جدیدترین اخبار رویداد Tudum Netflix

97
0
رویداد Tudum Netflix

نام‌های بزرگی مانند The Witcher، Knives Out، Enola Holmes و Bridgerton همگی در پخش زنده ظاهر شدند. در این مقاله به بررسی رویداد Tudum Netflix می پردازیم.

رویداد Tudum Netflix

برای دومین سال متوالی، نتفلیکس یک رویداد پخش زنده به نام رویداد Tudum Netflix برگزار کرد تا برخی از بزرگترین فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و بازی‌های آینده خود را به نمایش بگذارد. (اگرچه نام ها یکسان است، اما این رویداد Tudum Netflix هیچ ارتباطی با طرفدارانی که توسط نتفلیکس نیز مدیریت می شود، ندارد.) چند غیبت قابل توجه از نسخه 2022 وجود داشت – ما هنوز منتظر شنیدن یا دیدن چیزی در مورد فصل 2 Arcane هستیم. – اما تعداد زیادی نام بزرگ نیز وجود داشت. این شامل اخبار مربوط به دو نمایش مختلف Witcher، تریلرهای Enola Holmes و Knives Out، و عرضه غافلگیرکننده یک بازی مستقل عالی است.

اگر نمایش را از دست دادید، در اینجا بزرگترین افشاگری ها وجود دارد.

Enola Holmes 2 تریلر جدیدی دارد

این باند همگی به دنباله انولا هلمز بازگشته اند، که بار دیگر میلی بابی براون و هنری کاویل را به عنوان خواهر و برادر هلمز می بینند، اما این بار انولا به تنهایی یک کارآگاه است. پخش فیلم جدید از 4 نوامبر آغاز می شود.

اولین نگاه به جاسوسی Heart of Stone

گال گدوت در حال بازی در یک فیلم اکشن دیگر برای نتفلیکس با بازی قلب سنگی است که جیمی دورنان و آلیا بات نیز در آن حضور دارند. در کلیپ جدید، گدوت فیلم را به عنوان یک “اکشن هیجان انگیز فوق العاده زمینی و خام” توصیف می کند. قرار است مدتی در سال 2023 به نتفلیکس برسد.

ملکه شارلوت در اسپین آف بریجرتون بازی می کند

با توجه به موفقیت عظیم بریجرتون، جای تعجب نیست که نتفلیکس در حال گسترش آن با یک اسپین آف است. در Tudum، پخش کننده کلیپی از اولین پروژه از این دست را به نمایش گذاشت، پیش درآمدی به نام ملکه شارلوت.

این یک چیز با Thing در چهارشنبه است

 ما قبلاً چند تریلر برای چهارشنبه دیده بودیم، اسپین آف خانواده آدامز از تیم برتون با بازی جنا اورتگا در نقش اصلی. اما جدیدترین کلیپ روی چیز بسیار مهمی تمرکز دارد: کار (Thingشئ)، دست حساس. پخش سریال از 23 نوامبر در نتفلیکس آغاز می شود.

نگاهی به پشت صحنه فیلم پینوکیو گیلرمو دل تورو

ما قبلاً می دانستیم که برداشت دل تورو از پینوکیو – که نباید با فیلم لایو اکشن دیزنی اشتباه گرفته شود – به لطف تریلرهای اولیه، فوق العاده خواهد بود. اما جدیدترین کلیپ نتفلیکس به طور مختصر چگونگی زنده شدن دنیای خارق العاده استاپ موشن را نشان می دهد. پخش فیلم از 9 دسامبر آغاز می شود.

جنیفر لوپز یک قاتل در فیلم The Mother است

چیز دیگری در مورد مادر برای گفتن وجود ندارد به جز جنیفر لوپز که به‌عنوان یک قاتل که از مخفیگاه بیرون می‌آید تا دختری را که مجبور به رها کردنش شده بود، فوق‌العاده جالب به نظر می‌رسد. همین پیش فرض به تنهایی کافی است تا ما را وادار کند وقتی پخش فیلم در ماه مه 2023 شروع می شود، هماهنگ باشیم.

The Witcher: Blood Origin در ماه دسامبر منتشر می شود

هیچ چیز جدیدی از The Witcher: Blood Origin، سریال پیش درآمدی که میشل یوه در آن بازی می‌کند، مشاهده نکردیم. اما ما چیز مهمی یاد گرفتیم: نمایش در ماه دسامبر به نتفلیکس می رسد. در همین حال، می توانید اولین تریلر را در اینجا مشاهده کنید.

They Cloned Tyrone بسیار سرگرم کننده به نظر می رسد

جیمی فاکس روز شیفت را با چیزی که به نظر می رسد ترکیب دیگری از ژانر اکشن و کمدی است دنبال می کند. The Cloned Tyrone می بیند که فاکس با جان بویگا و تیونا پریس در حالی که «ردپای یک آزمایش شرور دولتی را در این کپر اسرارآمیز خفیف دنبال می کنند» همکاری می کند. به عنوان “به زودی” فهرست شده است.

فصل 3 سریال The Witcher در تابستان 2023 منتشر می شود

تقریباً مانند Blood Origin، ما در واقع نتوانستیم هیچ فیلمی از فصل سوم The Witcher ببینیم. اما نتفلیکس تایید کرد که فصل 3 قرار است تابستان آینده پخش شود.

Oxenfree اکنون در بازی‌های Netflix منتشر شده است

تلاش‌های نتفلیکس در زمینه بازی امروز با راه‌اندازی Oxenfree، یک بازی معمایی ماوراء طبیعی که برای اولین بار در سال 2016 عرضه شد، ادامه می‌یابد. راه‌اندازی این بازی از سوی نتفلیکس مدت زیادی پس از خرید استودیو Night School توسعه‌دهنده Oxenfree توسط استریمر انجام می‌شود.

نگاهی دیگر به Glass Onion: A Knives Out Mystery

ما هنوز با اولین نمایش دسامبرGlass onion: A Knives Out Mystery فاصله داریم، اما حداقل این کلیپ جدید را داریم تا انتظار را کمی قابل تحمل‌تر کنیم. این یکی بازیگران پر ستاره و همچنین برخی از جعبه‌های پازل با ظاهری خاص را نشان می‌دهد.

مدرسه خیر و شر همچنان خوب و بد به نظر می رسد

اقتباس لایو اکشن نتفلیکس از The School for Good and Evil همچنان چشمگیر به نظر می رسد و جدیدترین کلیپ از بیلی آیلیش کمک می گیرد تا به ایجاد حال و هوای تاریک کمک کند. این فیلم به کارگردانی پل فیگ ساخته شده است و قرار است در تاریخ 19 اکتبر در نتفلیکس اکران شود.

Hellbound برای فصل 2 بازمی گردد

نتفلیکس یک تیزر بسیار کوتاه – در عین حال تاریک و ترسناک – منتشر کرد که تأیید می‌کند که Hellbound برای فصل دوم بازمی‌گردد. با توجه به نحوه پایان فصل 1، غافلگیر کننده بزرگی نیست، اما متأسفانه هیچ صحبتی در مورد اینکه چه زمانی برای پخش در دسترس خواهد بود، وجود ندارد.

یک کلیپ با اکتان بالا از دزدی پول: قسمت دوم کره

زمانی که Money Heist: Korea – Joint Economic Area در اوایل امسال عرضه شد، نمایش کاملی نبود – و اکنون نگاه خوبی به قسمت دوم آینده داریم. و در حالی که هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است، نتفلیکس می گوید قسمت های جدید “به زودی می آید.”

یک کلیپ بسیار کوتاه منتشر نشده از بازی Squid

اگرچه نگاهی اجمالی به فصل 2 اسرارآمیز نیست، هوانگ دونگ هیوک، کارگردان بازی Squid Game برای ارائه یک کلیپ کوتاه و منتشر نشده از فصل اول، به تودوم رفت. در مورد آنچه که بعدا می‌آید، کارگردان می‌گوید فصل 2 «پر از داستان‌های کاملاً جدید خواهد بود».

theverge

 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس