خرید تتر بدون نیاز به احراز هویت | خرید USDT | خرید تتر در ایران

76
0
خرید تتر بدون نیاز به احراز هویت

این روزها نیاز به خرید تتر آنلاین که با علامت اختصاری USDT نشان داده می شود، یکی از بزرگترین دغدغه های ذهنی تریدرها و فعالان در حوزه ارزهای دیجیتال در ایران شده است. امروزه در حوزه ارزهای رمزپایه کمتر کسی یافت می شود که با بستر بلاکچین و فضای معاملاتی آن سروکار داشته باشد، اما نام تتر را نشنیده باشد و یا به دنبال خرید آن نبوده باشد. در این مقاله به بررسی خرید تتر بدون نیاز به احراز هویت از طریق پلتفرم ارزی لند می پردازیم.

خرید تتر بدون نیاز به احراز هویت

اگر شما نیز جز دسته افرادی هستید که مشکل خرید USD Tether را دارید، می توانید با استفاده از خدمات خرید آنی تتر در ارزی لند و پرداخت آن به صورت آنلاین این مسئله را برطرف سازید. شما به سادگی می توانید USDT مورد نیاز خود را از بخش خدمات “خرید تتر” تهیه نمایید و در کمترین زمان ممکن کیف پول خود را شارژ نمایید.

خرید تتر بدون نیاز به احراز هویت
خرید تتر بدون نیاز به احراز هویت

کاربران مجموعه اول پرداخت که اکانت کاربری آن ها در سایت تایید شده است می توانند بدون هیچ دغدغه و نگرانی نسبت به خرید بیش از ۸۰ ارز دیجیتال اقدام نمایند.

مورد قبول قرار گرفتن USDT به عنوان یک استیبل کوین در معاملات رمز ارزها باعث شده است، تا قیمت تقریبی معادل یک دلار همواره ثابت بماند و جایگاه چهارم مارکت ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص دهد.

چگونه می توانم در ایران خرید تتر داشته باشم؟

برای تهیه ارزهای دیجیتال استیبل کوین های زیادی وجود دارد، که محبوب ترین آنها USDT می باشد. محبوبیت این ارز باعث شده است تا روزانه افراد زیادی به دنبال خرید تتر در ایران باشند تا بتوانند ارز دیجیتال مورد خود را در صرافی ارزهای دیجیتال مورد نظر تهیه نمایند.

با افزایش میزان تقاضا کاربران امکان خرید تتر از طریق ارزی لند نیز فراهم شده است، به این منظور کافیست ورد پنل کاربری خود در وب سایت ارزی لند شوید و از بخش مربوطه گزینه خرید و فروش ارز دیجیتال را انتخاب کنید و سفارش خود را ثبت و پرداخت نمایید.

خرید تتر بدون نیاز به احراز هویت
خرید تتر بدون نیاز به احراز هویت

دقت داشته باشید پیش از ثبت سفارش می بایست آدرس شبکه کیف پول خود را تشخیص داده باشید و به هنگام خرید آدرس کیف پول منطبق بر شبکه انتقال خود را وارد نمایید، چرا که در صورت ثبت آدرس کیف پول اشتباه فرایند شارژ و انتقال انجام نخواهد شد. همچنین با توجه به تغییر کارمزد انتقال در هر شبکه قیمت تتر برای هر شبکه متفاوت خواهد بود.

خرید تتر بدون نیاز به احراز هویت
خرید تتر بدون نیاز به احراز هویت
امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس