تسلا Semi چیست و چه زمانی عرضه می شود؟

95
0
تسلا Semi

اول صحبت بر سر یک ماشین برقی بود، بعد کامیون برقی. بعدی برای تسلا: Semi تمام الکتریکی.

تسلا ماشین تبلیغاتی نهایی است. تنها شرکت دیگری که به میزان انتظاری که تسلا می تواند برای یک محصول ایجاد کند نزدیک است اپل است. اگرچه، تسلا به عنوان شرکتی که بیشترین طرفداران سرسخت را دارد، از اپل پیشی گرفته است. تسلا Semi مدت زیادی است که مورد انتقاد قرار گرفته است، اما اگر می ‌پرسید که تسلا Semi بالاخره چه زمانی وارد بازار می ‌شود و این همه هیاهو برای چیست، برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول شگفت ‌انگیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تسلا Semi چیست؟

Semi یک محصول افسانه ای تسلا است که تقریباً مشابه تسلا Cybertruck است. وجه اشتراک هر دوی این محصولات چیست؟ جدا از این واقعیت که هر دو دارای ارقام عملکرد مضحک تسلا هستند، در حال حاضر نیز برای فروش نیستند.

این به طور بالقوه می تواند تا سال 2023 برای Cybertruck تغییر کند، اما تا زمانی که اتفاق نیفتد روی آن حساب نکنید. در مورد Semi، انتشار ممکن است نزدیک ‌تر از چیزی باشد که هر یک از ما تصور می ‌کردیم. Semi دارای اعدادی است که فقط ایلان ماسک افسانه ای می توانست آنها را تصور کند. آمار تقریباً به اندازه اعداد مدل S Plaid دیوانه کننده است.

اولاً، Semi تسلا یک دستگاه نیمه تمام روشن است که یک میلیون دنده ندارد فقط یک دنده دارد. این بسیار عالی است، زیرا رانندگان کامیون مجبور نیستند هنگام بالا رفتن از تپه ها و سرعت گرفتن از یک توقف، ماهیگیری کنند.

Semi همچنین دارای شتاب بسیار سریع 0-60 مایل در ساعت در 20 ثانیه است. کامیون برقی همچنین می تواند از تپه های شیب دار با سرعت بیشتری نسبت به کامیون دیزلی معمولی شما بالا برود، که برای به حداکثر رساندن تعداد تحویلی که می توانید انجام دهید بسیار مهم است. نه تنها این، بلکه سایت Semi تسلا بیان می ‌کند که کامیون آن ‌ها به دلیل صرفه ‌جویی در مصرف سوخت، در درازمدت ارزان ‌تر خواهد بود.

شارژ با برق تقریباً 2.5 برابر در هر مایل ارزان ‌تر از سوخت ‌گیری با گازوئیل است. با عیب ‌یابی از راه دور، به‌ روزرسانی ‌های نرم‌افزار هوایی و قطعات متحرک کمتر برای نگهداری، اپراتور ها زمان کمتری را در مراکز خدمات و زمان بیشتری را در جاده‌ ها صرف می ‌کنند.

این کامیون Semi همچنین دارای بسیاری از ویژگی‌ های ایمنی عالی تسلا است، مانند ترمز اضطراری خودکار و سیستم ‌های کمکی حفظ خطوط. این تضمین می کند که رانندگی Semi برای راننده و همچنین کسانی که جاده را با کامیون مشترک هستند، تجربه ای بسیار ایمن خواهد بود. Semi همچنین دارای برد قابل توجهی است، به طوری که تسلا حدود 500 مایل برد را تخمین زده است (البته مهم است که توجه داشته باشید که این رقم حدود یک چهارم یک Semi معمولی است!).

تسلا Semi چه زمانی عرضه می شود؟

خوب، پس دو بخش از اخبار تسلا در یک توییت عالی الون ماسک قرار گرفت. ظاهراً Semi تحویل سال جاری-2022 را آغاز خواهد کرد. خبر خوب دیگر در توییت تأیید راه اندازی Cybertruck در سال 2023 است. هر دوی این موارد خبر بسیار خوبی هستند.

همچنین فوق العاده است که آنها Semi برد 500 مایلی را راه اندازی می کنند، که احتمالاً مدلی است که به هر حال همه به دنبال آن هستند. انصافاً دیدن تسلا در حال ارائه دسته ‌ای از محصولات که مردم فکر می ‌کردند در آب مرده ‌اند بسیار شگفت ‌انگیز است. اگر منتظر اخبار Semi بودید، این به روز رسانی باید شما را بسیار خوشحال کند.

تسلا Semi احتمالاً صنعت حمل و نقل را متحول خواهد کرد

تسلا احتمالاً به همان روشی که وسیله نقلیه الکتریکی را به یک موضوع مهم تبدیل کرد، حمل و نقل با کامیون را متحول خواهد کرد. آنچه را که در مورد تسلا و خط تولید آن می خواهید بگویید، اما آنها می دانند چگونه محصولاتی بسازند که قالبی را که شرکت های خسته کننده از ترک آن می ترسند، بشکنند.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید اطلاعات لازم در زمینه ی تسلا Semi را به دست آورده باشید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس