حضور دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز در نمایشگاه آیتکس شیراز ۱۴۰۲

105
0
حضور دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز در نمایشگاه آیتکس شیراز ۱۴۰۲

شب گذشته در آخرین روز از نمایشگاه بین المللی آیتکس ۱۴۰۲ شیراز، دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده محترم مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از غرفه های شرکت های متعدد از آخرین دستاوردهای آن ها بازدید نمود. وی همچنین با حضور در غرفه اول پرداخت در جریان مشکلات شرکت های ارایه دهنده خدمات ارزی قرار گرفت. مهندس علیرضا جاوید بنیانگذار این شرکت با شرح مساله رگولاتوری شرکت هایی نظیر اول پرداخت ، اذعان کرد که حضور چنین شرکت هایی در ایران نه تنها باعث هدر رفت سرمایه و خروج ارز از کشور نمی شوند بلکه با کمک به جامعه فریلنسرهای کشور باعث ارز آوری و تولید سرمایه نیز می شوند. 

دکتر علیرضا پاک فطرت همچنین با طرح سوال پیرامون نظارت بانک مرکزی و سازمان مالیاتی کشور خواستار روشن شدن سازکار قانونی این شرکت ها شد. بنیانگذار اول پرداخت در پاسخ به این سوال تاکید کرد که تمامی موارد به صورت شفاف و روشن در اختیار نهاد های نظارتی قرار گرفته است و اول پرداخت نیز از این موضوع استقبال می کند. 

مهندس علیرضا جاوید در بخش دیگری از گفتگوی خود با نماینده محترم شهر شیراز عنوان کرد که متاسفانه هر چند استان فارس از گذشته پیش رو در رشد و به وجود آمدن کسب و کار های نوپا و استارتاپ بوده است ، اما متاسفانه در بحث رمز ارز و بلاک چین از سایر استان های کشور بسیار عقب افتاده است و نیاز به ارتقای سطح دانش درباره پدیده ارزهای رمز پایه در استان به شدت احساس می شود.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات تحت عنوان آیتکس از ۲۱ تا ۲۴ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس دایر بود که این نمایشگاه روز گذشته با حضور ۹۳ شرکت از سرتاسر کشور به کار خود پایان داد. 

همچنین در این رویداد برای اولین بار نمایشگاه رمز ارز و بلاک چین شهر شیراز نیز برگزار شد.

5/5 - (6 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس