ثبت نام کشنده کاماز اسفند 1401 | شرایط فروش رخش خودرو دیزل

96
0
ثبت نام کشنده کاماز اسفند 1401

آقای داود محمدقاسمی، مدیرعامل شرکت رخش خودرو دیزل، ضمن اشاره به آغاز طرح جدید فروش محصولات رخش خودرو با همکاری بانک صادرات، می‌گوید بالاترین میزان تسهیلات بانکی در کشور، طی تفاهم نامه‌ای میان گروه توسعه سرمایه‌گذاری دریک (مالک شرکت) و بانک صادرات، در اختیار مشتریان رخش خودرو قرارگرفته و به‌منظور تسهیل فرآیند خرید خودرو برای متقاضیان محصولات این شرکت در بازار ایران است. بررسی شرایط ثبت نام کشنده کاماز اسفند 1401.

ثبت نام کشنده کاماز اسفند 1401

جزییات وام بانکی برای خرید محصولات رخش خودرو دیزل، بصورت زیر اعلام شده:

  • مشتریان حقیقی و حقوقی می‌توانند بعد از ارائه مدارک به شرکت رخش خودرو و بعد از انجام فرآیند اعتبار سنجی، از بانک صادرات تا 70 درصد کل مبلغ خودرو و تا سقف 5 میلیارد تومان، وام خرید خودرو دریافت کنند.
  • این نوع فروش ٬یک روش فروش لیزینگی نیست چراکه مشتریان به‌صورت مستقیم با بانک طرف هستند و میزان نرخ سود تسهیلات این وام هم نسبت به سیستم لیزینگ، پایین‌تر است.
  • بازه زمانی بازپرداخت این تسهیلات، حداکثر 5 سال یا 60 ماه است که این بازه زمانی به انتخاب مشتری و همچنین درجه اعتباری‌اش بستگی دارد.
  • شرکت رخش خودرو دیزل بعد از دریافت مدارک لازم از مشتریان، آن‌ها را به بانک صادرات ارجاع خواهد داد تا پروسه اعتبار سنجی حساب، استعلام چک برگشتی، استعلام تسهیلات بانکی معوق و … را انجام دهند.
  • تا زمان پایان پرداخت تسهیلات، سند خودروها در رهن بانک خواهد ماند.
  • مشتریان بلافاصله بعد از اتمام پروسه ثبت‌نام و دریافت تسهیلات در لیست تحویل قرار خواهند گرفت.

داوود محمدقاسمی؛ مدیرعامل شرکت رخش خودرو

مدیرعامل شرکت رخش خودرو دیزل می‌گوید ظرفیت پیش‌بینی‌شده برای فاز نخست این طرح، تا پایان سال جاری 500 دستگاه خودرو است اما بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این عدد تا سال آینده ممکن است به 1000 دستگاه هم افزایش پیدا کند.

مشتریانی که تمایل دارند از این طرح فروش، برای خرید محصولات کاماز استفاده کنند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رخش خودرو دیزل مراجعه کنند و یا با شماره تلفن سراسری 1583 تماس بگیرند. علاوه بر این، ثبت نام از متقاضیان دریافت وام خرید خودرو، از طریق نمایندگی‌های مجاز این شرکت نیز انجام می‌شود.

bama

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس