هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران

56
0
هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران

نمایشگاه تراکنش ایران یک نمایشگاه تخصصی B2B و B2G در حوزه فناوری های مالی است که سالانه توسط مرکز فابا و با همراهی صنعت بانکداری و پرداخت برگزار می شود. در این پست به بررسی هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران می پردازیم.

هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران

نمایشــگاه تراکنــش ایــران فرصتــی را فراهــم کرده اســت که مشارکت کنندگان این رویداد بتوانند با مقامات و مدیران حاضر در نمایشــگاه و در یک مکان مناسب، مذاکرات کسب وکاری خود را داشته باشند و در عین حال به ارتقاء شبکه ارتباطی خود و انتقال مؤثر دیدگاه های خویش بپردازند.

چشم انداز

هدایت هوشمند در مسیر تبدیل شدن به یکی از تولیدکنندگان اصلی صنعت تجهیزات بانکداری و پرداخت الکترونیک در کشور و منطقه قدم برمی دارد. این شرکت می خواهد، با پیشگامی در نوآوری،خلاقیت و بکارگیری فناوری های نوین و ارائه محصولات با کیفیت، همواره انتخاب اول بانک ها، شرکت های پرداخت و سایر مشتریان باشد.

ماموریت
شرکت پرداخت الکترونیک هدایت هوشمند همواره در تلاش است با تکیه بر توان نیروهای متخصص و نخبه داخلی و با تولید و ارائه به روز ترین، باکیفیت ترین و کارآمدترین محصولات و همچنین ارائه راهکارها و محصولات خلاقانه و نوآورانه در حوزه بانکداری و پرداخت الکترونیک، نقشی موثر در توسعه اکوسیستم بانکداری و پرداخت الکترونیک متناسب با جامعه دیجیتال آینده ایفا نماید.

boursenews

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس