

digitaltrends

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس