تصاویر گوشی ایسوس ZenFone10

58
0
تصاویر گوشی ایسوس ZenFone10

رندر‌های جدیدی از گوشی ایسوس ZenFone10 در اینترنت فاش شده است که این گوشی را در پنج رنگ مختلف به‌نمایش می‌گذارد. در این پست به بررسی تصاویر گوشی ایسوس ZenFone10  می پردازیم.

تصاویر گوشی ایسوس ZenFone10

تصاویر فاش‌شده نشان می‌دهد که ایسوس در طراحی این گوشی تا حدودی به مدل قبلی وفادار بوده است. ایسوس مانند مدل قدیمی در این گوشی نیز از طراحی‌هایی نظیر دو ماژول دوربین بزرگ و درج برند ZenFone در پشت گوشی استفاده کرده است.

ایسوس قرار است ZenFone10 را ۲۹ ژوئن به بازار عرضه کند. این گوشی احتمالاً در آمریکا ۷۴۹ دلار قیمت خواهد داشت.اکنون به‌لطف تصاویر فاش‌شده در اینترنت می‌توان طراحی و رنگ‌های این گوشی را بررسی کرد. تصاویر فاش‌شده حاکی از آن است که این گوشی در رنگ‌های آبی، سیاه، قرمز، سفید و سبز عرضه خواهد شد.

ازنظر ظاهری، ZenFone10 تفاوت زیادی با نسل قبل خود، یعنی ZenFone 9 ندارد. این گوشی مانند نسل قبل خود از دو ماژول دوربین بزرگ با چیدمان عمودی و حسگر اثر‌انگشت در لبه‌ی جانبی گوشی و دوربین سلفی در گوشه بالایی نمایشگر استفاده می‌کند.

در این گوشی، ایسوس برخلاف نسل قبلی نشان تجاری ZenFone را به زیر ماژول‌های دوربین در پشت گوشی منتقل کرده است، همچنین، در پشت این گوشی نام فناوری‌های لرزش‌گیر اپتیکال خود را درج نکرده است.

ایسوس احتمالاً شاسی جدیدی برای این گوشی طراحی کرده است. متأسفانه رندرهای فاش‌شده توضیحاتی درباره‌ی اندازه‌ی صفحه‌نمایش ZenFone10 ارائه نمی‌کنند. در‌حال‌حاضر، تنها می‌توان حدس زد که این گوشی مانند نسل قبلش از صفحه‌نمایش ۵/۹ یا ۶/۳ اینچی جدید استفاده کند.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس